Skocz do zawartości
Wiadomość dodana przez Szczepan9205,

24.02.2024

Do postu #1 została dodana nowa wersja spolszczenia dostosowana do łatki 1.5 do samego moda. Nie należy wrzucać jej na stare spolszczenie (do wersji 1.4)!
Instrukcja jak poprawnie zainstalować nowe spolszczenie została dodana do postu #1.

25.02.2024

Do postu #1 dodano mini-łatkę do spolszczenia naprawiającą źle wyświetlające się imiona i ksywki NPCów, a także małe korekty w tekście. Zaleca się pobranie jej i wrzucenie na zainstalowane już spolszczenie.

@Szczepan9205

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, Grzyb Zarodnik napisał(a):

Pomimo ponownej instalacji nadal mam ten problem więc się zastanawiam czy to przypadkiem z moim komputerem jest nie tak czy też to tylko gra

 

To co napisałeś raczej nie pomoże w rozwiązaniu problemu, ale...
Tu pisałem innemu userowi jak zgłaszać errory w modach:

W pliku log jest dużo więcej informacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, OldMan napisał(a):

To co napisałeś raczej nie pomoże w rozwiązaniu problemu, ale...
Tu pisałem innemu userowi jak zgłaszać errory w modach:

W pliku log jest dużo więcej informacji. 

Eee wygląda na to że z jakiegoś powodu brakuje foldetu chyba z nibypsami a tu log z informacją

FATAL ERROR
 
[error] Expression    : <no expression>
[error] Function      : CModelPool::Instance_Load
[error] File          : D:\TrueStalkerEngine\src\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error] Line          : 99
[error] Description   : fatal error
[error] Arguments     : Can't find model file 'monsters\pseudodog\pseudodog_big.ogf'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Grzyb Zarodnik napisał(a):

wygląda na to że z jakiegoś powodu brakuje foldetu

Trudno powiedzieć czy brakuje całego folderu, na pewno gra nie widzi pliku z modelem bolszej pseudosobaki. W normalnej gamedacie wystarczyłoby uzupełnić odpowiedni folder o brakujący plik pseudodog_big.ogf wskazany w logu. W przypadku True Stalker pozostaje instalacja gry od nowa, przy założeniu, że wszystko pobrało się i rozpakowało, jak trzeba.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, gawron napisał(a):

Trudno powiedzieć czy brakuje całego folderu, na pewno gra nie widzi pliku z modelem bolszej pseudosobaki. W normalnej gamedacie wystarczyłoby uzupełnić odpowiedni folder o brakujący plik pseudodog_big.ogf wskazany w logu. W przypadku True Stalker pozostaje instalacja gry od nowa, przy założeniu, że wszystko pobrało się i rozpakowało, jak trzeba.
 

Cóż winnym okazał się sam instalator więc wystarczyło go ponownie pobrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ograłem jakiejś dużej ilości modów ale ten zdecydowanie jest w mojej ścisłej czołówce bądź wręcz na pierwszym miejscu. Bardzo przyjemna fabuła a zarazem bardzo wciągająca, mod jest dobrze dopracowany, stabilny i przede wszystkim ładny zaczynając od menu, przerywników jak i samego interfejsu ekwipunku. Z tego co czytałem mod ma kilka zakończeń - może ktoś je podać wszystkie w naszym rodzinnym języku?

Mam też jedno pytanie odnośnie spolszczenia:

Spoiler

Podczas misji "odbierz telefon" w tej całej ukrytej bazie/bunkrze jest ta rozmowa z kierownictwem - w trakcie niej jest chwila gdy słychać głos ale napisów brak. Tak powinno być?

 Zamieszczam też parę screenów z mojej rozgrywki :) 

Spoiler

ss_naznaczony_04-25-24_20-54-41_(military).thumb.jpg.4932f03f4589a8abc484bad114c85f55.jpgss_naznaczony_04-22-24_20-08-26_(ts_nshep).thumb.jpg.e70a826e0a3a5dac71e919ffadaf8a73.jpgss_naznaczony_04-22-24_19-57-38_(ts_nshep).thumb.jpg.95d37d3c0592fcf8de1d2f66f7bab63d.jpgss_naznaczony_04-22-24_19-52-40_(ts_nshep).thumb.jpg.e60e6018d77769d145c1262fb995eaba.jpgss_naznaczony_04-22-24_19-48-03_(ts_nshep).thumb.jpg.7b3e3ba64d7e178b8d297303cfd2212c.jpgss_naznaczony_04-22-24_19-47-09_(ts_nshep).thumb.jpg.474017e8d9147666c7407ea821aa000e.jpgss_naznaczony_04-22-24_19-31-53_(ts_nshep).thumb.jpg.2c94ebde9808865aae0da4c771ecf3e9.jpgss_naznaczony_04-22-24_19-31-01_(ts_nshep).thumb.jpg.f4e3271461b75564fe4984d115cbc352.jpgss_naznaczony_04-22-24_19-26-20_(ts_nshep).thumb.jpg.bee6b35950fa4374aa0af07494abe3d0.jpgss_naznaczony_04-22-24_19-26-17_(ts_nshep).thumb.jpg.c00ffa43974a992e3b2b383fabbdf572.jpgss_naznaczony_04-22-24_18-56-10_(ts_nshep).thumb.jpg.601d0f9ad141a57beb468ce4836dcea7.jpgss_naznaczony_04-22-24_18-39-13_(ts_nshep).thumb.jpg.24da56c43fcad0502444cb483963e084.jpgss_naznaczony_04-22-24_18-39-04_(ts_nshep).thumb.jpg.602dbd2601f78146498bad204f912e0c.jpgss_naznaczony_04-21-24_21-58-45_(ts_nshep).thumb.jpg.aba1beaa689d507633745f6b296e907c.jpgss_naznaczony_04-21-24_21-58-43_(ts_nshep).thumb.jpg.685540d67b9e6f838c13930638f81659.jpgss_naznaczony_04-21-24_21-54-14_(ts_nshep).thumb.jpg.f5f4464c7be1822726cba0b0ac7b141f.jpgss_naznaczony_04-21-24_21-53-43_(ts_nshep).thumb.jpg.925623d366d0453fe70539055b8f1f59.jpgss_naznaczony_04-21-24_21-44-49_(ts_nshep).thumb.jpg.2d8195043bfc16f10de14f2830aacd7b.jpgss_naznaczony_04-21-24_15-36-50_(ts_nshep).thumb.jpg.58ff8268f2a44f17964d85d5a96f6b15.jpgss_naznaczony_04-21-24_15-36-41_(ts_nshep).thumb.jpg.0118226e233caf4b40eca7b027443c45.jpgss_naznaczony_04-21-24_15-02-01_(escape).thumb.jpg.e11a5319ca177076c8eeccde723e82d4.jpgss_naznaczony_04-21-24_15-00-04_(escape).thumb.jpg.21aabc136d89329dc168faa1938175f4.jpgss_naznaczony_04-20-24_20-24-57_(escape).thumb.jpg.1cf1100537f5d9b4ff63921ce944d22d.jpgss_naznaczony_04-13-24_20-33-30_(garbage).thumb.jpg.2820fcfd719a4cd76a5c4b4057f22d88.jpgss_naznaczony_04-13-24_20-33-26_(garbage).thumb.jpg.535fd73de0c92c4d2a8cf9f92821ece3.jpgss_naznaczony_04-07-24_14-49-01_(garbage).thumb.jpg.f53c06f46f804b4537cbb184684ac30a.jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@Kubuś PuchatekMnie się co prawda nie udało, ale... widziałem na jednym ze streamów dość proste rozwiązanie. Na parter wbijasz się niezauważony i w momencie jak już widzisz tego bandziaka co stoi przy drabinie to zaczynasz lecieć sprintem, wchodzisz po drabinie, umieszczasz urządzenie i przez dziurę w dachu wychodzisz na dach i zeskakujesz na teren na zewnątrz ATP. Jeżeli wyrobisz się zanim bandziaki się wkurzą to można to uznać za pokojowe rozwiązanie :P A tak typowo pokojowo to się chyba nie da bo nie ma nawet dialogów dla pokojowego wariantu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 Da się częściowo pokojowo. Od północy: osobówka, garaże, daszek nad pomieszczeniem z ogniskiem, przeskok na daszek przy głównym budynku, drzewo obok i po konarach na główny dach. Później przez dziurę w dachu na poddasze i jesteśmy na miejscu :)

Wracać można tą samą drogą, ale z głównego dachu można po prostu zeskoczyć od strony przystanku. Wszystko oczywiście w niskim przysiadzie. Robiąc tak, miałem bandytów ciągle neutralnych, widocznych na minimapie. Po postawieniu urządzenia nie czekałem na to czy pojawią się mutanty — zwiałem po prostu. A "częściowo" - bo przy kolejnym przemarszu obok ATP bandyci są od razu wrodzy. Sądząc po wpisie w PDA znalezionym przy jednym z nich, jest to już inna ekipa, która przybyła, żeby sprawdzić, co się z ich kolegami stało (zabiły ich mutanty).

Urządzenie, rozbite, możemy znaleźć na dziedzińcu ATP.

W modzie jest sporo cutscenek. Aż się prosi o taką z atakiem mutantów na ATP. Moglibyśmy po niej na spokojnie przeszukać trupy.

 

ss_mkm_05-09-24_22-27-42_(escape).jpg

Edytowane przez Kubuś Puchatek
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Mam może niezbyt uciążliwy ale jednak trochę wkurający problem a mianowicie nie mam polskich znaków w grze a dodatkowo jak już uruchomię grę to gdy np dam ja do pulpitu i chcę coś napisać gdzie indziej to też coś mi zmienia w ustawieniach klawiatury i nie mogę pisać polkich znaków, wszystko znika po restarcie laptopa , ktoś coś takiego doświadczył, pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam kolegów stalkerów.

Zdaję sobie sprawę że niektórzy z was już to modziwo ukończyli lub są w trakcie. Moja skromna osoba dopiero dzisiaj modzik pobrała, zainstalowała i zaczęła się przygoda. Muszę przyznać jest naprawdę ładnie, wciąga już od pierwszego zadania. Natomiast gdy wsadzi się kultowe ambienty znane z całej trylogii to robi to niezły klimacik. Według mnie to nie powinna być modyfikacja a osobna gra.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.