bolo Opublikowano 15 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca Koledzy, problem z kombinezonem zabujców rozwiązany, w Dolonie Mroku w laboratoeium znalazłem jak i ten drugi też w pomieszczeniu w którym rozmawiamy z karłem w szafkach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadam Opublikowano 15 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca Ponowne pytanie, Panowie Wolasty(osoba, z która wybieramy się z kordonu na wysypisko) wysyła mi sygnały, że muszę go znaleźć, kiedy on nie żyje, go jesteśmy w stanie faktycznie znaleźć, czy to jego duch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 16 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca @hadam, u mnie też Wolasty leży plackiem w wiosce i chyba nic z tym się nie zrobi. Trafiłem na filmik z ogrywania tegoż moda i tam widać (w 25 minucie), że gościu ma itemy skumulowane i przy ilości jest określona liczba sztuk. Może ktoś to zdoła opanować, bo mogłoby to ułatwić życie grającym... Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toldi Opublikowano 16 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca W dniu 30.05.2024 o 10:51, smox napisał(a): @toldi, miałem taki wylot podczas przejścia z Wysypiska na Kordon, ale wczytanie ostatniego zapisu załatwiło sprawę. Smox tylko że to się dzieje przy włańczaniu gry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadam Opublikowano 16 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca (edytowane) Hej, jest ktoś może, kto mi pomoże? Nóż w podziemiach rostoku dla informatora, ktokolwiek widział, ktokolwiek wie, gdzie go mogę znaleźć, tylko proszę o bardziej szczegółowe wskazówki . Edit. Użyłem poradnika do wersji 2,5, Jakby ktoś miał problem, po wejściu na lokacje idźcie w lewo, tunelem aż do pierwszych otwartych drzwi po lewej stronie w sejfie znajdziecie nóż. Edytowane 16 Czerwca przez hadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadam Opublikowano 18 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Kolejne pytanie, gdzie znajdę lampe śmierci na radarze dla izloma? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 18 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Lampa śmierci jest na Wysypisku, w Hangarze - zajrzyj do miejsca w zagłębieniu betonowym. Jeśli jej tam nie ma, to oznacza, że musisz coś jeszcze zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadam Opublikowano 18 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca @metek58 Chodzi mi o zadanie które daje ci ''dziennikarz'' pod mostem na bagnach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 18 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Czyżby było więcej lamp śmierci? Ja mam tę lampę na wysypisku, w Hangarze, o innej nic nie wiem. Podaj dokładną nazwę zadania z tą lampą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadam Opublikowano 18 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca @metek58 To nawet zadanie nie jest, jakby to wytłumaczyć, po pierwszym spotkaniu z doktrem zostajemy wysłani do baru/miasta nie pamiętam, i jak przejdziemy obok mostu na bagnie dostajemy powiadomienie od dziennikarza, który jest pod mostem. Pod mostem na nas czeka izlom, który daje nam informacje, że potrzebuje lampy śmierci z radaru, żeby coś nam pomóc przy sarkofagu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 18 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca (edytowane) 15 godzin temu, hadam napisał(a): Kolejne pytanie, gdzie znajdę lampe śmierci na radarze dla izloma? Nie wiem, czy ci to pomoże, ale znalazłem taki kawałek czyjejś rozmowy na ruskim forum: "Znalazłem lampę śmierci dla dziennikarza (izloma) na bagnach pod mostem..." Edytowane 19 Czerwca przez LisKot Pod mostem to był izlom xd :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadam Opublikowano 19 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca Cofnąłem się w zapisach, może teraz ktoś coś będzie więcej wiedzieć . Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadam Opublikowano 19 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca Wydam swoją opinie o modzie. Mod personalnie dla mnie jest tragiczny, fabularnie świetnie(mimo tego, że psychicznie wytrzymałem do prypeci, gdzie nie mogłem znaleźć dokumentów nr.7 oraz 30 zadań tam i z powrotem) tak same pomysły na utrudnienia graczowi życia, ciągłe choroby/naprawy/utraty zasialnia w dozymentrach/idiotyczny poziom trudności/brak pieniędzy/objętość plecakaXD naprawdę niszczą jakąkolwiek chęć do gry. Spróbuje zagrać jeszcze raz tylko na semi-final patches, jeśli wyjdzie do nich spolszczenie, może go dokończe na god modzie jak mi psychika wróci. Taki offtopic wiadomo, gdzie znajdują się dokumenty w szkole w prypeci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 19 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 5 godzin temu, hadam napisał(a): Wydam swoją opinie o modzie. Mod personalnie dla mnie jest tragiczny, fabularnie świetnie(mimo tego, że psychicznie wytrzymałem do prypeci, gdzie nie mogłem znaleźć dokumentów nr.7 oraz 30 zadań tam i z powrotem) tak same pomysły na utrudnienia graczowi życia, ciągłe choroby/naprawy/utraty zasialnia w dozymentrach/idiotyczny poziom trudności/brak pieniędzy/objętość plecakaXD naprawdę niszczą jakąkolwiek chęć do gry. Spróbuje zagrać jeszcze raz tylko na semi-final patches, jeśli wyjdzie do nich spolszczenie, może go dokończe na god modzie jak mi psychika wróci. Taki offtopic wiadomo, gdzie znajdują się dokumenty w szkole w prypeci? Mam podobne odczucia że OLR z wersji 2.5 (który był i jest nadal świetny) do wesji 3.0 zrobił z 5 wielkich kroków w przód ale jednocześnie 1 w tył i 2 w krzaki bo te wszystkie hardcory rodem z NLC kompletnie nie pasują, a nie bez przyczyny z wielu tych pomysłów w trakcie developingu Stalkera zrezygnowano bo okazywało się, że kompletnie się nie sprawdzają lub nie działają zgodnie z pomysłem lub są jak kostki domina, które psują kolejne elementy gameplayu i przyjemności. Wersja SOP jest o wiele mniej frustrująca bo praktycznie wszystkie te bzdurne wkur*iacze i utrudnienia zostały wyłaczone. Przywrócono wiele wyciętych z 2.5 ficzerów i gameplay stał się znacznie przyjemniejszy. Przydała by mi się pomoc w adaptacji spolszczenia bo dużo czasu aktualnie wolnego nie mam i idzie mi to jak krew z nosa. Angielska wersja jest jednak już bardzo dobra i można śmiało grać jeśli nie chcesz czekać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 19 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca (edytowane) Niestety i tutaj musieli wprowadzić bzdury typu baterie, ładowania, 50 rodzajów infekcji, wylatywanie broni z rąk Po jakichś 30 min grania już miałem dość Edytowane 19 Czerwca przez Zwinny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 19 Czerwca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 3 godziny temu, FeRu napisał(a): Wersja SOP jest o wiele mniej frustrująca bo praktycznie wszystkie te bzdurne wkur*iacze i utrudnienia zostały wyłaczone. Hm, tak się zastanawiam, czy nie stworzyć odrębnej wstawki pod wersję SOP Mnie bardzo ciekawił OLR 3.0, ale w pewnym momencie odpuściłem, bo nie jestem fanem rozwiązań, które na siłę próbują uprzykrzyć życie. Może wrócę do tego moda, bo na panujący w nim klimat nie mogę złego słowa powiedzieć. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 20 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca Już dawno wywalił bym tego moda do kosza gdyby nie pomoc kolegów z forum i trochę własnej inicjatywy w dokonaniu zmian w modzie. Nie mam problemu z udźwigiem, nic nie wypada z plecaka, mogę nosić sporą ilość radioaktywnych artefaktów, brak problemów z promieniowaniem. Biegam bez zmęczenia, pieniędzy do oporu i to samo z amunicją. To już pozwala na spokojną grę i zajęcie się fabułą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 20 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca Zwinny, Smox - w tym modzie to mi jeszcze tylko brakowało misji w typie: 1/ (żona/kobita/kochanka) - gdzie ty się szlajasz łachu cmentarny, znowu chlejesz z tymi sztajmesami których nazywasz kolegami,natychmiast do domu! obiad czeka! 2/ Jak będziesz kochanie wracał ze spaceru to kup jeszcze mielonego kilogram, hamburgery zrobię na kolację. 3/ z psem wyjdź jak już wytrzeźwiejesz ty lebrze, leserze, nierobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 20 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca A mi się podobają te wszystkie utrudnienia, jak już wiem jak one działają, niestety mnie pokonała niestabilność moda na moim kompie, a chętnie bym go przeszedł. Może go jeszcze doszlifują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 21 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca W pierwszym poście jest nowy pełny opis cech moda, przetłumaczony z Ap Pro przez @enter_login przyda się na pewno nowym graczom bo będą wiedzieli co ich czeka Także ci co już grają powinni zerknąć, opisy zachowania npc, zmian w gameplayu, występowanie chorób, porady odnośnie rozgrywki, kilka podpowiedzi odnośnie zadań i fabuły itd. Jakbym go znał wcześniej na bank łatwiej by mi się grało. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skryty Opublikowano 21 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca (edytowane) Otóż to. Ktoś, kto zechce spróbować zagrać w jakiegokolwiek moda i nie tylko, powinien zajrzeć do opisu modyfikacji, w tym ich cech i poczytać o nie. Potem przez niewiedzę, cokolwiek, gracze są zniechęceni, zmęczeni wysoko wyśrubowanym poziomem trudności gry, ilością i często, przekombinowanych dodatków. Było podobnie z NLC, gdzie poziomem trudności, dodatkami potrafił mod zaskoczyć, ale uprzykrzyć jednocześnie grających. Ze swojej strony, właśnie takich atutów szukam w gierkach, by nie było za prosto. Owszem, napocę się niemiłosiernie, w pewnym momencie będę miał dość, ale po czasie wrócę do tej gry. Sam jestem ciekaw, jak daleko przejdę modyfikację Oblivion Lost Remake 3.0. Lekko nie będzie, za to od czego są poradniki, materiały z przechodzenia gry na YT, moda, czy też samo forum. Myślę, że twórcy modyfikacji za cel mieli graczy, którzy szukają innowacyjnych, ale też utrudniających przechodzenie gry dodatków, nie skupiając się na ulepszonej grafice, skoro mamy w tym przypadku wzorzec ze starych wersji. Za to są właśnie dodatkowe skrypty, w tym ulepszona Sztuczna Inteligencja. Wszystko zależy od gracza, kto i co woli. Zawsze jest jakiś wybór. Edytowane 21 Czerwca przez Skryty 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 21 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca Widać, że twardziel i wierny fan Stalkera. Tylko można pozazdrościć takiej postawy. Życzę powodzenia w tym modzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 21 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca Skryty - zawsze czytam opis (w rus) i wiem czy zagram w niego - w moda - bo w opisie jest już wstawka o czym będzie i czy mi odpowiada. Nie gram w mody "upiększające" - graficzne i takie co dodają bambetle bez znaczenia. Utrudnienia i wyższy stopień zabójczości strefy nie oznacza jak dla mnie atrakcyjności jeśli nie ma w nim (w modzie) innowacji w fabule, nowa fabuła, więcej nowych wątków pobocznych itd/itp. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skryty Opublikowano 21 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca (edytowane) @metek58 @vidkunsen Nie dziękuję. Cenię sobie wyzwania w grach, gdzie tym bardziej trzeba się nakombinować, często domyślać się, gdzie i jak trafić do danego celu w modyfikacjach, ale też grach. Właśnie po to są wstępne informacje dotyczące zawartości moda i z czym gracz musi się spotkać. Jeżeli mam zagrać w coś relaksującego, to uczynię to i szukam odpowiedniego moda, dla równowagi. Mnie zawsze rajcowało w grach, modyfikacjach, gdzie NPC-e reagowali żywo na dane sytuacje występujące w grze, bądź jak zachowywali się wobec gracza, bądź środowiska, jak właśnie przeszukiwanie zwłok, rzucanie śrubkami w anomalie, czy wysyłanie sygnałów SOS. Dzięki temu ma się odczucie, że ten świat gry żyje swoim życiem, a nie czeka na Nasz krok. Odnośnie Oblivion Lost 3.0 to właśnie był tego jeden z kilku powodów, dlaczego podjąłem się zagrania w tego moda. Poziom trudności to też kolejny powód do tego, by sprawdzić i zagrać w OL Remake 3.0, skoro potrafi być mocno wyśrubowany, ale jak wspomniałem wcześniej, od czego są poradniki, fora. Gdyby z miejsca OL Remake 3.0 jako beta test, nie przyjął się z rąk graczy, raczej twórcy wyrzuciliby dany projekt do kosza i pozostali by na wersji 2.5. Takie jest moje zdanie. Edytowane 21 Czerwca przez Skryty 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StalA68 Opublikowano 21 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca Cześć wszystkim. Najpierw ten błąd wyskakiwał na starym Agripromie FATAL ERROR [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : patrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [esc2_st_fox_place_guard_1_walk] in inaccessible for object [esc_stalker_respawn_224652] A teraz wyskakuje ten błąd w Dolinie Mroku. [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : patrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [gar_dolg_blokpost_camper_walk3] in inaccessible for object [bar_dolg_respawn_147142] Prawdopodobnie znowu ktoś nieproszony się pojawił. o staje się to trochę męczące. Obchodzę teren bokiem, w innych godzinach, wczytuję sejwa wcześniejszego i klops. Proszę o radę. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.