OldMan Opublikowano 2 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 @kondotier Wstaw ten plik alife.ltx do gamedata\config i można po Prypeci śmigać bez problemu. Gdyby coś się jednak dalej krzaczyło daj znać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 2 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Wszystko obejrzałem ,szedłem nocą 0:30 a co z tym błędem jak go rozwiązać. 14 minut temu, OldMan napisał: @kondotier Wstaw ten plik alife.ltx do gamedata\config i można po Prypeci śmigać bez problemu. Gdyby coś się jednak dalej krzaczyło daj znać dalej ten błąd nie mogę uruchomić gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 2 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 @kanon1022 Przecież moja porada nie była kierowana do Ciebie więc nie wiem czemu miałaby pomóc w Twoim problemie..... Jeśli chcesz mogę sprawdzić (ale nic nie obiecuję) Twój sejw u siebie tylko go wstaw i podaj jaki błąd się pojawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 2 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_string [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 352 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find variable sun_shafts in [default_weather_00_01] Nie mogę uruchomić gry. 11 minut temu, OldMan napisał: @kanon1022 Przecież moja porada nie była kierowana do Ciebie więc nie wiem czemu miałaby pomóc w Twoim problemie..... Jeśli chcesz mogę sprawdzić (ale nic nie obiecuję) Twój sejw u siebie tylko go wstaw i podaj jaki błąd się pojawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 2 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Dwie sprawy. 1. Nie wstawiłeś sejwa. U mnie gra normalnie się uruchamia więc nie wiem jak mam Ci pomóc. Czy mam rozumieć, że gra w ogóle Ci się nie uruchamia? 2. Dlaczego wklejasz do swojego posta moje odpowiedzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 @OldMan Bezpośrednio do config, bez innego katalogu? Wstawiłem go i jutro sprawdzę z innego powodu. Dziękuję, ale cofnąłem się do zapisu sprzed pójścia do Prypeci i trochę pograłem. Szło ładnie, ale na jednym z teleportów z Rudego Lasu wyleciałem z takim podwójnym błędem. ***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M). Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better). * phase time: 1414 ms * phase cmem: 315108 K KLIENT: Synchronizacja * phase time: 34 ms * phase cmem: 315108 K * [win32]: free[2427160 K], reserved[240328 K], committed[1526752 K] * [ D3D ]: textures[482510 K] * [x-ray]: crt heap[315108 K], process heap[44763 K], game lua[20248 K], engine lua[238 K], render[8404 K] * [x-ray]: economy: strings[204711 K], smem[20810 K] FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ...ody\laststalker\gamedata\scripts\bind_stalker.script:1666: attempt to concatenate field '?' (a nil value) stack trace: Jak zrozumieć ten pierwszy od góry ***FATAL***. Co to za limit textur lub jakiejś wielkości. No i ta rada czego dotyczy. RAMu mam 16, to go brakować nie powinno. Innym teleportem wyszedłem bez problemu i przeszedłem 3 lokacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 2 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 (edytowane) Kanon1022 - patrz mój wpis z obrazkami: ss3 04.09.2018 - 24:00 - 00:15 Bierzesz schowek z BTR-a, idziesz na/do 2 budynków po lewej stronie drogi, spisz do 24 i potem idziesz wzdłuż siatki, tniesz ją lub nie, dajesz znak przez motorolę - radiostację. Następnie mały tunel, zjawa i idziesz ponownie wzdłuż siatki mając BTR-a za plecami, następnie skok w dziurę/przerwę w siatce i "świńskim" truchtem/sprint i zakosami jak na taktyce pod ogniem rkm-u do przodu jak najdalej od ognia wieżyczek, potem wężykiem do przejścia na sortownię, po drodze BTR-y i patrole GRC. Zjawa i dziura w siatce: p.s. wyżej podałem link na solucje video, obejrzyj. Edytowane 2 Listopada 2018 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 2 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 @kondotier wstaw sejwa przed użyciem teleportu który daje wylot. @kanon1022 Sorry ale nie ogarniam. To w końcu mod Ci się uruchamia czy nie ? @vidkunsen Daje Ci radę i jednak mod Ci się uruchamia..... No nic... Co do Twojego błędu na szybko wymyśliłem takie rozwiązanie. Wersja 1: Wypakuj paczkę do gamedata\config i sprawdź Wersja 1.rar Jeśli to nie pomoże Wersja 2: Wypakuj paczkę do gamedata\config i sprawdź(ze zgodą na nadpisanie pliku) Wersja 2.rar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) 8 godzin temu, OldMan napisał: @kondotier wstaw sejwa przed użyciem teleportu który daje wylot. @kanon1022 Sorry ale nie ogarniam. To w końcu mod Ci się uruchamia czy nie ? @vidkunsen Daje Ci radę i jednak mod Ci się uruchamia..... No nic... Co do Twojego błędu na szybko wymyśliłem takie rozwiązanie. Wersja 1: Wypakuj paczkę do gamedata\config i sprawdź Wersja 1.rar Jeśli to nie pomoże Wersja 2: Wypakuj paczkę do gamedata\config i sprawdź(ze zgodą na nadpisanie pliku) Wersja 2.rar Dzięki przeinstalowałem moda i gra się uruchamia i po przejściu na Sortownię po otwarciu metalowej bramy i zrobieniu kilku kroków pojawia się napis odszukać schowek i od razu wylot z tym błędem. Expression : I != levels().end() Function : GameGraph::CHeader::level File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h Line : 171 Description : there is no specified level in the game graph : 220 Edytowane 3 Listopada 2018 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 @kanon1022 Może zrób i wstaw sejwa zanim zrobisz te parę kroków p.s. niepotrzebnie cytujesz cały mój post. Wystarczy wywołać mnie lub innego usera przez @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 @kanon1022, no cóż, podejrzewam, że Twój sprzęt nie wyrabia. Zejdź z ustawieniami i zobacz co będzie. To pierwsza gra jaką zainstalowałem na dysku SSD i muszę powiedzieć, że jestem mile zaskoczony. Mod działa płynnie i szybciej się wczytuje. Coś czuję, że zainwestuje parę złoty w kolejny dysk SSD do gier, a ten HHD co mam zostawię tylko jako magazyn. Czy taki będzie ok - https://www.morele.net/dysk-ssd-samsung-970-evo-500gb-pcie-x4-nvme-mz-v7e500bw-4160128/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) po tym jest ten wylot z coś takiego jeszcze było wyżej *FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M). Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better). Po tłumaczeniu ( FATAL ***: Zbyt wiele tekstur lmap (limit: 8 tekstur lub 32M).) Zmniejsz gęstość pikseli (gorzej) lub użyj więcej oświetlenia werteksów (lepiej). Expression : I != levels().end() Function : GameGraph::CHeader::level File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h Line : 171 Description : there is no specified level in the game graph : 220 33.sav co do sprzętu to chyba jest ok, karta nvidia 860gtx , 16 gb ramu. Edytowane 3 Listopada 2018 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 27 minut temu, smox napisał: Czy taki będzie ok - https://www.morele.net/dysk-ssd-samsung-970-evo-500gb-pcie-x4-nvme-mz-v7e500bw-4160128/ Jak najbardziej tak aby nie mniejszy EVO bo to całkiem inne dyski. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 @kanon1022 Paczkę for_r1.7z Wypakuj do LastStalker\mods ten folder jest w głównym katalogu gry. Pliki z paczki są obowiązkowe w przypadku konieczności przejścia na oświetlenie statyczne. Teraz jesteś poza pieczarą możesz grać spokojnie na oświetleniu pełnym dynamicznym. Nic nie trzeba kombinować z suwakami plików z folderu mods nie trzeba usuwać za pieczara.dds za pieczara.sav Jesteś w miejscu gdzie ma być jakiś schowek ale gdzie dokładnie ??? p.s W pieczarze nie było nic ciekawego poza Meduzą masz w plecaku. p.s. 2. Nad Zoną wstaje ładny dzień: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Widzę, że ten błąd z limitem textur dotknął nie tylko mnie. Z tym, że u mnie on wystąpił dopiero we freeplayu, a u @kanon1022 już początku gry. A moja maszyna do słabych nie należy. @OldMan Nie mam tego zapisu bo go usunąłem przed pójściem do innego teleportu, z którego przeszedłem bez problemu. Ale jak chcesz sprawdzić przyczynę, to wczytam zapis i podejdę do tego teleportu. Z tym, że takie coś przytrafia się losowo przy różnych teleportach na różnych lokacjach, zawsze z tą informacją o limicie, nawet jak nie ma Fatal Errora. Widzi mi się, że to efekt braku optymalizacji moda we freeplayu. Gram na tej pierwotnej wersji bez patcha, więc może grający z patchem tego mieć nie będą. W pieczarze na Sortowni, gdy jesteśmy w niej pierwszy raz, w tej komnacie na wyższym poziomie jest schowek z piktogramu czaszki. Z tym że ten piktogram jest prawie niewidoczny i trzeba po omacku szukać na tylnej ścianie z jej prawej strony. To 45 sek filmiku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) Jestem na początku przechodzę do sortowni i tam za drzwiami jest schowek ugrupowania i mam sprawdzić ten schowek. Wrzuciłem te pliki i poza pieczarą było ok tylko zadanie na schowek ugrupowania się nie zalicza wisi w PDA, jak się cofnąłem w zapisie i wróciłem aby sprawdzić schowek ugrupowania to w wylot Edytowane 3 Listopada 2018 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 @OldMan Wszedłem do gry, aby zrobić zapis na wylotowym teleporcie. Ale chyba ten plik alife.ltx który teraz mam w modzie pomógł, bo przejście odbyło się bezboleśnie. Na kolejną lokację też. Sprawdzę kolejne lokacje aż do miejsca gdzie doszedłem po innych teleportach. Tak że ten Twój plik będzie chyba lekarstwem na bolączkę takich wylotów u wszystkich. A przy okazji, możesz się odnieść do tego ***Fatal*** z ograniczeniem ilości tekstur? Z czym to jest związane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Ze zmian 43 minuty temu, kondotier napisał: A przy okazji, możesz się odnieść do tego ***Fatal*** z ograniczeniem ilości tekstur? Z czym to jest związane? To jest właśnie plik w którym parametr switch_distance może być odpowiedzialny za ten błąd. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 U mnie ten plik wygląda tak i nic to nie pomaga ,żadne zmniejszanie parametrów ,a bez przeszukania schowka grupy nie ma zadań na sortowni wisi w PDA. alife.ltx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 33 minuty temu, kanon1022 napisał: U mnie ten plik wygląda tak i nic to nie pomaga ,żadne zmniejszanie parametrów ,a bez przeszukania schowka grupy nie ma zadań na sortowni wisi w PDA. alife.ltx Jak ma to pomóc skoro cały czas masz w modzie plik z oryginalnymi ustawieniami... Więc jeszcze raz. 1. Uruchom moda wejdź w ustawienia zmień ustawienia oświetlenia na oświetlenie statyczne zastosuj zmianę wyjdź CAŁKOWICIE Z GRY. 2. Podmień swój plik alife na ten: alife.ltx 3. Dodatkowo Paczkę for_r1.7z Wypakuj do LastStalker\mods ten folder jest w głównym katalogu gry. 4. Sprawdź czy wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Kombinowałem z tymi plikami i ten sam błąd wywala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 To może tak - znajdź w tym pliku alife.ltx linijkę - switch_distance = i zamiast tej cyfry co tam jest, daj 100, a nawet 50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) 8 minut temu, smox napisał: To może tak - znajdź w tym pliku alife.ltx linijkę - switch_distance = i zamiast tej cyfry co tam jest, daj 100, a nawet 50. robiłem na 100 i to samo. Dodam,że pobrałem to z torrenta i tego pliku wcale tam nie było. Edytowane 3 Listopada 2018 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 @kanon1022 Czy zrobiłeś te cztery punkty tak jak Ci wskazałem. Bo trzeba je zrobić razem a nie już coś robiłem więc pominę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) @OldMan trzeba to robić na nowo postawionym modzie. Nie mogłem sobie poradzić z przejściem przez ten mur do tunelu i wgrałem seva z bunkra sidora. Zmniejszyłem w pliku alife do 50 i nic Edytowane 3 Listopada 2018 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.