Skocz do zawartości

O.D.R.O.D.Z.O.N.Y. - Duplikaty v.7.63 Odmienne światy. - Ogólna dyskusja.


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,czy mógłbym prosić o wstawienie moda na jakieś szybkie serwery,z yandexa mimo posiadania konta pobiera 6 - 12 godzin,lub w połowie przerywa.A mając limitowany internet nie uśmiecha mi się,tracić 3 - 4 Gb na nic.A więc,WIELKA prośba o wstawkę na szybkie serwery np;Mega lub podobne.Acha,linki do google disc nie działają.Z góry dziękuję,za interwencję.Pozdrawiam:smile_anom:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Jest nowa wersja moda, ale cały czas trwają nad nim prace. Radzę poczekać na wersję finalną.

Gdybyś jednak chciał, to zobacz stronę domową moda - http://www.reborn-stalker.ws/forum/66-426-14  lub pobierz moda z dnia 15 czerwca ZE WSZYSTKIMI FIXAMI zawiera FIX z 22 czerwca. Link w 1 poście.

Prace nad spolszczeniem trwają.

Edytowane przez smox
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smox,wielkie dzięki za wstawkę na google disc,teraz tylko czekać do 24:00 na darmowy transfer i będzie można popykać,ja akurat jestem z rocznika który jęz.rosyjski zna lepiej niż angielski czy niemiecki(te też znam)więc czy ze spolszczeniem,czy bez to mała różnica;-)Oczywiście spolszczenie ułatwia rozgrywkę i pomaga przy np;zwrotach technicznych,wojskowych itp.A dla Tłumaczy wielki Szacun i dozgonna wdzięczność.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat anglosaski slang ci się nie przyda ale rosyjski i niemiecki jak najbardziej :).

p.s. niemiecki mniej do podstawowych zwrotów które znasz z filmów wojennych np.: angriff czy looos tudzież komunistische schweine ;) ale jak sobie posłuchasz piosenek np Erika to jak najbardziej, polecam świetny lokal ze swietną muza w/w gestapo bar, tylko nie rozwalaj radia bo nie będzie muzy!!!

:)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,chyba coś  robię nie tak,początek - pierwszy pda,powrót do drzwi,kod wprowadzony,do drzwi ze snorkami,hyc,hyc na 3 piętro,kilka snorków,drugie pda na 2 piętro do drzwi,kod,myk,myk do wajchy - cyk.Powrót na dół,do drzwi z Teściową;-),przechodzę przez próg i łup gazikiem po mózgownicy,3 pda ,do przodu i pyk,pagib...Na dodatek,zza winkla wyskakuje niewidzialna pijawa.Co zrobić,by mnie nie,ukatrupiło(18 prób i to samo) a może coś robię nie tak?Proszę o pomoc bo mod niesamowicie stabilny,zapowiada się Hicior Roku.A więc pomocy.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie za krótko trzymałeś "wajchę" - po jednym kliknięciu czasem odskakuje i gaz zostaje na dole.
 

* * *

Najnowszy Updata z 19.VII: https://yadi.sk/d/g28rlMdAhwyNU

ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/37-10831-259

 

* * *

 

To znalazłem w plikach tekstowych załączonych do najnowszego updata z 19.VII i w ostatnim patchu z dzisiaj:

/Внимание! Запрещение мода на сайтах находящихся в домене RU, то есть под российской юрисдикцией, вызовет нашу ответную реакцию по таким сайтам.
На основании - Цитата:
Следующим шагом после принятия закона о запрете символики организаций, сотрудничавших с нацистами, стало признание Верховным Судом РФ запрета на территории России пяти украинских организаций: «Правый сектор», «Украинская национальная ассамблея - Украинская народная самооборона» (УНА-УНСО), «Украинская повстанческая армия» (УПА), «Тризуб им. Степана Бандеры» и «Братство».
Высшая судебная инстанция удовлетворила заявление генпрокурора России и признала данные организации экстремистскими

I wiadomość od ER - AUTORA:

Если официальный сайт игры закрыт, ищите инфу на форумах, где есть темы по прохождению Допеля.
****
Er

p.s.
Я выражаю уважение народу Украины в его борьбе с бандеровщиной и скорблю по погибшим и замученным в этой борьбе.

Tłumacząc w skrócie: Zakaz dystrybucji moda w domenie RU. Powodem jest uznanie przez prawo Rosyjskie УНА-УНСО , УПА, Trójząb Stiepana Bandery, i Bractwa za organizacje ekstremistyczne na terenie Rosji. ER pisze by teraz ewentualne patche znajdziemy na innych stronach o Doppelgangerze.

* * *

Mini fix z 23.07.15: https://yadi.sk/d/GGAJIkj1hqWkX

ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/37-10831-263

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tryzub, bandera itd/itp jak ich Rosjanie nie lubią to ich sprawa, u nas też za w/w nie przepadają, co do bractw to nie chodzi o Bratwe tylko bractwa polityczne sympatyzujące z w/w tryzubami i banderami.

Jakoś nikt nie ma pretensji w modzie do oznaczenia stalkerów jako ekipy gdzie jako znak rozpoznawczy jest Świąszczyca Peruna - dla mniej kumatych wiatraczek o trzech lub czterech ramionach inaczej niż u germanów bo ma zaokrąglone(w formie koła) ramiona.

Co do polityki to gdzieś tu na forum był mój namiar na forum na którym zakazano dodawania flag narodowych do ksywek stalkerów na forum.

Edytowane przez vidkunsen
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał smox - gaz najpierw trzeba wpuścić, a następnie odciąć jego dopływ. Można to zrobić biegając tam i z powrotem do drzwi kodowych, ale jeśli poczekamy przy włączniku kilkanaście sekund, to po ponownym najechaniu na niego kursorem, wyświetla się opcja wyłączenia gazu. Wyłączmy i idziemy otworzyć drzwi. Tuptuś jest martwy. Ten mod pozwala na różnorodne rozwiązania wykonywanych zadań, ale ma to znaczący wpływ na dalszą rozgrywkę.

W przypadku tego gazu, niewielką, bo zadanie w labie, jest takim maleńkim preludium, ale jak już z niego wyjdziemy, zaczyna się chocholi taniec. Wielokroć będziemy się znajdować w sytuacji konieczności dokonania wyboru co dalej. Co byśmy nie zrobili, mod nas puści, ale od tego czy dokonaliśmy dobrego czy złego wyboru, zależeć będzie dalsza gra. Albo idziemy po nici scenariusza, albo ganiamy, przerzucani przez losowe teleporty po wielu lokacjach, dopóki nie wrócimy na właściwy tor gry.

Dlatego wczytywanie się w dialogi, często pisane enigmatycznie, lub celowo zawierające w sobie zagadkowe, fantazyjne opisy, jest konieczne. Bardzo istotne jest też wczytanie się w nadchodzące w formie SMSów komunikaty po wykonaniu zadania. Nie zawsze jest to jego koniec, lecz dopiero pierwszy etap. Komunikat informuje co dalej robić z tym zadaniem.

Idąc na hurra do przodu, można się łatwo pogubić. Mamy tu do czynienia z dwoma zonami. Tą Zoną,  znaną z podstawek i modów, oraz z z'ONĄ, światem "równoległym". Tą z'ONĄ, którą słyszymy na samym początku moda, gdy mamy czarny ekran, oraz w momentach istotnych dla gry. Mówi do nas "Wozrażdienyj - ty mienia nużien"="Odrodzony - jesteś mi potrzebny". Nie chodzi tu o wygląd lokacji, ale o charakter zdarzeń na nich. z'ONA, to gra słów. Chodzi o nią, czyli to jest ONA, a że to zona, więc dla ułatwienia powstała z'ONA.

Tu należy się już grającym małe wyjaśnienie. Ta część moda, to jakby epilog dwu poprzednich. Cały zamysł tych modów, to nałożenie się na siebie ( jest to w modzie opisane, ale już dość daleko) fizycznej realności ziemi i infopola, powstałego w momencie zabicia Striełoka przez Szramę w CEA ( Czyste Niebo). teraz Odrodzony musi to naprawić. Był ( w części pierwszej RB250) na CEA, ale z zadaniem uratowania Striełoka przed Monolitem. I to zrobił. Teraz musi jednak przywrócić i resztę do stanu pierwotnego.

Dialogi dotyczące z"ONY i zadań w niej wykonywanych, są pisane ciężkim do zrozumienia językiem. W rosyjskim oryginale, to mieszanina rosyjskiego z ukraińskim, oraz występujących w tych językach knajackich slangów, pomieszanych z odzywkami, które u nas można porównać z "nara", czy "siemka". Ponadto, cześć moda wzorowana jest na Metrze, gdzie występuje zniekształcony język niemiecko-rosyjski. Zaburza to mocno logikę dialogów i możliwość ich zrozumienia.

To tyle informacji dla grających. Indywidualność rozgrywki powoduje, że można podpowiedzieć tylko ogólny kierunek gry, albo miejsce itemu, ale nie da się podpowiedzieć co dalej. Każdy grający mieć będzie "swoją" grę.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Na rus stronie tego moda znalazłem coś, co grającym w tego moda bez zagrania w jego poprzedniki, pomoże zrozumieć co i dlaczego się dzieje w tym modzie.

Pozwoli też obrać właściwe kierunki w wykonywaniu kolejnych zadań, możliwość niekończenia niektórych bez uszczerbku dla fabuły, lub wskaże możliwość wyjścia ze ślepego zaułka. Autor tego pojaśnienia - LukaXXI, dość swobodnie wykorzystywał w nim każdy z trójczłonów nazwy moda, więc i tak jest w treści.

Jaka będzie jego nazwa u nas, dowiemy się po wyjściu spolszczenia.

W spojlerze jest tłumaczenie tego pojaśnienia.

No i minęło już wiele miesięcy od daty wydania gry.
Liczba odsłon tematu przekroczyła 100000, a dla większości graczy nadal niejasne są splątane wątki naszej gry. Tymczasem fabuła nowej części, jest pokręcona mocniej od poprzednich części. Er nigdy nie wyjawiał, a raczej nie opisywał tego, co zrobił w fabule gry. Zazwyczaj, miał jedną odpowiedź - zagraj i się przekonaj. Oczywiście, wiele można się dowiedzieć, grzebiąc w zasobach gry, ale gdy znajdziesz się w zonach Odrodzonego, zaczyna się jakaś magia. I aby nie zaplątać się w niekończące się tajemnice, trzeba spróbować poskładać doświadczenie randki z Sobowtórami.

 

Na pierwszej lokacji gry, w Bunkrze Radaru, Szrama otrzymuje pierwsze zadanie – zebrać 6 dokumentów z laboratoriów Świadomości-Z, znajdujących się teraz w Zonie,  w wyniku czy to zdrada, czy jakichś wewnętrznych porachunków tej organizacji. Nazwijmy to pierwszą linią scenariusza

Na drugim miejscu, które nazywa się Leszym krajem, otrzymujemy drugie zadanie - Znaleźć wszystkie przejścia w zmienionej z'ONIE. Jest to druga nić fabuły. Obie w momencie wyjścia GG z Leszego kraju, przechodzą do "ukrytych" zadań, czyli o nich nie wspomina się w PDA, choć nie wolno o nich zapomnieć.
Oprócz tych zadań jest ważna nić fabuły, która w rzeczywistości kieruje Szramą w momencie pojawienia się obok Zarki na rozległych przestrzeniach Rozdwojonych zon. Dlatego pamiętajmy, co działo się w pierwszej części nowej historii Zony, która ukazała się pod tytułem "Artefakty śmierci"(2010) i w "Inną drogą"(2011).

W obu grach jest jednakowy finał. Zona, która uzyskuje świadomość w wyniku dziwnego zbiegu okoliczności, wie, że następna potężna emisja sprowokuje Świadomość-Z do tego, aby usunąć tę jej nową właściwość. Więc zamyka tę swoją świadomość w trzech najpotężniejszych artefaktach i prosi Szramę, aby ożywił ją później, za pomocą kilku kluczowych i legendarnych postaci Zony Wyobcowania. Wydarzenia kończyły się w dziwnej anomalii na końcu mostu Preobrażyńskiego, na Zatonie, gdzie znaleźli się Zarka i Szrama. Właśnie, tutaj trzeba zaznaczyć dla nas wszystkich to, że istnieje podstawowy imperatyw naszych działań w Zonie - naszym zadaniem jest strzec Trzech artefaktów, otrzymanych od Zony i mieć na oku ludzi, potrzebnych do jej odrodzenia.

Od czasów pierwszej części zdarzeń "Odrodzonego" wiemy, że istnieją potężne organizacje, które chcą czegoś, diametralnie przeciwnego:
Straż Czas stara się nie dopuścić do odrodzenia świadomości Zony, a ich antagoniści - organizacja "Niepomszczeni", z tajemniczą Zarką na czele, chcą przeciwnego. Z tą linią gry, nigdzie nie zaznaczoną dialogami, spotykamy się po raz pierwszy w rozmowie ze Striełokiem, którego za strzelaninę w Barze w którym niedawno rozmieściła się Powinność, osadzono w areszcie.

Tu widzimy i ciasny splot zupełnie nowej fabuły REBORN'a z kontekstem wydarzeń oryginalnego STALKER'a, a mianowicie z fabułą Cienia Czarnobyla, w którym widzimy ten obraz, który tworzą nasze działania w Zonie Odrodzonego.
To my pomagamy Powinności z Агропрома przenieść się do Baru i zbieramy ich rozproszone oddziały w głębi Zony (spotykamy i Zulusa, jednego z bohaterów ZP). To my pomagamy zbudować bazę Wolności na Magazynach, pod przywództwem Łukasza.

To my tworzymy tu rzeczywistość z Cienia Czarnobyla... Ale! Fabuła gry ukazuje nam, że wszystko jest o wiele trudniejsze, niż w scenariuszu oryginalnego STALKER'a.
W odróżnieniu od tamtych prostych scen, tu rzeczywistość jest wielowarstwowa. W efekcie działania GG i stalkerów ciągle rodzą się nowe rzeczywistości. I oczywiście, wydarzenia wynikające z powstania punktów rozwidlenia rzeczywistości Ziemi, są najbardziej miarodajne.
Na przykład, swoimi działaniami otwieramy zupełnie nowy wątek historii. Tę, w której kierownictwu III Rzeszy zostały przedstawione niezbite dowody ich klęski w II WŚ. W wyniku czego urodziła się równoległa rzeczywistość, w której ZSRR i Niemcy zawarły z nim w 1941 roku, odrębny traktat pokojowy i przywrócono pakt o nieagresji. Wtedy Niemcy mogły skierować całą potęgę Wehrmachtu na Anglię. W maju 1942 roku Wielka Brytania była przez nich pokonana, tak samo jak i reszta Europy. Stany zjednoczone, pozostając w samotności i realnie oceniając równowagę sił, wykonały sprytny ruch, aby uniknąć bezpośredniej interwencji Japonii i Niemczech. To jednak nie doprowadziły do pożądanych rezultatów. Po kolejnych wyborach do władzy doszli amerykańscy naziści. Prezydentem USA został Gerhard Kunze, lider " Związku niemiecko-amerykańskiego".
Na koniec, po II WŚ, dolar nie stał się światową walutą. Zamiast niego pojawił się reichrubel rosyjsko-niemieckiego banku, językiem komunikacji międzynarodowej stał się niemiecki, a w kosmos polecieli nie ZSRR i amerykanie, a ZSRR i Niemcy. W celu utrzymania pokoju, we wszystkich problematycznych miejscach zostały stworzone przez połączone siły zbrojne FRN, składające się z wojsk Wehrmachtu i NKWD.

W wyniku wieloletnich badań zony, stało się jasne, że rozszerza się nie tylko geograficznie, ale i dotyka coraz głębszych pokładów czasu, a nawet rośnie w alternatywnych rzeczywistościach. O tym ze Szramą mówi niemiecki uczony WERNHER na Topielach. Tu zaczynamy rozumieć naturę powstania legendy o Błotnym Doktorze. Okazuje się, że on jest tak zagadkowy i nieuchwytny, z tego względu, że przenika do naszej rzeczywistości z alternatywnej, a "przyciągają" go tu wydarzenia, które wymagają jego interwencji.

Ale wróćmy do pierwszego zadania naszych nowych przygód w Zonie – to zbieranie dokumentów zaginionego oddziału Monolitu. Jak je zbierać? Pamiętamy, że przechodząc grę "Stalker: Czyste niebo" widzieliśmy trupy poległych wyznawców Monolitu w najbardziej nieoczekiwanych miejscach. Wyjaśnienia tego w grze Czyste niebo nie znajdziemy, ale znajdujemy w tym modzie. Oto ona - związek czasu i scenariusza. Niedopracowany wątek gry "Stalker CzN", autor moda - Er, rozwinął w logicznie zakończoną historię. Więc pamiętając, gdzie można zobaczyć ciała żołnierzy Monolitu, zbieramy sześć dokumentów. Przy czym dwa z nich znajdują się na Bagnach i znaleźć je można tylko zmieniając rzeczywistość na Martwym Kordonie, robiąc taką samą zmianę, z powodu której znajdujemy się w alternatywnej rzeczywistości, opisanej powyżej, gdzie rządzą wojska FRN. Tam znajdujemy i Bagiennego doktora, postaci potrzebnej dla odrodzenia świadomości Zony, (bo on też jest jej legendą) i oprócz niego, dwa brakujące dokumentu projektu "Psi-pięść".
Jak tylko wszystkie sześć dokumentów znajdzie się u nas w plecaku, pojawia się komunikat, że zadanie zostało wykonane i dokumenty należy oddać przedstawicielowi Świadomości-Z. I wtedy mamy wplecienie jeszcze jednej fabuły – to zmartwychwstanie tych osób, które powinny brać udział w rytuale zmartwychwstania świadomości Zony.

W trakcie wykonywania questa "Zmartwychwstanie przyjaciela i sprzymierzeńca Striełoka – Kła" stajemy się posiadaczami kilku kart dostępu do właściwej kryjówki grupy Striełoka, która znajduje się nie w podziemiach Agropromu (schowek-zmyłka), a na Radarze, chronionym ciągłym psi-promieniowaniem przed bezmyślnie wałęsającymi się stalkerami.

Historia przejścia ujawniła tutaj najbardziej wierny sposób przygotowania się do tego zadania: Udając się do kryjówki Striełoka na Radarze, trzeba mieć przy sobie wszystkie sześć dokumentów projektu "Psi-pięść". Biorąc wszystko, co ważne w kryjówce można przejść przez teleport, który tam się znajduje, na trzecim poziome bunkra Świadomości-Z, gdzie nas cierpliwie czeka przezroczysty przedstawiciel tej tajemniczej organizacji. Dając mu dokumenty, dowiadujemy się wiele ciekawych rzeczy. Na przykład, o eksperymentach na temat emisji i o tym, co prowadzi do ich powstania.

Linia ożywiania postaci jest dość prosta. Pierwszego spotykamy art-hunter Lukę. Infoskaner nas informuje o konieczności jego ożywienia. O Kle (zabitego przez nas we wcześniejszej alternatywnej rzeczywistości) i Duchu, poległym pod Jantarem, informuje nas Striełok. Po zmartwychwstaniu, te postacie znikną,  aż do spotkania w kolejnej części moda.

Bagienny doktor, w czasie niejasnej rozmowy na Topielach, też znika (czekamy na ulyw trzeciego dnia i opuszczamy Topiele). U nas pozostaje niewykonane drugie "ukryte" zadanie, zaznaczyć na mapie wszystkie przejścia w nowej Zonie. Jest jasne, że rozliczyć to zadanie trzeba dokładnie u tego Fejka, który go wydał. Czyli - w Leszym kraju. tego Fejka wcale nie obchodzi to, że w trakcie naszych przygód spotykamy kilka jego sobowtórów.
Do czasu zaznaczenia wszystkich przejść, Fejk rozmawiać nie chce.
Z doświadczenia przejścia staje się jasne, że trzeba koniecznie udać się od "Strażników mapy" i własnoręcznie otworzyć najbardziej odległe przejścia w alternatywnych pętlach czasu. Po tym, jak nam się to uda, Fejk przypomina nam, że byłoby pożądane, aby spotkać się z najbardziej legendarnym STALKER'em, a jak wiemy, jest nim Striełok.

Niczego nie podejrzewając wracamy do Baru i tu... nas spotyka największy szok. Spotyka nas PRAWDZIWY Striełok i mówi, że Striełok do obrazu którego jesteśmy przyzwyczajeni - TO NIE TEN!

Tutaj oficjalnie kończy się pierwsza część gry "Rozdwojeni".
Można jeszcze, spotykając prawdziwego Striełoka nie rozmawiać z nim, a udać się na rozgrywki freepleya. Zdobywać Zonę, na przykład w zastępstwie FRN, lub wykonywać questy najemnika. Można kontynuować wykonywanie zadania Sacharowa, aby ten nadal przywrócił nam pamięć. Podczas gdy linia Sacharowa zatrzymuje się na tym, jak ten dziwak od nas zażądał trzy miliony, mózgi kontrolerów, które bezmyślnie sprzedawaliśmy w ciągu całej gry, a także rzadkie oczy Zgrozy (Strzygi?)... W grze jest masa postaci, spotkanie z którymi przewiduje się w drugiej części Rozdwojonych. To i Olga i Walerian, Wilk i Leśniczy, i Fejk i Czapka, i Zarka i Askold i Ket i Wrózka, i Kot i Broda... I w świetle niespodzianek od Striełoka, wszystkie te przyszłe spotkania oferują nam zupełnie niepojęte, do takiego finału, zwroty akcji.

lukaXXI

 Powodzenia w grze :thumbsup:

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

   Rozpoczynając grę, w Leszym Kraju znajdujemy w wiosce z 6 budynkami dwie niebieskie skrzynki - nie wypakowałem ich i sprzedałem pełną dla Feika - za to kupiłem Barreta. Z niego zastrzeliłem Kontrolera i za sprzedany mózg odkupiłem skrzynkę z wyposażeniem. Taki myk dla rozpoczynających nową grę :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Leszym kraju, z lewej strony od mostu, za rzeką, szukamy transportera, śmigłowca i biwaku. Na tym ostatnim, mamy PM i amunicję.

A przed rzeką z lewej, w budynkach z antenami, amunicja do karabinów i antyrady. Na początek gry, są to rzeczy bezcenne. Warto za nimi pobiegać.

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Grając kolejny raz idę zupełnie inaczej, wynikiem czego mam tym razem NATO na Kordonie w bazie (w poprzednich rozgrywkach Kordon miałem zajęty przez Stalkerów). Poza tym nie poszedłem wcześniej do Martwego Miasta, dotarłem do Prypeci przez Tunele. Tu na Dworcu Autobusowym U Zielonego dostałem zadanie na poszukiwanie Kopacza w MM. Poprzednio było tylko zadanie na przewodnika w Prypeci.
   Kolejne nowe zadanie aktywowało się na lokacji Przedmieście - po zabraniu kombinezonu Monolitu i fleszki ze schowka na dachu Cerkwi mam odnaleźć magazyn w Prypeci wschodniej.

0084e2431930325.jpg 1a0c38431930384.jpg 31aaae431930433.jpg fdf1f1431930491.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to do dzieła stalkerzy! Czeka na Was Zona, z'ONA i świat alternatywnej historii. Trzy różne światy i fantastyczna zabawa. Czegoś takiego jeszcze nie było.

W tym modzie nie ma złych rozwiązań. Można przechodzić go na 1001 sposobów. Zawsze dotrzemy do końca. Może dłuższą i bardziej skomplikowaną drogą, ale zawsze.

Tylko czytajcie dialogi i nadchodzące wiadomości, dokładnie i ze zrozumieniem, szczególnie te, napisane fantazyjnym językiem.

A tu coś dla niecierpliwych: https://www.youtube.com/watch?v=n-EJcNin2KQ&list=PLQk_mh-FiaW3WWmNlNnF3niN9tRaPaw7d

Animacja pierwszego filmiku, to finalna scena z poprzedniej części. W jej efekcie, znajdziemy się na początku tego moda i wiemy, dlaczego nie ma trupiarki, Sidorowicza, czy Lebiediewa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.