Agrael Posted October 16, 2023 Report Share Posted October 16, 2023 Pojawiła się pierwsza informacja o AP-PRO Showcase 2023. "Z przyjemnością informujemy, że AP-PRO Showcase 2023 odbędzie się pod koniec listopada lub na początku grudnia! Wraz z twórcami modów po raz kolejny planujemy zaskoczyć widzów wspaniałą prezentacją modyfikacji w fazie rozwoju! Do tej pory zaproszono ponad 50 projektów i mamy nadzieję, że większość z nich będzie mogła wziąć udział w wydarzeniu. Jeśli tworzysz własną modyfikację lub jakiś projekt o podobnej tematyce, chcesz wziąć udział w wydarzeniu, ale nie otrzymałeś jeszcze zaproszenia - oczekujemy Twoich zgłoszeń do wzięcia udziału w prywatnych wiadomościach do redakcji AP-PRO." Źródło - KLIK. @tom3kb, @Wojownik będzie co wrzucać 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 4, 2023 Author Report Share Posted December 4, 2023 AP-PRO Showcase 2023 odbędzie się 10 grudnia. W tej chwili 25 projektów jest gotowych do wzięcia udziału! Więcej uczestników zostanie dodanych w ciągu tygodnia. Transmisja odbędzie się na kanale TheWolfstalker. Dokładna godzina rozpoczęcia transmisji zostanie ogłoszona w późniejszym terminie. Źródło: [KLIK] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 10, 2023 Author Report Share Posted December 10, 2023 O 14:00 rozpocznie się stream: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 10, 2023 Author Report Share Posted December 10, 2023 AP-PRO Showcase 2023 dobiegło końca, więc nadszedł czas na publikację przedstawionych materiałów i dodatkowych informacji. Na początek z grubej rury. True Stalker ukaże się 21 grudnia 2023 roku! Główną intencją zaprezentowanego materiału jest remake zwiastuna sprzed siedmiu lat. Autorzy powtórzyli wszystkie główne sceny, ale nagrali je już na nowym buildzie, a także uzupełnili materiał o kolejne, świeże ujęcia. Na stronie AP-PRO.RU rozpoczęło się już odliczanie do premiery moda. Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] 2 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted December 10, 2023 Report Share Posted December 10, 2023 No wreszcie nareszcie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 10, 2023 Author Report Share Posted December 10, 2023 @tom3kb Ciekawe tylko, czy będzie angielskie tłumaczenie. Druga w kolejce jest modyfikacja S.T.A.L.K.E.R.: Białoruś, której twórcy pracują obecnie nad dużą aktualizacją: W grze pojawi się Prypeć, nowe zadania fabularne, sporo dodatkowej zawartości i atmosfera survivalu podczas zimy. Zgodnie ze złożoną obietnicą w momencie premiery, druga odsłona modyfikacji będzie diametralnie różnić się od poprzedniej. Więcej szczegółów w poniższym materiale. W celu przyśpieszenia rozwoju modderzy poszukują osób, które znają się na animacjach oraz specjalistów od 3D. Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zurek0 Posted December 11, 2023 Report Share Posted December 11, 2023 Ależ smacznie wygląda ten True Stalker. Będzie co robić po świętach. Czy ktoś z ekipy forumowej ma w planach omówienie wszystkich modyfikacji zaprezentowanych na pokazie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 11, 2023 Author Report Share Posted December 11, 2023 @Zurek0 Oczywiście W końcu Showcase odbywa się jedynie raz w roku. Zaprezentowano drugi dziennik dot. rozwoju moda New Project: Autorzy S.T.A.L.K.E.R.: New Project podzielili się ze społecznością informacjami na temat dalszego rozwoju - omówili najbliższe plany, zademonstrowali fragmenty rozgrywki i artworki, grafikę, lokacje, a nawet ujawnili jedno z zadań. Zdaniem modderów rozwój projektu jest na takim etapie, że nie ma już drogi powrotnej. Drugi dziennik deweloperów: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Spektakularny trailer Upadłego niedźwiedzia: Demonstracja lokacji w grze, fragmenty zadań fabularnych, nowe animacje, nowości w grafice i rozgrywce, a także pierwsze spojrzenie na wiele innych funkcji, których na próżno szukać w Alone in Windstorm. Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 11, 2023 Author Report Share Posted December 11, 2023 Zapowiedź modyfikacji Death Raid: Carfight: Projekt może się poszczycić unikalną rozgrywką w trybie multiplayer, który pozwoli graczom zanurzyć się w szalonym świecie adrenaliny i chaosu zasiadając za kierownicą BTR-a. Gracz będzie musiał zaangażować się w walkę z innymi uczestnikami w pojeździe bojowym. Podczas starcia będzie można korzystać z różnego rodzaju uzbrojenia - od potężnych karabinów maszynowych po niszczycielskie rakiety. Cel jest tylko jeden: doszczętne zmiażdżenie przeciwnika. Według twórców prace nad modyfikacją powoli dobiegają końca. Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Prezentacja The New Models Pack by head.geid: Modyfikacji The New Models Pack autorstwa moddera o ksywce head.geid przyświeca jeden cel: gruntowny remake oryginalnych modeli z trylogii. Na poniższym materiale zaprezentowano różne warianty wyposażenia stalkerów, żołnierzy oraz pozostałych ugrupowań. Warto zaznaczyć, że twórca projektu pomaga również przy pracy nad takimi modami fabularnymi jak Artifact i New Spaces. Materiał: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Demonstracja S.T.A.L.K.E.R. Другая сторона (Another Side): Trzeba przyznać, że Another Side zasłynął z pięknych screenów. Tym razem twórcy moda zaprezentowali krótki film, na którym możemy podziwiać lokację „Тихая Зводь” („Cichy zalew”). Po zakończeniu prezentacji deweloperzy przypomnieli, że modyfikacja będzie oferować nową fabułę, która ma się toczyć na czterech dużych lokacjach. Główną ideą projektu jest ujawnienie historii białoruskiej części Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia. Z pozostałych cech moda należy wymienić niemal realistyczny balans oraz przeniesienie gatunku ze strzelanki do survival-horroru z elementami RPG. Autorzy obiecują zbliżoną atmosferę do powieści braci Strugackich. W 2024 roku możliwe jest przedstawienie wersji OBT z podstawową lokacją „Cichy zalew”. Materiał: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 12, 2023 Author Report Share Posted December 12, 2023 Zapowiedź Metro: Судьбе Вопреки (Wbrew przeznaczeniu): Ogłoszono zapowiedź nowej modyfikacji dzięki Metro Exodus SDK, które wcześniej udostępniło 4A Games. Protagonista będzie zmuszony znaleźć lekarstwo dla swojej chorej córki, ale poszukiwania zaprowadzą go do zamkniętego syberyjskiego miasta, gdzie rozegrają się główne wydarzenia. Czas trwania gry wyniesie nie więcej niż 10 godzin, a przejście będzie dość liniowe, podobnie jak w przypadku pierwszych odsłon serii Metro. Zakończenie historii zależeć będzie od działań, które gracz wykona w trakcie rozgrywki. Warto dodać, że główny bohater otrzyma aktorstwo głosowe. Premiera planowana jest na 2024 rok. Trailer: Spoiler Screeny: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Zwiastun Metro: Offertorium: Jednym z gości specjalnych AP-PRO Showcase 2023 był projekt Metro: Offertorium. Jest to modyfikacja oparta na Metro: Last Light Complete Edition, której wydarzenia rozgrywają się w metrze miasta Samara w 2025 roku. Mod jest gotowy w ok. 60%. Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 12, 2023 Author Report Share Posted December 12, 2023 Już trzeci rok z rzędu AP-PRO Showcase odwiedziła modyfikacja NS OGSR: Autorzy postanowili zademonstrować funkcje nadchodzącej aktualizacji, która wkrótce zostanie wydana, a także dostarczyli list uzupełniający ze szczegółowym opisem innowacji: Spoiler Grafika: Przez cały proces przejścia Solianki na OGSR grafika tylko się rozwijała, co w konsekwencji podniosło poprzeczkę minimalnych wymagań. Często ludzie, nawet z dość wydajnymi maszynami, mieli trudności i spadki klatek. Teraz aktywnie testujemy silnik z wielowątkowym przetwarzaniem cząstek, deszczu i odwrotnej kinematyki, a wyniki są bardzo pozytywne. W skryptach wprowadzono wiele zmian. Również dzięki Xottab_DUTY i całemu projektowi OpenXray wprowadzono różne zmiany w renderze. Nasi testerzy i deweloperzy zwracają uwagę na płynność rozgrywki, która pojawiła się w wyniku tych zmian. Na filmie można również zobaczyć nowe innowacje. Fabuła: W ostatniej aktualizacji OBT rozpoczęliśmy tworzenie pierwszych nowych wątków fabularnych. Uważnie przeczytaliśmy wasze opinie dotyczące budowy bazy. Podkreśliliśmy wiele pomysłów wynikających z waszych sugestii. W samej bazie będzie więcej interaktywności, planujemy uczynić budowę bardziej dynamiczną, aby gracz nie musiał ciągle czekać na określone postacie. Ponadto gracz będzie obserwował krok po kroku, jak baza jest rozbudowywana. I oczywiście powinniśmy spodziewać się questów - wielu nowych zadań, zarówno prostych, jak i całych gałęzi fabularnych. Równolegle rozwijana jest kontynuacja gałęzi "Ognisko rodzinne". W niej, jak mogliście zobaczyć na filmie, można spodziewać się wielu nowych dynamicznych, a także nagranych scen. Wprowadzamy również zmiany w głównej fabule Solianki. Na przykład w przyszłości pojawi się nowe zadanie polegające na walce z "Cieniem Monolitu" w Labiryncie. Prace wciąż trwają. Uzbrojenie: Od czasu przeniesienia Solianki na tory OGSR bronie zmieniły się po raz trzeci. Teraz są na nowym "szkielecie" arsenału. Sam pakiet jest budowany od podstaw i nie będzie oparty na obecnym. Rozwój jest wciąż na wczesnym etapie, a droga bardzo trudna, tym bardziej że postawiliśmy sobie ambitne cele. Jest zbyt wcześnie, aby mówić o szczegółach, ale postaramy się przekazywać więcej informacji krok po kroku. Przegląd nadchodzącej aktualizacji: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Drugi zwiastun projektu OpenXRay Gunslinger: Spektakularny materiał ma na celu przedstawienie, jak najbardziej znana paczka broni Gunslinger działa w połączeniu z silnikiem OpenXRay. Zwiastun: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Zwiastun moda История Пухтинского (Historia Puchtinskiego): Tym razem krótko i na temat, bez zbędnych szczegółów. Mod zostanie wydany w 2024 roku. Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Zwiastun projektu Advanced X-Ray: Gunslinger: Obecnie prace wciąż trwają, więc materiał nie przedstawia ostatecznego poziomu. Za projekt odpowiada ekipa M.F.S. Team, a więc twórcy Historii Puchtinskiego i słynnej serii przygód Tolika. Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] 10 ekskluzywnych screenów z Oblivion Lost Remake 3.0: Twórcy moda nie byli w stanie przygotować materiału na AP-PRO Showcase 2023 z powodu dużego natłoku pracy. Zrzuty muszą chwilowo wystarczyć. Spoiler Źródło informacji - [KLIK] 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 13, 2023 Author Report Share Posted December 13, 2023 Back to the S.T.A.L.K.E.R. drugi raz na AP-PRO Showcase: W tym roku autorzy projektu postanowili zaprezentować gameplay utrzymany w duchu starych zwiastunów Cienia Czarnobyla. Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Twórcy moda OP OGSR postanowili wstępnie poinformować o dacie premiery nowej wersji. Modyfikacja zostanie wydana 12 maja 2024 roku. Niektóre z zapowiedzianych funkcji: Spoiler zrealizowanie od podstaw wielu unikalnych elementów silnika, którymi szczycił się OP-2.2 - system zmiany HUD-a/inwentarza/celowników, różne drobiazgi w postaci ukrywania poszczególnych zadań w PDA; ponad 250 nowych broni; ponad 2000 nowych zadań cyklicznych; aktualizacja udźwiękowienia wiadomości SMS, które są powiązane z zadaniami; oficjalne tłumaczenie na język angielski; nowe lokacje i pewne zmiany w starych; odświeżona trylogia wątku "Czarnobylskiego Szachisty"; ponowne rozważenie dodania finału z Naronaja Solianka; nowe zakończenie. Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Prezentacja rozgrywki z moda Hike: Hike to jedyny mod fabularny, który został zaprezentowany na AP-PRO Showcase 2023 i bazuje na platformie Czystego Nieba. Materiał: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Już na końcowym etapie przygotowania AP-PRO Showcase 2023 projekt SCOPE zdołał dotrzeć na wydarzenie: Do niedawna ekipa aktywnie pracowała nad przebudową Zatonu. Dodano nowe punkty szczególne i miejsca z naciskiem na nowe zadania, wymieniono również obiekty. Niestety od pewnego czasu nie ma kontaktu z osobą, która jest odpowiedzialna za lokacje, więc zmiany nie zostały uwzględnione na poniższym materiale. Tak czy inaczej, film ma na celu zademonstrowanie następujących funkcji: Spoiler niestandardowa pogoda oparta na Atmosfear, niestandardowy zestaw modeli NPC, niestandardowy pakiet tekstur otoczenia, kilka nowych broni na bazie Gunslingera, dopracowane udźwiękowienie, krople podczas deszczu, nowe modele mutantów. Screeny przedstawiające postęp prac nad Zatonem: Spoiler Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 14, 2023 Author Report Share Posted December 14, 2023 Prezentacja paczki broni Improved Weapon Pack do Call of Chernobyl: Zwiastun ma na celu zaprezentowanie, w jaki sposób zostanie zmieniona walka z użyciem broni palnej w grze. Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Zwiastun fabularnej modyfikacji Протагонист (Protagonista): Modyfikacja nosiła wcześniej nazwę Другая реальность (Inna rzeczywistość), a gracze mogli ją zobaczyć już na poprzednich dwóch streamach z okazji AP-PRO Showcase. W centrum historii znalazł się generał należący do Powinności, Taczenko. Mod został oparty na modyfikacji Global Stalker Weather Rework. Gracze będą mieli możliwość zainstalowania dodatkowych rozszerzeń graficznych, paczek broni i innych ulepszeń, jeśli zajdzie taka potrzeba. Data premiery została zaplanowana na lipiec 2024 roku. Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Prezentacja wersji demonstracyjnej powstającego moda Controller Evolve: Hastur: Mod ma na celu rozwinięcie koncepcji gry jako kontroler, ale zaoferuje również nową fabułę. Premiera planowana jest na koniec br. lub początek nadchodzącego. Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Zwiastun fabularnej modyfikacji Чудесный Кристалл, Дарованный Звездами: Rebuild (CKPpG: Rebuild): Modyfikacja będzie stanowić nową wersję projektu CK.PpG, który ukazał się dwa lata temu. Akcja gry rozgrywa się w 2020 roku. Powinność i Wolność już od dawna nie istnieją, większość najniebezpieczniejszych mutantów, takich jak pijawka czy kontroler są zagrożone wyginięciem. Zarówno na Wielkiej Ziemi, jak i w Zonie coraz większy wpływ odnoszą różne korporacje. Na całym świecie odnotowano wzrost postępu naukowego i technologicznego na tle pogłębiającego się ubóstwa oraz degradacji społeczeństwa, co oczywiście wpływa również na Strefę Wykluczenia i stalkerów. Od jakiegoś czasu protagonistę opowiadanej historii dręczą realistyczne sny o Zonie. Pewnego dnia postanawia udać się do Strefy Wykluczenia, aby poznać ich tajemniczą przyczynę. Projekt bazuje na Global Stalker Weather Rework, wykorzystuje pakiet lokacji z Dollchan 8. Infinity, a także różne drobne zmiany od innych twórców. Modder twierdzi, że CKPpG: Rebuild będzie zawierać minimalną ilość mistycyzmu na rzecz elementów rodem z sci-fi. Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Na AP-PRO Showcase 2023 pojawiła się jedna bardzo nietypowa zapowiedź - modyfikacja Alone In Sandstorm: Jest to spin-off Alone In Windstorm, opracowany na platformie Czystego Nieba z silnikiem Advanced X-Ray CS. Całość opiera się na przetrwaniu na niezamieszkanej wyspie, a przynajmniej tak się wydaje na pierwszy rzut oka protagoniście. Według twórców postęp prac jest na etapie najbardziej dopracowanego konceptu, ale mają oni nadzieję na ich jak najszybsze zakończenie. Tytuł modyfikacji może ulec zmianie. Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Zwiastun projektu PRISMA, który powstaje na silniku CryEngine 5.7: Zamysł opiera się na grze S.T.A.L.K.E.R., a fabuła opowie o nowym eksperymencie, z wykorzystaniem noosfery, choć finalnie ukazując jego konsekwencje. Więcej informacji na temat projektu oraz dalsze szczegóły poznamy po nowym roku. Trailer: Spoiler Screeny: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 15, 2023 Author Report Share Posted December 15, 2023 Prezentacja multiplayerowej modyfikacji NET Online: Materiał został wykonany z udziałem 6 osób, które współpracowały ze sobą podczas starć z mutantami, przemieszczały się po lokacji dostępnymi środkami transportu oraz walczyli między sobą. Film: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Dziennik dot. rozwoju moda New Spaces: Była to jedna z najdłuższych i najbogatszych w informacje prezentacja na AP-PRO Showcase 2023. Deweloperzy zaprezentowali widzom swoje pomysły, opowiedzieli o zakończonych pracach, przedstawili ujęcia z rozgrywki oraz opisali inne zmiany. Materiał: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Zapowiedź fabularnej modyfikacji Падший бог: Инфернальность (Upadły Bóg: Infernalny) na AP-PRO Showcase 2023: Dodatkowo autor udostępnił kilka screenów oraz krótki filmik prezentujący menu główne (dostępny w źródle). Materiał z rozgrywki przedstawia początek pierwszego rozdziału. Mod będzie kontynuacją Upadłego Boga, ale historia nie będzie miała nic (lub prawie nic) wspólnego z poprzednim projektem. Nie będzie konieczne przechodzenie historii Neptuna, aby w pełni zrozumieć nową fabułę. Prawie każda postać może zginąć, a jej śmierć będzie miała jakieś konsekwencje. Oczywiście zmienność nie będzie polegać tylko na tym, czy dana postać przeżyje, czy nie. Zmienność przejawiać się będzie także w fabule. Dostępnych będzie wiele różnych sposobów na ukończenie tego samego zadania. I choć nigdzie nie jest napisane, że można "po prostu uciec", to w większości zadań, gdzie jest to możliwe, będzie to miało swoje konsekwencje, które nie zawsze są oczywiste. Wszystko po to, by zmaksymalizować swobodę działania gracza, ale świat nie kręci się tylko wokół protagonisty, co warto zaznaczyć. Zadania... "Znajdź-zabij-przynieś" zostaną zredukowane do minimum. Mod ujawni różne wątki, które nie zostały w pełni ukazane w poprzednim projekcie. Historia nie dotyczy zbytnio samej Zony, a głównego bohatera oraz jego problemów. Krótki fragment z początku pierwszego rozdziału: Spoiler Screeny: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Kolejna zapowiedź na AP-PRO Showcase 2023 - modyfikacja fabularna Судьба Монолита REBUILD: Отчаяние (Cień Monolitu REBUILD: Rozpacz): Autor tej zapowiedzi ma na swoim koncie kilka innych projektów i wygląda na to, że nie zamierza na tym poprzestać. Zaprezentowany film przybliża fabułę oraz panującą w modzie atmosferę. Materiał: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Jednym z gości specjalnych AP-PRO Showcase 2023 był STALCRAFT: W zwiastunie przygotowanym specjalnie z okazji wydarzenia graczom zaprezentowano fragmenty przyszłych aktualizacji, a także ogólny zarys rozgrywki. Materiał: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 16, 2023 Author Report Share Posted December 16, 2023 Zwiastun nadchodzącej aktualizacji Tajnych Ścieżek 2 na silniku OGSR: Legendarna modyfikacja Tajne Ścieżki 2 po przejściu na silnik OGSR nadal jest ulepszana. Aktualnie trwają prace nad jej nową aktualizacją. Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Zwiastun moda Dead Air Weapons Evolution: Mod ma na celu zmianę dostępnego arsenału broni w znanej modyfikacji Dead Air. Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Zwiastun zapowiedzianej modyfikacji fabularnej pt. X-7: Эпицентр (X-7: Epicentrum): Przedstawione w modyfikacji wydarzenia są powiązane z oryginalną trylogią i mają na celu przybliżenie graczowi, co właściwie wydarzyło się w Zonie dwa lata po zakończeniu Zewu Prypeci i po wydarzeniach z modyfikacji X-7: Prolog. W 2014 roku Barman zorganizował wyprawę stalkerów-weteranów do centrum Strefy Wykluczenia, a konkretnie na obszar legendarnych Generatorów. Zadaniem stalkerów była infiltracja laboratorium X-7 i wydobycie informacji na temat prowadzonych tam eksperymentów. I choć przygotowania były staranne, to w Zonie jeszcze nigdy nie udało się przeprowadzić żadnej operacji specjalnej bez większych problemów... (Opis streszczonej fabuły). Cechy moda: nowa fabuła opowiadająca historię o największej tajemnicy Zony - jej powstaniu; 4 lokacje - każda stworzona od podstaw lub będąca przeróbką znanych; wykorzystanie GSWR jako graficznej podstawy moda; wykorzystanie paczki broni STCoP 3.5; nowe funkcje rozgrywki, w tym nowe anomalie z własną zasadą działania i mutanty z własnymi schematami ataku. Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Drugi rok z rzędu AP-PRO Showcase odwiedził projekt Another Voice, który powstaje na silniku Unreal Engine: Koncepcja gry nie wpłynie na fabułę ani inne elementy serii gier S.T.A.L.K.E.R. Pomysł opiera się bardziej na filozoficznym opowiadaniu braci Strugackich - Pikniku na skraju drogi. O tym, jak przebiega postęp prac, można się dowiedzieć z nowego dziennika deweloperów. Dziennik deweloperów: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 18, 2023 Author Report Share Posted December 18, 2023 Zapowiedź fabularnej modyfikacji Happy Birthday Zone: Mod ma pełnić rolę prologu do innego projektu fabularnego ekipy ARTIFACT. HBZ przedstawi jego fabułę, zaprezentuje nowy obraz Zony oraz przybliży graczom ważne postaci. Według zapewnień autorów prace nad prologiem są już na późnym etapie, więc premiery możemy się spodziewać w najbliższej przyszłość. Zwiastun: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] Zwiastun odświeżonej wersji moda Grand Rendering Mod 1.8 rozwijanego w duchu "Starego, dobrego Stalkera": W przeciwieństwie do innych modów z tego gatunku, Grand Rendering Mod nie kładzie nacisku na atmosferę, lokacje lub fabułę, a silnik i jego funkcje. Trailer: Spoiler Źródło informacji - [KLIK] 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.