ksantyp Opublikowano 15 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) Podziwiam OP-2 za to jak jest przemyślany, ale czasami zdarzają się wpadki. Np. Jak się wchodzi na bagna dostaje się zadanie na odbicie więźnia - trzeba spacyfikować bandytów w cerkwi. Po robocie kręcę się po obszarze cerkwi szukając fantów a tu ktoś do mnie wali pojedynczymi. Snajper z wieży tuż za się okazało. Biegnę tam, aby sprawdzić z czego do mnie tak walił a tam ... nic , jakiś Abakan bez lunety nawet. To rozczarowujące... Ale tylko troszeczkę, generalnie zadania są dopracowane ... Edytowane 15 Lutego 2016 przez ksantyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4KET Opublikowano 15 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Po otrzymainu Kar98K z optyką od Sidora i paru paczek z amunicją ppanc. wojskowi w Agropromie padają na strzała. Ogólnie całkiem dobry sprzęt. Jeżeli chodzi o system obrażeń to według mnie tez jest ok, gdyż zmusza gracza do myslenia i dynamicznego reagowania na sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksantyp Opublikowano 16 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Co do dyskusji o "realizmie" w OP-2 to nie przesadzajmy. Bo o jakim realizmie mówimy? Warunkach wojennych? To daleko, daleko ... ( strach przy du*** rządzi!) Co najwyżej to człek sobie może uzmysłowić, że w starciu 1 na 3 to ma mniej niż 1/3 szans. Co do porównań z MISERY, do których odnosi się PainChiller , to Misery był wyraźny podział jeśli chodzi o siłę przebicia naboi oraz podział pancerzy na klasy. Innymi słowy "słaby" nabój nie czynił wiele szkód mocniejszemu pancerzowi. Płyty z Kevlaru też nie przyczyniały się do wzrostu realizmu. Nie w realizmie Misery jednak wielkość, ale właśnie w świetnym balansie. Lepszy pancerz, lepsze arty dawały poczucie ochrony. Ale nie absolutnej, ponieważ te "mocniejsze" naboje (np. snajperskie) dalej były śmiertelne. Ten balans był "subtelny": dodajesz płytę z kevlaru i już nie 1 a 2 naboje cię powalają. I to się czuło w grze. W OP-2 uważam, że nie ma aż tak dobrego balansu ( na podstawie dotychczasowej rozgrywki), przez to "kombinowania" jest mniej- po prostu liczą się siłowe rozwiązania i dobry refleks. Aby "urealnić" rozgrywkę to powinno się wprowadzić "bujanie" broni przy celowaniu (w LA było, nie wiem jak w innych grach np. w Arma czy to jest) i poczucie "ciężaru" broni - bezwładność i poręczność trudno zaaplikować (choć młot w OP-2 jest super). Nie mniej w OP-2 zabawa jest OK. Edytowane 16 Lutego 2016 przez ksantyp 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Korciły mnie mody Zaurusa, bo choć mało nowości, to podobno ciekawe. Nowa broń jasne, wystarcza za X innych, ale jest też za prosto. O pieniądze również. No, ale Apokalipsę łyknąłem dość szybko, jednak zanim zabiorę się za część drugą, chciałem zmienić klimat i, jak podczas pierwszej randki z pijawką w podziemiach Agro (kiedy to było...), poczuć dreszczyk emocji. Wiecie, rzucić sobie nowe wyzwanie, poczuć więcej emocji. I rzuciłem, ale swoją głową w kałużę żrących wymiocin. Ściągnąłem OP-2 i od dwóch dni mamroczę do siebie, że to jest nie do przejścia Dawno nie czułem się tak cudownie :))) Dobrnąłem do bazy na Agro, nie mam amunicji, długie loadingi doprowadzają mnie do szału, jestem na skraju wytrzymałości. Jest dobrze, wracam grać! Tylko jedna smutna obserwacja: sprzęt nie pozwala mi na grę powyżej dynamicznego oświetlenia obiektów. Krótka zabawa suwakami i mogę tak działać, ale wtedy światło latarki widać tylko przy dokładnym celowaniu, co zmusza mnie do grania na statycznym, a to jednak tnie nieco klimat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 4 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Takie pytanie.. jak zmienić wartość znajdowania pancerzy? Tak aby częściej wypadały.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 4 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Masz ustawione "Rzadkie schowki" w opcjach AMK ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 4 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Tak mam.. ale jakie ma to znaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 4 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Jak masz rzadkie schowki, to ich zawartość jest zazwyczaj dużo bardziej wartościowa, niż normalnie. Z kombinezonami, artefaktami, częściami mutantów to już nie miałem co robić, tyle tego jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 4 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 @apg2312 źle mnie zrozumiałeś Mi chodzi o to aby wśród przeciwników poległych częściej znajdowały się pancerze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Mam pytanie. O co chodzi z tym masakrycznym poziomem trudności, które pliki za to odpowiadaja? Bo jak porównałem actor.ltx z podstawowej wersji stalkera i z Soljanki to prawie się nie różnią. Patrzyłem na sekcje actor_condition, actor_immunities dla różnych poziomów trudności i na actor_damage i różnice są bardzo niewielkie. Przeszedłem ostatnio Tajne Ścieżki 2, które zaczynały się masakrycznie jeśli chodzi o trudność, ale później z dobrym kombinezonem, bronią i artami poziom był średni i mniej więcej od połowy grałem na poziomie mistrz ginąc od czasu do czasu. Wrogowie mieli refleks rewolwerowców, celność snajperów, odpornośc terminatorów i polepszoną inteligencję, ktoś postanowił dodać grze realizmu lecz przesadził w drugą stronę (jedynie polepszoną inteligencję uznaję na +). Jednak te wszystkie wady były zrównoważone przez to że gracz też miał dużą odporność i mógł nieraz oberwać. Natomiast w Soljance są wszystie rzeczy, o których napisałem lecz gracz nie ma tej odporności. Jestem obwieszony artami i mam wojskowy egzoszkielet, a i tak ginę raz dwa. Poszukiwanie mocnych kombinezonów, artów i te wszystkie modyfikaty straciły swój sens. Jak dla mnie to realizm powinien polegać na tym, że: 1) NPC-y szybko giną (spełnione w OP2) 2) gracz też szybko ginie (spełnione w OP2) 3) NPC-y są inteligentne (spełnione w OP2) 4) albo ewentualnie można zrównoważyc brak inteligencji/totalną głupotę przeciwników poprzez danie im refleksu rewolwerowców, celności snajperów i odporności terminatorów Najlepsze opcje to 1+2+3 albo 4 ale nie 1+2+3+4! Zatem wracając do tematu, co mogę zrobić by ułatwić sobie rozgrywkę? Bo actor.ltx to chyba nie jest główny powód tego, że OP-2 to najtrudniejszy mod do stalkera (tak wyczytałem gdzieś)? Oczywiście mogę pozmieniać wartości w actor.ltx i być praktycznie nieśmiertelnym, ale ciekawi mnie co jeszcze odpowiada za taką hardcorowość tego moda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StalkerCell Opublikowano 28 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 (edytowane) W OP-2 jest zastosowany system anticheatowy - nie wiem jakie spektrum to ma (czy dotyczy cheatów z konsoli czy też modyfikowania plików), ale wiem, że jest i nie łatwo to obejść Wg. mnie OP-2 ma świetny balans między graczem a światem gry (lepiej brzmi z "botami", ale do botów nie zaliczymy anomalii, schowków, misji, nieprawdaż? ). Założeniem Solyanki jest właśnie utrudnienie rozgrywki (takie wrażenie odnoszę), dlatego nie wiem jaki ma sens ułatwiania sobie gameplay'a poprzez ingerowanie w pliki gry. Edytowane 28 Marca 2016 przez StalkerCell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 2 godziny temu, StalkerCell napisał: W OP-2 jest zastosowany system anticheatowy - nie wiem jakie spektrum to ma (czy dotyczy cheatów z konsoli czy też modyfikowania plików), ale wiem, że jest i nie łatwo to obejść Łatwo. Wszystko jest na Forum. OP-2 to w końcu Solianka, a Solianka jest dokładnie rozgryziona. A czego nie potrafisz obejść ? 3 godziny temu, Kacper777777 napisał: Natomiast w Soljance są wszystie rzeczy, o których napisałem lecz gracz nie ma tej odporności. Jestem obwieszony artami i mam wojskowy egzoszkielet, a i tak ginę raz dwa. Poszukiwanie mocnych kombinezonów, artów i te wszystkie modyfikaty straciły swój sens. Bo wojskowy egzoszkielet jest mało co warty. Z egzo, to tylko egzoszkielet Czarnego Doktora lub lepiej Don Kichota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 12 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Witam. Od dawna chciałem zagrać w tego moda bo przykuł moją uwagę bardzo tym że jest to dosłownie zbiór wielu modów połączonych w całość i wszelkiej różności i tego że jest baaaardzo długi, niestety nie miałem jak ponieważ miałem za słaby komputer. Przeszedłem już parę modów i niektóre były dobre nie które mniej, ale ten... no musi go zagrać każdy fan stalkera. Gram w niego już od paru tygodni a nie doszedłem nawet jeszcze na radar (mam odkrytą drogę ale wykonuje poboczne zadania) Jak patrze na całą mapę Zony ile jeszcze lokacji jest w tym te z CoP to myśle sobie, jezu przecież ja nawet chyba 1/3 nie przeszedłem a gram już tyle czasu. No przyznam, że mod jest niemiłosiernie długi, far cry'e czy gta są niczym w pożeraniu godzin. Jako, że ubóstwiam tą grę to mod mnie tak wkręcił, że na kompie tylko katuje stalkera xD i boże jak to dobrze, że mod jest taki długi i niech się nie kończy <3 Jest tu masa różności od artefaktów po mutanty, od Npc po zadania no ogrom dosłownie. Ciągle jest co robić, czasami dostaje już mętliku za jakie zadanie się zabrać tyle ich jest. Przykładowo: gość zleca nam zadanie, że ktoś coś ma i chce to odzyskać, idziemy do niego a ta druga osoba żeby oddać przedmiot chce coś w zamian i tak się robi łańcuchowy quest. A jeśli już się uporamy z zadaniem to zleceniodawca poprosi nas o 3 dodatkowe questy. Wykonałeś jedno zadanie? spoko żebyś się nie nudził masz tu 3 kolejne. Co do samych questów nie są monotonne. Fakt, że większość polega na zabiciu kogoś, znalezieniu czegoś. Ale są też na prawdę inne których bym się nie spodziewał. Co do poziomu trudności no to tu jest problem. Jest naprawdę hardkorowo i jeśli ktoś jest mało cierpliwym graczem, który myśli że będzie tylko bezkarnie wszystkich tłuc to zdecydowanie się rozczaruje Jeśli chodzi o wyloty w modzie. No tu się nie ma co kłócić, ta gra ma odwieczny problem z bug trapami, które mogą się pojawić w każdej chwili. Nauczony już doświadczeniem robić dużo save'ów xd Mod lubi tak popsuć save'y że nim się obejrzysz to cofniesz się o parenaście godzin wstecz czasu realnego. Nie mniej jednak mod jest stabilny. Tak więc jak, ktoś jedzie tylko na autosave to niech zapomni o tym. Podsumowując.. najlepszy mod ever! lepszego już chyba nie będzie. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 12 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Dawno już nie czytałem tak pozytywnej i pełnej swoistej radości z gry opinii. Powodzenia w dalszej grze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 16 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Skoro tak ci się ten mod podoba to pocieszę cię, Pure. Skoro nie wszedłeś jeszcze nawet na Radar to nie jesteś w 1/3 gry a tak gdzieś w 1/30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 16 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Powaszka? :o o kurde no to będe miał co robić przez miesiące xD A mod wciąga bardzo aż nie można przestać łupać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksantyp Opublikowano 16 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 A pracują już nad wersją 2.1. Grać jeszcze w 2.0 czy już czekać ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 16 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 (edytowane) Ja chociaż byłem w grze dalej niż @Pure jak na razie sobie odpuściłem i czekam na wersję 2.1. Robiłem za dużo błędów grając w wersję 2.0 więc na razie zamiast się cofać i mając w dającej się przewidywać perspektywie wersję 2.1 dałem na luz. Skoro w moim tempie gry nowy mod zajmie mi najmniej 6-8 miesięcy popykam na razie w coś innego NA PEWNO warto czekać ! Edytowane 16 Czerwca 2016 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 16 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 No teraz to mnie skołowaliście. Kiedy ów mod ma wyjść? i jakie wzmianki wprowadzone będą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 16 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Ja tam bym nie czekał. Nawet jakby wyszedł jutro ( na co wcale się nie zanosi ) to i tak lepiej odczekać kilka miesięcy aż porządnie go odbugują. Potem jeszcze polonizacja. Na wersję 2.1 to ja raczej się szykuję na początek przyszłego roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 OP to wieeelka kobyła - jednych odrzuca, inni zakochują się od razu. IMO jeszcze sporo czasu minie, zanim będzie nam dane otrzymać wersję porównywalnie grywalną do 2.0, więc spokojnie możesz @Pure grać i się nie przejmować. A tu masz temat na forum o 2.1: https://stalkerteam.pl/topic/8244-informacje-o-op-21/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 16 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Dzieki i tak coś czuje, że bym nie wytrzymał xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 16 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Każdy mod uczy czegoś nowego - uwierz mi - jeśli i o ile ukończysz OP-2, to nic nie będzie w stanie Cię zdziwić Poczytaj opinie o modzie - niektóre są bezcenne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 16 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Wole sobie nie psuć zabawy póki co i sam odkrywać tajemnice moda i głowić się nad zadaniami. A jeśli coś pójdzie nie tak i moda nie ukończe to będe mieć pretekst żeby czekać na 2.1 xDD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yozue Opublikowano 16 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Ja do soljanki podchodziłem z dobrych parę razy, teraz ukończywszy fabułę NS widzę że za pierwszym razem nie wiele mi brakło żeby ją wtedy skończyć. Obecne podejście rozpocząłem w listopadzie zeszłego roku, fabułę z soljanki ukończyłem pod koniec maja. Teraz walczę z questami OP-2. Jeszcze sporo przede mną 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.