OldMan Opublikowano 23 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 12 minut temu, Grzyb Zarodnik napisał(a): Pomimo ponownej instalacji nadal mam ten problem więc się zastanawiam czy to przypadkiem z moim komputerem jest nie tak czy też to tylko gra To co napisałeś raczej nie pomoże w rozwiązaniu problemu, ale... Tu pisałem innemu userowi jak zgłaszać errory w modach: W pliku log jest dużo więcej informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzyb Zarodnik Opublikowano 23 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia Godzinę temu, OldMan napisał(a): To co napisałeś raczej nie pomoże w rozwiązaniu problemu, ale... Tu pisałem innemu userowi jak zgłaszać errory w modach: W pliku log jest dużo więcej informacji. Eee wygląda na to że z jakiegoś powodu brakuje foldetu chyba z nibypsami a tu log z informacją FATAL ERROR [error] Expression : <no expression> [error] Function : CModelPool::Instance_Load [error] File : D:\TrueStalkerEngine\src\Layers\xrRender\ModelPool.cpp [error] Line : 99 [error] Description : fatal error [error] Arguments : Can't find model file 'monsters\pseudodog\pseudodog_big.ogf'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 23 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia Godzinę temu, Grzyb Zarodnik napisał(a): wygląda na to że z jakiegoś powodu brakuje foldetu Trudno powiedzieć czy brakuje całego folderu, na pewno gra nie widzi pliku z modelem bolszej pseudosobaki. W normalnej gamedacie wystarczyłoby uzupełnić odpowiedni folder o brakujący plik pseudodog_big.ogf wskazany w logu. W przypadku True Stalker pozostaje instalacja gry od nowa, przy założeniu, że wszystko pobrało się i rozpakowało, jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzyb Zarodnik Opublikowano 23 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 6 godzin temu, gawron napisał(a): Trudno powiedzieć czy brakuje całego folderu, na pewno gra nie widzi pliku z modelem bolszej pseudosobaki. W normalnej gamedacie wystarczyłoby uzupełnić odpowiedni folder o brakujący plik pseudodog_big.ogf wskazany w logu. W przypadku True Stalker pozostaje instalacja gry od nowa, przy założeniu, że wszystko pobrało się i rozpakowało, jak trzeba. Cóż winnym okazał się sam instalator więc wystarczyło go ponownie pobrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 25 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia Autorzy i testerzy True Stalkera spotkali się w Moskwie na spotkaniu "biznesowym". Od lewej: tester Diman_GTX i programista SkyLoader. Po prawej - tester Belka, autor całej koncepcji TheWolfstalker, główny deweloper Overf1rst i projektant @CorryZeron. Spoiler Źródło - KLIK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 25 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia Hmmmm, jak na moje oko to pewnie już ichnie WKU się już o nich zapytało więc może to być ich ostatnie zdjęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naznaczony2001 Opublikowano 26 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia Nie ograłem jakiejś dużej ilości modów ale ten zdecydowanie jest w mojej ścisłej czołówce bądź wręcz na pierwszym miejscu. Bardzo przyjemna fabuła a zarazem bardzo wciągająca, mod jest dobrze dopracowany, stabilny i przede wszystkim ładny zaczynając od menu, przerywników jak i samego interfejsu ekwipunku. Z tego co czytałem mod ma kilka zakończeń - może ktoś je podać wszystkie w naszym rodzinnym języku? Mam też jedno pytanie odnośnie spolszczenia: Spoiler Podczas misji "odbierz telefon" w tej całej ukrytej bazie/bunkrze jest ta rozmowa z kierownictwem - w trakcie niej jest chwila gdy słychać głos ale napisów brak. Tak powinno być? Zamieszczam też parę screenów z mojej rozgrywki Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś Puchatek Opublikowano 9 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja Przeszedł ktoś pokojowo zadanie na podrzucenie bandytom na ATP urządzenia naukowców? Dotarłem niezauważony na parter, ale znacznik jest na poddaszu 😞 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 9 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja @Kubuś PuchatekMnie się co prawda nie udało, ale... widziałem na jednym ze streamów dość proste rozwiązanie. Na parter wbijasz się niezauważony i w momencie jak już widzisz tego bandziaka co stoi przy drabinie to zaczynasz lecieć sprintem, wchodzisz po drabinie, umieszczasz urządzenie i przez dziurę w dachu wychodzisz na dach i zeskakujesz na teren na zewnątrz ATP. Jeżeli wyrobisz się zanim bandziaki się wkurzą to można to uznać za pokojowe rozwiązanie A tak typowo pokojowo to się chyba nie da bo nie ma nawet dialogów dla pokojowego wariantu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś Puchatek Opublikowano 9 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja (edytowane) @Szczepan9205 Da się częściowo pokojowo. Od północy: osobówka, garaże, daszek nad pomieszczeniem z ogniskiem, przeskok na daszek przy głównym budynku, drzewo obok i po konarach na główny dach. Później przez dziurę w dachu na poddasze i jesteśmy na miejscu Wracać można tą samą drogą, ale z głównego dachu można po prostu zeskoczyć od strony przystanku. Wszystko oczywiście w niskim przysiadzie. Robiąc tak, miałem bandytów ciągle neutralnych, widocznych na minimapie. Po postawieniu urządzenia nie czekałem na to czy pojawią się mutanty — zwiałem po prostu. A "częściowo" - bo przy kolejnym przemarszu obok ATP bandyci są od razu wrodzy. Sądząc po wpisie w PDA znalezionym przy jednym z nich, jest to już inna ekipa, która przybyła, żeby sprawdzić, co się z ich kolegami stało (zabiły ich mutanty). Urządzenie, rozbite, możemy znaleźć na dziedzińcu ATP. W modzie jest sporo cutscenek. Aż się prosi o taką z atakiem mutantów na ATP. Moglibyśmy po niej na spokojnie przeszukać trupy. Edytowane 9 Maja przez Kubuś Puchatek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 10 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja "Puszysty Jakub" dobrze kombinuje, nadaje się do nabojki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pfirst Opublikowano 15 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja Witam wszystkich Mam może niezbyt uciążliwy ale jednak trochę wkurający problem a mianowicie nie mam polskich znaków w grze a dodatkowo jak już uruchomię grę to gdy np dam ja do pulpitu i chcę coś napisać gdzie indziej to też coś mi zmienia w ustawieniach klawiatury i nie mogę pisać polkich znaków, wszystko znika po restarcie laptopa , ktoś coś takiego doświadczył, pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 15 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja @pfirst Moda zainstalowałeś w odpowiedniej kolejności? True Stalker - łatka 1.5 - spolszczenie - łatka do spolszczenia. W głównym menu trzeba też wybrać język polski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 15 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja Z laptopem jest "trochę" inaczej niż z pc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiodor89 Opublikowano 15 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja Stalkerzy jak przejść tą misje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 15 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja @Fiodor89Zauważyłeś może, że po podejściu poltergeist zaczyna fruwać wokół autobusu? Przyjrzyj mu się bardzo dokładnie w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiodor89 Opublikowano 17 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja Dzięki @Szczepan9205. A teraz kolejne pytanie. jaki klucz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 17 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja @Fiodor89Ten? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiodor89 Opublikowano 17 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja @Szczepan9205 dzięki już zauważyłem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duchol Opublikowano 30 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja Witam kolegów stalkerów. Zdaję sobie sprawę że niektórzy z was już to modziwo ukończyli lub są w trakcie. Moja skromna osoba dopiero dzisiaj modzik pobrała, zainstalowała i zaczęła się przygoda. Muszę przyznać jest naprawdę ładnie, wciąga już od pierwszego zadania. Natomiast gdy wsadzi się kultowe ambienty znane z całej trylogii to robi to niezły klimacik. Według mnie to nie powinna być modyfikacja a osobna gra. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 30 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja @Duchol Moim zdaniem ambienty z trylogii mają to do siebie, że są nie do podrobienia, dosłownie. Przyjemnej gry - powinieneś dobrze się bawić, jeżeli szukałeś moda typowo fabularnego bez przegięć w niektórych aspektach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 31 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja Duchol - modowi nalezy sie rozbudowa i ciąg dalszy, dobry jest. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacho Opublikowano 8 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca FATAL ERROR [error] Expression : [error] Function : invalid_parameter_handler [error] File : D:\TrueStalkerEngine\src\xrCore\xrDebug.cpp [error] Line : 848 [error] Description : invalid parameter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacho Opublikowano 8 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca FATAL ERROR [error] Expression : [error] Function : invalid_parameter_handler [error] File : D:\TrueStalkerEngine\src\xrCore\xrDebug.cpp [error] Line : 848 [error] Description : invalid parameter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacho Opublikowano 8 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca FATAL ERROR [error] Expression : [error] Function : invalid_parameter_handler [error] File : D:\TrueStalkerEngine\src\xrCore\xrDebug.cpp [error] Line : 848 [error] Description : invalid parameter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.