pacjent1972 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) Uszanujcie pracę @Yurka,@cichego!Mam wyloty nie gram i nie piszę bzdur by dołować kogoś kto ciężko pracował nad tym byście dostali gotowego do gry moda.Jasna d...,co za ludzie. Edytowane 5 Listopada 2012 przez Yurek 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 @ oloo Pijawkę tylko nożykiem. Na ołowicę Ci raczej nie zejdzie ;) @ oloo i Koksar Ja gram na średnich detalach, z suwakiem trawy na minimum, w rozdziałce 1440x900, oświetlenie statyczne i jedny wyloty jakich doświadczam to te z "Description: e_parent". I na pewno nie mam ich aż tyle co wy. A co na to inni gracze - też macie takie częste wyloty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Uszanujcie pracę @Yurka,@cichego!Mam wyloty nie gram i nie piszę bzdur by dołować kogoś kto ciężko pracował nad tym byście dostali gotowego do gry moda.Jasna d...,co za ludzie. Jeśli piszesz do mnie, to zwracaj się do mnie. Szanuję pracę Yurka. Po prostu piszę, że mam wyloty. Nie wiem, gdzie się dopatrzyłeś u mnie pretensji, może jeszcze raz przeczytaj, co pisałem. Zresztą nie Yurek jest twórcą moda, więc trudno by było mieć jakiekolwiek pretensje do niego. Chodzi mi wyłącznie o to, by skonfrontować swoje doświadczenia, z doświadczeniami innych - musi być jakiś powód tego, że czasem mam wylot za wylotem, a czasem gram godzinę. Ciekawy jestem, od czego to zależy, może zdołamy dostrzec w tym jakąś regularność, czy cokolwiek, co mogło by pomóc w usunięciu tego błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Jeśli piszesz do mnie, to zwracaj się do mnie. Pisałem do Ciebie i Koksara,pisałem do każdego kto ma zamiar mieć jakieś pretensje.Troszkę wiem zza kulis na temat tego moda od @cichego,poza tym cały temat mówi wiele o tym że są wyloty i trudno czasem znaleźć ich powód. Więc luzik @oloo,bez agresji i wycieczek. Yurek jest twórcą moda... Nie jest twórcą moda ale go spolszczył i dorobił parę rzeczy.Umniejszasz mu jego zasługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Pisałem do Ciebie i Koksara,pisałem do każdego kto ma zamiar mieć jakieś pretensje.Troszkę wiem zza kulis na temat tego moda od @cichego,poza tym cały temat mówi wiele o tym że są wyloty i trudno czasem znaleźć ich powód. Więc luzik @oloo,bez agresji i wycieczek. No to - jeśli do mnie, toś się napisał bez sensu. Wyjaśniłem, dlaczego o tym piszę - chyba normalne, że jedynie porównując doświadczenia, można dojść, skąd one się biorą. A do agresji mi daleko, po prostu uważam, że facet powinien pisać wprost. @ oloo Pijawkę tylko nożykiem. Na ołowicę Ci raczej nie zejdzie ;) @ oloo i Koksar Ja gram na średnich detalach, z suwakiem trawy na minimum, w rozdziałce 1440x900, oświetlenie statyczne i jedny wyloty jakich doświadczam to te z "Description: e_parent". I na pewno nie mam ich aż tyle co wy. A co na to inni gracze - też macie takie częste wyloty? Też mam obniżone parametry i statyczne. Wywala różnie - na Kordonie rzadko, wysypisko - kilkanaście razy, Agroprom - na początku zero, pod koniec często, Dzicz - często. Może to zależy od tego, jak bardzo odszedłem od scenariusza? Nie spotkałem Leny na Kordonie np. Ale zapisałem grę po wyjściu z tunelu ze spalaczami - odstrzeliłem zombie, podszedłem, podniosłem AK i wylot. Wczytałem, znów odstrzeliłem tego zombie, podszedłem i bez problemu podniosłem broń. Wygląda to na całkiem przypadkowe wywalanie i nie mam pojęcia, czym to może być spowodowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 A jakieś logi tych wylotów masz, czy są bezlogowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 ...że facet powinien pisać wprost. Powstrzymuję się od pisania jak facet facetowi bo leciał bym na samych ostrzeżeniach.Potraktowałem Cie więc "lajt". Luzik,szkoda robić ciśnienia.Dużo masz wylotów ale gdy wszyscy spiszą uwagi,logi (o ile będą) to @Yurek (cytuję Ciebie :który nie jest twórca moda) i reszta speców od modów na ST może cos wymyśli na te wyloty i narzekacze nie będą już narzekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Gram na średnich detalach,rozdziałka 1280x1024,trawa na minimum,a mimo to mam co i rusz wyloty na pulpit bez loga.Teraz miałem wylot u Sidorowicza gdy chciałem mu oddać skrzynkę zabraną wojskowym i też bez loga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 A jakieś logi tych wylotów masz, czy są bezlogowe ? Tak, te same, co i Ty - za każdym razem: Expression : assertion failed Function : xrServer::Process_event_ownership File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamexrServer_process_event_ownership.cpp Line : 23 Description : e_parent Nie trafiają mi się bezlogowe. zerknij tu, może zrozumiesz coś więcej: http://www.google.pl...4pj-nRwOMmC0Mrg lub: http://www.google.pl...-uOmheN8mbFfUyg Powstrzymuję się od pisania jak facet facetowi bo leciał bym na samych ostrzeżeniach.Potraktowałem Cie więc "lajt". Luzik,szkoda robić ciśnienia.Dużo masz wylotów ale gdy wszyscy spiszą uwagi,logi (o ile będą) to @Yurek (cytuję Ciebie :który nie jest twórca moda) i reszta speców od modów na ST może cos wymyśli na te wyloty i narzekacze nie będą już narzekać. Na razie powtarza się najczęściej ten "e_parent". Usiłuję coś wyszukać na jego temat, zdarzał się np. w SIMBION MOD, ale z językiem u mnie nie za dobrze, więc nie bardzo rozumiem, co tam piszą. edit - z ciekawości rozpakowałem patcha. Zawartość, to foldery bin, gamedata, oraz gamedata.dbo - a tego ostatniego pliku nie mam w katalogu ze stalkerem. Nie wiem, czy to ważne, po prostu tyle wyszperałem jak na razie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Miałem 20 do 25 logów (wyolbrzymiając) do Radaru. Zmniejszyłem gęstość trawy i nic więcej. Rozdzielczość: 1680/ 1050 i oświetlenie statyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Panowie...wrzućcie na luz :) Jesteśmy tutaj wszyscy (chyba wszyscy?) fanami Stalkera. A gra jaka jest, każdy z nas wie. Czysta gra potrafi wywalać do pulpitu, a co dopiero z modami ? Szczególnie nie do końca dopracowanymi ? Mod ingeruje w lub podmienia pliki, skrypty i Bóg jeden wie co jeszcze. Do Świadomości został wydany patch nr 2 - a ile jeszcze ten mod może zawierać błędów ? Co najgorsze, strona moda nie działa, i przypuszczam, że z autorem też nie ma żadnego kontaktu, więc raczej na następne łaty nie ma co liczyć... Yurek odwalił kawał solidnej, porządnej roboty ze spolszczeniem i dodaniem swoich kwestów, i chwała mu za to :thumbsup: . Ale z góry było wiadomo, że z tym modem są problemy. Więc może po prostu osoby bardziej nerwowe troszkę odpuszczą ? Zanim wyrzucą komputer przez okno w napadzie szału po którymś tam bezlogowym wylocie ? ;) IMHO grać idzie, ale trzeba mieć po prostu cierpliwość. Też mam wyloty co jakiś czas, ale już Solianka nauczyła mnie jednego - sejwy, sejwy i jeszcze raz sejwy. Hihihi...zresztą teraz, po odkryciu buga z modernizacją PDA to gra jest wręcz komfortowa. Co ja się nakląłem przy testowaniu, to wiem tylko ja :P A tak w ogóle, to w końcu miałem wyloty z logiem (emisja w Barze) FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : [error]Arguments : LUA error: ...shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_logic.script:403: attempt to index field '?' (a nil value) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) No co Ty nie powiesz, po emisji :geek: . No kurcze zapiekane, jak wiesz, że emisja, to cofasz zapis i długa na wysypisko. Tam spokojnie czekasz na koniec emisji i dalej na Bar. Proste? Edytowane 5 Listopada 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Tak też zrobiłem :) Tyle, że jak myknąłem, to od razu do Doliny Mroku, zgodnie zresztą ze scenariuszem, tam emisję spokojnie przeczekałem :) Ale że o dziwo wyskoczył log (zresztą olbrzymi, plik ma prawie 14 MB), to go tutaj zapodałem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Yurek odwalił kawał solidnej, porządnej roboty ze spolszczeniem i dodaniem swoich kwestów, i chwała mu za to . Ale z góry było wiadomo, że z tym modem są problemy. Więc może po prostu osoby bardziej nerwowe troszkę odpuszczą ? Zanim wyrzucą komputer przez okno w napadzie szału po którymś tam bezlogowym wylocie ? Ja się nie denerwuję. Szukam tylko rozwiązania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koksar Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Ramu mam 16GB i karte Gtx 660 battlefield na full chodzi i 56 fps mam a na stalkera za słaby ?, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Jeżeli mod ma wyloty to nic nowego bo każdy mod je ma... . Tak @Koksar na każdy prawie mod ten komputer jest za słaby bo mody to nie fabryczna optymalizowana gra. Mod zdołuje największy komputer tylko dlatego że np. 1...to amatorski mod i niema odpowiedniej gospodarki zasobów. 2..moder narobił błędów w skryptach 3...za dużo napakowano w pliki spawn 4..i wiele innych Sam komputer z reguły obija się o wielkość RAM czy plik wymiany i jest tylko jednym z wielu elementów łańcuszka. Grafika to dodatek do "dołownia" karty graficznej, ale to mniejszy problem jak te cztery wymienione poprzednio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Nie mogę przeprowdzić Krugłowa przez spalacz.Oczyścilem drogę wcześniej i gdy wchodzimy do niego to Krugłow zaczyna się kręcić w koło swej osi.Wczoraj długo próbowałem to przejsc,ale mi się nie udało.Dzisiaj jeszcze raz zainstalowałem moda i jest tak samo.Czy jest na to sposób.aby przejśc spalacz z Krugłowem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 (edytowane) To problem z wielu modów i podstawki. Gdy Krugłow zatrzyma się przed tunelem, musi być zwrócony twarzą do tunelu, a ty wtedy biegniesz na drugą stronę, aby być z nim w trybie offline (poza zasięgiem wzroku). Edytowane 6 Listopada 2012 przez korn06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Tylko Kruglow nie zatrzymuje się przed tunelem tylko prze do przodu.Jest tylko pytanie czy mu ten dym nie przeszkadza,ktory jest w całym tunelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 To wczytaj poprzedniego sejwa i biegnij tak, żebyś przebiegł tunel przed Krugłowem, nie zatrzymuj się i nie czekaj na niego. Przebiegasz tunel, zbiegasz z tego wzniesienia za tunelem i patrzysz na mapę ze wskaźnikiem profesora. Jak się nie powiedzie, to próbuj jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Szanowni Panowie Tłumacze - czy szukaliście może w google wyjaśnienia tego powtarzającego się błędu - e_parent? Pytam, bo choć znalazłem kilka rzeczy, nie jestem w stanie wszystkiego tam zrozumieć, Wam by to zapewne wyszło stanowczo lepiej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Wstaw całego loga z tym błędem, nie tylko od fatal error. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 -ciach- Na razie powtarza się najczęściej ten "e_parent". Usiłuję coś wyszukać na jego temat, zdarzał się np. w SIMBION MOD, ale z językiem u mnie nie za dobrze, więc nie bardzo rozumiem, co tam piszą. -ciach- Starałem się wyszukać informację na temat tego błędu i oto co znalazłem. Może to pomoże naszym moderom: z 'http://forum.stalker...х-причин/'] ошибки типа (błędy typu): - Line : 12 / Description : e_parent && e_entity - Line : 804 / Expression : error handler is invoked! Они известны, но корни которых уходят в движок, конфиги, текстуры ... Такие ошибки встречаются в любом моде и в оригинале и не воспроизводятся ...(Są ogólnie znane, ale korzenie ich tkwią w silniku, konfigach, teksturach... Takie błędy można spotkać w dowolnym modzie chociaż w oryginale nie występują z http://forum.stalker...t=15817&start=0 Cześć wszystkim. Posiadam grę spatchowaną (fabrycznie) do wersji 1.0006 i zauważyłem dość denerwującego buga. W momencie gdy znajduję się na wysypisku gra wywala mnie na pulpit z takim logiem: FATAL ERROR [error]Expression : assertion failed [error]Function : xrServer::Process_event_ownership [error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamexrServer_process_event_ownership.cpp [error]Line : 23 [error]Description : e_parent Podobny bug ma miejsce również w barze z tą różnicą, że zamiast pistoletu pm, log informuje mnie o problemie z karabinem mp5. Dodam jeszcze, że edytowałem spawna (zmieniałem jedynie współrzędne niektórych artefaktów) za pomocą programu ACDC (przeznaczony dla wersji 1.0004, ale rozpakował mi spawna z 1.0006). Może tu tkwi problem. Ale nawiązując do loga ktoś wie co może być jego przyczyną ? nelson82 moim skromnym zdanie jest właśnie przyczyną edytowany spawn. Z tego względu, że na wersji 1.004 jest inny (chyba) spawn niż na 1.006 (pisałeś, że ACDC był na wersję 1.004) i z tą te przyczyny. Spróbuj grać na "czystym" pliku z gry i zobacz czy błąd dalej wystepuje. Junx Poszedłem za twoją radą i faktycznie obyło się bez wylotu na wysypisku. Ale w takim razie, czy istnieje ACDC pod spawna z wersji 1.0006 (lub 1.0005, bo jak wieść niesie niczym się nie różnią), albo xr spawner pod tego patcha ? Wiem, jest jeszcze SDK i pewnie prędzej czy później będę musiał się z nim zakolegować, ale jednak dwa pierwsze programy to znane podwórko więc byłoby super, gdyby jednak obsługiwały najnowsze wersje. I na koniec post z samego tematu Osoznanie-MOD v8.5 z http://ap-pro.ru/forum/35-1651-7 Quote (General-57rus) FATAL ERROR [error]Expression : assertion failed [error]Function : xrServer::Process_event_ownership [error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamexrServer_process_event_ownership.cpp [error]Line : 23 [error]Description : e_parent Quote (General-57rus) FATAL ERROR [error]Expression : assertion failed [error]Function : xrServer::Process_event_reject [error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamexrServer_process_event_reject.cpp [error]Line : 12 [error]Description : e_parent && e_entity опа, а Москвин клялся, что их исправил, у самого не было, но всё же... (Opa, a Moskwin przysięgał, że te błędy poprawił, u niego ich nie było, ale cóż... Jednym słowem wygląda na to, że ten typ tak ma i nie ma na to rady,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Słuchajcie, wiem że nie wybrałem może najlepiej z tym modem, ale miałem chęć coś zrobić po tym jak spolszczyłem nadaremnie Powiew Wolności, który okazał się totalną klapą jako mod (nie dawało się go w żaden sposób ukończyć). Ten mod ma na pewno edytowany plik all.spawn - wiem to, bo widziałem kilka zmian wprowadzonych do niego przez Siergieja Moskwina, który jest autorem moda. Z tego co widziałem w necie błąd "e_parent" dotyczy właśnie pliku "all_spawn" i to jego trzeba by wyedytować od nowa, przeszukać pod kątem różnic z podstawowym i dopiero wtedy może dałoby się ten wylot uleczyć. Myślę, że jest to gra nie warta zachodu. Tyle to da się przebrnąć, bo mod ten nie należy do jakoś fabularnie bardzo długich. Oprócz tego ja też wprowadziłem dwie zmiany w pliku "all_spawn" - zabrałem z ekwipunku pewnemu żołnierzowi na Jantarze Leczący Beryl i schowałem go gdzie indziej, oraz zmieniłem kod do drzwi na Jantarze. Obie te zmiany są związane z knowymi kwestami, które dodałem do moda i wiem, że nie one są powodem wylotu. A ten błąd "e_parent" miałem też jak grałem na czystej wersji RUS moda... Napiszcie lepiej jak Wam się podobają nowe kwesty, które dodałem do moda - te które daje Jurek Poliak ;) Mała podpowiedź - żeby spotkać Jurka trzeba KONIECZNIE uratować Krugłowa i odprowadzić do przejścia na Jantar i tam z nim pogadać :D 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Yurek, chwała Ci za to, żeś się podjął. Dla jasności - bo może komuś wydaje się, że marudzę dla sztuki - nie, nie marudzę. Wszystkie moje wpisy n/t wylotów spowodowane były wyłącznie chęcią znalezienia rozwiązania. Ale skoro go nie ma, trudno. Zamierzam przejść moda do końca, bez względu na wypady. Co ciekawe, jestem teraz w Dolinie Mroku i od wejścia na lokację nie miałem ani jednego wylotu. Jak mi się uda z niej wyjść, dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.