Skocz do zawartości

Lost World Troops of Doom 3.0 + Patch 3.5.5


Yurek

Rekomendowane odpowiedzi

Nowe linki do moda.Nie które SA NA naszym forum Inne z Sieci.

 

 
  LINK DO MODA                
 
lwtod3.0_fixed
 
dynamic_patch_lwtod_2.0
 
Patch 3.5.5 + polonizacja (wersja PL)
 
LWToD_patch_3.5.5_fix
 
 
siatki celowników dla monitorów szerokokątnych 3.5.5
 
 
pak_gitarnyh_pesen.rar
 
Mapy LWToD
Edytowane przez piotr12
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
jestem juz w Zatonie i zblizajac sie do skadowska na 150 merow mam wylot na pulpit z takim bledem  :confused: 
 
FATAL ERROR
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrRenderTexture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'wpnupgradesammo_762õ54'

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Trzy pytania:

 

1. W Sarkofagu w jednym z pomieszczeń chodzi sobie grupka 8 Kontrolerów. Umieram jak się tylko do nich zbliżę. Tak ma być? W ogóle spawn mutantów w tym modzie przechodzi czasem ludzkie pojęcie. EDIT: Przebiłem się. Istny potop kontrolerów, snorków i burerów.

 

2. Gdzie znaleźć/kupić noktowizor?

 

3. Czy z elektrowni jest jakieś wyjście? Jestem we freeplay'u, skończyłem fabułę Cienia Czarnobyla i chciałbym wykonać pozostałe questy, które mam w PDA.

Edytowane przez Viper46820
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sarkofagu byłem raz i ciężko było się dostać. Pobiegłem tam tylko wykonać quest z odnalezieniem Lebiediewa i nigdy tam nie wracałem. Noktowizor ja kupiłem u najemników w Limańsku. Z elektrowni bodajże jak wyjdziesz z bunkra sterowania monolitem, na CEA2 idź w lewo do bramy i tam chyba było przejście na CEA1. Stamtąd do prypeci lub generatory.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź, poleciał punkcik :) Mam jeszcze pytanie bardziej techniczne - jak zmienić zasięg widzenia w tunelu pod Prypecią? Ja rozumiem, że klimat, że utrudnienie, że Zona, ale moim zdaniem jest to na dłuższą metę irytujące i chciałbym zwiększyć sobie pole widzenia o te kilka metrów... Odpowiada za to jakiś skrypt czy cuś?
 
EDIT:
 
Znalazłem sposób na ciemnicę w tym tunelu!
 
Wchodzimy do gamedata/config/weathers i otwieramy plik weather_indoor.ltx. W tym pliku szukamy sekcji:

 

[weather_undermetro_01]flares			=sky_texture		=	skysky_5_cubesky_rotation	=	0sky_color		=	0.0, 0.0, 0.0clouds_texture	=	skysky_oblakaclouds_color	=	0.001, 0.001, 0.001, 0.001, 0.001far_plane		=	400fog_distance	=	8fog_color		=	0.0000,	0.0000,	0.0000fog_density		=	0.9rain_density	=	0.0rain_color		=	1.0,	1.0,	1.0thunderbolt		=bolt_period		=	3.fbolt_duration	=	0.25fwind_velocity	=	0.0wind_direction	=	0.0ambient		=	0.005, 0.005, 0.002lmap_color		=	1.0,	1.0,	1.0hemi_color		=	0.001	0.001	0.001, 0.001sun_color		=	0.0, 0.0, 0.0sun_dir		=	-24, 290env_ambient		=	ambient_env_metroground[weather_undermetro_02]flares			=sky_texture		=	skysky_9_cubesky_rotation	=	0sky_color		=	0.0, 0.0, 0.0clouds_texture	=	skysky_oblakaclouds_color	=	0.001, 0.001, 0.001, 0.001, 0.001far_plane		=	400fog_distance	=	8fog_color		=	0.0000,	0.0000,	0.0000fog_density		=	0.9rain_density	=	0.0rain_color		=	1.0,	1.0,	1.0thunderbolt		=bolt_period		=	3.fbolt_duration	=	0.25fwind_velocity	=	0.0wind_direction	=	0.0ambient		=	0.005, 0.005, 0.002lmap_color		=	1.0,	1.0,	1.0hemi_color		=	0.001	0.001	0.001, 0.001sun_color		=	0.0, 0.0, 0.0sun_dir		=	-24, 290env_ambient		=	ambient_env_metroground

 

W obu sekcjach szukamy linijki fog_distance zmieniamy wartość 8 na dowolną, np. 40

 

Efekt:

Dołączona grafika

 
W ten sposób pozbyliśmy się absolutnej ciemności  :D

Edytowane przez Viper46820
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Dziękuję ślicznie

PS:

Początek gry. Walizkę biore od Bormana i przenosi nas do centralnej siedziby. Gdy podchodzę to jakiegoś stalkera wywala to:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...of chernobyl lwod\gamedata\scripts\loan_money.script:218: attempt to index local 'cLoaner' (a nil value)

stack trace:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Mam problem z Kazbekiem, za każdym razem gdy mam zaatakować grupę bandytów, nie mam nawet sekundy szansy żeby cokolwiek zrobić, bo Kazbek umiera tak szybko. I tu moje pytanie: można ustawić mu jakąś nieśmiertelność? 

Nie lubię cheatować, ale w tym wypadku nie ma innej opcji, bo próbowałem wszystkiego nawet spamu granatów, a i tak jakimś cudem ginie...

EDIT: Dobra, poradziłem sobie jakoś, ale mam kolejny problem. W tym modzie jest w ogóle noktowizja? Patrzyłem w opcjach w sterowanie i nie było nigdzie noktowizji, po za tym nic nie było przypisane pod N.

Edytowane przez Akmed1109
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.