Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Wesołych Świat. Mam prośbę, wywala mnie z takim logiem, co to znaczy?.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I != levels().end()
[error]Function      : GameGraph::CHeader::level
[error]File          : d:\tools\xray_bogdan\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 171
[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 158

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, bolo napisał:

Witam, Wesołych Świat. Mam prośbę, wywala mnie z takim logiem, co to znaczy?.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I != levels().end()
[error]Function      : GameGraph::CHeader::level
[error]File          : d:\tools\xray_bogdan\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 171
[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 158

Moim zdaniem coś nie tak jest z instalacją moda. Spróbuj jeszcze raz.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczyściłem i chodzi ale wyskoczył inny problem na Pchlim Targu mam znaleźć noktowizor i plecak jest pusty, bo chyba powinien być w plecaku. Znalazłem apteczki oraz strzelbę Kniaźia a noktowizora nit. Czy to może być związane z tym błędem ? a może szukam nie tam gdzie trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Ta Remake HAHA takie coś to powinno się nazywać ver1.1 bo to przecież rozwój danego moda ale nie, Rosjanie będą wypuszczać kolejne wersje "tego samego" i później będziemy mieli 5 wersji Historii Dzika do pobrania i będziemy zgadywać, która to jest ta oficjalna, dopieszczona i ostateczna (bo za jakiś czas dodadzą parę nowych questów i wydadzą to znowu jako jakaś Historia Dzika Remake 2 Droga do władzy czy coś w tym stylu ;) )

Edytowane przez tom3kb
  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam ten sam wylot co kolega wyżej w Dolinie mroku po rozmowach z npcami w bazie bandytów. 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I != levels().end()
[error]Function      : GameGraph::CHeader::level
[error]File          : d:\tools\xray_bogdan\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 171
[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 117

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sposób jest bardzo prosty żeby uniknąć tego wylotu. Po prostu nie rozmawiajcie z bandytami w Dolinie Mroku. Z postaciami które wymagają rozpoczęcia dialogu i tak pogadacie. A bandyci przez których jest wylot i tak nic nie wnoszą do fabuły.
Ma pojawić się nowa wersja tego moda - autor zapewne naprawi dotychczasowe błędy. 
 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmowy z kwestowymi NPCami wylotu nie powodują. Możesz gadać. A jak zdobędziesz nowe wdzianko, to idąc na Wysypisko, w inwentarzu możesz mieć tylko jedno. Inaczej wylot.

Można kombinować. Drugie zostawiasz przy kamieniach, idziesz do DM. Tam zrzucasz to co masz, wracasz do DM, zabierasz pozostawione, na Wysyp, podnosisz to co tu jest i masz dwa. Ale to jest nieopłacalna robota. No i wylot też się może przytrafić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie modzik ukończyłem, ciekawa podejście od strony bandytów z którymi przeważnie się nie lubimy albo przynajmniej staram się być neutralny :cool:. Fabuła ciekawa, choć dość prosta ale zagrałem z przyjemnością choć początek trochę zaczynałem z mieszanymi uczuciami. Instalacja bezproblemowa, mod stabilny o ile w dolinie mroku faktycznie rozmawia się tylko z postaciami qwestowymi, ale explorować można i arty zbierać. Trochę krótki ten modzik. Ale gorąco polecam zapoznać się z nim od strony bandytów.

ss_mkk7_04-12-16_19-51-29_(l04_darkvalley).jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w tym  modzie zabrakło paru wątków, po obrabowaniu stalkerów powiedział jeden z nich ze się zemści lub tego pożałujemy czy coś w tym stylu. Czekałem aż zemści się na mnie w jakimś zadaniu i nic. Tak samo liczyłem na to że stalker któremu pomogłem zabije jakiegoś bandytę i będę miał przez to problemy a tu nic. Mod dobry ale mógł być <brzydko>. - świetny:033:

Edytowane przez Strielon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To drobne szczegóły i gdyby szukać dalej to dziwne było też że nie możemy pomóc braciakom po ataku na kompleks naukowy, niby opcja rozmowy z rannymi jest, proszą o pomoc ale nie ma możliwości dania im apteczki więc leżą i jęczą :075:.

Przy okazji bo zapomniałem podziękować naszym tłumaczom za świetną robotę.

Edytowane przez mkk7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.