Jump to content

Recommended Posts

11111.jpg

Tytuł oryginalny: Spectrum Project: Путь во мгле
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 25.05.2014 r.
Autorzy: Spectrum Project Team
Autorzy spolszczenia: @qwert, @smox
Śr. długość rozgrywki: (ok. 10-15 godzin)


OPIS:

Spoiler

Zona jest nie tylko niezwykłym i niebezpiecznym miejscem. Nie tylko wynikiem strasznego eksperymentu. Zona to żywy, nieprzewidywalny i zmienny świat z własnymi prawami i zasadami... Lub bez nich. Nikt nie może wyjaśnić, dlaczego Zona jest taka, jaka jest, jak się pojawiła i jak się zmienia.

Nie da się jej ogarnąć ani za pomocą logiki, ani zmysłów. Można się jej nauczyć, zmierzyć i opisać, lecz nigdy jej nie pojmiemy do końca.
Zona skrywa wiele tajemnic - swoich własnych i tych wniesionych z zewnątrz. Poszukiwacze przygód nazywający siebie stalkerami próbują je rozwikłać. Niektórym się to uda, lecz innych na zawsze pochłonie Zona. To niebezpieczeństwo nie odstrasza jednak licznych śmiałków i do Zony przybywa coraz to więcej niespokojnych dusz.


W 2013 roku stalker o ksywce Sawan przypadkowo odkrywa jeden z sekretów Zony - informacje o grupie naukowców pracujących nad czymś w jej centrum. Nikt nie zna ich zamierzeń. Wiadomo jedynie, że działania tej grupy mogą mieć katastrofalne skutki. Tajemnice w centrum Strefy Wykluczenia czekają na odkrycie przez Sawana, ale aby to uczynić musi wpierw dowiedzieć się więcej o grupie naukowców i projekcie Spectrum.

  • Nowa fabuła;
  • Liczne zmiany na znanych lokacjach i jedna nowa; 
  • Nowe animacje;
  • Nowe modele NPC;

SCREENY:

Spoiler

b39bdcdff55a.jpg

41700-screenshots-2015-09-21-00004.jpg

stalker-put-vo-mgle-2.jpg

3275083.jpg

c86891ac1634.jpg

maxresdefault.jpg

VIDEO:

Spoiler

Recenzja od AP-PRO.RU

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji: 

1. Kopiujemy całą zawartość pobranego archiwum z modem ( bin i gamedata ) do naszego głównego katalogu z grą. 
2. Dokonujemy zmian w pliku fsgame.lt:
 

$game_data$             = false| true|  $fs_root$|            gamedata

na

$game_data$             = true| true|  $fs_root$|            gamedata

3. Usuwamy folder item ( :/gamedata/textures/item )
4. Dodajemy spolszczenie i patch do niego. 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod w wersji 1.07:

GoogleDrive - [KLIK]
Torrent - [KLIK]

Spolszczenie:

Nasz Serwer - [KLIK]

Patch do spolszczenia autorstwa @smox z 09.09.2020r.

Nasz Serwer - [KLIK]

Mod + Spolszczenie + Fix na Oświetlenie Statyczne ( bez patcha do spolszczenia od @smoxa ! )

MEGA - [KLIK]

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Wersja "Hardcore" - dodatek w znacznym stopniu utrudnia rozgrywkę: 

Yandex - [KLIK]

Instalacja jak w przypadku zwykłej wersji moda. Polonizacja działa bez zarzutu. 

Mod w wersji "Repack" - nie wymaga podstawowej wersji gry:

Torrent - [KLIK]


Źródło:  Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png

 

  • Positive 20
  • Negative 1
Link to comment
Share on other sites

Dużą rzecz chcą zrobić. Bardzo dużą. Miejmy nadzieję, że się uda, choćby dlatego, żeby już tego "tuptania" postaci w miejscu nie oglądać - animacje rzeczywiście robią wrażenie (kazaczok w pewnym momencie - bezcenny) :smile: Co do scenariusza i lokacji - zobaczymy. Ja trzymam kciuki za ekipę.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bardzo dobrze się zapowiada, animacje są według mnie powalające, z tego co widzę robione na silniku Euphoria. Bardzo się cieszę , że lokacje zostały edytowane np. Kordon. Korn nie ma co się na razie martwić według mnie, projekt nie jest aż tak ogromny jak w przypadku LA (Nie mówię, że jest mały), że po czasie moderom się znudzi bo praca jest żenująca. W każdym razie trzymam kciuki za pracę. P.S. Gameplay- Muzyka z Max Payne'a 2 :D

Link to comment
Share on other sites

Wytłumacz, proszę, dlaczego praca przy modzie jest "żenująca"?

Moderom może coś nie wychodzić, praca ich się ciągnie, lub robi się to bardzo długo i wtedy się ,,żenują'', (Nie wiem czy się dobrze wyraziłem), zaczyna ich nudzić praca nad projektem, modem i po prostu z niechcenia robią pracę wolno, albo po prostu mod trafia do kosza, ja tutaj nie wszystkowiedzący, ale to tak z mojego widzenia na LA, nie obrażam się na nich bo wiem jak to jest, choć nie mówię, że wiem, bo tego nie jestem pewny. Mam nadzieję, że mnie teraz zrozumiesz.

Tak, żeby już nie off-topować

Mam nadzieję, że wyjdzie wersja angielska i nie trzeba będzie używać tych ulepszeń graficznych, bo z moim sprzętem słabo (nawet na minimum)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Fajnego moda wyszukałaś @Raven, gratuluję. Wnioskuję z filmiku, że to naprawdę "coś" odmiennego, ale z zachowaniem klimatu i "stalkerowości", pozwalającego się sycić dobrą grą. Przeróbki na lokacjach oceniam pozytywnie i będzie to cieszyć oko. Będę oczekiwał tego moda. Czy podały źródła przybliżony czas ukończenia moda?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Mod wygląda wyśmienicie, jeżeli tylko dojdzie do finalizacji projektu może to być pierwsza modyfikacja przygotowana z takim rozmachem na CoP. Jak dotąd tylko SoC mógł poszczycić się naprawdę rozbudowanymi modami - oby ten projekt zmienił tą sytuację. Będę obserwował z równym zainteresowaniem co SMRTER Pripyat.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.