kondotier Opublikowano 3 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Jestem kolejnym, który skończył tego moda, korzystając z poradnika do 1.1.3. Mod bardzo stabilny. Miałem tylko jeden wylot, bez Fatal Error, w tunelu w Prypeci. Ale to chyba tylko zbyt długie granie. Dla tych co będą następnymi, chcę przekazać kilka uwag, dotyczących różnic. W poradniku jest wskazówka, aby najpierw iść na Jantar, i przy okazji kupić antidotum na wirusa, a dopiero potem do Doliny Mroku. Nic z tego. Naukowcem w bunkrze jest teraz Ponow i antidotum nie sprzedaje. Najpierw idziemy do Doliny Mroku, a tam z kwestów dowiadujemy się o konieczności odwiedzenia Jantaru. Gdy drugi raz pójdziemy do podziemi w Dolinie Mroku, znajdziemy aż dwa antidotum. To trzecie nie wiadomo po co, bo nie będzie już wykorzystane. Kończąc grę w drodze do śmigłowca, zrobiłem obie opcje. Po ziemi - mała strzelanka z Monolitem prawie na całej trasie i zaledwie kilku zombi. Po teleportach. Ale tu miałem małe problemy. Bo albo nie działały, albo ciągle lądowałem na budynku w górnym lewym rogu mapy. Trochę więc pamiętając z CoS, położenie teleportów, trochę nimi, trochę po ziemi, dokończyłem moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vranorvs Opublikowano 18 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Zainstalowałem Priboi Story. Z planszy w menu wnioskuję że to wersja 1000x. Pobrałem go dawno temu. Nie mam pewności. Mam do niego paczki: Polonizacja_Priboi_story_Overhaul_3_2.5.7z oraz Priboi_Story_Overhaul_Ver3_2_5.zip Nie wiedziałem gdzie o tym napisać. Która to wersja i ogólnie się już gubię z tymi modami. :( Jeśli temat założyłem w niestosownym miejscu proszę uprzejmie Moderatora czy Admina o przeniesienie. Teraz o problemie: Bez względu na to czy przebywam w strefie podwyższonej radiacji czy też nie ciągle i to szybko wzrasta mi ten żółty wskaźnik (promieniowanie). Doczołgałem się do "Baru" tylko dlatego że miałem kilka artefaktów zmniejszających poziom napromieniowania. I tak sloty na artefakty zajęte antyradowymi artefaktami to już mała radocha. Do tego postać biega skokami, tj. przyspiesza i zwalnia co doprowadza mnie do .... powiedzmy delikatnie że nerwów. (warto nadmienić że w inny mod tym razem COP wywalał mnie, zawieszał i ogólnie) Więc sami rozumiecie że sytuacja jest napięta ;) Nawet na otarcie łez nie mogę popykać. Sprawa kolejna. Może przy okazji ktoś zechce mi podpowiedzieć. Czy można uczynić jakąś sztuczkę. (no wiecie milion ofiar spalonych żywcem, przekupienie czarodziejki czy coś.) żeby w menu ekwipunku kiedy mam sporo fantów i jestem np. w barze nie wjeżdżał mi za każdym razem pasek na górę ukazując co mam na początku zanim skończę dodawać produkty do sprzedaży? Bo ~auto cenzura~ przecie cholera człowieka może z tym trafić. Wszystkie mody do Stalkera (SOC) tak mają? Czy to wina samego Stalkera? Proszę o łaskawą pomoc. Serio szkoda mi nerwów. :( EDIT: Poprawiłem tytuł moda. Edytowane 18 Lutego 2015 przez vranorvs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 18 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Co do tego paska z przedmiotami to taki feature Stalkerów :DCo do tego Priboy to to 1.000x to wersja stalkera ;) skoro masz do niego paczki od Overhaula 3.2.5 to raczej masz jego pobranego.Sprawdź sobie jakieś readme w jego archiwum albo coś żeby się upewnić.Ewentualnie zajrzyj do tematów na forum. Normalne wersja Priboya, które możesz znaleźć to jeszcze 1.1/1.1.3/1.3-1.4 Ukryte Zagrożenie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vranorvs Opublikowano 18 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Dzięki za odpowiedź. Dziw bierze wielki jak stąd do Cydonii na Marsie że testerzy gry nie zwrócili uwagi na taką idiotyczną pomyłkę jak ta w menu (plecak) i ten pasek tak skacze. Jeszcze większy że nikt nie zrobił jakiejś aktualizacji czy moda. :( (o ile się da) W pliku mam: "Polonizacja moda "Priboi Story" Overhaul v3.2.5 pod STALKER Cień Czarnobyla v1.005 autorstwa forum stalkerteam.pl" he he wiadomo skąd pobrane i przez kogo tłumaczone :DDDO! Znalazłem coś takiego:"author: dez0wave team name: Priboi Story version: 1.1 game version: 1.0004, 1.0005 description: New Storyline Total conversion mod for Shadow Of Chernobyl url: http://priboi-story.extra.hu patch: no"Czyli 1.1Co zrobić natomiast z tym cholernym promieniowaniem. Tym bardziej że przez nie nawet sprint nie działa. Znaczy działa tak że postać się rozpędza i dławi. Do tego czasami zostawia plamki krwi. Czy ktoś tak miał? Przecież nie zredukuję w configach szkodliwego promieniowania psując sobie zabawę. <wyje do Księżyca z krepiny) Grać z samymi artefaktami "odpromieniowującymi" też kiepska perspektywa. Swoją drogą może mam faktycznie Briboy'a a nie Priboi'a hahahaha Dopiero teraz zdałem sobie sprawę że odrobinę przekręciłem nazwę. Najmocniej przepraszam. Postaram się to poprawić. Ech! Czasami to już ręce opadają. :((( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 19 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Dziw bierze wielki jak stąd do Cydonii na Marsie że testerzy gry nie zwrócili uwagi na taką idiotyczną pomyłkę jak ta w menu (plecak) i ten pasek tak skacze. Jeszcze większy że nikt nie zrobił jakiejś aktualizacji czy moda. :( (o ile się da) Jako, że Kobal od pewnego czasu jest nieosiągalny, pozwolę sobie odpisać. Nie przyszło Ci do głowy, że te "pomyłki" mogą być tylko u Ciebie? Nikt do tej pory nic takiego nie zgłaszał. Na pewno grasz z patchem 1.0005? W pliku "Polonizacja moda "Priboi Story" Overhaul v3.2.5 pod STALKER Cień Czarnobyla v1.005 autorstwa forum stalkerteam.pl." dokładnie pisze tak - "Polonizacja moda "Priboi Story" Overhaul v3.2.5 pod STALKER Cień Czarnobyla v1.005 autorstwa forum stalkerteam.pl Autorzy moda : Dezowave team jako twórcy "Priboi Story" i LoboTheMan jako autor OverhaulAutor polonizacji : Kobal, w polonizacji wykorzystano także fragmenty spolszczenia "Priboi Story" v1.1 autorstwa TyroTesterzy: Smox, Ulvhedin, Kobal" Czego z tego nie rozumiesz - nie mam pojęcia. Priboi Story v.1.1 nie jest potrzebny do instalacji moda Overhaul v3.2.5 i nie wiem po co o nim piszesz. Co do tego promieniowania, to myślę, że coś sknociłeś przy instalacji. Zainstaluj jeszcze raz zgodnie z instrukcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 19 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) A może coś poknocił bo tu mowa o Overhaul 3.2.5, a tu o zwykłym 1.1? Chociaż to przerobiony 1.1.3 więc może w readme pozostawiali stare nazwy wersji.Co do rosnącego promieniowania to albo masz na sobie jakieś arty, które mocno promieniują (i masz założone za mało zbijających promieniowanie) albo to jest bug, że ciągle rośnie ci promieniowanie. Widziałem parę razy taki problem na forach. Edytowane 19 Lutego 2015 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vranorvs Opublikowano 19 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Jako, że Kobal od pewnego czasu jest nieosiągalny, pozwolę sobie odpisać. Nie przyszło Ci do głowy, że te "pomyłki" mogą być tylko u Ciebie? Nikt do tej pory nic takiego nie zgłaszał. Na pewno grasz z patchem 1.0005? W pliku "Polonizacja moda "Priboi Story" Overhaul v3.2.5 pod STALKER Cień Czarnobyla v1.005 autorstwa forum stalkerteam.pl." dokładnie pisze tak - "Polonizacja moda "Priboi Story" Overhaul v3.2.5 pod STALKER Cień Czarnobyla v1.005 autorstwa forum stalkerteam.pl Autorzy moda : Dezowave team jako twórcy "Priboi Story" i LoboTheMan jako autor OverhaulAutor polonizacji : Kobal, w polonizacji wykorzystano także fragmenty spolszczenia "Priboi Story" v1.1 autorstwa TyroTesterzy: Smox, Ulvhedin, Kobal" Czego z tego nie rozumiesz - nie mam pojęcia. Priboi Story v.1.1 nie jest potrzebny do instalacji moda Overhaul v3.2.5 i nie wiem po co o nim piszesz. Co do tego promieniowania, to myślę, że coś sknociłeś przy instalacji. Zainstaluj jeszcze raz zgodnie z instrukcją. Nie bardzo rozumiem co Twoja wypowiedź ma do cytowanego przez Ciebie mojego tekstu. Szczerze wątpię żeby tylko u mnie suwak w menu sam skakał. Kolega wyżej był uprzejmy odpowiedzieć że to urok Stalkera. Uznałem że tak jest to skonstruowane.Może faktycznie czegoś nie rozumiem. I tylko u mnie tak działa plecak. A może coś poknocił bo tu mowa o Overhaul 3.2.5, a tu o zwykłym 1.1? Chociaż to przerobiony 1.1.3 więc może w readme pozostawiali stare nazwy wersji.Co do rosnącego promieniowania to albo masz na sobie jakieś arty, które mocno promieniują (i masz założone za mało zbijających promieniowanie) albo to jest bug, że ciągle rośnie ci promieniowanie. Widziałem parę razy taki problem na forach.Sprawdzone dwa razy. Nie nie arty. Nawet wszystkie wywaliłem z plecaka. Dwie godziny kombinowałem. W przypływie desperacji postanowiłem zmodyfikować config aby coś z tym promieniowaniem począć. Nic nie pomogło. Nie ważne zresztą. Zainstalowałem Priboi Story - Latent Threat 1.4. Kilka godziny grania i wydaje się że wszystko ok. (w plecaku niestety nadal powtarza się akcja coś sprzedaję i podjeżdża ,i automatycznie do góry. Widocznie trefny jestem) ;D Szkoda tylko zmarnowanego czasu na kombinowanie ekwipunku w poprzedniej grze. :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 20 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 (w plecaku niestety nadal powtarza się akcja coś sprzedaję i podjeżdża ,i automatycznie do góry. Widocznie trefny jestem) ;D Szkoda tylko zmarnowanego czasu na kombinowanie ekwipunku w poprzedniej grze. :| W SoC tak już jest z plecakiem. Nie ma to znaczenia jeżeli nie kombinuje się z udźwigiem. Natomiast jeżeli nazbiera się tonę złomu, to niestety tak się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vranorvs Opublikowano 20 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Będę się jednak czepiał Smox i upierał. Nie dzieje się tak kiedy/dlatego że nazbiera się tonę złomu. Tylko dzieje się tak dlatego że ani twórcy gry ani testerzy nie zwrócili uwagi że to może graczowi przeszkadać. Wybacz, to i ile nazbiera czegoś gracz to sprawa gracza. ;-) Który przypomnijmy jest ograniczany udźwigiem.Sama zaś gra zachęca do zbierania różnych fantów. Być może doszło do tego że autorzy celowo to uczynili. Nazywam to "uszczęścliwieniem na siłę". ;) Ciekaw jestem czy brali pod uwagę że ludzie będą tworzyć mody. (nie znam historii) Jeśli uznali że będą to tym bardziej strzelili nam w kolano. ;E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 21 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Vranorvs, masz rację, tylko nie rozumiem dlaczego czepiasz się testerów? Zapewniam Cię, że zwróciłem na to uwagę i co z tego? Nie jestem moderem i nie potrafię tego poprawić. W tym modzie byłem testerem i moim zadaniem było szukanie błędów w przetłumaczonym tekście. Swoje uwagi powinieneś kierować do twórców gry. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Popieram smoxa.Co innego testerzy spolszczeń, a co innego testerzy gry czy moda.To dwie odrębne i niezależne grupy testerów. Może się zdarzyć, że tester spolszczenia znajdzie rażący błąd moda i go wskaże ( autopsja ), ale czy autorzy moda to uwzględnią, to już ich decyzja.Dlatego uważam, że wnosząc pretensje do testerów, należy wyraźnie zaznaczać do której grupy testerów są kierowane.Nie jest miłym obrywać cięgi za nie swoje winy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Odnośnie ciągle wzrastającego paska napromieniowania, zapewne zapisałeś, a następnie wczytałeś taki zapis, gdy byłeś pod działaniem czegoś silnie promieniującego. Na przykład w tunelu na Wysypisku lub w jakiejś radioaktywnej brei. Gra po prostu zgłupiała i mimo, ze nic radioaktywnego na ciebie nie oddziałuje to pasek napromieniowania dalej narasta bo gra uważa że ciągle jesteś napromieniowywany. Podobnie było w NS, jeśli zapisałeś grę w "godzinie strachu" i nie daj boże wczytałeś taki zapis w czasie trwania tejże akcji, później nie mogłeś położyć się spać bo gra ciągle uważała że jesteś w niebezpieczeństwie. Niestety jedynym rozwiązaniem jest w tym przypadku wczytanie zapisu przed feralnym napromieniowaniem. Innymi słowy cofaj sie w zapisach aż pasek promieniowania nie będzie samoistnie narastał. Odnośnie automatycznego przewijania ekranu ekwipunku, nie ty pierwszy to zauważyłeś, nie tobie pierwszemu sie to nie podoba. Niestety nic z tym nie da sie zrobić. Już dawno myślały nad tym naprawdę tęgie głowy i się poddały. Zauważ że jest to problematyczne tylko wtedy gdy grasz na zwiększonym udźwigu i masz dużo fantów w ekwipunku. Bazowy udźwig stalkera to bodajże 70kg. W priboiu chyba jeszcze mniej. Grając na fabrycznych ustawieniach do sprzedania masz tak naprawdę kilka rzeczy i nie jest problemem jak sobie przewiniesz klika razy ekwipunek. Zapewne dlatego programiści GSC sie tym nie zajęli. Inna sprawa jak masz do sprzedania parę setek przedmiotów :P Niemniej gdzieś tu an forum powinno być połowiczne rozwiązanie twojego problemu. Kiedyś Cromm Cruac zrobił pliczek który zmniejszał kratki w ekwipunku o połowę. Co za tym idzie więcej przedmiotów było widocznych na ekranie i częstotliwość przewijania znacznie spadała. Niestety nie mam tego pliku i nie wiem gdzie go szukać. Ze swojej strony poradzę ci by podczas sprzedaży zjeżdzać w menu ekwipunku na sam dół i zaczynać sprzedawać przedmioty od tych na samym końcu, przesuwając się systematycznie w górę. Przynajmniej w NS taki sposób działał. Problem pozostaje jeśli trzeba rozładować kilkadziesiąt karabinów, ale coż...Odnośnie problemów wynikających z grania na zwiększonym udźwigu. Tak, każdy handlarz na swój bazowy udźwig. Bodajże to 10000 kg. Jeśli jeśli go przeładujesz, czyli sprzedasz mu za dużo złomu, to handlarz umrze. Ale w praktyce, jak grasz na udźwigu tak do 500kg to masz nikłe szanse by to spowodować. Nie mniej widziałem ekwipunki gości,którzy spawnowali sobie tony sprzętu tylko po to by go zaraz sprzedać. Nie wiem po co. Nie rób tak a nie będzie kłopotów 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 21 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Podeślijcie mi plik "inventory_new.xml" z tego moda to poprawię te kratki. Plik jest w configs/ui Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Masz , ale to chyba nie jest takie proste :geek:Pomyłka. Cromm Cruac zrobił taki plik do COP. Można na niego zerknąć tuNatomiast jak to ma wyglądać w SHOC można zerknąć tu Niestety linki nie działąją.Dołączam cały folder ui z Priboi Story Overhaului.7z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 21 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Przetestuj ten plik: inventory_new.xml 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vranorvs Opublikowano 23 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Vranorvs, masz rację, tylko nie rozumiem dlaczego czepiasz się testerów? Zapewniam Cię, że zwróciłem na to uwagę i co z tego? Nie jestem moderem i nie potrafię tego poprawić. W tym modzie byłem testerem i moim zadaniem było szukanie błędów w przetłumaczonym tekście. Swoje uwagi powinieneś kierować do twórców gry. Popieram smoxa.Co innego testerzy spolszczeń, a co innego testerzy gry czy moda.To dwie odrębne i niezależne grupy testerów. Może się zdarzyć, że tester spolszczenia znajdzie rażący błąd moda i go wskaże ( autopsja ), ale czy autorzy moda to uwzględnią, to już ich decyzja.Dlatego uważam, że wnosząc pretensje do testerów, należy wyraźnie zaznaczać do której grupy testerów są kierowane.Nie jest miłym obrywać cięgi za nie swoje winy. Gdzieście się Panowie doczytali tego iż czepiam się @Smoxa jako testera doprawdy nie pojmuję. :( Kolega wyżej napisał "uroki Stalkera". Co u licha do "uroków stalkera" ma tester spolszczeń??? Chodziło mi o testerów gry. To chyba proste i oczywiste. Jeśli goście naparzają ileś godzin w grę to chyba mieli wystarczająco dużo czasu aby zwrócić uwagę na ten psujący zabawę ... no nawet nie szczegół bo przecież przemieszczanie przedmiotów i handel jest ważną częścią w naszej ukochanej serii. ;-) Albo to nieporozumienie albo się Panowie nudzicie. ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kanon1022 Opublikowano 14 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Witam ,jak pobrać tego pacha ten link nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 14 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 to nie pach, tylko modyfikacja i pobrać ją można stąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 A czy do tej modyfikacji jest jakiś spawner Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 14 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Nic mi o tym nie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 15 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Spałner do NS5 TT2 pasuje do prawie każdego moda bazującego na cieniach - wszystkie opcje cieni od 1.0 do 10007. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 spawner do NS5 I TT2 co to jest. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 To jest spałner do moda na cienie 10004 Nowy scenariusz 5 tajne ścieżki 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4KET Opublikowano 30 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Zacząłem w niego grać. IMHO mod jest łatwy. Tak się złożyło, że miałem jeden artefakt dałem go naukowcowi i dostałem Sevę, a w jednym schowku (połozenie poznane dzięki trupowi Wolnościowca) FT200M i amunicja. Owszem, cenowo jest ciężko, ale ze schowków nawet tych najsłabszych idzie znaleźć masę ciekawego szpeju. Moją ulubioną giwerą w tym modzie jest obrzyn Mały, lekki, szybkostrzelny i zadaje ogromne obrażenia jak strzelisz przeciwnikowi (nawet z egzo) z 15cm w twarz Ogólnie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolumbes Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 A więc ma ktoś pojęcie, jak zwiększyć prędkość bohatera? Niestety, zamieniając plik ze spolszczenia crashuje mi grę :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.