Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@kondotier

Oblukaj mini poradniczek dotyczący śniegu w modach który napisałem.
Na 200% to jest to czego szukasz. :D

Problelem w modzie są zmodyfikowane pliki odpowiedzialne za HDR/Bloom. Nie reagują one na dolny próg 
działania blooma, zatem trzeba ustawić sztywne wartości.

Na szybko:

r2_ls_bloom_kernel_scale 0.5
r2_ls_bloom_kernel_g 5.5
r2_ls_bloom_threshold 1.0


Wrzuć te komendy wraz z wartościamii w konsolę gry, pojedyńczo. I będzie działać. Gra zapisze ustawienia w user.ltx. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022  W X10 masz zadanie zabić personel labu. To ci przyjaźni naukowcy w zielonych wdziankach. A wyłączasz tradycyjnie, jak w podstawce, pulpit na samym dole. Te dwie czynności uruchamiają skrypt. Ja grałem biorąc pomoc od Wolności.

Nie trzeba wchodzić za żadne drzwi. Ja otworzyłem te drzwi w połowie drogi lewym kodem (342089) ale pomieszczenie jest puste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i cóż. Licznik ukończonych modów +1. 

ss_administrator_03-28-19_12-59-44_(red_forest).thumb.jpg.0a2d720a3a8befa3eb91170898cfd7cb.jpgss_administrator_03-28-19_13-39-47_(zvezda).thumb.jpg.c1ec0b0b627c4ed3157dec91b56f0e27.jpg

Na podstawie gameplayów, nie wszystkie zadania zrobiłem. Nie chciało mi się już wracać na Zaton, aby Sowie szukać artefaktu. Też z tych zadań ciekawostek, nie robiłem u Sacharowa przekształceń. Może dlatego nie dane mi było w Klondajku pozbierać artów, a przy zejściu na sam dół, dostałem filmik i napisy końcowe.

Finałowa lokacja kompletnie nowa. Zadrzewiony teren i zapchany anomaliami jakiś zakład, w którym prowadzimy ostatni bój.

ss_administrator_03-28-19_13-20-37_(zvezda).thumb.jpg.2a0618f618be0cdc4cf4f33cce564adf.jpgss_administrator_03-28-19_13-24-32_(zvezda).thumb.jpg.aba97e8f63469dca122e9527d54eb1bb.jpg

Moim zdaniem, z tych umiejętności jakie możemy osiągnąć, w pierwszej kolejności osiagnięte punkty zamienić umiejętność pobierania części mutantów, bo za to będą darmowe apteczki, a za nadmiar za kasa. Następne przeznaczyć na zrobienie detektora MEGA. Odnajdujemy lepsze artefakty. W następnej kolejności praca z granatami, bo bez tego nie wykonamy zadania z Noe.

Mimo wszystkich swoich niedoskonałości, mod godzien polecenia do zagrania. Jest nietuzinkowy.

@Fizzed  Zastosowałem zaproponowane zmiany, ale niewiele pomogły. Mam takie wrażenie, że brak jest reakcji moda na zmianę ustawień bez nowej gry. Gdyby któryś z naszych mechaników zagrał w tego moda, to może potrafiłby zrobić user.ltx bez tych prześwietleń, do wstawienia przed rozpoczęciem gry.

DODANO.

Jakby ktoś poprawił celownik PSO-1 tak, aby średnica lunety nie wchodziła na skalę, ta zaś była z cieńszych linii i celownik trochę przybliżał, nie byłoby to takie wnerwiające. Podobny celownik był w którymś OGSMeie.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tego nie używałem PSO1 a Cobre(w każdym razie taki co ma wskaźnik celu od góry, bardzo spoko optyka) bo pso ktoś nieźle spierd.... jak przez dziurkę od klucza i 80% ekranu zastawione "świńskim uchem" to ta guma od lunety ;P

Co do oświetlenia też na dynamiku mam tak ze wszytko się świeci jak psu jajca, włączenie noktowizora lub latarki tylko pogarsza sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.03.2019 o 21:21, vidkunsen napisał(a):

Mos - jak widzę tzw. w/w "dziurkę od klucza" to daje w miarę uniwersalny (jest na forum i jest na 3 podstawki) tzw. celownik panoramiczny i po kłopocie.

Rozwiń  

@vidkunsen, w tym modzie dodanie celownika panoramicznego czy jakiegoś innego nic nie pomoże. Ten celownik na oddzielny folder w wpn i tylko doświadczony Mechanik może coś z nim zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox  Ja na pewno grałem w jego pierwszą wersję, bo momentami się mi przypominał. Też w nią mogłeś grać. A że finały są całkiem różne, może być złudzenie nie grania.

A zdecydowanie większa część lokacji buildowskich, czyni go jakby odpowiednikiem LA, ale nieskażonego bugami i niedoróbami. Za wyjątkiem tego nieszczęsnego PSO-1.

Tak że zwolennicy LA, powinni się z tym modem zmierzyć. Tak jak i inni forumowicze.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości pobrałem Klondike Reborn, wzmiankowanego na 12-13 stronie. Szok, po rozpakowaniu mod waży 35Gb! Muszę najpierw zrobić miejsce na dysku, żeby zobaczyć co on zmienia i czy da się w niego grać.

Edit: Postawiłem Reborna, @kondotier specjalnie dla Ciebie screen jak w tym modzie wygląda celowanie przez PSO

 

ss_maciek_03-31-19_15-35-13_(l01_escape_old).jpg

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gatzek Nie łapię co to za mod. Możesz dać dokładniejszy opis (linka ) do mowy o nim? Na 12 -13 str, nie znalazłem naprowadzenia.

DODANO: Znalazłem. Obejrzałem gameplaya i widzę że mod przerobiony graficznie. Może za jakiś czas się na niego skuszę.

A PSO 1 jest takie jak być powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na polskiej podstawce Klondajk 2.0 Reborn uruchomił się bez problemu. Polonizacja od @gawron wymaga uaktualnienia aby działała poprawnie z tą wersją. Dokładny opis wersji Reborn jest w poście @FeRu (po rosyjsku).

https://stalkerteam.pl/topic/7279-pod-osłoną-śmierci-klondajk-20/?do=findComment&comment=127947

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 31.03.2019 o 14:47, kondotier napisał(a):

Znalazłem. Obejrzałem gameplaya i widzę że mod przerobiony graficznie. Może za jakiś czas się na niego skuszę.

A PSO 1 jest takie jak być powinno.

Rozwiń  

Nie tylko sama grafika się zmieniła, sporo zmian w kwestii technicznej,poprawiono wiele niedoróbek i bugów,dodano nowego mutanta itp itd. Jedyne co mi się w nim nie podoba to że znów przerobiono wygląd z lata na jesień.

Mam juz dosc modów które kolorystycznie są we wszystkich odcieniach g*wna :D

Dwa,trzy mody w tym klimacie wystarczy,a teraz praktycznie kazdy jeden mod czy przeróbka moda to nic innego jak milion wariantów brązowego i szarego.

Nie wiem też dlaczego się to tak ludziom podoba. Rzygać już się chce na tą wieczną jesień w Zonie,która dodatkowo przez większość moderów jest zrobiona źle.

Jedyny mod który bardzo ładnie odwzorował jesienny klimat to bez wątpienia Autumn Aurora 2.Autorzy tam nie ograniczyli się tylko do brązu i dobrali kolory rewelacyjnie, a same krajobrazy przypominają czasami wręcz do złudzenia to co widać u ans za oknami między wrześniem a listopadem. Oryginalna wersja Klondajka jest bardzo ładna i wystarczyło dodać lepsze tekstury zamiast pakować tony i hektolitry brązu.

Dodatkowo autor przeróbki przesadził trochę i dlatego gamedata ma ponad 30GB, Jednak myślę,że dla samych poprawek gameplayowych,dodatkowych rzeczy balansu rozgrywki warto byłoby adaptować spolszczenie do tej wersji.

Edytowane przez FeRu
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może któryś z tłumaczy zdecyduje się na uaktualnienie polonizacji, ja nie będę miał czasu w przyszłym miesiącu. Najwięcej zmian będzie w katalogu text. Reszta plików z polonizacji od @gawron jest w większości zgodna, chyba w dwóch plikach script i w jednym z katalogu config\gameplay\ widziałem znaczące różnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wywala po kilku sekundach

! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files (x86)\gog galaxy\games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\gsh18\gsh18_shoot.ogg
! Can't find texture 'wpn\ammo\545x39'
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_2
compiling shader model_def_lq_1
compiling shader model_distort_2
! Unknown command:  dump_infos
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 433782 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
stack trace:

0023:05F0749E xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()

Edit: Problem rozwiązany

Edytowane przez Reaper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox

Parę osób w temacie miało ten problem, popróbuj rozwiązań.

  W dniu 28.09.2015 o 16:37, walec napisał(a):

Rozwiązanie jest jak zwykle w stalkerach zaskakujące, mianowicie gdy przenosi nas na Polesie należy odłączyć się od grupy i zaczaić się dość daleko w krzaczorach. Następnie stuknąć koleżków Sepleniącego z odległości a jego samego ranić. Mój problem wynikał z tego że załatwiłem ich z bliska i ranny Sepleniący był na PDA na czerwono jako wróg - wtedy opcji dialogowej brak. Jeśli załatwimy to na odległość Sepleniący będzie miał status "żółtej gwiazdy" i można nawiązać dialog. W razie problemów mamy blisko autosave więc próbować do skutku.

Rozwiń  
  W dniu 29.09.2015 o 13:04, gawron napisał(a):

Jeśli chodzi o sepleniącego, sprawdziłem to przed chwilą, to faktycznie z bliska bardzo trudno jest go zranić, po prostu ginie. W końcu gdy go zraniłem, tak jak napisał Walec nie było dialogu. Wychodzi na to, że do Sepleniącego i jego ekipy najlepiej strzelać z pewnej odległości.

Rozwiń  
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wyłączeniu Mózgozwęglacza fabuła prowadzi do Prypeci. Można iść samemu, albo z drużyną Powinności (wybór na Radarze). Polazłem sam, bo szanse na uratowanie kogoś z drużyny są znikome. W Prypeci niespodzianka zaraz przy wejściu. Jest tam pierwszy z systemu teleportów, które przenoszą nas na kolejne dachy budynków. Łatwiej jest odstrzelić Monolitowców niż z ziemi. To fajny pomysł.

Niezbyt natomiast podoba mi się pomysł z Sms-em od Sowy, który wzywa nas do powrotu, by mu pomóc. Naprawdę muszę wracać w takim momencie na Zaton? 

Zauważyłem, że mod daje wiele możliwości odnośnie linii fabularnej. Można coś zrobić, albo nie i jest ok. To mi się podoba, bo nie lubię modów, gdzie trzeba przechodzić moda dokładnie według pomysłu autora, a każde zboczenie z tej drogi powoduje problemy.

Dodano:

Mod ukończony. W sumie mi się podobał. Może nie jest rewelacyjny, ale fajny. No i stabilny, nie miałem żadnego wylotu.

Tytułowy Klondajk -

ss_jarek_04-07-19_17-01-31_(zvezda).thumb.jpg.c36745c283730feb8b25df261d85deec.jpg

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.