Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko obejrzałem  ,szedłem nocą 0:30 a co z tym błędem jak go rozwiązać.

14 minut temu, OldMan napisał:

@kondotier Wstaw ten plik

alife.ltx

do gamedata\config i można po Prypeci śmigać bez problemu.
Gdyby coś się jednak dalej krzaczyło daj znać ;)

 

 

dalej ten błąd nie mogę uruchomić gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_string
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 352
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find variable sun_shafts in [default_weather_00_01]
 

Nie mogę uruchomić gry.

11 minut temu, OldMan napisał:

@kanon1022 Przecież moja porada nie była kierowana do Ciebie więc nie wiem czemu miałaby pomóc w Twoim problemie.....

Jeśli chcesz mogę sprawdzić (ale nic nie obiecuję) Twój sejw u siebie tylko go wstaw i podaj
jaki błąd się pojawia. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OldMan  Bezpośrednio do config, bez innego katalogu? Wstawiłem go i jutro sprawdzę z innego powodu.

Dziękuję, ale cofnąłem się do zapisu sprzed pójścia do Prypeci i trochę pograłem. Szło ładnie, ale na jednym z teleportów z Rudego Lasu wyleciałem z takim podwójnym błędem.

***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 1414 ms
* phase cmem: 315108 K
KLIENT: Synchronizacja
* phase time: 34 ms
* phase cmem: 315108 K
* [win32]: free[2427160 K], reserved[240328 K], committed[1526752 K]
* [ D3D ]: textures[482510 K]
* [x-ray]: crt heap[315108 K], process heap[44763 K], game lua[20248 K], engine lua[238 K], render[8404 K]
* [x-ray]: economy: strings[204711 K], smem[20810 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ody\laststalker\gamedata\scripts\bind_stalker.script:1666: attempt to concatenate field '?' (a nil value)
 

stack trace:

Jak zrozumieć ten pierwszy od góry ***FATAL***. Co to za limit textur lub jakiejś wielkości. No i ta rada czego dotyczy. RAMu mam 16, to go brakować nie powinno.

Innym teleportem wyszedłem bez problemu i przeszedłem 3 lokacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanon1022 - patrz mój wpis z obrazkami: ss3 04.09.2018 - 24:00 - 00:15

Bierzesz schowek z BTR-a, idziesz na/do 2 budynków po lewej stronie drogi, spisz do 24 i potem idziesz wzdłuż siatki, tniesz ją lub nie, dajesz znak przez motorolę - radiostację.

Następnie mały tunel, zjawa i idziesz ponownie wzdłuż siatki mając BTR-a za plecami, następnie skok w dziurę/przerwę w siatce i "świńskim" truchtem/sprint i zakosami jak na taktyce pod ogniem rkm-u do przodu jak najdalej od ognia wieżyczek, potem wężykiem do przejścia na sortownię, po drodze BTR-y i patrole GRC.

 

Zjawa i dziura w siatce:

 

ss_tomahawk_09-04-18_18-09-46_(escape).jpg.083d52e18a528521a1af83d5f42804d8.jpg

ss_tomahawk_09-04-18_18-09-47_(escape).thumb.jpg.9eb509dbef6a8a475865421203e25681.jpg

p.s. wyżej podałem link na solucje video, obejrzyj.

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier wstaw sejwa przed użyciem teleportu który daje wylot. 

@kanon1022 Sorry ale nie ogarniam. To w końcu mod Ci się uruchamia czy nie ? 
@vidkunsen Daje Ci radę i jednak mod Ci się uruchamia.....

No nic... Co do Twojego błędu na szybko wymyśliłem takie rozwiązanie.
Wersja 1: 
Wypakuj paczkę do gamedata\config i sprawdź
Wersja 1.rar

Jeśli to nie pomoże 
Wersja 2:
Wypakuj paczkę do gamedata\config i sprawdź(ze zgodą na nadpisanie pliku)
Wersja 2.rar

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, OldMan napisał:

@kondotier wstaw sejwa przed użyciem teleportu który daje wylot. 

@kanon1022 Sorry ale nie ogarniam. To w końcu mod Ci się uruchamia czy nie ? 
@vidkunsen Daje Ci radę i jednak mod Ci się uruchamia.....

No nic... Co do Twojego błędu na szybko wymyśliłem takie rozwiązanie.
Wersja 1: 
Wypakuj paczkę do gamedata\config i sprawdź
Wersja 1.rar

Jeśli to nie pomoże 
Wersja 2:
Wypakuj paczkę do gamedata\config i sprawdź(ze zgodą na nadpisanie pliku)
Wersja 2.rar

 

Dzięki przeinstalowałem moda i gra się uruchamia i po przejściu na Sortownię po otwarciu metalowej bramy i zrobieniu kilku kroków  pojawia się napis odszukać schowek i od razu wylot z tym błędem.

Expression    : I != levels().end()
Function      : GameGraph::CHeader::level
File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
Line          : 171
Description   : there is no specified level in the game graph : 220

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022, no cóż, podejrzewam, że Twój sprzęt nie wyrabia. Zejdź z ustawieniami i zobacz co będzie.

To pierwsza gra jaką zainstalowałem na dysku SSD i muszę powiedzieć, że jestem mile zaskoczony. Mod działa płynnie i szybciej się wczytuje. Coś czuję, że zainwestuje parę złoty w kolejny dysk SSD do gier, a ten HHD co mam zostawię tylko jako magazyn.

Czy taki będzie ok - https://www.morele.net/dysk-ssd-samsung-970-evo-500gb-pcie-x4-nvme-mz-v7e500bw-4160128/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po tym jest ten wylot z  coś takiego jeszcze było wyżej *FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better). Po tłumaczeniu ( FATAL ***: Zbyt wiele tekstur lmap (limit: 8 tekstur lub 32M).)
         Zmniejsz gęstość pikseli (gorzej) lub użyj więcej oświetlenia werteksów (lepiej).

Expression    : I != levels().end()
Function      : GameGraph::CHeader::level
File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
Line          : 171
Description   : there is no specified level in the game graph : 220

 

33.sav

 

co do sprzętu to chyba jest ok, karta nvidia 860gtx , 16 gb ramu.

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022

Paczkę for_r1.7z 
Wypakuj do LastStalker\mods ten folder jest w głównym katalogu gry.

Pliki z paczki są obowiązkowe w przypadku konieczności przejścia na oświetlenie statyczne.

Teraz jesteś poza pieczarą możesz grać spokojnie na oświetleniu pełnym dynamicznym.
Nic nie trzeba kombinować z suwakami plików z folderu mods nie trzeba usuwać ;) 

za pieczara.dds
za pieczara.sav

Jesteś w miejscu gdzie ma być jakiś schowek ale gdzie dokładnie ???

p.s W pieczarze nie było nic ciekawego poza Meduzą masz w plecaku.

p.s. 2. Nad Zoną wstaje ładny dzień:

ss_oldman_11-03-18_10-09-12_(predbannik).thumb.jpg.54dd3952d0d004e175f0142b36e7deb7.jpg  

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że ten błąd z limitem textur dotknął nie tylko mnie. Z tym, że u mnie on wystąpił dopiero we freeplayu, a u @kanon1022 już początku gry.

A moja maszyna do słabych nie należy.

@OldMan Nie mam tego zapisu bo go usunąłem przed pójściem do innego teleportu, z którego przeszedłem bez problemu. Ale jak chcesz sprawdzić przyczynę, to wczytam zapis i podejdę do tego teleportu. Z tym, że takie coś przytrafia się losowo przy różnych teleportach na różnych lokacjach, zawsze z tą informacją o limicie, nawet jak nie ma Fatal Errora. Widzi mi się, że to efekt braku optymalizacji moda we freeplayu. Gram na tej pierwotnej wersji bez patcha, więc może grający z patchem tego mieć nie będą.

W pieczarze na Sortowni, gdy jesteśmy w niej pierwszy raz, w tej komnacie na wyższym poziomie jest schowek z piktogramu czaszki. Z tym że ten piktogram jest prawie niewidoczny i trzeba po omacku szukać na tylnej ścianie z jej prawej strony. To 45 sek filmiku

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na początku przechodzę do sortowni i tam za drzwiami jest schowek ugrupowania i mam sprawdzić ten schowek.

Wrzuciłem te pliki i poza pieczarą było ok tylko zadanie na schowek ugrupowania się nie zalicza wisi w PDA, jak się cofnąłem w zapisie i wróciłem aby sprawdzić schowek ugrupowania to w wylot

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OldMan  Wszedłem do gry, aby zrobić zapis na wylotowym teleporcie. Ale chyba ten plik alife.ltx który teraz mam w modzie pomógł, bo przejście odbyło się bezboleśnie. Na kolejną lokację też. Sprawdzę kolejne lokacje aż do miejsca gdzie doszedłem po innych teleportach.

Tak że ten Twój plik będzie chyba lekarstwem na bolączkę takich wylotów u wszystkich.

A przy okazji, możesz się odnieść do tego ***Fatal*** z ograniczeniem ilości tekstur? Z czym to jest związane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, kanon1022 napisał:

U mnie ten plik wygląda tak i nic to nie pomaga ,żadne zmniejszanie parametrów ,a bez przeszukania schowka grupy nie ma zadań na sortowni wisi w PDA.

alife.ltx

Jak ma to pomóc skoro cały czas masz w modzie plik z oryginalnymi ustawieniami...

Więc jeszcze raz.

1. Uruchom moda wejdź w ustawienia zmień ustawienia oświetlenia na oświetlenie statyczne zastosuj zmianę wyjdź CAŁKOWICIE Z GRY.

2. Podmień swój plik alife na ten:

alife.ltx 

3. Dodatkowo 

Paczkę for_r1.7z 
Wypakuj do LastStalker\mods ten folder jest w głównym katalogu gry.

4. Sprawdź czy wszystko działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, smox napisał:

To może tak - znajdź w tym pliku alife.ltx linijkę - switch_distance  = i zamiast tej cyfry co tam jest, daj 100, a nawet 50. 

robiłem na 100 i to samo. Dodam,że pobrałem to z torrenta i tego pliku wcale tam nie było.

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.