smox Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Nieoficjalny fiks 3 do moda OBLIVION LOST REMAKE 2.5 оd macrona - https://yadi.sk/d/KWa1r_wkcNcPc Patch do spolszczenia 0.1 - http://przeklej.org/file/81Zeo9/Patch.do.spolszczenia.0.1.7z W fiksie 3 jest folder - trava. Zawier on alternatywną trawę z OLR 1.0/2.0 Na pewnych poziomach (Bar, Jantar, Dolina Mroku) jest ona bardziej gęsta od standardowej i może istotnie obniżać wydajność. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Do kolegi przed Smoxem. W readme pisze że nie trzeba ale żeby wszystkie fixy działały warto włączyć od nowa.(google translate) Do Smox.Dzięki za wydanie patcha i spolszczenie nowych tekstów. Teraz nie powinno być braków w menu.:) Edytowane 2 Listopada 2014 przez litosns Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lefty Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Czy mógłby ktoś wytłumaczyć co, i w jakiej koleności należy zainstalować bo trochę sie zagubiłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Dokładny proces jest w pierwszym poście. Pobieramy moda w wersji Repack (z linka wyżej)1. Klikamy na setup.exe2. Pod koniec instalacji wyskoczy Configurator. Zamykamy go. Konfigurację robimy na końcu, po dodaniu spolszczenia. 1 - No 2 - YesWybieramy intuicyjnie, zatwierdzamy Enterem, jeżeli jest to <RECOMMENDED>3. OLR FOV switcherDla monitorów 4:3 wybieramy FOV 83 i HUD FOV 0.43Dla monitorów panoramicznych nic nie wybieramy, tylko wychodzimy.4. Dodajemy fix 35. Dodajemy Spolszczenie i patch do fixa (smox wrzucił linka wyżej)6. Robimy konfigurację.7. Gramy. Edytowane 2 Listopada 2014 przez litosns 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Proszę wszystkich grających o wstawianie screenów ze znalezionymi błędami lub wszystkim co byście zmienili w tekście. Jedynym wyjątkiem są wiadomości sms, które składane są losowo i nie sposób ustalić który wyraz napisać z dużej litery. Robiliśmy oczywiście testy, ale z pewnością nie wyłapaliśmy wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Canzah Opublikowano 3 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) @Canzach Dlaczego masz OLR wywalić do kosza. Tu już chyba przynajmniej parę osób go ukończyło jak jeszcze tego fixa3 nie było więc nie widzę problemu.Bo jednak Fix3 znacznie pomaga, a przy moim OCD nie jestem w stanie grać w coś na starej wersji wiedząc, że jest nowa :)Dobrze ze Smox zmienił zdanie. Edytowane 3 Listopada 2014 przez Canzah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Zamieszanie, jakie wynikło wokół fixa3 i jego spolszczenia, wymaga przypomnienia że na forum nie ma opłacanych tłumaczy, dokonujących tłumaczeń na żądanie.Jest to tylko dobra wola tej grupy forumowiczów, którzy to potrafią i mają chęć to zrobić.Tak że, wycieczki pod ich adresem o braki tłumaczeń - istotnych, lub nie fixów - to delikatnie mówiąc, jest niekulturalne.Nikt nie musi grać w mody tłumaczone. Można grać na oryginałach. Nie będzie wtedy problemu. Albo nie grać wcale.Tłumacze nie są służącymi, ani chłopcami do bicia. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 3 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Nie no nikt, nawet średnio rozgarnięte "gimbusy" nie powinieny mieć żadnych żali do tłumaczy z tego forum. Ja np byłem w szoku jak znalazłem to forum i zobaczyłem ile spolszczeń zrobiliście. Normalnie czapki z głów, aż musiałem u Portalsa download odświeżać bo mi brakowało żeby tyle modów naściągać. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 3 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Naprawdę jestem bardzo zaskoczony tym fiksem 3. Co prawda w opisie zmian autor pisze, że majstrował coś przy geometrii poziomów podnosząc fps-y, ale nie spodziewałem się, że aż tak. Testując spolszczenie grałem na średnich ustawieniach i dynamicznym oświetleniu. Teraz, z fiksem 3 gram na maksymalnych i pełnym dynamicznym i nic nie przycina. Metek58 znalazł kilka błędów w patchu do spolszczenia. Nie wstawiam na razie następnego patcha, zaczekam, może znajdzie ktoś następne błędy i wstawię wszystko razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 3 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Kolega tom3kb ma rację tłumacze tego forum są rewelacyjni pracę wykonują olbrzymią SZACUN inni także wkładają dużo pracy w forum podziękowania dla wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober322 Opublikowano 4 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Witam, przy uruchomieniu tego moda po poprawnym zainstalowaniu i konfiguracji wyskakuje mi taki błąd: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error[error]Function : CInifile::r_section[error]File : E:stalkersourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp[error]Line : 342[error]Description : <no expression>[error]Arguments : Can't open section 'identity_immunities' stack trace:Może ktoś pomóc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 4 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 canzach! skończyłem OLR 2.5 na pare sposobow, w tym rttez na wariata, żadnych problemów oprócz - klasyk - fabularnych czyli jak sa miny to ktos je tam zainstalował i ktos je do instalacji przeznaczył i.... fabuła!.Co do tłumaczenia! bez jaj, jak wytłumaczyc komus kto jest spoza kręgu kulturowego Europy wschodniej zawiłości gry wynikajace z mentalności w tym naszej Słowiańskiej komus kto nie jest nawet sąsiadem Słowian???. Termin: Bagrowanie - deutsch:bagierung - rus:(fon) bagirowka - slang anglosaski:dredging? Czujesz klimat? I jak w/w tu się spolszcza gry, zazwyczaj... . :) Smox! trole w laborce w dolinie dali mi kwita na stalkera, idzie sobie bo go puszczam(fabuła chyba) i... i co dalej bo celem moich odwiedzin jest jakiś tam ?naszyjnik/łańcuszek czy inne badziewie dla jakiejstam królewny z wieży ciśnień którego akurat potrzebuje asystent dziadygi sacharowa żeby mnie ustawić an audiencję u w/w dziadygi. Gdzie ja znajdę tenże rzeczony fant dla asystenta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 4 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Ten wisiorek zdobędziesz w Dolinie Mroku w laboratorium. Da Ci go zombiak przebywający na samym dole tegoż laboratorium po wykonaniu dla niego zadania. Mam nadzieję, że dobrze zrozumiałem pytanie, bo trudno odszyfrować o co Ci chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) @vidkunsen Napisałeś, że moda skończyłeś na różne sposoby. To są np różne ścieżki questów prowadzące do różnych zakończeń? Czy np różne zakończenie wybieramy na sam koniec postępując tak lub inaczej w ostatnim czy tam w 2-3 ostatnich questach? Chyba, że z sposobami to chodziło o styl gry nie fabułe to nie było pytania ;) Edytowane 4 Listopada 2014 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 5 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Więc wisiorek to nie od tych kurdupli co mi dali kwita na syalkera co ich denerwuje tylko po wykonaniu ich zlecenia jakiś zombiak mi kopsa wisorek? Co do zakończeń, możesz w każdej chwili skończyć grę dochodząc do czausu! możewsz sobie pominąc niektóre kwesty np jak jesteś w okolicy sacharowa to bierz dużo złomu pestek i apteczek i idź wyłącz wajche w laborce bez gadania z sacharowem... . Raczej styl podejścia do fabuły i zadań, chwilowo jestem w dolinie ale już widziałem nawet w okolicy baru parę drzwi z kodem czyli, że jest do nich kod i...i fabuła sie toczy!. Hmmmmmmmmmmm cos jak Apokalipsa z wariantem na schowki, czyli głowna linia sobie a kwesty fabularne spoza głownych z podstawki sobie... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 5 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 @vidkunsen To są np różne ścieżki questów prowadzące do różnych zakończeń? Czy np różne zakończenie wybieramy na sam koniec postępując tak lub inaczej w ostatnim czy tam w 2-3 ostatnich questach? Gra ma jedną, logiczną linię fabularną. Oczywiście są zadania poboczne, które można sobie odpuścić, ale jeżeli chcemy dojść do końca gry, to główne zadania trzeba wykonać. Dopiero w Sarkofagu mamy możliwość wyboru zakończenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Dobra, wszystko rozumiem. Ja to jestem z tych co to każdego questa biorą, żeby grać jak najdłużej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 5 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 (edytowane) Nie wiem czy czegoś nie zepsułem bo wszystkie auto message są po rusku. :( Zrobię reinstall gamedaty fixa i spolszczenia.Zadziałało message są po polsku :) Edytowane 6 Listopada 2014 przez litosns Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 7 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Yantar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 7 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) W fiksie 3 jest folder - trava. Zawier on alternatywną trawę z OLR 1.0/2.0 Na pewnych poziomach (Bar, Jantar, Dolina Mroku) jest ona bardziej gęsta od standardowej i może istotnie obniżać wydajność.Jeśli nie chcę grać z tą nową trawą to po prostu nie wrzucam tego folderu "trava" i wszystko będzie ok? Nie będzie żadnych crashy itp? Edytowane 7 Listopada 2014 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 7 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Nie będzie. Nawet jak ktoś przez pomyłkę wstawił folder - trava - do gry, to nic. Dopiero wstawienie gamedaty z folderu - trava - i zamiana plików spowoduje pojawienie się większej i gęstszej trawy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 7 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) Dzięki, smox pomocny jak zawsze :) Faktycznie ten fix3 nieźle poprawia wydajność. Gram na dwóch kompach i wcześniej na takim szrocie z mgpu9100 można było grać na low bo na średnich nie dało się myszką ruszyć tak ciełń. Po fixsie komfortowa gra na średnich na tym słabyd kompie. Ci ze słabym sprzętem instalować fixa3 koniecznie. Edytowane 9 Listopada 2014 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qguar Opublikowano 9 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Mam do Was pytanie : Czy ktoś szukał ulepszonego Wintoreza dla Barmana? A jeśli tak to gdzie on jest bo przeszukałem już prawie cały Agroprom i nie mogę go znaleźć (w miejscu znacznika nic nie ma) PS. Oczywiście jak zwykle wyrazy pełnego szacunku dla ekipy tłumaczącej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Czy artefakty z radiacją w opisie, nie z promieniowaniem działają? Założyłem artefakt +30 promieniowania i o tyle spadła mi odporność pancerza. Chciałem to zniwelować artami z -32 radiacji (na zielono) i nic. No to myślę sobie, że te z czerwoną radiacją będą podnosić promieniowanie ciała i odbierać życie, a te z radiacją - (na zieloną) będą usuwać promieniowanie z ciała. A tu lipa, założyłem artefakt +10 radiacji i nic, skażenie organizmu się nie zwiększa. Moźe za mało? A może jest to jakiś bug. Gram na najnowszej wersji z fixem3 i patchem do spolszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 11 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 @Qguar - znalazłem tego Wintoreza przy zwłokach jakiegoś zabitego NPC. Niczym się nie różnił od innych Wintorezów. Już nie wiem gdzie to było. To podobna sytuacja jak z zadaniem na odszukanie broni członka Powinności - może być wszędzie. @tom3kb - powiem Ci, że nie zwróciłem na to uwagi. Sprawdzę i dam znać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.