Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 3.0 (OBT)


Agrael
Wiadomość dodana przez Meta,

Dyskusja dotycząca polonizacji została wydzielona tutaj, żeby był porządek.
Temat do zgłaszania braków/błędów w tłumaczeniu znajduje się tutaj.

Rekomendowane odpowiedzi

@hadam, u mnie też Wolasty leży plackiem w wiosce i chyba nic z tym się nie zrobi.

Trafiłem na filmik z ogrywania tegoż moda i tam widać (w 25 minucie), że gościu ma itemy skumulowane i przy ilości jest określona liczba sztuk. Może ktoś to zdoła opanować, bo mogłoby to ułatwić życie grającym...

Spoiler

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, jest ktoś może, kto mi pomoże? Nóż w podziemiach rostoku dla informatora, ktokolwiek widział, ktokolwiek wie, gdzie go mogę znaleźć, tylko proszę o bardziej szczegółowe wskazówki :P

Edit. Użyłem poradnika do wersji 2,5, Jakby ktoś miał problem, po wejściu na lokacje idźcie w lewo, tunelem aż do pierwszych otwartych drzwi po lewej stronie w sejfie znajdziecie nóż.

Edytowane przez hadam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@metek58 To nawet zadanie nie jest, jakby to wytłumaczyć, po pierwszym spotkaniu z doktrem zostajemy wysłani do baru/miasta nie pamiętam, i jak przejdziemy obok mostu na bagnie dostajemy powiadomienie od dziennikarza, który jest pod mostem. Pod mostem na nas czeka izlom, który daje nam informacje, że potrzebuje lampy śmierci z radaru, żeby coś nam pomóc przy sarkofagu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, hadam napisał(a):

Kolejne pytanie, gdzie znajdę lampe śmierci na radarze dla izloma? :)

Nie wiem, czy ci to pomoże, ale znalazłem taki kawałek czyjejś rozmowy na ruskim forum:


"Znalazłem lampę śmierci dla dziennikarza (izloma) na bagnach pod mostem..."

Edytowane przez LisKot
Pod mostem to był izlom xd :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydam swoją opinie o modzie. Mod personalnie dla mnie jest tragiczny, fabularnie świetnie(mimo tego, że psychicznie wytrzymałem do prypeci, gdzie nie mogłem znaleźć dokumentów nr.7 oraz 30 zadań tam i z powrotem) tak same pomysły na utrudnienia graczowi życia, ciągłe choroby/naprawy/utraty zasialnia w dozymentrach/idiotyczny poziom trudności/brak pieniędzy/objętość plecakaXD naprawdę niszczą jakąkolwiek chęć do gry. Spróbuje zagrać jeszcze raz tylko na semi-final patches, jeśli wyjdzie do nich spolszczenie, może go dokończe na god modzie jak mi psychika wróci. Taki offtopic wiadomo, gdzie znajdują się dokumenty w szkole w prypeci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, hadam napisał(a):

Wydam swoją opinie o modzie. Mod personalnie dla mnie jest tragiczny, fabularnie świetnie(mimo tego, że psychicznie wytrzymałem do prypeci, gdzie nie mogłem znaleźć dokumentów nr.7 oraz 30 zadań tam i z powrotem) tak same pomysły na utrudnienia graczowi życia, ciągłe choroby/naprawy/utraty zasialnia w dozymentrach/idiotyczny poziom trudności/brak pieniędzy/objętość plecakaXD naprawdę niszczą jakąkolwiek chęć do gry. Spróbuje zagrać jeszcze raz tylko na semi-final patches, jeśli wyjdzie do nich spolszczenie, może go dokończe na god modzie jak mi psychika wróci. Taki offtopic wiadomo, gdzie znajdują się dokumenty w szkole w prypeci?

Mam podobne odczucia że OLR z wersji 2.5 (który był i jest nadal świetny) do wesji 3.0 zrobił z 5 wielkich kroków w przód ale jednocześnie 1 w tył i 2 w krzaki bo te wszystkie hardcory rodem z NLC kompletnie nie pasują, a nie bez przyczyny z wielu tych pomysłów w trakcie developingu Stalkera zrezygnowano bo okazywało się, że kompletnie się nie sprawdzają lub nie działają  zgodnie z pomysłem lub są jak kostki domina, które psują kolejne elementy gameplayu i przyjemności. Wersja SOP jest o wiele mniej frustrująca bo praktycznie wszystkie te bzdurne wkur*iacze i utrudnienia zostały wyłaczone. Przywrócono wiele wyciętych z 2.5 ficzerów i  gameplay stał się znacznie przyjemniejszy.

Przydała by mi się pomoc w adaptacji spolszczenia bo dużo czasu aktualnie wolnego nie mam i idzie mi to jak krew z nosa. Angielska wersja jest jednak już bardzo dobra i można śmiało grać jeśli nie chcesz czekać. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, FeRu napisał(a):

Wersja SOP jest o wiele mniej frustrująca bo praktycznie wszystkie te bzdurne wkur*iacze i utrudnienia zostały wyłaczone.

Hm, tak się zastanawiam, czy nie stworzyć odrębnej wstawki pod wersję SOP :063:

Mnie bardzo ciekawił OLR 3.0, ale w pewnym momencie odpuściłem, bo nie jestem fanem rozwiązań, które na siłę próbują uprzykrzyć życie. Może wrócę do tego moda, bo na panujący w nim klimat nie mogę złego słowa powiedzieć. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już dawno wywalił bym tego moda do kosza gdyby nie pomoc kolegów z forum i trochę własnej inicjatywy w dokonaniu zmian w modzie. 

Nie mam problemu z udźwigiem, nic nie wypada z plecaka, mogę nosić sporą ilość radioaktywnych artefaktów, brak problemów z promieniowaniem. Biegam bez zmęczenia, pieniędzy do oporu i to samo z amunicją. To już pozwala na spokojną grę i zajęcie się fabułą.

ss_anita_06-20-24_06-53-33_(lvl4_darkdolina).png

ss_anita_06-20-24_06-52-18_(lvl4_darkdolina).png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwinny, Smox - w tym modzie to mi jeszcze tylko brakowało misji w typie:

1/ (żona/kobita/kochanka) - gdzie ty się szlajasz łachu cmentarny, znowu chlejesz z tymi sztajmesami których nazywasz kolegami,natychmiast do domu! obiad czeka!

2/ Jak będziesz kochanie wracał ze spaceru to kup jeszcze mielonego kilogram, hamburgery zrobię na kolację.

3/ z psem wyjdź jak już wytrzeźwiejesz ty lebrze, leserze, nierobie.

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszym poście jest nowy pełny opis cech moda, przetłumaczony z Ap Pro przez @enter_login przyda się na pewno nowym graczom bo będą wiedzieli co ich czeka ;)

Także ci co już grają powinni zerknąć, opisy zachowania npc, zmian w gameplayu, występowanie chorób, porady odnośnie rozgrywki, kilka podpowiedzi odnośnie zadań i fabuły itd.

Jakbym go znał wcześniej na bank łatwiej by mi się grało.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż to. Ktoś, kto zechce spróbować zagrać w jakiegokolwiek moda i nie tylko, powinien zajrzeć do opisu modyfikacji, w tym ich cech i poczytać o nie. Potem przez niewiedzę, cokolwiek, gracze są zniechęceni, zmęczeni wysoko wyśrubowanym poziomem trudności gry, ilością i często, przekombinowanych dodatków. Było podobnie z NLC, gdzie poziomem trudności, dodatkami potrafił mod zaskoczyć, ale uprzykrzyć jednocześnie grających. Ze swojej strony, właśnie takich atutów szukam w gierkach, by nie było za prosto. Owszem, napocę się niemiłosiernie, w pewnym momencie będę miał dość, ale po czasie wrócę do tej gry. Sam jestem ciekaw, jak daleko przejdę modyfikację Oblivion Lost Remake 3.0. Lekko nie będzie, za to od czego są poradniki, materiały z przechodzenia gry na YT, moda, czy też samo forum. Myślę, że twórcy modyfikacji za cel mieli graczy, którzy szukają innowacyjnych, ale też utrudniających przechodzenie gry dodatków, nie skupiając się na ulepszonej grafice, skoro mamy w tym przypadku wzorzec ze starych wersji. Za to są właśnie dodatkowe skrypty, w tym ulepszona Sztuczna Inteligencja. 

 

Wszystko zależy od gracza, kto i co woli. Zawsze jest jakiś wybór. :)

Edytowane przez Skryty
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skryty - zawsze czytam opis (w rus) i wiem czy zagram w niego - w moda - bo w opisie jest już wstawka o czym będzie i czy mi odpowiada.

Nie gram w mody "upiększające" - graficzne i takie co dodają bambetle bez znaczenia.

Utrudnienia i wyższy stopień zabójczości strefy nie oznacza jak dla mnie atrakcyjności jeśli nie ma w nim (w modzie) innowacji w fabule, nowa fabuła, więcej nowych wątków pobocznych itd/itp.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@metek58 @vidkunsen Nie dziękuję. Cenię sobie wyzwania w grach, gdzie tym bardziej trzeba się nakombinować, często domyślać się, gdzie i jak trafić do danego celu w modyfikacjach, ale też grach. Właśnie po to są wstępne informacje dotyczące zawartości moda i z czym gracz musi się spotkać. Jeżeli mam zagrać w coś relaksującego, to uczynię to i szukam odpowiedniego moda, dla równowagi. Mnie zawsze rajcowało w grach, modyfikacjach, gdzie NPC-e reagowali żywo na dane sytuacje występujące w grze, bądź jak zachowywali się wobec gracza, bądź środowiska, jak właśnie przeszukiwanie zwłok, rzucanie śrubkami w anomalie, czy wysyłanie sygnałów SOS. Dzięki temu ma się odczucie, że ten świat gry żyje swoim życiem, a nie czeka na Nasz krok. Odnośnie Oblivion Lost 3.0 to właśnie był tego jeden z kilku powodów, dlaczego podjąłem się zagrania w tego moda. Poziom trudności to też kolejny powód do tego, by sprawdzić i zagrać w OL Remake 3.0, skoro potrafi być mocno wyśrubowany, ale jak wspomniałem wcześniej, od czego są poradniki, fora. Gdyby z miejsca OL Remake 3.0 jako beta test, nie przyjął się z rąk graczy, raczej twórcy wyrzuciliby dany projekt do kosza i pozostali by na wersji 2.5. Takie jest moje zdanie. 

Edytowane przez Skryty
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim.

Najpierw ten błąd wyskakiwał na starym Agripromie

FATAL ERROR
 
 [error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)
 [error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
 [error]File          : patrol_path_manager.cpp
 [error]Line          : 155
 [error]Description   : any vertex in patrol path [esc2_st_fox_place_guard_1_walk] in inaccessible for object [esc_stalker_respawn_224652]

 

A teraz wyskakuje ten błąd w Dolinie Mroku.

[error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)

[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
 [error]File          : patrol_path_manager.cpp
 [error]Line          : 155
 [error]Description   : any vertex in patrol path [gar_dolg_blokpost_camper_walk3] in inaccessible for object [bar_dolg_respawn_147142]

Prawdopodobnie znowu ktoś nieproszony się pojawił.

o staje się to trochę męczące. Obchodzę teren bokiem, w innych godzinach, wczytuję sejwa wcześniejszego i klops.

Proszę o radę.

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.