Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

A byłeś w bunkrze naukowców i przeszukałeś ich ciała? Poza tym nie ma żadnych warunków. To na pewno pierwsze spotkanie z Pinochetem? Jeśli to druga wizyta w X16 to Pinoczet jest już nieaktywny, od razu idziesz do Ducha. Poza tym, standardem przy zamrożonych NPC-ach jest wykonanie przy nich zapisu i od razu wczytanie go. Jeśli nie pomaga to powtórka od wejścia na lokację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadania za kasę mają jeszcze Fanat i Lis na Kordonie, poza tym do Sztyletów dorzuca się też Sidorowicz, trzeba tylko z nim pogadać, nie trzeba uskładać 6000000. Barman zadeklarował że da milion, więc wystarczy mieć pięć. Resztę musisz uzbierać zbierając wyposażenie po Apokalipsie i sprzedawać.Nie na darmo masz zwiększony udźwig.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a zarazem przepraszam, że z takim banalnym pytaniem. Zacząłem grać w ten mod dzisiaj, wszystko chodzi pięknie (wraz z teksturkami), no i doszedłem do Pinocheta (po sprawdzeniu bunkra), a on mnie teleportował do mojego żywomartwego kumpla. I teraz mam problem, ponieważ albo zbyt zmęczony już byłem, albo zapomniałem lokacji, ale po otrzymaniu zadania od Ducha, znajduję trzy trupy zombiaków (wszystkie kropki zaliczone) i mam teraz wrócić do Ducha. Tylko gdzie on jest? Pałętam się w górę i w dół po schodach "laboratoryjnych" a Ducha tam nie ma...Gdzie go znaleźć, bo utknąłem? Bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tam :) Dodam,że chodzi o schody na których lądujesz już po przejściu do laboratorium. Czyli schodzisz do X16, ale nie idziesz w głąb labu tylko schodami na górę, gra zapyta cię czy chcesz opuścić lab, dajesz że nie i boczkiem przy poręczy przeciskasz się na górę. Tam na półpiętrze będzie stał Duch. Chcąc opuścić później lab po prostu schodzisz schodami w dól, gdy gra zapyta czy chcesz przejść, tym razem potwierdzasz, wylądujesz przy wejściu do X16 a nie w tunelach. Możliwe wyloty przy tej operacji, ale gra później normalnie się wczytuje od autosave.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki Panowie, już jestem po rozmowie z Duchem :). Ciekawa sprawa, że gra pytała mnie nie raz, a 2 razy, czy chcę przejść do następnej lokacji (czyli na kazdym półpiętrze :D). Swoją drogą niesamowite wrażenia miałem wcześniej, podczas poszukiwania zwłok zombiaków do przeszukania; tak się złożyło, że tak w grze jak i w tzw. realu wypadło mi to robić w nocy, ze słuchawkami na uszach - efekty dźwiękowe były super nastrojowe :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wszystkie inne zadania masz pozaliczane, to naprawdę nie wiadomo. Ja spróbowałbym cofnąć się do zapisu z wejścia na lokację i jeszcze raz podszedł do tematu. Może skrypt się wiesza. Jakby nie pomogło podeślij mi jakiegoś sejwa, sprawdzę u siebie co się dzieje. zapis najlepiej z przed wejścia na Kordon, lub autozapis. Wyślij na kobal@interia.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod jest b. fajny, genialny przykład na zrobienie zupełnie nowej gry samą fabułą, bez masy nowych przedmiotów i lokacji. Ja musiałem wyłączyć to groteskowe kołysanie się postaci (dzięki wielki malakasie) i od razu mod mnie wciągnął. Do ideału zmieniłbym jeszcze udźwig, bo 500 kg. jest przesadzone o ponad 400, ilość pieniędzy na starcie i ceny. Szkoda, że Stalkerzy nie grabią zwłok wzorem Soljanki i innych większych produkcji - byłoby wtedy znacznie trudniej. Nie doszedłem jeszcze fabułą do "noży" ale ich cenę okroiłbym o jedno zero i w połączeniu z resztą wyszłoby miodzio. Nie mam talentu do grzebania w plikach ale ktoś ze zdolniejszych mógłby pokusić się o taką paczuszkę: 1. Likwidacja kołysania postaci (jest w temacie w "warsztaty modera) 2. Zmniejszenie ilości gotówki na starcie, zostawiłbym 5-7 tyś 3. Zmniejszenie cen za zebrany towar 4.Zmniejszenie cen za "noże" z 1mln do 100 000 5.Tutaj pewnie nie jest prosto - grabienie zwłok przez Stalkerów. To wszystko poprawiłoby realie i utrudniło w dopuszczalny a według mnie uatrakcyjniło moda. Na koniec mój konik albo jak kto woli mój świrek - złe staty broni czyli celność, obrażenie itp. Ale to już tylko tak na marginesie i trzeba powiedzieć, że ten mod to świetna i inteligentna robota. Tacy ludzie w ekipie grafików, teksturzystów i innych geniuszy potrafią zrobić mody, w które gra się po kilka razy i nigdy nie postanawia, że to jest ostatni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duży udźwig dawały Grawikostiumy z posterunku w Kordonie, wiem, że w Apokalipsie ich nie ma. Nie był aż taki masakryczny ale pozwalał natachać kupę żelastwa do handlarzy. To 500 kg jest dziecinne... Pozbawia też grającego tych słodkich dylematów co brać a czy wzgardzić, z resztą, nie będę się okopywał - każdy ma swoje sposoby :). Edit: Do listy zmian dołączyłbym jeszcze edycję parametrów kombinezonów i pancerzy, Beryl nie powinien być lepszy od SKAT-a. Wzorem Soljanki kombinezony powinny mieć dużą ochronę przed anomaliami a pancerze powinny górować w ochronie przed pociskami, wybuchem i zadrapaniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W plikach moda jest przecież patch na zmniejszony udźwig, poza tym nawet jeśli masz 500 kg to wcale przecież nie znaczy, że koniecznie musisz te 500kg ze sobą nosić prawda? :) Dalej możesz chodzić z ekwipunkiem ważącym 20kg, 40kg czy ile się tam komu podoba. Jeśli chodzi o pancerze to o ile wiem ten mod w ich staty nie ingeruje. To zapewne parametry z podstawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

  W dniu 29.11.2011 o 13:33, 'Bloody2 napisał(a):

A ja nie mogę rozmawiać z sidem wywałka do pulpitu bez loga (coś za często mnie to spotyka)

  W dniu 29.11.2011 o 14:25, 'kobal napisał(a):

Jak bez loga to najczęściej wina sprzętu a nie gry.

A nie grasz czasem z tym plikiem na poszerzenie pamięci dla aplikacji z 2 do 3GB ? Nie mogę pisać szczegółów ale on prowadzi do braku loga...

Przywróć oryginalny XR_3DA.exe a log powinien się pojawić, naprawisz problem i przywrócisz ten na poszerzenie pamięci ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem jak juz zbadałem te 3 trupy i chce wrocić do x16 do ducha to mi wyskakuje coś takiego

Expression	: fatal error
Function	  : CScriptEngine::lua_error
File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
Line		  : 73
Description   : <no expression>
Arguments	 : LUA error: ...hadow of chernobylgamedatascriptsxrs_armor.script:821: attempt to index field '?' (a nil value)
Jak temu zaradzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wypadku błędów LUA error najlepiej powtórzyć od wejścia na lokację. Wczytaj zapis z X18 lub wcześniejszy i próbuj jeszcze raz. Nie od rzeczy byłoby trochę odciążyć komputer, zmniejszyć szczegółowość, rozdziałkę. To błąd skryptu. Zapewne jak powtórzysz będzie wszystko dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 8.11.2011 o 10:31, 'LordDino napisał(a):

Duży udźwig i dużo pieniędzy ci się przyda w późniejszym momencie gry, wtedy podziękujesz jeszcze za ten udźwig gwarantuję.

To się zgadza, ale kolega Vorenus zaproponował dobry balans, że zacytuję:

1. Likwidacja kołysania postaci

2. Zmniejszenie ilości gotówki na starcie (5-7 tyś)

3. Zmniejszenie cen za zebrany towar

4.Zmniejszenie cen za "noże" z 1mln do 100 000

5.Tutaj pewnie nie jest prosto - grabienie zwłok przez Stalkerów.

Za wyjątkiem pierwszego i ostatniego punktu wszystkie te zmiany bardzo fajnie (moim zdaniem) zbalansowały by grę. Co do zabezpieczania (innego przez pancerze a innego przez kombinezony) też się w 100% zgadzam :)

PS: A tak zupełnie poza tematem - czy w oryginale (po rosyjsku) ta nieszczęsna statystyka "zadrapania" rzeczywiście tak się nazywała???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.