Skocz do zawartości
Wiadomość dodana przez Szczepan9205,

24.02.2024

Do postu #1 została dodana nowa wersja spolszczenia dostosowana do łatki 1.5 do samego moda. Nie należy wrzucać jej na stare spolszczenie (do wersji 1.4)!
Instrukcja jak poprawnie zainstalować nowe spolszczenie została dodana do postu #1.

25.02.2024

Do postu #1 dodano mini-łatkę do spolszczenia naprawiającą źle wyświetlające się imiona i ksywki NPCów, a także małe korekty w tekście. Zaleca się pobranie jej i wrzucenie na zainstalowane już spolszczenie.

@Szczepan9205

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie ukończyłem moda, niesamowite ile można zrobić z starego dobrego Stalkera. Mod jest FANTASTYCZNY. Jedyne co mnie wyprowadziło z równowagi niezliczoną ilość razy to jak często można dostawać po głowie i tracić przytomność, ale idzie to przeboleć dosłownie i w przenośni :D.

Edytowane przez Litterek
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, LisKot napisał(a):

@vidkunsenTe z Doliny i Wysypiska już mam. Nie wiem gdzie te trzecie.

Autobus przy posterunku bandziorów w Kordonie Amigo 😉

@tom3kb Cofnąłem się od początku i pomimo, że też był tylko 1 art script zaskoczył…Wydaje mi się, że nie wolno było najpierw gadać z 2 typami w tartaku nieopodal. Innego pomysłu nie mam!

@vidkunsen a masz może link do tego spawnera? Ja mam rozpakowaną gamedatę scripts i configs jeśli ktoś chce…

Edytowane przez Mayer99
  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mayer99 a po drugiej strefie anomalnej jak wyszedł na ciebie bandyta to nie oddałeś mu artów jak żądał, ja mu ich nie oddałem? I potem jest zadanie żeby sprawdzić co z żołnierzami pod mostkiem. Ja je poszedłem zrobić, pojawia się ten bandyta z ekipą. A ty też je robiłeś czy najpierw zaliczyłeś wszystkie strefy anomalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszedł patch 1.2: Patch 1.2 z moddb

Dodany do pierwszego postu.

Changelog:

Spoiler

— Fixed a crash when installing the LCU on a thunderstorm; — Various corrections of item descriptions and other texts (for all localizations); — Fixed a bug where the Nut sold parts of monsters cheaper than it bought; — Fixed a bug in which the player could get a negative number of money; — Fixed a bug in which the scene on Amber in the Survivor quest was not activated if the player went around; — Fixed a bug in which Sidorovich's task to search for artifacts could not be counted; — Fixed a bug where the player could activate the transition to X-18 at the top level of the factory; — Fixed the crow model; — Fixed the suspension of Sidorovich's radio subtitle on the Agro-industry; — Fixed icons of the improved AK-74 and 9x39 cartridges; — Fixed the ability to install sights on the "Shaft", "Screw cutter", "AK-74", "AK-101"; — Fixed the display of multibyte characters in texts (for translators into other languages); — Fixed the range of values for the console command "hud_fov"; — Minor interface edits for ultra-wide-format monitors; — Added missing textures; — Added an option to adjust the size of the text in the dialogs (section "Game"); — Added the console command "g_camera_bobbing", which allows you to enable/disable camera swinging; — Added the console command "wpn_use_control_factor", which allows you to enable/disable the effect of weapon convenience on mouse sensitivity; — Added a message about the last ejection after sleep - this means that new artifacts could appear in the anomalies; — The mark-up for goods at the smuggler's Dump has been changed; — The maximum viewing angle has been increased to 90; — Increased monster respawn time; — Numerous minor edits

@Mayer99 - Fixed a bug where Sidorovich’s quest to find artifacts might not be counted

Jest nadzieja ;)

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tom3kb - pacz 1.2 to wyszedł w niedzielę - zainstalowałem, nowa nie potrzebna, nie utleniałem się bo to nie moja działka. ;) :)

Mayer99 - spałner:'

https://drive.google.com/file/d/1XzHOS8JIgvHRDK4aaQvUO3OU50IxTihd/view

https://disk.yandex.ru/d/CTiyseLC1FVvHw

Pacze 1.1 - 1,3:

https://disk.yandex.ru/d/AuDdDbek7Zw_Dg

Metek58 - poprawka 1.2 jest zgodna z poprawką 1.1 a poprawka 1.3 zmienia/poprawia teksty i niektóre ksywki:

Spoiler

— Исправляет пропавшие тексты переводов, в частности, в именах рандомных персонажей. К сожалению, уже заспавненные НПС с кривыми именами останутся, но у новых все уже будет хорошо;

W tego moda też grałem, nie wystawiałem bo i po co, to leży w gestii odpowiedniego działu z dyrekcji który wystawia mody według szablonu:

(kontynuacja 1 części, 7 lokacji, dla kogoś kto lubi taki rodzaj rozgrywki jest to fajny mod)

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest i patch 1.3

AxND1rZeLlE.jpg

 Naprawiono brakujący tekst, szczególnie w losowych nazwach postaci. Niestety, ale już spawnujący się NPC z przekręconymi ksywkami pozostaną, ale z nowymi będzie wszystko w porządku.

Wszystkie poprawki należy umieścić w folderze głównym z grą oraz podmienić pliki. W folderze True Stalker\content\patches pojawią się pliki xpatch_ts_01.db, xpatch_ts_02.db, xpatch_ts_03.db. Po zainstalowaniu poprawek w menu gry powinna pojawić się wersja 1.3.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@metek58 Łatka 1.2 i 1.3 moim zdaniem nie są kumulatywne bo po pierwsze różnią się nazwami, a po drugie (co ważniejsze) rozmiarem - druga łatka ma prawie 50mb, a trzecia tylko 2mb, ale jakie pliki dokładnie zmieniają to ciężko stwierdzić bo oprócz plików tekstowych z tych łatek nie da się nic wypakować. Choć słyszałem, że podobno Unpacker/Extractor do OP 2.1 jest w stanie rozpakować całego TS.
 

Z drugiej strony dobrze, że tekstowe da się chociaż wypakować bo dzięki temu mam już przetłumaczone i przygotowane wszystkie pliki poza tymi z początkiem st_dialogs, st_quests i st_subtitles bo nimi się zajmę jak uporam się ze spolszczeniem nad którym obecnie pracuję i aktualizacją do spolszczenia Gammy, czyli jakoś po Nowym Roku. Dużym jednak problemem z True Stalkerem będzie to, że używa nowej czcionki stworzonej od zera - jakiejś didact_gothic, roboto, roboto_italic i roboto_medium i wszystkich tekstur czcionek jest 810, a bez dostosowania naszych znaków do tej czcionki polskie napisy w menu wyglądają tak:


 

Spoiler

S.T.A.L.K.E.R.  Clear Sky Screenshot 2023.12.25 - 20.13.10.69.png

S.T.A.L.K.E.R.  Clear Sky Screenshot 2023.12.25 - 20.13.18.92.png

Tam gdzie powinny być nasze znaki diaktryczne, a konkretnie ą, ł, ó, ż i ź jest pusto, więc bez "doklejenia" ich do tekstur czcionek będzie to wyglądało jak na moich zrzutach. Z kolei czcionka z CCz czy Zewu Prypeci też nie będzie pasowała bo po pierwsze może nie pasować do konturów w menu, dwa przez swój rozmiar może się nie mieścić w oknach dialogowych i trzy - żeby w ogóle działała to trzeba by przerabiać pliki z folderu ui i w odpowiednich linijkach zastąpić czcionkę, której używa TS tą z Zewu czy CCz czyli Arialem, Graffiti lub Lettericą - a to się raczej mija z celem :P 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb @Agrael @vidkunsen Widzę, że szybko patch'e do True Stalkera wychodzą, jest dobrze. Jest zainteresowanie, ludziska zgłaszają szybko błędy w grze, to i twórcy szybko reagują, wydając łatki. To mi się podoba. Na wersji 1.3 chyba raczej się nie skończy. Heh... pomyśleć, że dalej jestem w 1 rozdziale moda. 😛

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skryty - jestem w labie w dolinie.

Skorygowałem poprzednie błędy - schowek w tunelu na swałce - i gram dalej - 3 rozdział - chyba?, nie wiem, nie wnikam, gram.

Nie zbieraj kwestów, wykonać po kolei - skrypty mogą nie zaskoczyć.

Dałem wszystko nisko - stawiam na rozgrywkę i fabułę nie na 10000 odcieni zieleni - gram bez problemów i wylotów.

Poltergeist w fabryce w dolinie nad labem to taki fajny jest, zabija szybciej niż good praten vodka captain nelson - denaturat. :)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na lokacji Novoshephelychi (rozdział 6) mam za zadanie znaleźć sposób na wyłączenie elektryczności w naukowej bazie gdzie trzeba podnieść artefakt, chodze po całej lokacji po tej bazie wszędzie, i nie moge znaleźć jak można to zrobić, jesli ktoś już to wykonał to prosze o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mayer99 nie bardzo musisz ciułać tą kasę bo

Spoiler

Winchestera dosyć szybko dostaniesz na Kordonie. Po misji gdzie z ekipą wybijamy gadające Mięsacze uciekamy do tunelu z elektrami przed emisją. I po niej chyba dostajemy go w nagrodę tak mi się wydaje bo ja nie dostałem. Bo podczas emisji jest cutscenka i wypada on z rąk dowódcy więc można dorwać go za darmo nie za pieniążki 😏 Ale strzela się z niej świetnie.

 

@metek58 jest tak jak pisze @Szczepan9205 patche nie są kumulatywne (każdy ma inny rozmiar) i trzeba je wrzucać wszystkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.