Blazej Opublikowano 22 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 A JA mam taki problem w x16 że jak trzeba gadać z pinoczetem to niemoge nic zrobić. Może czegoś nie zabrałem i niewiem co teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 22 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 A byłeś w bunkrze naukowców i przeszukałeś ich ciała? Poza tym nie ma żadnych warunków. To na pewno pierwsze spotkanie z Pinochetem? Jeśli to druga wizyta w X16 to Pinoczet jest już nieaktywny, od razu idziesz do Ducha. Poza tym, standardem przy zamrożonych NPC-ach jest wykonanie przy nich zapisu i od razu wczytanie go. Jeśli nie pomaga to powtórka od wejścia na lokację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej Opublikowano 22 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Tak przeszukałem ciała siemionova,sacharova i tego 3ciego. TO moje pierwsze spotkanie z Apocalipsis więc szybko pobiegłem do x16,a on nic i nie wiem co robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 22 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Rozmowa z Pinochetem powinna się odbyć przy wejściu do wielkiego pomieszczenia z mózgiem. Pokręć się koło Pinocheta, jak pisałem wyżej zapisz i wczytaj grę.Jeśli nie pomoże to od nowa, od wejścia na Jantar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej Opublikowano 23 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 A mógł by ktoś powiedzieć jak zarobić na sztylety,bo wykonałem zadanie dla jermioła i dla tego drugiego w dziczy ale mi jeszcze brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 23 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Zadania za kasę mają jeszcze Fanat i Lis na Kordonie, poza tym do Sztyletów dorzuca się też Sidorowicz, trzeba tylko z nim pogadać, nie trzeba uskładać 6000000. Barman zadeklarował że da milion, więc wystarczy mieć pięć. Resztę musisz uzbierać zbierając wyposażenie po Apokalipsie i sprzedawać.Nie na darmo masz zwiększony udźwig. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej Opublikowano 23 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Właśnie tak robię oczyściłem całą dzicz z apokalipsy i wszystkie gaussy i ft200 zabrałem. A co do sida to byłem u niego i dał trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papaczos Opublikowano 29 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Witam, a zarazem przepraszam, że z takim banalnym pytaniem. Zacząłem grać w ten mod dzisiaj, wszystko chodzi pięknie (wraz z teksturkami), no i doszedłem do Pinocheta (po sprawdzeniu bunkra), a on mnie teleportował do mojego żywomartwego kumpla. I teraz mam problem, ponieważ albo zbyt zmęczony już byłem, albo zapomniałem lokacji, ale po otrzymaniu zadania od Ducha, znajduję trzy trupy zombiaków (wszystkie kropki zaliczone) i mam teraz wrócić do Ducha. Tylko gdzie on jest? Pałętam się w górę i w dół po schodach "laboratoryjnych" a Ducha tam nie ma...Gdzie go znaleźć, bo utknąłem? Bardzo proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 30 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Duch znajduje się na schodach prowdzących do lab X16 na Jantarze, ale powyżej miejsca gdzie pojawia Ci się okienko przejścia na inną lokacją. Odpowiadasz "NIE" i biegniesz po schodach w górę - z tego co pamiętam, to gdzieś tam się skubaniec chowa ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 30 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Dokładnie tam :) Dodam,że chodzi o schody na których lądujesz już po przejściu do laboratorium. Czyli schodzisz do X16, ale nie idziesz w głąb labu tylko schodami na górę, gra zapyta cię czy chcesz opuścić lab, dajesz że nie i boczkiem przy poręczy przeciskasz się na górę. Tam na półpiętrze będzie stał Duch. Chcąc opuścić później lab po prostu schodzisz schodami w dól, gdy gra zapyta czy chcesz przejść, tym razem potwierdzasz, wylądujesz przy wejściu do X16 a nie w tunelach. Możliwe wyloty przy tej operacji, ale gra później normalnie się wczytuje od autosave. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papaczos Opublikowano 30 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Wielkie dzięki Panowie, już jestem po rozmowie z Duchem :). Ciekawa sprawa, że gra pytała mnie nie raz, a 2 razy, czy chcę przejść do następnej lokacji (czyli na kazdym półpiętrze :D). Swoją drogą niesamowite wrażenia miałem wcześniej, podczas poszukiwania zwłok zombiaków do przeszukania; tak się złożyło, że tak w grze jak i w tzw. realu wypadło mi to robić w nocy, ze słuchawkami na uszach - efekty dźwiękowe były super nastrojowe :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaq94 Opublikowano 3 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Mam małe pytanie... Pod koniec moda na posterunku wojskowym trzeba porozmawiać z kapitanem Jarosławkinem po czym automatycznie teleportuje nas na CEA. Sęk w tym, że nic po tej rozmowie się nie dzieje.? Biegałem po całej okolicy i nic. Co mogło spowodować ten błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 3 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Jeśli wszystkie inne zadania masz pozaliczane, to naprawdę nie wiadomo. Ja spróbowałbym cofnąć się do zapisu z wejścia na lokację i jeszcze raz podszedł do tematu. Może skrypt się wiesza. Jakby nie pomogło podeślij mi jakiegoś sejwa, sprawdzę u siebie co się dzieje. zapis najlepiej z przed wejścia na Kordon, lub autozapis. Wyślij na kobal@interia.eu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaq94 Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Dzięki za szczerą pomoc ,ale już poradziłem sobie z tym problemem.Przeszedłem od zapisu na Agropromie i bez problemu skrypt załapał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vorenus Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Mod jest b. fajny, genialny przykład na zrobienie zupełnie nowej gry samą fabułą, bez masy nowych przedmiotów i lokacji. Ja musiałem wyłączyć to groteskowe kołysanie się postaci (dzięki wielki malakasie) i od razu mod mnie wciągnął. Do ideału zmieniłbym jeszcze udźwig, bo 500 kg. jest przesadzone o ponad 400, ilość pieniędzy na starcie i ceny. Szkoda, że Stalkerzy nie grabią zwłok wzorem Soljanki i innych większych produkcji - byłoby wtedy znacznie trudniej. Nie doszedłem jeszcze fabułą do "noży" ale ich cenę okroiłbym o jedno zero i w połączeniu z resztą wyszłoby miodzio. Nie mam talentu do grzebania w plikach ale ktoś ze zdolniejszych mógłby pokusić się o taką paczuszkę: 1. Likwidacja kołysania postaci (jest w temacie w "warsztaty modera) 2. Zmniejszenie ilości gotówki na starcie, zostawiłbym 5-7 tyś 3. Zmniejszenie cen za zebrany towar 4.Zmniejszenie cen za "noże" z 1mln do 100 000 5.Tutaj pewnie nie jest prosto - grabienie zwłok przez Stalkerów. To wszystko poprawiłoby realie i utrudniło w dopuszczalny a według mnie uatrakcyjniło moda. Na koniec mój konik albo jak kto woli mój świrek - złe staty broni czyli celność, obrażenie itp. Ale to już tylko tak na marginesie i trzeba powiedzieć, że ten mod to świetna i inteligentna robota. Tacy ludzie w ekipie grafików, teksturzystów i innych geniuszy potrafią zrobić mody, w które gra się po kilka razy i nigdy nie postanawia, że to jest ostatni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Duży udźwig i dużo pieniędzy ci się przyda w późniejszym momencie gry, wtedy podziękujesz jeszcze za ten udźwig gwarantuję. Ale sztylet jest przesadzony za bardzo wymiata. Co do grabienia jestem za i za tym żeby się przebierali w lepsze pancerze i bronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vorenus Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Duży udźwig dawały Grawikostiumy z posterunku w Kordonie, wiem, że w Apokalipsie ich nie ma. Nie był aż taki masakryczny ale pozwalał natachać kupę żelastwa do handlarzy. To 500 kg jest dziecinne... Pozbawia też grającego tych słodkich dylematów co brać a czy wzgardzić, z resztą, nie będę się okopywał - każdy ma swoje sposoby :). Edit: Do listy zmian dołączyłbym jeszcze edycję parametrów kombinezonów i pancerzy, Beryl nie powinien być lepszy od SKAT-a. Wzorem Soljanki kombinezony powinny mieć dużą ochronę przed anomaliami a pancerze powinny górować w ochronie przed pociskami, wybuchem i zadrapaniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 13 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 W plikach moda jest przecież patch na zmniejszony udźwig, poza tym nawet jeśli masz 500 kg to wcale przecież nie znaczy, że koniecznie musisz te 500kg ze sobą nosić prawda? :) Dalej możesz chodzić z ekwipunkiem ważącym 20kg, 40kg czy ile się tam komu podoba. Jeśli chodzi o pancerze to o ile wiem ten mod w ich staty nie ingeruje. To zapewne parametry z podstawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloody2 Opublikowano 29 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 A ja nie mogę rozmawiać z sidem wywałka do pulpitu bez loga (coś za często mnie to spotyka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 29 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Jak bez loga to najczęściej wina sprzętu a nie gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 29 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 A ja nie mogę rozmawiać z sidem wywałka do pulpitu bez loga (coś za często mnie to spotyka) Jak bez loga to najczęściej wina sprzętu a nie gry. A nie grasz czasem z tym plikiem na poszerzenie pamięci dla aplikacji z 2 do 3GB ? Nie mogę pisać szczegółów ale on prowadzi do braku loga... Przywróć oryginalny XR_3DA.exe a log powinien się pojawić, naprawisz problem i przywrócisz ten na poszerzenie pamięci ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeeS Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Witam mam taki problem jak juz zbadałem te 3 trupy i chce wrocić do x16 do ducha to mi wyskakuje coś takiego Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp Line : 73 Description : <no expression> Arguments : LUA error: ...hadow of chernobylgamedatascriptsxrs_armor.script:821: attempt to index field '?' (a nil value) Jak temu zaradzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 W wypadku błędów LUA error najlepiej powtórzyć od wejścia na lokację. Wczytaj zapis z X18 lub wcześniejszy i próbuj jeszcze raz. Nie od rzeczy byłoby trochę odciążyć komputer, zmniejszyć szczegółowość, rozdziałkę. To błąd skryptu. Zapewne jak powtórzysz będzie wszystko dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papaczos Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Duży udźwig i dużo pieniędzy ci się przyda w późniejszym momencie gry, wtedy podziękujesz jeszcze za ten udźwig gwarantuję. To się zgadza, ale kolega Vorenus zaproponował dobry balans, że zacytuję: 1. Likwidacja kołysania postaci 2. Zmniejszenie ilości gotówki na starcie (5-7 tyś) 3. Zmniejszenie cen za zebrany towar 4.Zmniejszenie cen za "noże" z 1mln do 100 000 5.Tutaj pewnie nie jest prosto - grabienie zwłok przez Stalkerów. Za wyjątkiem pierwszego i ostatniego punktu wszystkie te zmiany bardzo fajnie (moim zdaniem) zbalansowały by grę. Co do zabezpieczania (innego przez pancerze a innego przez kombinezony) też się w 100% zgadzam :) PS: A tak zupełnie poza tematem - czy w oryginale (po rosyjsku) ta nieszczęsna statystyka "zadrapania" rzeczywiście tak się nazywała??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Możliwe że to błąd, a możliwe też, że to tekst z podstawki. W tym modzie chyba nie było żadnych zmian w PDA. Natomiast tak czy inaczej Zaurus szykuje update wszystkich swoich trzech modów. Wtedy się to poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.