Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gram trochę jestem w kordonie, mod fajny bo daje kilka opcji przejścia misji tak naprawdę :) Gra się przyjemnie :)

EDIT1:

Chodzi o to że gdy wykonuje pierwszy pomiar oscylografem i tak cały czas wpisuje dane i czekam aż będę mógł zamknąć okno to po kilku próbach wpisywania wszystko w oknie oscylografu miga strasznie szybko i nie mogę zamknąć tego okna. Klikając przycisk zamknij, chociaż robi się on aktywny i nie dostaje żadnego info w PDA o zakończeniu pomiaru. Może ktoś pomoże ?

 

EDIT2:

Już sobie poradziłem dzięki temu filmikowi https://www.youtube.com/watch?v=7WhA2nEEn6E od minuty 37:45

Edytowane przez Adik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Clin12345 - najpierw stawiasz podstawkę i jeśli nie masz to paczujesz do wersji 1602 - podstawka zew czyli zew prypeci, potem nakładasz  moda - gammedata i czasem elementy lub cały bin, nastepnie na moda(gamedata) możesz kopsnąć poprawki/pacze/fiksy itd/itp dopiero potem spolszczenie jak ci rus wersja nie pasi i na to np. pacze do spolszczenia.

 

Wchodzisz w bin robisz skrót do exe, kopiujesz go na pulpit  albo do folderu np. gry który masz na pulpicie i możesz jesli tego wymaga wejśc we właściwości i po cudzysłowiu: spacja i napisz -nointro, wtedy skrócisz czas oczekiwania na ekrsn startowy gry.

 

p.s. ja gram w rus wersje więc ze spolszczeniami nie mam kłopotu bom ich nie używam a po spolszczeniu możesz mieć napisy w piśmie ojrackim(pismo z rep. mongolii ;) ) więc uważnie czytaj i jakby co to mechaników zajrzyj tu na forum itd/itp

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gram sobie radośnie. Piecyk ledwo daje radę:

 

Error Reason: ---------------------------------------- xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "F:S.T.A.L.K.E.R. - Zew PrypecibinxrCore.dll" at 001B:002BE12E, xrDebug::backend()+174 byte(s) User Message: ---------------------------------------- Expression   : fatal error Function   : out_of_memory_handler File   : D:prog_repositorysourcestrunkxrCorexrDebugNew.cpp Line   : 336 Description : <no expression> Arguments : Out of memory. Memory request: 86740 K  

 

Troszkę szkoda, że mod tak za rączkę prowadzi...

Znalazłem gausa, przydał się na kontrolera w podziemiach:)

Edytowane przez fasolaks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb - dzięki:) Ale to cudo pojawia się tylko przy przejściach między lokacjami. Za dużo towaru w plecaku, chyba. Albo jakieś trefne giwery (np SWD - jak wyrzuciłem to nie wywalało)

 

 

 

 

 

Taki fajny mod, a taki krótki... szkoda:(

Edytowane przez fasolaks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przeszedłem moda, rzeczywiście jest bardzo przyjemny i stabilny. Jeżeli ktoś ma kłopot z narzędziami to podaję lokację tutaj:

Narzędzia podstawowe znajdziemy w wiosce nowicjuszy, na strychu budynku przy którym siedzi Wilk.

Narzędzia precyzyjne znajdziemy na podnośniku na dachu jednego z budynków.

Narzędzia do kalibracji znajdziemy w podziemiach pod kordonem zaraz przed wejściem do laboratorium x-5 (pod schodami).

 

Dodatkowo dzięki mojej dość wścibskiej eksploracji udało mi się znaleźć kombinezon dodany przez twórców moda, który przypomina mi kombinezon turysty z ShoC'a. Jeżeli ktoś chciałby w nim pobiegać to zamieszczam opis, gdzie można go znaleźć:

Idąc podziemiami do lab x-5 musimy pokonać swego rodzaju duży szyb wentylacyjny, przechodząc przez niestabilnie wyglądającą deskę. Jednak zamiast przejść zmniejszamy sobie poziom trudności (na mistrzu nie da rady przeżyć) i skaczemy na dół. Tam w kwasowej anomalii leży "Kombinezon pancerny Kiełek", obok znajduje się anomalia teleportująca która wyrzuci nas przed tunel w którym spotkaliśmy Zegarmistrza. W moim przypadku, kombinezon był doszczętnie zniszczony i nie można było go ulepszyć (zapewne niedopatrzenie twórców moda), więc postanowiłem to naprawić. Musimy edytować jeden plik znajdujący się w gamedacie (na wszelki wypadek zróbcie kopię zapasową!) : S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyatgamedataconfigsmiscstalkers_upgrade_info.ltx i otwieramy go notatnikiem, WordPadem lub C++'em. Znajdujemy linijkę: [esc_mechanic_barkas]

pod nią znajduje się linijka: min_cond_condlist = 0.3 żeby technik naprawił nam kombinezon zmieniamy wartość 0.3 na 0.0 , zapisujemy plik i teraz technik Barkas będzie w stanie naprawić nasz kombinezon. Jednak dalej nie mamy możliwości ulepszania go. W tym samym pliku nieco niżej niż linijka którą edytowaliśmy szukamy linii dolg_heavy_outfit pod tą linijką musimy dopisać stalker_outfit_anom . Od teraz Barkas może ulepszać ten kombinezon. Poradnik napisałem dość łopatologicznie, żeby każdy zrozumiał. Pozdro.

Edytowane przez Rosiu98
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A ten, miał ktoś coś takiego, że po zbieraniu artefaktów z Wilkiem - gdy trzeba mu pokazać zdobyty przedmiot - ten stoi bez ruchu? Nie da się porozmawiać, ani nic:

 

Dołączona grafika

 

Edit:

No więc tak, znalazłem rozwiązanie problemu.

Po zebraniu artefaktu Wilk był w wiosce, jak się do niego idzie, to pojawia się przy polu anomalnym. Poszedłem okrężną drogą (w kierunku mostu), zadanie się anulowało, ale można sprzedać Wilkowi <<Meduzę>>, tak jakby ta rozmowa się jednak odbyła. (4000 RU)

Edytowane przez Devell
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Witam! Mam problem z tym modem. Nie mogę przejść przez przeklętą kratkę wentylacyjna w laboratorium pod kordonem.... Gdy kucając dochodzę do kratki i wskoczę w nią ( bo jeśc normalnie nie nada) i robię csowe kucniecie w skoku to utykam, mogę iść do tyłu a do przodu nie...

Czyli w jednym zdaniu, niskie kucniecie nie działa ni czorta... Ma ktoś jakąś poradę? @Edit: pomsył z postu  działa nawej jak zmniejszyłem wartości do 0.01.....

Edytowane przez Marjan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.