Skocz do zawartości

Prypeć. Czas Rozliczeń - Czas Sojuszu (Prolog: I część serii)


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

W modzie są tylko celowniki 4:3. W polonizacji nie dodawaliśmy żadnych nowych plików na celowniki. Tez gram w rozdzielczości 1440x900 i też denerwowały mnie te jajowate celowniki. Przekopiowałem odpowiednie celowniki z Geonezisa i jakoś to działało. Trzeba tylko ręcznie szukać odpowiadających sobie plików i zmieniać ich nazwy przy kopiowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

na budynku wolności

mając screena ciężko się pomylić

 

Zacząłem od początku i okazało się że gra była bardziej zbugowana niż myślałem.Oprócz tych schowków nie otwierały mi się też drzwi np.w pralni ale myślałem że ktoś po prostu zapomniał o tym i otwierałem je strzelając do nich.Teraz jest wszytko ok.

Edytowane przez Zakub
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Powiem tak. Mod naprawdę przedni. Pochwycił mnie przez ostatnie kilka dni na amen. Miałem w niego zagrać jak tylko powstało spolszczenie, ale w tym samym czasie pojawił się Doppelgangger i rzuciłem się na niego. Teraz wróciłem, bo Czas Sojuszu był bardzo ciekawy.  

Tylko jedna lokacja, ale jaka duża, jak pomysłowo połączona z innymi, znanymi z poprzednich modów lokacjami. Na początku lekka dezorientacja związana z wielkością, która jednak szybko minęła. Tak, zadań dużo, mimo, że typu znajdź - przynieś to jednak fajnie połączonych w większą całość. Właśnie, cały scenariusz powodował, że grając nie odczuwałem faktu istnienia tylko jednej lokacji, a to świadczy o klasie autora. Muszę jednak przyznać, że bez poradnika byłoby baardzo trudno znaleźć wszystkie schowki. Oczywiście niektóre podpowiedzi były łatwe, ale inne niepotrzebnie zagmatwane. Strzelania sporo choć głównie do mutantów, które jednak były tak samo odporne jak zawzięte. Graficznie również bez zarzutu. Pod względem technicznym - zero wylotów. 

Czyli reasumując. Mod godny polecenia dla wszystkich.

Oczywiście nie mogłem się oprzeć i zacząłem grę w Czas Sojuszu.      

                                                 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 26.05.2015 o 20:27, Gatzek napisał:

Tak, o poziom trudności. Smox przyznał, że w końcu włączył nieśmiertelność i tylko dlatego poszedł w modzie dalej, ja ginąłem co chwila i mod mnie całkowicie zniechęcił. Stąd pytanie ile osób jest w stanie przejść te podziemia i ile osób w związku z tym będzie w tego moda grało. Postaw moda, zagraj i sam zobacz jak wygląda początek :)

Jak tu włączyć tą nieśmiertelność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włączyć, to tak ogólnie powiedziane. Trzeba wejść do gamedata, config/ actor i tam odszukać -

 [actor_immunities_gd_novice]
burn_immunity                 = 0.7               
strike_immunity             = 0.7
shock_immunity                 = 0.7
wound_immunity                = 0.7
radiation_immunity             = 0.7
telepatic_immunity             = 0.7
chemical_burn_immunity         = 0.7
explosion_immunity             = 0.7
fire_wound_immunity          = 0.7

I zmienić - 0.7 (czy ile jest w modzie) na 0.0. I tak wszystkie poziomy, a nie tylko [actor_immunities_gd_novice].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś chce grać na nieśmiertelnym, to jego wola, niech gra.

Ja tego moda przeszedłem 1. raz po rosyjsku, potem kawałkami przy tłumaczeniu i na koniec cały po polsku.

I nie miałem potrzeby czynić się nieśmiertelnym. Obowiązywała stara zasada, nic na chuuuraaa. Każdy krok z rozwagą. Szczególnie na tej części lokacji, o którą powiększono znaną nam Prypeć.

Owszem, ma mod kilka sytuacji nie dopracowanych, jak np. spawn anomalii w garażu podziemnym, w miejscu gdzie mają być kwestowi NPCe.

Zamiast nich znajdujemy tylko ich broń i trzeba przegrywać od poprzedniej emisji.

Również gdy w modzie, chcemy zagrać w moda na komputerze w warzywniaku. Taka gra w grze. Hardkor na potęgę. Ale warto przynajmniej spróbować przejść w nim 1. poziom.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.