Skocz do zawartości

Prypeć. Czas Rozliczeń - Czas Sojuszu (Prolog: I część serii)


Rekomendowane odpowiedzi

45a7c7ec8fa0e04e2e78c1faa2e798cd5fdde5214084600.png.f8dbeae2f89bc9e237dda80202d10f92.png

Tytuł oryginalny: Припять. Точка Отсчета - Время Альянса
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 14.05.2015 r. 
Autorzy: russibic, makdm, mechanik, Baleryj, Diesel/Disel, Kolja
Autorzy spolszczenia: @yellow, @kondotier, @metek58, @smox, @Gatzek
Śr. długość rozgrywki: (ok. 12 godzin)


OPIS:

Spoiler

Prypeć. Czas Rozliczeń to modyfikacja fabularna będąca jednocześnie prequelem znanej serii Czas Sojuszu. 

Major Diegtiariow po zakończeniu śledztwa w sprawie operacji "Tor Wodny" decyduje się osiedlić w Prypeci, gdzie prowadzi całkiem spokojnie życie stalkera oraz pomaga rozwijać biznes lokalnemu handlarzowi. Pewnego dnia dowiaduje się o zaginięciu ekspedycji naukowej i postanawia pomóc w jej poszukiwaniach, co finalnie doprowadza do cyklu tajemniczych wydarzeń, a ostatecznie zawarcia sojuszu wszystkich ugrupowań w Strefie Wykluczenia. 

  • Nowa fabuła z pełną zwrotów akcji rozgrywką. 
  • Spora ilość nowych schowków. 
  • Nowy pakiet broni oraz jej samodzielne ulepszanie.
  • Zadania poboczne. 
  • 4 lokacje, a w tym połączona Prypeć z Cienia Czarnobyla i Zewu Prypeci. 
  • Anomalie pojawiają się w losowych miejscach. 

Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi częściami serii: 

SCREENY:

Spoiler

ss_administrator_03-09-18_17-01-49_(pripyat_full).jpg.87988a3e70199d3f07f22d6f0b804641.jpg

ss_administrator_03-09-18_16-05-11_(pripyat_full).jpg.664eeb3d7439355fd793ab75d202d54a.jpg

ss_windows7_10-06-19_19-53-15_(pripyat_full).jpg.e08d22b154562f0649ff0cca6026df95.jpg

03ecb81f9fea2b526179b9e38ba7e3b5.webp

14329f81c76d38132389ed1fb5a0efcc.webp

VIDEO:

Spoiler

Przegląd moda od Ap-Pro

 

INSTALACJA:

Spoiler

Kolejność instalacji: 

  • Zew Prypeci 1.6.02
  • Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, Fix'em (+uzupełnienie broni), spolszczeniem, Patch'em nr.1.7, Fix'em, Patch'em nr.2 należy umieścić w głównym katalogu gry ze zgodą na zamianę plików. 

Uwaga!

Spoiler

Informacja od @metek58.

Naprawiłem błąd związany z wyświetlaniem się Kruka oraz jego grupy we fioletowo-niebieskiej formie, a także szajkę Leny i Szerszenia. Zastosowałem prostą metodę zmieniając w gamedata/textures/act nazwy czterech folderów: 

  • Ворон na Âîđîí
  • Контробандист na Ęîíňđîáŕíäčńň 
  • Шайка Лены na Řŕéęŕ Ëĺíű
  • Шершень na Řĺđřĺíü

Każdy, kto pobrał lub pobierze spolszczenie do moda, zanim pojawi się do niego patch, musi dokonać ów zmiany w nazwach powyższych folderów. W przeciwnym wypadku Kruk oraz członkowie jego ekipy będą posiadać fioletowo-niebieskie tekstury. Zmiana nie ma wpływu na stan gry - można tego dokonać w każdej fazie rozgrywki. 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod: 

Fix (+uzupełnienie broni): 

Spolszczenie: 

  • Nasz serwer - [KLIK]

Patch nr.1.7:

  • Nasz serwer - [KLIK
    (Poprawka związana z błędnymi teksturami NPC-ów oraz tekstem pod zegarami czasówek)

Fix: 

  • Nasz serwer - [KLIK] 
    (Zmiana na ekranie startowym, a także menu. Lepiej widoczne napisy + wyczyszczony suwak, który nie zasłania napisów. Plik należy umieścić w gamedata\textures\ui)

Patch nr.2:

  • Nasz serwer - [KLIK]
    (Usuwa „robale” w istotnej informacji)

 Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl.

Poradnik: 

  • Nasz serwer - [KLIK]
    Możliwość otworzenia poradnika tylko za pomocą programu OppenOffice

Źródło: AP-PRO_LOGO.png.5af8a41dd682d74089b58cc2dd2edcbd.png  LOGO_STALKERMOD.png.03c0e05fd4d9f6b452ea351627d7ce2c.png

  • Dodatnia 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod pobrany i postawiony. Do podstawki wklejona gamedata z paczki i bin, ze zgoda na zamianę. W tekstowych kopia rus przemianowana na pol Dodany localization. ltx: [string_table] language        = pol font_prefix     = ;_cent ;_west Przed nową grą, z zapisów usunięty user.ltx Mod rusza bez problemu. Zaczynamy na ulicy w Prypeci, taką animowaną scenką. Trzeba kilka sekund odczekać. I gramy. Dialog i dwa zadania. Scenariuszowe i poboczne. Poszedłem i chyba dobrze zrobiłem, do Pralni. A poniżej kilka wskazówek od autorów moda:

O modzie: Prypeć-czas rozliczeń, jest prequelem, będącym częścią bardzo popularnego dla zwolenników modów - Czasu Przymierza. Wydany został 14 maja 2015 r. Jest to trzeci w kolejności mod tej linii, wyjaśniający jak  to wszystko się zaczęło. Grać w moda, jak i w poprzednich, będziemy jako mjr Diegtiariow, który teraz zamieszkuje w Prypeci, wykonując różne zadania dla miejscowego handlarza. Jednak o spokojnym i uregulowanym życiu, może tylko pomarzyć. W Zonie Wyobcowania zaginęła ekspedycja naukowców i nasz GG musi ją odnaleźć. W czasie rozgrywki, gracz będzie musiał się zetknąć z różnorodnymi interesującymi sytuacjami zajmowania, uwalniania, śledzenia, przeprowadzania itp, jednym słowem, nudno nie będzie. Aby nie zaplątać się w scenariuszu i uzyskać pomoc w przechodzeniu, jest wykonana rus strona. W modzie nie zastosowano antyczita. Można zmieniać do woli.( Przypis tłumaczącego) Rekomendacje:

1 - Dla uniknięcia możliwych problemów, zalecane jest przed uruchomieniem nowej gry, usunięcie pliku user.ltx. Przy uruchomieniu, mod zrobi sobie swój nowy. Odżałujcie pięciu minut na nowe ustawienia, co uchroni sporo waszych nerwów. 2 - Na lokacji Острова ( Wysepki ) grę zaleca się prowadzić za dnia. Kierujcie się wg głównej linii scenariusza. Na Wysepkach i w Prypeci, czas biegnie jednakowo. Na Wysepkach, mapa i statystyki są wyłączone. 3 - Należy często dokonywać "ręcznych" zapisów. Nie wykonywać quicksava, bo prowadzi to do niestabilnej gry. Jazda BTR Abt BTR na Wysepkach nie był nieużyteczną kupą złomu, należy ściągnąć ten plik: (?) Plik należy wkleić do kat bin, ze zgodą na zamianę.

Przypis tłumacza: w momencie pobierania, pliku nie znalazłem, ani linka do niego. Opis daję, dla wykorzystania jak się pojawi. Możliwe, że jest to ten bin, który mamy w paczce z modem, dlatego linka nie było. Klawisze kierowania BTRem, do przodu, do tyłu w lewo i prawo, te same jak dla GG. Wsiadanie: ( a z rus klawiatury) nasz litera "f" Uruchomić silnik (щ) nasza litera "o". Strzelanie ( Tab) Jeśli BTR nie chce strzelać. Warianty: 1 - Wrócić do ustawień podstawowych. 2 - Menu główne. Opcje. Sterowanie, część Gra Zespołowa. Opcja Punkty. Tu wybrać klawisz do strzelania. Jeśli natomiast jazda do przodu i tyłu jest z odwrotnych klawiszy, wsiadamy do BTRa, ustawiamy go przodem dokładnie na północ. Wysiadamy. Robimy zapis i z niego ładujemy. Aby w kolejnych przypadkach klawisze nie były przestawione, zawsze przed wysiądnięciem, zwracamy BTR na północ.

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do w/w wypowiedzi dodam od siebie, że: broń tylko rus i pochodne, naprawa itd. pralnia chemiczna - miejsce główne jeśli chcemy mieć np. serwis broni lub nowe misje, i ...i klimat!!!.
Ta Prypeć jest wielka!!!! połączenie Prypeci z cieni + zewu i elementy - budynki/miejsca z martwego miasta(nowa siedziba partii vis a vis pomnika uljanowa).
jak bedzie zakupowac broń u hrieszcza - tam gdzie w podstawce jest zwierzchnik diegtarjowa z sbu lub kowalski jest min. sejf, w nim oaza NIE brać!!! bo reszta ekipy bedzie m iała czerwony znacznik!, 1 misja - znajdź 4-y miśki dla jakiejś tam dziewczynki + jakiś jej rysunek diabelskiego młynu który jest między domem kultury a hotelem?
 Dołączona grafikaDołączona grafika Gdzie są te miśki! i gdzie mam szukać 5-u części do ulepszenia - tylko zachodniej - broni?

 

Solucja wideło : https://www.youtube.com/results?search_query=Stalker+%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%BF%D1%8F%D1%82%D1%8C.+%D0%A2%D0%BE%D1%87%D0%BA%D0%B0+%D0%BE%D1%82%D1%81%D1%87%D0%B5%D1%82%D0%B0

 

6-eść części + zagadki itd/itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 4-y rysunki + misiek dla Iwanowa a jego nie ma? - komu zdać misję? lekarz znaleziony ale mam szukać jakichś bzdetów by on łaskawie mógł mi i temu w tunelu pomóc - jakiś super specyfik, oczywiście jak zwykle niezwykle nie wie gdzie szukać komponentów!

Misja zdana i nowa, właściwie dwie misje zdane i dwie nowe związane z Hriaszczem.

Byłem na wyspie! - leziesz do supersam(uniwermag) tam 4 lub 5-u kaszpirowskich(kontrolerów) 2 klucze i laptok z zapytaniem: czy chcesz pograć w coś tam coś tam(nie pamiętam nazwy gry), lądujesz w baraku na wyspie(pda ci nie wyświetla mapy wyspy), jakiś koleś nawija, że ... nie ma broni jest misja/walka, zgadzasz się i lądujesz w pobliżu baraku, masz tylko nóż a  kolesi jest 4 lub 5-u w egzo i z wałami lub szkopsko/kasztaniarskim (niemcy/austria - ich slangowe określenia) szajsem - kochy i innie takie tam.

Po rozwaleniu ich idziesz do pokoiku obok(cała misja dzieje się w baraku z bronią) .... zaliczasz misje po rozmowie, trochę dobra nazbierałem i... he he he  herzlich willkommen in matrix! masz iść do pakamery obok i odebrać telefon, odbierasz i lądujesz z powrotem w supersamie w Prypeci, misja zaliczona!!!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież zleceniodawca na misia powiedział Ci że znika, bo poszedł szukać ekspedycji na Radarze. A jeśli lekarzem nazwałeś tego NPCa w pralni na dole koło zielonego sejfu, to też Ci powiedział, że masz przynieść klucz i jeszcze coś, co jest w starym KBO i Technikum.

Jeszcze po to nie byłem. Ale wiem, że klucz jest na regałach w KBO, tam gdzie w podstawce były narzędzia.

I przy okazji pytanie do wszystkich. Prypeć to konglomerat Prypeci i Prypeci wschodniej, oraz fragmentów Martwego Miasta. Gdzie na tych lokacjach była poczta?

Ta dodatkowa lokacja to Wyspy. I na tym nie koniec co zrobiłeś. Miałeś informację, że za 10 godzin tam wrócisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://stalkermod.ru/forum/90-pripyat-tochka-otschjota-vremya-alyansa-3/148158-mini-gid-prohozhdeniya-moda-pripyat-tochka-otschjota-vremya-alyansa-3.html#148158

Patrz na: Инструменты, книги и флешки для взлома сейфов. - Instrumenty, książki i fleszki do włamania się do sejfów, 3-i obrazek - książka i fleszka nr 2. - Niebieska skrzynka - fonetycznie: pocztowyj jaszczik 2 kniga/fleszka po włomu.

Z tą poczta to intelektualny retro podstęp bo nie chodzi o pocztę tylko o coś z naszej młodości, gdy n ie było poprawności politycznej i "obcoziemian" tak powszechnie rozplenionych i nikomu do głowy nie wpadło nigdy by okradać tzw. zbiorcze dla bloku, budynków skrzynki pocztowe jak to teraz robią nagminnie ci... .

Wykonałem misje dla lekarza Zacharzewskiego i mam go znaleźść po misji odbicia syna jednego z grupy naukowców - jest w lokacji gastronom na skraju - koło stadionu, lekarza-Zacharzewskiego nie ma w hotelu i nie wiem gdzie go szukać a potrzebne mi to jest do misji końcowych związanych z Griesem!!!

Uwagi - tam gdzie zaczynasz tam potem się zjawia kupiec - 22oo - 3oo i skupuje po wyższych cenach artefakty ale! ale ma tylko przy sobie 50 000, 1 wizyta w X-8 bierzesz tylko doki z tablicy ogłoszeń, nie brać komputra - jednostki centralnej, po wzięciu przy wyjściu samym czeka na nas ekipa - 4-ech ze świadomości zero.

Przejście podziemne - jak raz wybijesz tałatajstwo to potem nuda.

Bardzo drogi sprzęt i naprawy!.

Aby coś dostać ze schowków masz: 1/ znależść fleszki, znależść fanty - np. bandaż z kodem czy flakon wódy i tu zaczyna się jazda bo masz mieć to w slocie lub w plecaku gdy wpisujesz kod bo inaczej letko wybucha!!!

Te schowki to przegięcie!

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, o poziom trudności. Smox przyznał, że w końcu włączył nieśmiertelność i tylko dlatego poszedł w modzie dalej, ja ginąłem co chwila i mod mnie całkowicie zniechęcił. Stąd pytanie ile osób jest w stanie przejść te podziemia i ile osób w związku z tym będzie w tego moda grało. Postaw moda, zagraj i sam zobacz jak wygląda początek :)

Edytowane przez Gatzek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BEZ WZGLĘDU NA TO JAK TRUDNE SĄ PODZIEMIA, i tak mam ochotę zagrać w tego moda.

Powiem tak - im trudniej, tym lepiej, mnie to nie zniechęci na pewno.

Jednak nie wypowiadam się za innych.

Zresztą szanowni tłumacze zdecydujcie sami, ponieważ to wy poświęcacie swój

czas i umiejętności  (ja np. ni w ząb nie znam rosyjskiego), ażeby stworzyć dla nas 

tłumaczenie moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marycha, dlatego proponuję żeby zagrać i spróbować. Do początkowych podziemi naprawdę nie potrzeba znajomości rosyjskiego. Jeśli Wasze, potencjalnych graczy, zdanie  o modzie będzie pozytywne to pewnie go przetłumaczymy. Ale chodzi właśnie o czas. Jeśli okaże się, że nikt w tego moda nie będzie chciał grać to sam rozumiesz, lepiej zająć się modami, w które zagra więcej osób.

Opinia @smoxa i @cichego o tym modzie mnie kusi. Trudno, najwyżej włączę czita (nieśmiertelność) i zobaczę czy dalej naprawdę akcja rozwija się tak, że warto grać.

Edytowane przez Gatzek
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam będę się cieszył obojętnie, którego moda przetłumaczycie ale jest pewne "ale" ponizej.

Na pewno chciałbym zobaczyć polonizację Czasu Sojuszu z tego względu, że poprzednia część była PL.

Co do Rebornów, nie wiem grałem trochę w jednego i jeśli wszystkie są tak chore i dziwacznie zrobione to.....może odpalę ale jak czytam, że trzeba włączać nieśmiertelność bo ktoś tak przegiął z trudnością to jeszcze nie zainstalowałem, a już trochę tracę zainteresowanie. Jest różnica między modem trudnym ale takim, w którego chce się grać, a jakimś wymysłem dla masochistów.

@edit

niby dalej jest ciekawie z tego co wyczytałem w kilku postach ale żeby do tego dalej jakoś udało mi się dotrzeć :D

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spolszczenie moda idzie pełną parą. Jeżeli chodzi o R.E.B.O.R.N.A Doppelganger, to jest inny niż poprzednie Reborny, które jakoś nie przypadły mi do gustu. Oglądałem filmiki i tam gracz poradził sobie (Cichy zresztą też) bez nieśmiertelności. Wrócę jeszcze do Cichego. Jego rozgrywka opisana w poradniku jest o wiele lepsza niż pokazywana na youtube. Tamten gracz przeszedł na Wysypisko z gołymi rękami, a wystarczyło trochę pokombinować i poszukać, by być przyzwoicie uzbrojonym. 

Będę chciał, by i ten mod został przetłumaczony, bo jest tego wart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.