LVutner Opublikowano 28 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 @kondotier Oblukaj mini poradniczek dotyczący śniegu w modach który napisałem. Na 200% to jest to czego szukasz. Problelem w modzie są zmodyfikowane pliki odpowiedzialne za HDR/Bloom. Nie reagują one na dolny próg działania blooma, zatem trzeba ustawić sztywne wartości. Na szybko: r2_ls_bloom_kernel_scale 0.5 r2_ls_bloom_kernel_g 5.5 r2_ls_bloom_threshold 1.0 Wrzuć te komendy wraz z wartościamii w konsolę gry, pojedyńczo. I będzie działać. Gra zapisze ustawienia w user.ltx. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 28 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 @kondotier Witam,jestem w x 10 jak mam wyłączyć muzgozwęglacz potrzebne jakieś kody do drzwi ,bo natknąłem się na drzwi,latam w kółko i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 28 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 @kanon1022 W X10 masz zadanie zabić personel labu. To ci przyjaźni naukowcy w zielonych wdziankach. A wyłączasz tradycyjnie, jak w podstawce, pulpit na samym dole. Te dwie czynności uruchamiają skrypt. Ja grałem biorąc pomoc od Wolności. Nie trzeba wchodzić za żadne drzwi. Ja otworzyłem te drzwi w połowie drogi lewym kodem (342089) ale pomieszczenie jest puste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 28 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 (edytowane) @kondotier ja też z Wolnością zabiłem personel i jestem na końcu są drzwi. Schodziłem jednymi schodami na dół i to wystarczy. Temat rozwiązany aż głupio . Edytowane 28 Marca 2019 przez kanon1022 pomyłka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 28 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 No i cóż. Licznik ukończonych modów +1. Na podstawie gameplayów, nie wszystkie zadania zrobiłem. Nie chciało mi się już wracać na Zaton, aby Sowie szukać artefaktu. Też z tych zadań ciekawostek, nie robiłem u Sacharowa przekształceń. Może dlatego nie dane mi było w Klondajku pozbierać artów, a przy zejściu na sam dół, dostałem filmik i napisy końcowe. Finałowa lokacja kompletnie nowa. Zadrzewiony teren i zapchany anomaliami jakiś zakład, w którym prowadzimy ostatni bój. Moim zdaniem, z tych umiejętności jakie możemy osiągnąć, w pierwszej kolejności osiagnięte punkty zamienić umiejętność pobierania części mutantów, bo za to będą darmowe apteczki, a za nadmiar za kasa. Następne przeznaczyć na zrobienie detektora MEGA. Odnajdujemy lepsze artefakty. W następnej kolejności praca z granatami, bo bez tego nie wykonamy zadania z Noe. Mimo wszystkich swoich niedoskonałości, mod godzien polecenia do zagrania. Jest nietuzinkowy. @Fizzed Zastosowałem zaproponowane zmiany, ale niewiele pomogły. Mam takie wrażenie, że brak jest reakcji moda na zmianę ustawień bez nowej gry. Gdyby któryś z naszych mechaników zagrał w tego moda, to może potrafiłby zrobić user.ltx bez tych prześwietleń, do wstawienia przed rozpoczęciem gry. DODANO. Jakby ktoś poprawił celownik PSO-1 tak, aby średnica lunety nie wchodziła na skalę, ta zaś była z cieńszych linii i celownik trochę przybliżał, nie byłoby to takie wnerwiające. Podobny celownik był w którymś OGSMeie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOS Opublikowano 28 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 Dla tego nie używałem PSO1 a Cobre(w każdym razie taki co ma wskaźnik celu od góry, bardzo spoko optyka) bo pso ktoś nieźle spierd.... jak przez dziurkę od klucza i 80% ekranu zastawione "świńskim uchem" to ta guma od lunety ;P Co do oświetlenia też na dynamiku mam tak ze wszytko się świeci jak psu jajca, włączenie noktowizora lub latarki tylko pogarsza sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 28 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 Mos - jak widzę tzw. w/w "dziurkę od klucza" to daje w miarę uniwersalny (jest na forum i jest na 3 podstawki) tzw. celownik panoramiczny i po kłopocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 29 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 15 godzin temu, vidkunsen napisał: Mos - jak widzę tzw. w/w "dziurkę od klucza" to daje w miarę uniwersalny (jest na forum i jest na 3 podstawki) tzw. celownik panoramiczny i po kłopocie. @vidkunsen, w tym modzie dodanie celownika panoramicznego czy jakiegoś innego nic nie pomoże. Ten celownik na oddzielny folder w wpn i tylko doświadczony Mechanik może coś z nim zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 30 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2019 Nie wiem jak to się stało, ale nie grałem w tego moda. Zagrałem teraz i podoba mi się. Fabuła może nie powala, ale gra się bardzo przyjemnie. Dodatkowo z modem AtmosFear PL mod bardzo ładnie wygląda. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 30 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2019 @smox Ja na pewno grałem w jego pierwszą wersję, bo momentami się mi przypominał. Też w nią mogłeś grać. A że finały są całkiem różne, może być złudzenie nie grania. A zdecydowanie większa część lokacji buildowskich, czyni go jakby odpowiednikiem LA, ale nieskażonego bugami i niedoróbami. Za wyjątkiem tego nieszczęsnego PSO-1. Tak że zwolennicy LA, powinni się z tym modem zmierzyć. Tak jak i inni forumowicze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 31 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Z ciekawości pobrałem Klondike Reborn, wzmiankowanego na 12-13 stronie. Szok, po rozpakowaniu mod waży 35Gb! Muszę najpierw zrobić miejsce na dysku, żeby zobaczyć co on zmienia i czy da się w niego grać. Edit: Postawiłem Reborna, @kondotier specjalnie dla Ciebie screen jak w tym modzie wygląda celowanie przez PSO 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 @Gatzek Nie łapię co to za mod. Możesz dać dokładniejszy opis (linka ) do mowy o nim? Na 12 -13 str, nie znalazłem naprowadzenia. DODANO: Znalazłem. Obejrzałem gameplaya i widzę że mod przerobiony graficznie. Może za jakiś czas się na niego skuszę. A PSO 1 jest takie jak być powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 31 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Na polskiej podstawce Klondajk 2.0 Reborn uruchomił się bez problemu. Polonizacja od @gawron wymaga uaktualnienia aby działała poprawnie z tą wersją. Dokładny opis wersji Reborn jest w poście @FeRu (po rosyjsku). https://stalkerteam.pl/topic/7279-pod-osłoną-śmierci-klondajk-20/?do=findComment&comment=127947 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 31 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 (edytowane) 4 godziny temu, kondotier napisał: Znalazłem. Obejrzałem gameplaya i widzę że mod przerobiony graficznie. Może za jakiś czas się na niego skuszę. A PSO 1 jest takie jak być powinno. Nie tylko sama grafika się zmieniła, sporo zmian w kwestii technicznej,poprawiono wiele niedoróbek i bugów,dodano nowego mutanta itp itd. Jedyne co mi się w nim nie podoba to że znów przerobiono wygląd z lata na jesień. Mam juz dosc modów które kolorystycznie są we wszystkich odcieniach g*wna Dwa,trzy mody w tym klimacie wystarczy,a teraz praktycznie kazdy jeden mod czy przeróbka moda to nic innego jak milion wariantów brązowego i szarego. Nie wiem też dlaczego się to tak ludziom podoba. Rzygać już się chce na tą wieczną jesień w Zonie,która dodatkowo przez większość moderów jest zrobiona źle. Jedyny mod który bardzo ładnie odwzorował jesienny klimat to bez wątpienia Autumn Aurora 2.Autorzy tam nie ograniczyli się tylko do brązu i dobrali kolory rewelacyjnie, a same krajobrazy przypominają czasami wręcz do złudzenia to co widać u ans za oknami między wrześniem a listopadem. Oryginalna wersja Klondajka jest bardzo ładna i wystarczyło dodać lepsze tekstury zamiast pakować tony i hektolitry brązu. Dodatkowo autor przeróbki przesadził trochę i dlatego gamedata ma ponad 30GB, Jednak myślę,że dla samych poprawek gameplayowych,dodatkowych rzeczy balansu rozgrywki warto byłoby adaptować spolszczenie do tej wersji. Edytowane 31 Marca 2019 przez FeRu 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 31 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Może któryś z tłumaczy zdecyduje się na uaktualnienie polonizacji, ja nie będę miał czasu w przyszłym miesiącu. Najwięcej zmian będzie w katalogu text. Reszta plików z polonizacji od @gawron jest w większości zgodna, chyba w dwóch plikach script i w jednym z katalogu config\gameplay\ widziałem znaczące różnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 31 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Nie wiem czy to ważne, ale ograł ktoś tego całego "Klondajka 2.0 Reborn"? Bo jeśli tak, to poproszę o wyjaśnienie co zmieniło się w stosunku do oryginału (suchy tekst z posta @FeRu czytałem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Przyznaję się bez tortur, że o tej innej wersji nie miałem zielonego pojęcia. Tak że nic nie podpowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reaper Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam wywala po kilku sekundach ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files (x86)\gog galaxy\games\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\gsh18\gsh18_shoot.ogg ! Can't find texture 'wpn\ammo\545x39' compiling shader deffer_model_bump_d-hq_2 compiling shader model_def_lq_1 compiling shader model_distort_2 ! Unknown command: dump_infos intro_start game_loaded * MEMORY USAGE: 433782 K * End of synchronization A[1] R[1] intro_delete ::update_game_loaded stack trace: 0023:05F0749E xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators() Edit: Problem rozwiązany Edytowane 1 Kwietnia 2019 przez Reaper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 @Reaper Jeśli rozwiązuje się jakiś problem, to dobrze jest napisać, jak to zrobiono. Na tej podstawie ktoś następny już będzie miał podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reaper Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 (edytowane) Wywaliłem cały folder stalker 1 z dokumentów oraz wrzuciłem folder bin spakowany razem z modem. Niepotrzebne wcześniej zastąpiłem xrEngine plikiem z czystego zewu. Pozdrawiam Edytowane 1 Kwietnia 2019 przez Reaper 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Mam problem. Muszę porozmawiać z rannym bandytą Sepleniącym, ale skubany nie chce gadać. Nie ma opcji z przyciskiem F. Ma ktoś jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 @smox Parę osób w temacie miało ten problem, popróbuj rozwiązań. W dniu 28.09.2015 o 18:37, walec napisał: Rozwiązanie jest jak zwykle w stalkerach zaskakujące, mianowicie gdy przenosi nas na Polesie należy odłączyć się od grupy i zaczaić się dość daleko w krzaczorach. Następnie stuknąć koleżków Sepleniącego z odległości a jego samego ranić. Mój problem wynikał z tego że załatwiłem ich z bliska i ranny Sepleniący był na PDA na czerwono jako wróg - wtedy opcji dialogowej brak. Jeśli załatwimy to na odległość Sepleniący będzie miał status "żółtej gwiazdy" i można nawiązać dialog. W razie problemów mamy blisko autosave więc próbować do skutku. W dniu 29.09.2015 o 15:04, gawron napisał: Jeśli chodzi o sepleniącego, sprawdziłem to przed chwilą, to faktycznie z bliska bardzo trudno jest go zranić, po prostu ginie. W końcu gdy go zraniłem, tak jak napisał Walec nie było dialogu. Wychodzi na to, że do Sepleniącego i jego ekipy najlepiej strzelać z pewnej odległości. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Dzięki @tom3kb. Faktycznie załatwienie sprawy z daleka pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Wziąłem zadanie - Znaleźć materiały dla Azota - i nic, materiałów w Cementowni nie ma, chociaż jest znacznik. Tak ma być? Druga sprawa - zaczęcie rozmowy z wujkiem Jarem kończy się zresetowaniem kompa, bo nie da się z niej wyjść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Po wyłączeniu Mózgozwęglacza fabuła prowadzi do Prypeci. Można iść samemu, albo z drużyną Powinności (wybór na Radarze). Polazłem sam, bo szanse na uratowanie kogoś z drużyny są znikome. W Prypeci niespodzianka zaraz przy wejściu. Jest tam pierwszy z systemu teleportów, które przenoszą nas na kolejne dachy budynków. Łatwiej jest odstrzelić Monolitowców niż z ziemi. To fajny pomysł. Niezbyt natomiast podoba mi się pomysł z Sms-em od Sowy, który wzywa nas do powrotu, by mu pomóc. Naprawdę muszę wracać w takim momencie na Zaton? Zauważyłem, że mod daje wiele możliwości odnośnie linii fabularnej. Można coś zrobić, albo nie i jest ok. To mi się podoba, bo nie lubię modów, gdzie trzeba przechodzić moda dokładnie według pomysłu autora, a każde zboczenie z tej drogi powoduje problemy. Dodano: Mod ukończony. W sumie mi się podobał. Może nie jest rewelacyjny, ale fajny. No i stabilny, nie miałem żadnego wylotu. Tytułowy Klondajk - 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.