LisKot Opublikowano 11 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia Zrobił ktoś jeszcze to zakończenie? Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 12 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia (edytowane) @Mayer99 W celu zrobienia tego zakończenia trzeba zakończyć przygodę jeszcze zanim się ją zaczęło. Spoiler Wrócić tunelem, z którego wychodzimy na początku gry. Edytowane 12 Stycznia przez LisKot 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 14 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia (edytowane) W dniu 8.01.2024 o 17:15, tom3kb napisał(a): Jak ktoś sobie chce posłuchać to pierwsza część soundtracku z moda, muzyka z intro, ambienty z lokacji. Ścieżki dźwiękowej ciąg dalszy. Edytowane 14 Stycznia przez LisKot 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 15 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia Właśnie skończyłem moda i moja opinia w wersji skróconej: zagrać koniecznie, ocena 10/10, najlepszy mod jaki powstał do Stalkera w ostatnich latach. A tak żeby trochę więcej napisać to najpierw plusy. Pierwsze co uderza w oczy to estetyka z jaką wszystko jest wykonane: menu, ekrany ładowania i inwentarz. Ten jest mocno zmieniony, brak standardowego Pda. Encyklopedia też jest super wykonana. Bardzo duży plus dla moda już na starcie. Całkiem nowy soundtrack i cutscenki, te w grach z tej serii praktycznie nie istniały, w ostatnich latach pojawia się ich więcej w różnych modach ale te tutaj wykonane są super, aż chce się oglądać. Rosyjski dubbing i trzy wersje językowe na premierę, a że mod jest popularny to już powstają kolejne. Długość gry, myślę, że przynajmniej 30 godzin da się wycisnąć robiąc główne i poboczne zadania i trochę cyklicznych żeby zarobić kasę. A będąc przy zadaniach bardzo fajne i różnorodne, można powiedzieć mamy tu wszystko, nudzić się nie będziemy. Przez większość gry w sumie wykonujemy taką robotę prawdziwego stalkera, takiej wielkiej głównej intrygi, w której jesteśmy "wybrańcem", który wszystko zmieni praktycznie nie ma. Czuć, że czasem wplątujemy się w jakieś grube sprawy ale nic nie jest wyłożone na stół tak łopatologicznie. Zadania często można rozwiązać na kilka sposobów, a czasami nawet uwalić. Handel, można sporo zarobić ale jest też na co wydawać kasę, więc nie będziemy mieli milionów na koncie, z którymi nie mamy czego zrobić, modyfikacje sprzętu nieźle kosztują. Sprzęt: Gunslinger robi robotę, spluwy wyglądają super, fajne są też wszystkie modyfikacje i dodatki. Kurcze brakowało mi tylko jakiejś giwery z rodziny m4/m16, no ale to sobie polatałem z brytyjskim L85. Lokacje. Niby znane ale mocno zmienione, z nowymi miejscówkami, gęsto wypełnione obiektami. To samo tyczy się pomieszczeń, wreszcie nie są to puste pokoje z jednym krzesłem na krzyż. Niby na premierę było trochę bugów w zadaniach ale ekipa od moda patche wypuszczała praktycznie z dnia na dzień i teraz po czwartym chyba nie ma już większych problemów. Nie wiem jak inni ale ja lubię takie pomysły jak w rozdziale 6 i potem w 7 😏 Globalny schowek, co w niego wrzucimy wyciągniemy na dowolnej lokacji, bardzo ułatwia robienie zadań cyklicznych 😁 Bardzo dobra optymalizacja i stabilność, grałem na kompie złożonym w 2011 (no dołożono ramu) i żadnego wylotu, a graficznie też można było sobie ładnie opcje ustawić. Co mi nie podeszło, minusy. Strasznie dużo biegania w początkowych godzinach gry z lokacji na lokację szczególnie jak chcieliśmy modyfikować sprzęt, a jedyny dostępny wtedy technik to ten na Kordonie. A właśnie jako ciekawostka nie znalazłem dla niego żadnych narzędzi więc za bardzo z modernizacją sprzętu nie poszalałem w pierwszych godzinach gry. Przydałby się jakiś przewodnik (szybka podróż) nawet za grubą kasę, który by nas przerzucał Kordon<->Bar. Brak losowych spotkań z mutantami, stalkerami na lokacjach, z którymi moglibyśmy się postrzelać. Mamy miejsca spawnu mutantów na mapkach i chyba za szybko się w nich odradzają. A z ludźmi postrzelamy się tylko w zadaniach fabularnych, nie ma żadnych spotkań losowych z bandytami, wojskiem czy innymi. Zirytowało mnie tylko jedno zadanie z "Mistrzem podziemi", a dokładniej te cofające teleporty. Czasami problematyczne może być to, że po niektórych cutscenkach od razu zaczyna się walka i szybo można zarobić kulkę zanim się zorientujemy. Kurde ile razy w tym modzie nasz bohater dostaje w łeb i traci przytomność to głowa mała. I to w sumie chyba wszystko. Mi się trafiło chyba złe zakończenie moda może na yt obejrzę inne. Ps. Taki lekki spoiler. Nie bójcie się fabularnych utrat sprzętu, wszystko prędzej czy później odzyskacie. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayer99 Opublikowano 16 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia Zgadzam się w 101% z Twoją recką!! Też tęsknię za M4A1 zwłaszcza, że występuje w SoC Gunslinger czy OGSR GA i naprawdę daje radę 😎. Co do broni to wyłapałem jeszcze, że UMP45 i Sig552 nie mają drzewek ulepszeń, Sig 550 wygląda w UI identycznie mimo ulepszeń…I jeszcze zoom celowników jest conajmniej dziwny, ale to można już łatwo ogarnąć po rozpakowaniu gamedaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiodor89 Opublikowano 16 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia A takie pytanie. Ile ma to w ogóle lvl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 16 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia Fiodor89 - jest 13 lokacji. Wszystkie narzędzia - zestawy ( info z obrazkami po polsku ); https://wotpack.ru/pl/vse-instrumenty-v-true-stalker-gde-najti-dlja-mihalycha/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 16 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia Witajcie. Do tych którzy już moda ograli lub w niego grają. Potrzebny mi jest sejw zaraz przed przejściem na Agroprom lub zaraz po. Może ktoś coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 16 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia @OldMan A musi być jakiś konkretny moment? Czy byle przed przejściem stać? Nie musi być pierwsze wejście na lokację? agro.scop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 16 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia Nie musi być tuż przed przejściem ale dobrze by było też, żeby nie było godzinę w fabule do przejścia lub godzinę po Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 16 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia No to podesłałem jeden zapis. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy1280 Opublikowano 16 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia Witam, mod zacny i zacna muzyka, 5/5. Jak tłumacze uporają się ze Spolszczeniem 😈😁 zagram jeszcze raz chociaż korci zacząć już bo było naprawdę fajnie, ale chyba poczekam na napisy żeby się lepiej wkręcić. Nie wszystko za pierwszym razem zrobiłem także jest podstawa do powrotu. Ten Mod to taki świeży powiew, jak szklanka zimnego browaru. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAMARGON Opublikowano 17 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia witam serdecznie wie ktoś może kiedy spolszczenie do True Stalker ? mod mi się bardzo podoba no i czekam na spolszczenie z niecierpliwością . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 17 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia @NAMARGON Pracuję póki co w pocie czoła nad spolszczeniem wraz z @OldMan i do kompletu plików brakuje nam jeszcze dwóch, ale i tak jak skończymy tłumaczyć to będą jeszcze zamknięte testy spolszczenia, więc ciężko powiedzieć kiedy się pojawi - nie chcę podawać nawet daty w stylu "mniej więcej" bo ciężko powiedzieć ile zajmą testy. Także jedyne co mogę na razie napisać to - niech wszyscy się uzbroją w cierpliwość i czekają bo cytując klasyka "Robim co możem" 2 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 19 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia Właśnie zakończyłem mój niespieszny spacer po Zonie według True Stalker. Była to miła dla oka i w sumie przyjemna wędrówka. Graficznie mod bez zarzutu, momentami prawie jak film. Na uwagę zasługują mapy, moim zdaniem na szczególną Nowoszepełyczi, Podziemia Gospodarza i odmienione Wysypisko. Prawdę mówiąc, tak na zicher chłonąłem historię i byłem zainteresowany, co będzie dalej do chwili, gdy zobaczyłem Spoiler truchło Topora wiszące na moście, do tego momentu liczyłem, że splotą się losy jego i Żurawliowa... Później właściwie chciałem już tylko zobaczyć ostatnią lokację i poznać finał tej opowieści. Spoiler 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldiamiga Opublikowano 19 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia Witam. Ja dopiero zaczynam rozgrywkę, i dlatego pytanie techniczne. Po zainstalowaniu TS oraz patchy od 1 do 4 wciąż mam na ekranie startowym gry że jest to wersja 1.0 Tak ma być? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 19 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia Moim zdaniem wersja powinna się zgadzać: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldiamiga Opublikowano 19 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2 minuty temu, OldMan napisał(a): Moim zdaniem wersja powinna się zgadzać: Czyli mam coś pochrzanione. Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 19 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia @waldiamiga Mogę się mylić, ale jeżeli nadal w menu wyświetla Ci się wersja 1.0 to musiałeś źle wrzucić łatki? Ogólnie folder, w którym są pliki łatek powinien wyglądać tak: Więc wejdź w folder z True Stalker -> Content -> Patches i zobacz czy masz tam te pliki, a jeżeli nie to coś źle wrzuciłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 19 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia @gawron historia Topora (wrzuciłem w spoiler u ciebie) to w sumie taka historia "prawdziwego stalkera" bo ilu takich widzieliśmy we wszystkich modach robiąc zadania i fabułę 😏 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 20 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 11 godzin temu, tom3kb napisał(a): to w sumie taka historia "prawdziwego stalkera" bo ilu takich widzieliśmy we wszystkich modach robiąc zadania i fabułę 😏 Jasna sprawa, ale nie w każdym modzie człowiek przywiązuje się do postaci, a w tym jakoś mi tak wyszło. Pewnie dlatego, że to dobry mod jest. Pozwolę sobie jeszcze na screen końcowy. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayer99 Opublikowano 20 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia Brawo za Sevę, a nie jakieś tam egzo czy assault armour. Ja w tym gameplayu ogrywam pancerz CS3-1, przy zakupie którego dostaje się również hełm Sfera-12. Z innej beczki: jakie unikalne bronie znaleźliście w grze? Moje znaleziska/zdobycze: Groza 5.45., Wintorez, Ak74, AK74-UB, Saiga, Sig P220, L85a1 z GL i eotech…i to chyba tyle… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 20 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia @Mayer99Ja tam się dorobiłem na koniec to Egzę kupiłem, a bronie chyba te same miałem. Dodatkowo znalazłem jednego Desert Eagle ale nie wiem czy to zwykła pukawka czy można powiedzieć, że "unikalna". Wydaje mi się, że nikt nie nosił. W jednym schowku miałem też P90 i Five-seveN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayer99 Opublikowano 20 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia Unikalne w ikonie mają fioletowe tło, te zwykle - nie. W plikach gry są jeszcze Sig Streloka, Dragunov, SVU np…. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 20 Stycznia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia Pojawił się obszerny wywiad (oczywiście po rosyjsku) z częścią ekipy. Rozmawiali o rozpoczęciu prac nad projektem, rekrutacji głównych deweloperów, ogólnych nastrojach przed i po premierze. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.