Stanley Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Expression : error handler is invoked!Function : invalid_parameter_handlerFile : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cppLine : 804Description :Pojawiający się błąd.Może trochę pomogę z nim. U mnie prawdopodobnie jest to efektem korzystania z granatnika (sprawdzałem parę razy) w jakichś skrajnych sytuacjach. Lubię granatnik i jak przeciwnicy rozlatują się w różne strony no i właśnie z tym jest chyba cały problem bo wlatują pewnie tam gdzie być nie powinni. Możliwe że inne działania też wywołują ten sam błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Z poradnika wynika że na Czerobyl 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 W związku z ponownym zainteresowaniem modem, informuję, że v.4.0 jest wersją finalną i zawiera w sobie wszystkie pozostałe. Nie ma potrzeby ściągać poprzednich wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 26 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Czu u was stacja janów tez jest w takie śmieszne "ciapki" czy jakoś oświetlenie skopałem [dałem pełne dynamiczne]? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 26 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Taki problem występuje w niektórych modach, pomaga przejście na oświetlenie statyczne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 26 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 (edytowane) Dzięki. Repack moda "wrzuć i graj" https://mega.nz/#!qolkXYiL!l5-Gbkw5bGAhnEfXbLmxAbww063G_LjHz8Sbj4KtL-g [mod+patch+pl] Edytowane 27 Lutego 2016 przez Mnieciu 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOS Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Zapytam bo mam zgryz w/g poradnika: ...handlarz Liczykrupa. Grzecznie bierzemy od niego zadania. Tu autko jest bezcenne. Jeśli coś znaleźliśmy w kotłowni, lub mamy trofea od Kreta, pierwsze zadanie mamy z głowy. Bierzemy drugie, wykonujemy, wracamy. Rozmowa, informacja o przejściach. Wybieramy przejście i do przejścia. No właśnie, Liczykrupa na 5 opcji dialogowych ale żadna związana z daniem zadania. To samo z samotnikami: Matwiej, Sania Morder można z nimi pogadać ale zadania nie dadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Jeszcze jakieś zadanie nie wykonane. Gdzieś u kogoś wcześniej, zanim przyszedłeś do handlarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 10 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 (edytowane) Witam. mam taki dziwny problem z modem - przy próbie uruchomienia mam wylot z takim logiem * Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M2/S0, 3991.00 mhz, 39-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 30236 files cached, 5024Kb memory used. Init FileSystem 1.225292 sec 'xrCore' build 3312, Feb 27 2008 Initializing Engine... Executing config-script "user.ltx"... [c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded. Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[4034848 K], reserved[49712 K], committed[109680 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[6773 K], process heap[1194 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K] Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"... ! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia [d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"... ! Unknown command: r__dtex_range ! Unknown command: r__ssa_glod_end ! Unknown command: r__ssa_glod_start ! Unknown command: r__wallmark_ttl ! Unknown command: rs_detail ! Unknown command: rs_skeleton_update ! Unknown command: vid_bpp [d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded. Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"... [d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded. SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1 SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software. * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:1002]-[device:6719]: AMD Radeon HD 6900 Series * GPU driver: 8.17.10.1404 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 737 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * DVB created: 1536K * DIB created: 512K ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v' ! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi' ! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old' ! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world' ! Version conflict in shader 'effects\watertest-1' count of .thm files=1 load time=66 ms * NULLRT supported * ...and used * HWDST/PCF supported and used - r__tf_aniso 16 - r2_tf_mipbias 0. Starting engine... Loading DLL: xrGameSpy.dll Input: 1 Config-file [c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] saved successfully Destroying Direct3D... * RM_Dump: textures : 0 * RM_Dump: rtargets : 0 * RM_Dump: rtargetsc : 0 * RM_Dump: vs : 0 * RM_Dump: ps : 0 * RM_Dump: dcl : 0 * RM_Dump: states : 0 * RM_Dump: tex_list : 0 * RM_Dump: matrices : 0 * RM_Dump: lst_constants: 0 * RM_Dump: v_passes : 0 * RM_Dump: v_elements: 0 * RM_Dump: v_shaders : 0 refCount:pBaseZB 1 refCount:pBaseRT 1 DeviceREF: 1 Wie ktoś w czym problem? Stalker 1.0006, w modzie nic nie modyfikowałem, czysty WO v04 + spolszczenie EDIT: tak, dodałem parametr -nointro Edytowane 10 Maja 2016 przez PainChiller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 A czy usunąłeś plik XR_3DA.exe z katalogu bin moda, przed wklejeniem do gry? Bo piszesz, że w modzie nic nie zmieniałeś. A -no intro ma być dodane. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 10 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Faktycznie... wrzuciłem orginalny launcher i.. działa... dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 14 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 (edytowane) Stalkerzy, Potrzebna pomoc! mam zadanie Iść nad Jantar do Saharowa... Problem w tym że nie działa żadne przejscie na drugi brzeg... ani z Wschodniej Prypeci nad Centralną, ani z Tunelu Prypeć-1 do Czerwonego lasu. mam wersje 4.0, więc te przejścia powinny być aktywne... prawda? EDIT: tak wiem, sorry za Double Post Edytowane 14 Maja 2016 przez PainChiller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 Skorzystaj z tego: https://stalkeruniverse.stalkerteam.pl/index.php?topic=391.0 Mimo że to jest podforum, musisz tam być oddzielnie zarejestrowany. Jeśli jeszcze nie jesteś, zarejestruj się i na tym forum daj znać cichemu na PW o rejestracji. On ci to nowe forum wtedy udostępni. I na drugi raz, nie każ zgadywać skąd idziesz na ten Jantar. Jak Ci pomóc, jak nikt nie wie gdzie jesteś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 14 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 (edytowane) mam iść nad jantar... problem w tym że droga jest zablokowana... nie mogę wyjść dalej niż po za Wschodnią prypeć. (Według mapy, są 2 przejscia - jedno z wsch. prypeci do centralnej prypeci i drugie z tunelu prypec 1 nad czerwony las) Edit: i przecież napisałem skąd idę i gdzie EDIT2: dzięki za poradnik, ale jak pisałem - nie mogę przejść na drugi brzeg, więc poradnik z tych lokacji nijak mi sie przyda :/ Edytowane 15 Maja 2016 przez PainChiller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czynnywulkan Opublikowano 30 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Opiszę problem pokrótce: Zadanie na Dodge'a w Kopaczi od Azota. Autko normalnie skręca ale nie wiem,który przycisk na klawiaturze uruchamia silnik. Trzeba kluczyk może znaleźć,bo sam już nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 30 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 W pliku user.ltx poszukaj frazy bind turn_engine i zobacz pod jaki klawisz przypisane jest uruchamianie silnika. Jeśli takiego wpisu nie ma to dopisz np. takie coś: bind turn_engine mouse3 uruchamianie silnika będziesz miał pod środkowym klawiszem myszy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czynnywulkan Opublikowano 30 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 No i masz,nie miałem tego nawet i szukałem po całej klawiaturze na chybił trafił. W każdym razie wielkie dzięki za rozwiązanie problemu. Kolejny to jak objechać nibyolbrzyma na górce (niby stoi w miejscu ale się porusza xD)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 30 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 @czynnywulkan W ustawieniach klawiatury, chyba jest opcja uruchom. Mogłeś jej nie przypisać do klawisza, bo rzadko się pojawia. Ale też tak bywa, że w niektórych modach silnik uruchamiamy klawiszem przypisanym do detektora. Np. w Czas sojuszu, był jeszcze dodatkowy wymóg, aby tego detektora w slocie nie było. Zmiana w user.ltx może powodować, że i detektor trzeba będzie tak wywoływać . Nie musisz jechać koło olbrzyma. Albo go wcześniej zabij, albo jedź inną drogą. Będzie problem przy przejeździe przez tory. Ugrzęźniesz, lub autko eksploduje. Prostopadle nie przejedziesz, trzeba pod kątem. Dlatego zanim na nie wjedziesz, zrób sobie twardy zapis. Pod stację podjeżdżaj tak, aby dostać sygnał zaliczenia. Bez niego nici. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 5 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Witam.Mam kilka pytań. 1.Gdzie mogę znaleźć Maksa?Bo szukam ale nie mogę go znaleźć. 2.Czy jest jakieś wyjście z Czarnego Jeziora?Czy w ogóle jest gdzieś dostępna mapka z przejściami? 3,Zamówiłem u Liczykrupy Abakana i chciałbym wiedzieć jak długo muszę się plątać po Bruździe.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 5 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Pytanie 1: Za forum ap.pro, post 189 http://ap-pro.ru/forum/35-9268-13. Maks siedzi w domku przed torami kolejowymi. Pytanie 2: Tu masz filmik z przejściami: http://gameruns.ru/?c=CdSg4hAfmXM Pytanie 3: Jak zamówiłeś to czekaj, prześpij się, rób inne zadania. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 5 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Wielkie dzięki.Myślałem że Maksa znajdę w Brużdzie. Mam jeszcze jedno pytanie.Czy można przejść przez posterunek jeśli wcześniej nie miałem kasy i zrezygnowałem.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 @tybet64 - najprościej, podejść i zapytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 5 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Nie ma takiego dialogu drugi raz.A tak w ogóle to niestety zakończyłem grę na jupiterze bo grafika mnie dalej nie puszcza.Niestety jest sprzed ery dinozaurów.GF 7300 GT i to 128 MB.Inne mody szły nawet na oświetleniu dynamicznym (Lost Alfa) ale ten mi co chwila staje , tylko twardy reset pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 @tybet64-A statyka i wszystkie suwaki w lewo do końca nie pomaga? Kiedy w niego grałem, też miałem sprzęt nie najlepszy i przeszedłem. No i spróbuj zwiększyć plik wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
44piterv Opublikowano 27 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 (edytowane) Po zadaniu na lalkę i oddaniu jej na grobie koło Kopaczi, Szuchow przysyła sms. żeby przyjść na przystanek, wie ktoś o który przystanek chodzi? Te zadania są dostępne (i inne) tak jakby w freepleyu po odprowadzeniu Szefa do tunelu. Edytowane 27 Lutego 2018 przez Ranger801 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.