Skocz do zawartości

AP-PRO Showcase 2023


Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

Pojawiła się pierwsza informacja o AP-PRO Showcase 2023.

GZm0i_C0kXE.jpg

"Z przyjemnością informujemy, że AP-PRO Showcase 2023 odbędzie się pod koniec listopada lub na początku grudnia! Wraz z twórcami modów po raz kolejny planujemy zaskoczyć widzów wspaniałą prezentacją modyfikacji w fazie rozwoju! Do tej pory zaproszono ponad 50 projektów i mamy nadzieję, że większość z nich będzie mogła wziąć udział w wydarzeniu. 

Jeśli tworzysz własną modyfikację lub jakiś projekt o podobnej tematyce, chcesz wziąć udział w wydarzeniu, ale nie otrzymałeś jeszcze zaproszenia - oczekujemy Twoich zgłoszeń do wzięcia udziału w prywatnych wiadomościach do redakcji AP-PRO."

Źródło - KLIK


@tom3kb, @Wojownik będzie co wrzucać ;) 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

AP-PRO Showcase 2023 odbędzie się 10 grudnia.

289wI3wP0_Q.jpg

W tej chwili 25 projektów jest gotowych do wzięcia udziału! Więcej uczestników zostanie dodanych w ciągu tygodnia. Transmisja odbędzie się na kanale TheWolfstalker.

Dokładna godzina rozpoczęcia transmisji zostanie ogłoszona w późniejszym terminie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AP-PRO Showcase 2023 dobiegło końca, więc nadszedł czas na publikację przedstawionych materiałów i dodatkowych informacji. Na początek z grubej rury.

True Stalker ukaże się 21 grudnia 2023 roku!

Główną intencją zaprezentowanego materiału jest remake zwiastuna sprzed siedmiu lat. Autorzy powtórzyli wszystkie główne sceny, ale nagrali je już na nowym buildzie, a także uzupełnili materiał o kolejne, świeże ujęcia. 

Na stronie AP-PRO.RU rozpoczęło się już odliczanie do premiery moda.

Zegar odliczający czas do premiery TS.png


Trailer: 

Spoiler

 


  • Źródło informacji - [KLIK]
     
  • Dodatnia 2
  • Ekstra 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Ciekawe tylko, czy będzie angielskie tłumaczenie. 

 

Druga w kolejce jest modyfikacja S.T.A.L.K.E.R.: Białoruś, której twórcy pracują obecnie nad dużą aktualizacją:

W grze pojawi się Prypeć, nowe zadania fabularne, sporo dodatkowej zawartości i atmosfera survivalu podczas zimy. Zgodnie ze złożoną obietnicą w momencie premiery, druga odsłona modyfikacji będzie diametralnie różnić się od poprzedniej. Więcej szczegółów w poniższym materiale. W celu przyśpieszenia rozwoju modderzy poszukują osób, które znają się na animacjach oraz specjalistów od 3D.


Trailer: 

Spoiler

 


  • Źródło informacji - [KLIK]
     
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zurek0 Oczywiście :) W końcu Showcase odbywa się jedynie raz w roku.


Zaprezentowano drugi dziennik dot. rozwoju moda New Project:

Autorzy S.T.A.L.K.E.R.: New Project podzielili się ze społecznością informacjami na temat dalszego rozwoju - omówili najbliższe plany, zademonstrowali fragmenty rozgrywki i artworki, grafikę, lokacje, a nawet ujawnili jedno z zadań.

Zdaniem modderów rozwój projektu jest na takim etapie, że nie ma już drogi powrotnej.

Drugi dziennik deweloperów:

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Spektakularny trailer Upadłego niedźwiedzia:

Demonstracja lokacji w grze, fragmenty zadań fabularnych, nowe animacje, nowości w grafice i rozgrywce, a także pierwsze spojrzenie na wiele innych funkcji, których na próżno szukać w Alone in Windstorm.

Trailer: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowiedź modyfikacji Death Raid: Carfight:

Projekt może się poszczycić unikalną rozgrywką w trybie multiplayer, który pozwoli graczom zanurzyć się w szalonym świecie adrenaliny i chaosu zasiadając za kierownicą BTR-a. Gracz będzie musiał zaangażować się w walkę z innymi uczestnikami w pojeździe bojowym. Podczas starcia będzie można korzystać z różnego rodzaju uzbrojenia - od potężnych karabinów maszynowych po niszczycielskie rakiety. Cel jest tylko jeden: doszczętne zmiażdżenie przeciwnika. Według twórców prace nad modyfikacją powoli dobiegają końca.

Trailer:

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Prezentacja The New Models Pack by head.geid:

Modyfikacji The New Models Pack autorstwa moddera o ksywce head.geid przyświeca jeden cel: gruntowny remake oryginalnych modeli z trylogii. Na poniższym materiale zaprezentowano różne warianty wyposażenia stalkerów, żołnierzy oraz pozostałych ugrupowań. Warto zaznaczyć, że twórca projektu pomaga również przy pracy nad takimi modami fabularnymi jak Artifact i New Spaces.

Materiał: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Demonstracja S.T.A.L.K.E.R. Другая сторона (Another Side):

Trzeba przyznać, że Another Side zasłynął z pięknych screenów. Tym razem twórcy moda zaprezentowali krótki film, na którym możemy podziwiać lokację „Тихая Зводь” („Cichy zalew”). 

Po zakończeniu prezentacji deweloperzy przypomnieli, że modyfikacja będzie oferować nową fabułę, która ma się toczyć na czterech dużych lokacjach. Główną ideą projektu jest ujawnienie historii białoruskiej części Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia. Z pozostałych cech moda należy wymienić niemal realistyczny balans oraz przeniesienie gatunku ze strzelanki do survival-horroru z elementami RPG.

Autorzy obiecują zbliżoną atmosferę do powieści braci Strugackich. W 2024 roku możliwe jest przedstawienie wersji OBT z podstawową lokacją „Cichy zalew”.

Materiał: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowiedź Metro: Судьбе Вопреки (Wbrew przeznaczeniu):

Ogłoszono zapowiedź nowej modyfikacji dzięki Metro Exodus SDK, które wcześniej udostępniło 4A Games. 

Protagonista będzie zmuszony znaleźć lekarstwo dla swojej chorej córki, ale poszukiwania zaprowadzą go do zamkniętego syberyjskiego miasta, gdzie rozegrają się główne wydarzenia.

Czas trwania gry wyniesie nie więcej niż 10 godzin, a przejście będzie dość liniowe, podobnie jak w przypadku pierwszych odsłon serii Metro. Zakończenie historii zależeć będzie od działań, które gracz wykona w trakcie rozgrywki. Warto dodać, że główny bohater otrzyma aktorstwo głosowe. Premiera planowana jest na 2024 rok.

Trailer:

Spoiler

 

Screeny:

Spoiler

1QTY-p-0LfM.jpg

cC0pPpMo-OY.jpg  isoZ_cYjgbs.jpg

WH--qORYZvA.jpg  bqKzwsl45wY.jpg

9-LF3p8sRHs.jpg  ulIBbR0-IEA.jpg

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Zwiastun Metro: Offertorium:

Jednym z gości specjalnych AP-PRO Showcase 2023 był projekt Metro: Offertorium. Jest to modyfikacja oparta na Metro: Last Light Complete Edition, której wydarzenia rozgrywają się w metrze miasta Samara w 2025 roku. Mod jest gotowy w ok. 60%.

Trailer: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już trzeci rok z rzędu AP-PRO Showcase odwiedziła modyfikacja NS OGSR:

Autorzy postanowili zademonstrować funkcje nadchodzącej aktualizacji, która wkrótce zostanie wydana, a także dostarczyli list uzupełniający ze szczegółowym opisem innowacji:

Spoiler
  • Grafika: 

Przez cały proces przejścia Solianki na OGSR grafika tylko się rozwijała, co w konsekwencji podniosło poprzeczkę minimalnych wymagań. Często ludzie, nawet z dość wydajnymi maszynami, mieli trudności i spadki klatek. Teraz aktywnie testujemy silnik z wielowątkowym przetwarzaniem cząstek, deszczu i odwrotnej kinematyki, a wyniki są bardzo pozytywne. W skryptach wprowadzono wiele zmian. Również dzięki Xottab_DUTY i całemu projektowi OpenXray wprowadzono różne zmiany w renderze. Nasi testerzy i deweloperzy zwracają uwagę na płynność rozgrywki, która pojawiła się w wyniku tych zmian. Na filmie można również zobaczyć nowe innowacje.

  • Fabuła: 

W ostatniej aktualizacji OBT rozpoczęliśmy tworzenie pierwszych nowych wątków fabularnych. Uważnie przeczytaliśmy wasze opinie dotyczące budowy bazy. Podkreśliliśmy wiele pomysłów wynikających z waszych sugestii. W samej bazie będzie więcej interaktywności, planujemy uczynić budowę bardziej dynamiczną, aby gracz nie musiał ciągle czekać na określone postacie. Ponadto gracz będzie obserwował krok po kroku, jak baza jest rozbudowywana. I oczywiście powinniśmy spodziewać się questów - wielu nowych zadań, zarówno prostych, jak i całych gałęzi fabularnych. Równolegle rozwijana jest kontynuacja gałęzi "Ognisko rodzinne". W niej, jak mogliście zobaczyć na filmie, można spodziewać się wielu nowych dynamicznych, a także nagranych scen. Wprowadzamy również zmiany w głównej fabule Solianki. Na przykład w przyszłości pojawi się nowe zadanie polegające na walce z "Cieniem Monolitu" w Labiryncie. Prace wciąż trwają. 

  • Uzbrojenie: 

Od czasu przeniesienia Solianki na tory OGSR bronie zmieniły się po raz trzeci. Teraz są na nowym "szkielecie" arsenału. Sam pakiet jest budowany od podstaw i nie będzie oparty na obecnym. Rozwój jest wciąż na wczesnym etapie, a droga bardzo trudna, tym bardziej że postawiliśmy sobie ambitne cele. Jest zbyt wcześnie, aby mówić o szczegółach, ale postaramy się przekazywać więcej informacji krok po kroku.

Przegląd nadchodzącej aktualizacji: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Drugi zwiastun projektu OpenXRay Gunslinger:

Spektakularny materiał ma na celu przedstawienie, jak najbardziej znana paczka broni Gunslinger działa w połączeniu z silnikiem OpenXRay.

Zwiastun:

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Zwiastun moda История Пухтинского (Historia Puchtinskiego):

Tym razem krótko i na temat, bez zbędnych szczegółów. Mod zostanie wydany w 2024 roku. 

Trailer: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Zwiastun projektu Advanced X-Ray: Gunslinger:

Obecnie prace wciąż trwają, więc materiał nie przedstawia ostatecznego poziomu. Za projekt odpowiada ekipa M.F.S. Team, a więc twórcy Historii Puchtinskiego i słynnej serii przygód Tolika.

Trailer: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

10 ekskluzywnych screenów z Oblivion Lost Remake 3.0:

Twórcy moda nie byli w stanie przygotować materiału na AP-PRO Showcase 2023 z powodu dużego natłoku pracy. Zrzuty muszą chwilowo wystarczyć.

Spoiler

WbTJjH5x8uo.jpg  1WwPitVBldo.jpg

V8EsCqfigLE.jpg  kvc45FXnjxk.jpg

0AM213T2ZaI.jpg  T6srZ-wWtoM.jpg  f1RSUsaGbdo.jpg

RDmKJx1Cf6Y.jpg  HF8l-d20itM.jpg  Wf_REbs_JQM.jpg

  • Źródło informacji - [KLIK]
     
  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Back to the S.T.A.L.K.E.R. drugi raz na AP-PRO Showcase:

W tym roku autorzy projektu postanowili zaprezentować gameplay utrzymany w duchu starych zwiastunów Cienia Czarnobyla.

Trailer: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Twórcy moda OP OGSR postanowili wstępnie poinformować o dacie premiery nowej wersji. 

Modyfikacja zostanie wydana 12 maja 2024 roku. Niektóre z zapowiedzianych funkcji:

Spoiler
  • zrealizowanie od podstaw wielu unikalnych elementów silnika, którymi szczycił się OP-2.2 - system zmiany HUD-a/inwentarza/celowników, różne drobiazgi w postaci ukrywania poszczególnych zadań w PDA;
  • ponad 250 nowych broni;
  • ponad 2000 nowych zadań cyklicznych;
  • aktualizacja udźwiękowienia wiadomości SMS, które są powiązane z zadaniami;
  • oficjalne tłumaczenie na język angielski;
  • nowe lokacje i pewne zmiany w starych;
  • odświeżona trylogia wątku "Czarnobylskiego Szachisty";
  • ponowne rozważenie dodania finału z Naronaja Solianka;
  • nowe zakończenie. 

Trailer: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Prezentacja rozgrywki z moda Hike:

Hike to jedyny mod fabularny, który został zaprezentowany na AP-PRO Showcase 2023 i bazuje na platformie Czystego Nieba.

Materiał: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Już na końcowym etapie przygotowania AP-PRO Showcase 2023 projekt SCOPE zdołał dotrzeć na wydarzenie:

Do niedawna ekipa aktywnie pracowała nad przebudową Zatonu. Dodano nowe punkty szczególne i miejsca z naciskiem na nowe zadania, wymieniono również obiekty. Niestety od pewnego czasu nie ma kontaktu z osobą, która jest odpowiedzialna za lokacje, więc zmiany nie zostały uwzględnione na poniższym materiale. Tak czy inaczej, film ma na celu zademonstrowanie następujących funkcji:

Spoiler
  • niestandardowa pogoda oparta na Atmosfear,
  • niestandardowy zestaw modeli NPC,
  • niestandardowy pakiet tekstur otoczenia,
  • kilka nowych broni na bazie Gunslingera,
  • dopracowane udźwiękowienie,
  • krople podczas deszczu,
  • nowe modele mutantów. 

Screeny przedstawiające postęp prac nad Zatonem: 

Spoiler

JwQGPZgoW0s.jpg

QxLc6NFWiYU.jpg  CijZsD5LCMs.jpg  j3YuziaZ7vI.jpg

O1eh1T2T7eE.jpg  EAdWgkeXwsg.jpg  QPR1r_Fal0A.jpg

Trailer:  

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezentacja paczki broni Improved Weapon Pack do Call of Chernobyl:

Zwiastun ma na celu zaprezentowanie, w jaki sposób zostanie zmieniona walka z użyciem broni palnej w grze.

Trailer: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Zwiastun fabularnej modyfikacji Протагонист (Protagonista):

Modyfikacja nosiła wcześniej nazwę Другая реальность (Inna rzeczywistość), a gracze mogli ją zobaczyć już na poprzednich dwóch streamach z okazji AP-PRO Showcase.

W centrum historii znalazł się generał należący do Powinności, Taczenko. Mod został oparty na modyfikacji Global Stalker Weather Rework. Gracze będą mieli możliwość zainstalowania dodatkowych rozszerzeń graficznych, paczek broni i innych ulepszeń, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Data premiery została zaplanowana na lipiec 2024 roku.

Trailer: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Prezentacja wersji demonstracyjnej powstającego moda Controller Evolve: Hastur:

Mod ma na celu rozwinięcie koncepcji gry jako kontroler, ale zaoferuje również nową fabułę. Premiera planowana jest na koniec br. lub początek nadchodzącego. 

Trailer: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Zwiastun fabularnej modyfikacji Чудесный Кристалл, Дарованный Звездами: Rebuild (CKPpG: Rebuild):

Modyfikacja będzie stanowić nową wersję projektu CK.PpG, który ukazał się dwa lata temu. 

Akcja gry rozgrywa się w 2020 roku. Powinność i Wolność już od dawna nie istnieją, większość najniebezpieczniejszych mutantów, takich jak pijawka czy kontroler są zagrożone wyginięciem. Zarówno na Wielkiej Ziemi, jak i w Zonie coraz większy wpływ odnoszą różne korporacje. Na całym świecie odnotowano wzrost postępu naukowego i technologicznego na tle pogłębiającego się ubóstwa oraz degradacji społeczeństwa, co oczywiście wpływa również na Strefę Wykluczenia i stalkerów.

Od jakiegoś czasu protagonistę opowiadanej historii dręczą realistyczne sny o Zonie. Pewnego dnia postanawia udać się do Strefy Wykluczenia, aby poznać ich tajemniczą przyczynę. 

Projekt bazuje na Global Stalker Weather Rework, wykorzystuje pakiet lokacji z Dollchan 8. Infinity, a także różne drobne zmiany od innych twórców. Modder twierdzi, że CKPpG: Rebuild będzie zawierać minimalną ilość mistycyzmu na rzecz elementów rodem z sci-fi.

Trailer: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Na AP-PRO Showcase 2023 pojawiła się jedna bardzo nietypowa zapowiedź - modyfikacja Alone In Sandstorm:

Jest to spin-off Alone In Windstorm, opracowany na platformie Czystego Nieba z silnikiem Advanced X-Ray CS. Całość opiera się na przetrwaniu na niezamieszkanej wyspie, a przynajmniej tak się wydaje na pierwszy rzut oka protagoniście. Według twórców postęp prac jest na etapie najbardziej dopracowanego konceptu, ale mają oni nadzieję na ich jak najszybsze zakończenie. Tytuł modyfikacji może ulec zmianie.

Trailer: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Zwiastun projektu PRISMA, który powstaje na silniku CryEngine 5.7:

Zamysł opiera się na grze S.T.A.L.K.E.R., a fabuła opowie o nowym eksperymencie, z wykorzystaniem noosfery, choć finalnie ukazując jego konsekwencje. Więcej informacji na temat projektu oraz dalsze szczegóły poznamy po nowym roku.

Trailer: 

Spoiler

 

Screeny: 

Spoiler

D7lYiSkPQ5Q.jpg  f64pywFzVxk.jpg  IbyWsB-IRJA.jpg

0_vGIJuobSs.jpg  vFEIKSTW1uc.jpg  vRLvxB5Wjyo.jpg

P64tzRRItlY.jpg  kjvTsdQpR04.jpg  KZ9PeYejDvw.jpg

  • Źródło informacji - [KLIK]
     
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezentacja multiplayerowej modyfikacji NET Online:

Materiał został wykonany z udziałem 6 osób, które współpracowały ze sobą podczas starć z mutantami, przemieszczały się po lokacji dostępnymi środkami transportu oraz walczyli między sobą.

Film: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Dziennik dot. rozwoju moda New Spaces:

Była to jedna z najdłuższych i najbogatszych w informacje prezentacja na AP-PRO Showcase 2023.

Deweloperzy zaprezentowali widzom swoje pomysły, opowiedzieli o zakończonych pracach, przedstawili ujęcia z rozgrywki oraz opisali inne zmiany.

Materiał: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Zapowiedź fabularnej modyfikacji Падший бог: Инфернальность (Upadły Bóg: Infernalny) na AP-PRO Showcase 2023:

Dodatkowo autor udostępnił kilka screenów oraz krótki filmik prezentujący menu główne (dostępny w źródle). Materiał z rozgrywki przedstawia początek pierwszego rozdziału. 

Mod będzie kontynuacją Upadłego Boga, ale historia nie będzie miała nic (lub prawie nic) wspólnego z poprzednim projektem. Nie będzie konieczne przechodzenie historii Neptuna, aby w pełni zrozumieć nową fabułę. Prawie każda postać może zginąć, a jej śmierć będzie miała jakieś konsekwencje. Oczywiście zmienność nie będzie polegać tylko na tym, czy dana postać przeżyje, czy nie. Zmienność przejawiać się będzie także w fabule. Dostępnych będzie wiele różnych sposobów na ukończenie tego samego zadania. I choć nigdzie nie jest napisane, że można "po prostu uciec", to w większości zadań, gdzie jest to możliwe, będzie to miało swoje konsekwencje, które nie zawsze są oczywiste. Wszystko po to, by zmaksymalizować swobodę działania gracza, ale świat nie kręci się tylko wokół protagonisty, co warto zaznaczyć.

Zadania... "Znajdź-zabij-przynieś" zostaną zredukowane do minimum. Mod ujawni różne wątki, które nie zostały w pełni ukazane w poprzednim projekcie. Historia nie dotyczy zbytnio samej Zony, a głównego bohatera oraz jego problemów.

Krótki fragment z początku pierwszego rozdziału: 

Spoiler

 

Screeny: 

Spoiler

lkXb6YBmhqk.jpg

8s362PpgG78.jpg  9IjvZ_1Wr_g.jpg  MKGEieUNjAY.jpg

qXy4I_UbugI.jpg  jLM2LSaGgjg.jpg  COH-vOB1tRw.jpg

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Kolejna zapowiedź na AP-PRO Showcase 2023 - modyfikacja fabularna Судьба Монолита REBUILD: Отчаяние (Cień Monolitu REBUILD: Rozpacz)

Autor tej zapowiedzi ma na swoim koncie kilka innych projektów i wygląda na to, że nie zamierza na tym poprzestać. Zaprezentowany film przybliża fabułę oraz panującą w modzie atmosferę. 

Materiał:

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Jednym z gości specjalnych AP-PRO Showcase 2023 był STALCRAFT:

W zwiastunie przygotowanym specjalnie z okazji wydarzenia graczom zaprezentowano fragmenty przyszłych aktualizacji, a także ogólny zarys rozgrywki. 

Materiał: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]

 

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwiastun nadchodzącej aktualizacji Tajnych Ścieżek 2 na silniku OGSR

Legendarna modyfikacja Tajne Ścieżki 2 po przejściu na silnik OGSR nadal jest ulepszana. Aktualnie trwają prace nad jej nową aktualizacją.

Trailer: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Zwiastun moda Dead Air Weapons Evolution:

Mod ma na celu zmianę dostępnego arsenału broni w znanej modyfikacji Dead Air.

Trailer: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Zwiastun zapowiedzianej modyfikacji fabularnej pt. X-7: Эпицентр (X-7: Epicentrum):

Przedstawione w modyfikacji wydarzenia są powiązane z oryginalną trylogią i mają na celu przybliżenie graczowi, co właściwie wydarzyło się w Zonie dwa lata po zakończeniu Zewu Prypeci i po wydarzeniach z modyfikacji X-7: Prolog.

W 2014 roku Barman zorganizował wyprawę stalkerów-weteranów do centrum Strefy Wykluczenia, a konkretnie na obszar legendarnych Generatorów. Zadaniem stalkerów była infiltracja laboratorium X-7 i wydobycie informacji na temat prowadzonych tam eksperymentów. I choć przygotowania były staranne, to w Zonie jeszcze nigdy nie udało się przeprowadzić żadnej operacji specjalnej bez większych problemów... (Opis streszczonej fabuły). 

Cechy moda: 

  • nowa fabuła opowiadająca historię o największej tajemnicy Zony - jej powstaniu;
  • 4 lokacje - każda stworzona od podstaw lub będąca przeróbką znanych;
  • wykorzystanie GSWR jako graficznej podstawy moda;
  • wykorzystanie paczki broni STCoP 3.5;
  • nowe funkcje rozgrywki, w tym nowe anomalie z własną zasadą działania i mutanty z własnymi schematami ataku.

Trailer: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Drugi rok z rzędu AP-PRO Showcase odwiedził projekt Another Voice, który powstaje na silniku Unreal Engine:

Koncepcja gry nie wpłynie na fabułę ani inne elementy serii gier S.T.A.L.K.E.R.
Pomysł opiera się bardziej na filozoficznym opowiadaniu braci Strugackich - Pikniku na skraju drogi. O tym, jak przebiega postęp prac, można się dowiedzieć z nowego dziennika deweloperów.

Dziennik deweloperów: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]

 

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowiedź fabularnej modyfikacji Happy Birthday Zone:

Mod ma pełnić rolę prologu do innego projektu fabularnego ekipy ARTIFACT. HBZ przedstawi jego fabułę, zaprezentuje nowy obraz Zony oraz przybliży graczom ważne postaci. Według zapewnień autorów prace nad prologiem są już na późnym etapie, więc premiery możemy się spodziewać w najbliższej przyszłość.

Zwiastun: 

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]
     

Zwiastun odświeżonej wersji moda Grand Rendering Mod 1.8 rozwijanego w duchu "Starego, dobrego Stalkera":

W przeciwieństwie do innych modów z tego gatunku, Grand Rendering Mod nie kładzie nacisku na atmosferę, lokacje lub fabułę, a silnik i jego funkcje. 

Trailer:

Spoiler

 

  • Źródło informacji - [KLIK]

 

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.