Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Attilan02 - wejść na zbiorniki trzeba tylko sposobem. Unieruchomienie wieżyczek dopiero grubo później.

Idziesz tą dolinką od zakładu aż na wysokość płotu benzynowej. Z niej do dyżurki, ale tak, aby przed pierwszą zasłaniało Cię drzewo. Na wysokości dyżurki zaczyna strzelać wieżyczka przy bramie budowy. krok do tyłu i sprint do dyżurki z szybkim wyjściem drugimi drzwiami za płot.

Na same zbiorniki dostajesz się też sposobem. Aby wskoczyć na tę podmurówkę, korzystasz z wyrzuconego na ziemie pancerza. Potem po drabince na górę i za beczki w niskim przysiadzie. W tej pozycji do pokrywy zbiornika aby nabrać.

Nie zapomnij po nabraniu i zejściu na ziemie, poza zbiornikami dojść do budynku stacyjnego. Czeka atrakcja.

@vidkunsen - opisujesz mu zadanie późniejsze. Teraz musi tylko nabrać ropy i przy okazji uwolnić Angelę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się ukończyć moda i powiem szczerze, że jestem pozytywnie zaskoczony. Nie nudziłem się podczas gry i ciekawiło mnie co będzie dalej. Każda lokacja kryła w sobie coś innego. Najbardziej jednak zapadł mi w pamięć Kordon oraz Dolina Mroku, tam według mnie było najciekawiej, ale to wcale nie oznacza, że gdzie indziej wiało nudą. Wielki plus dla autora za pomysły ( X-18 i jego mieszkańcy / możliwość rozkopywania grobów / gotowania / karma / klimatyczne zapisy w notatniku ), dzięki którym mod w moich oczach zasłynął z czegoś zupełnie nowego. Główny bohater także trzymał poziom dzięki swojej tajemniczości.
Mogę jedynie trochę ponarzekać na błędy techniczne, miałem problem na Magazynach Wojskowych gdzie w zasadzie przez własną głupotę skopałem sobie parę sejwów, oraz Radarze, na którym to nie byłem w stanie otworzyć drzwi do labu.
Jeżeli przymknąć oko na niektóre niedoskonałości i niedoróbki to śmiało mogę wystawić temu modowi mocne 8+/10. I oczywiście podziękowania dla grupy tłumaczy, bez nich bym w tego moda nie zagrał :)
 

Spoiler

ss_daniel_10-15-17_16-57-02_(l12u_control_monolith).jpg

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję @Agrael ukończenia moda. Jesteś kolejnym graczem, który to zrobił ze spolszczeniem, udowadniając tym samym, że mod jest w pełni grywalny. 

Dodano:

Pisałem już o tym, ale powtórzę - na ap-pro w temacie moda Złota Kula - http://ap-pro.ru/forum/35-90327-1 w zakładce - Дополненя от умельсев - są Погодные паки для ЗШ. Завершение. Автор XMODER (Paczki pogody). Warto wypróbować. Mnie spodobała się jedna z paczek, która sprawia, że noce są jaśniejsze (oczywiście, to tylko jedna ze zmian).

Zwróćcie uwagę na godzinę -

 

ss_anita i sylwia_10-15-17_16-42-13_(l02_garbage).jpg

ss_anita i sylwia_10-15-17_16-46-37_(l02_garbage).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zdobyciu reduktora do BTRa nie mam żadnego dialogu z żadnym z ludzi z wagonika obok, choć w zadaniu wyraźnie jest napisane by go do któregoś z tych stalkerów dostarczyć. Czy coś mi się popsuło w skryptach, czy należy coś jeszcze mieć w ekwipunku oprócz tegoż reduktora by dialog się pojawił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Attilan02 napisał:

Po zdobyciu reduktora do BTRa nie mam żadnego dialogu z żadnym z ludzi z wagonika obok, choć w zadaniu wyraźnie jest napisane by go do któregoś z tych stalkerów dostarczyć. Czy coś mi się popsuło w skryptach, czy należy coś jeszcze mieć w ekwipunku oprócz tegoż reduktora by dialog się pojawił?

Po powrocie z Doliny Mroku z reduktorem przy wagoniku powinien być tylko Abdul. Reszta została porwana przez tych gości, którzy chcieli opłatę na przejściu na Wysypisko. Ratujesz ich z Abdulem i Sierioga naprawia BTRa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zdobędziemy reduktor to w dolinie mroku z abdulem musimy najpierw zrobić quest na tej budowie z działkami, potem idziemy na wysypisko i jest tak jak opisał smox, porwanie itd Sam teź popełníłem ten błąd, że poprułem z reduktorem od razu ;) Anomalia przy autobusie na drodze do baru była już wyjaśniona też na poprzednich stronach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli znudziło ci się ciągłe powtarzanie sekwencji w modzie, brak zapisów na lokacji, chcesz zobaczyć co dalej itd/itp to:

https://yadi.sk/d/AL1UhBMN3LjNn2

z: http://stalkerportaal.ru/load/raznoe/raznoe/sokhranenija_zolotoj_shar_zavershenie_nachalo_ot_shkrek_96_a/64-1-0-2610

262 MB sejfów od Shkreka - każda lokacja od początku do końca.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie porady.

Wielu z grających ma problem z karmą i nie wie jak ją poprawić. A możemy to już zrobić na Obrzeżach, ale też na Kordonie przed przejściem na Wysypisko. Rozkopaliśmy groby, lalka narzekała że będzie "huże i huże". Choć tego jeszcze nie widzimy, karma mocno nam spadła. Popatrzcie na screeny:

ss_administrator_10-15-17_18-37-40_(l01_escape).thumb.jpg.772c0eeb99c7500eb204d9ab6928b676.jpgss_administrator_10-16-17_18-41-27_(l02_garbage).thumb.jpg.3408f5126a87ff68bf97bf87d8493c40.jpg

Ta żółtawa plama to nasz ratunek. Anomalia poprawiająca karmę. Aby jej nie pomylić z innymi, przy podejściu słychać jeszcze dzwoneczki. Biegniemy do niej, ucieka, ale nie za bardzo. Jak ją złapiemy słychać śmiech. I karma naprawiona, co na Wysypisku jest nie do ocenienia. Latają takie dwie, ale na razie łapmy jedną, druga się przyda jak wrócimy na Kordon z bronią dla Skidana. Takie anomalie są na wszystkich lokacjach (screen z prawej). Z tym, że mogą wyglądać ciut inaczej, są bielsze i bardziej postrzępione. Ale dzwoneczki takie same.

I druga porada, postępowania w bazie śmigłowcowej na Obrzeżach. Jest jednakowe dla obu gier. Z przemytnikami i wojskiem. Warunkiem prawidłowego rozwiązania, jest zdobycie kodu do bazy, co nie jest problemem, oraz zabrania mapnika przy śmigłowcu, na który dostajemy naprowadzenie po uruchomieniu radiostacji na maszcie. Jak uzyskać część potrzebną do jej uruchomienia, pisałem wyżej, pokazując "gwiezdny szlak".

Do bazy docieramy albo z szabrownikami ( gra dla przemytników ), lub samodzielnie ( wojsko ). Swoje manele radzę zostawić w dyżurce, w skrzyni. Zostawić sobie apteczkę, ibuprofen, granaty i przed wejściem coś zjeść i się napić. Ostrożni mogą zabrać jakąś broń, np. Sajgę. Po otwarciu bramy zostajemy sami. Nie rzucamy się do szukania po hangarach, bo i tak są pozamykane, ale podchodzimy do NPCa stojącego na środku placu. Potrącamy go i jak się zamieni w szkielet, zabieramy klucz.

ss_administrator_10-14-17_20-25-37_(predbannik).thumb.jpg.785b2ab31872f4505b261bc6e1bc36e8.jpg

Z kluczem idziemy do murowanej wieży. Sprawdzamy generator, informacja o braku oleju. Otwieramy pomieszczenie dowódcy bazy, czytamy znaleziony dokument. Teraz idziemy szukać oleju. Idziemy po olej do pierwszego hangaru przy bramie. Rozbijamy wszystkie skrzynie i skrzyneczki. Zabieramy znajdujące się w nich łupy. W jednej ze skrzyneczek jest butelka z olejem do generatora. Po przetrząśnięciu tego hangaru wychodzimy. Wracamy do wieży, uruchamiamy agregat. Idziemy na pięterko, pozbierać i przeczytać dokumenty, uruchomić komputer i w nim wybrać opcję "Otworzyć bazę" i widać że otwarła się brama do trzeciego z kolei hangaru. Na razie nie uruchamiamy " Włączyć wieżyczkę " . Zabieramy to co w otwartym hangarze jest, a przede wszystkim km i amunicję. Magazyn nadal jest zamknięty. Wracamy na wieżę uruchamiamy komputer, wybieramy ćwiczenia i włączmy przycisk na ścianie za plecami. Zaczyna się alarm. Na minimapie widzimy znacznik. Wychodzimy z wieży i idziemy do niego. Jak wejdziemy na niego, za wozami strażackimi pojawia się chimera. Tu mamy wybór. Albo korzystając z posiadanej już broni zacząć z nią walkę, albo pobiec do wieży, w komputerze wybrać opcję "Uruchom wieżyczkę" (turela-mortirę). Ona strzela tylko do chimery, ale lepiej nie ustawiać się na linii strzału. Bo jak chimera schowa się za samochody, to trzeba wyjść i stać się przynętą. Wtedy możemy pomóc wieżyczce.

Z zabitej chimery...

ss_administrator_10-14-17_20-51-25_(predbannik).thumb.jpg.2428644dca8c32d3e9b6faac846dbee7.jpg

...zabieramy klucz. Nim otworzymy drzwi do magazynu. Plądrujemy, od podłogi aż po sufit, każdy worek, każdą skrzynię, skrzynkę, szafę. Uff.

Idziemy do dyżurki, sortujemy sprzęt, zabieramy ile da się unieść. Przy grze dla przemytników, pozwalamy zginąć Kurierowi i z jego egzoszkieletem przychodzimy po resztę. Mamy blisko, bo ładunek zanieśliśmy za remizę.

Mam nadzieję że oba opisy pomogą.

DODANO: I będzie jeszcze trzecia, dla grających dla przemytników, gnębionych przez śmigłowiec. W garażu remizy, na samochodzie paką (patrz screen) jest schowek z ubiorem maskującym. Trochę pomoże ukrywać się przed złośliwą ważką.

ss_administrator_10-13-17_17-09-44_(predbannik).thumb.jpg.451eb95e2f55ebb02c054c1c3a2d1c19.jpg

@vidkunsen- mod ma dwie opcje zapisów, ustawiane w menu. Zapisy w każdym momencie i zapisy tylko w bezpiecznych miejscach. Na brak zapisów będą narzekać ci którzy przy formie zapisów postawili "ptaszka". Wtedy mogą się zapisywać tylko wtedy, gdy na ekranie pojawia się zielony domek.

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smox, Kondotier, postawiłem na logikę, jeśli ktoś przed pobraniem wejdzie na stronę z której te zapisy stanu gry wziąłem to się zorientuje, że dotyczą nie spolszczonej wersji, wersji czystej moda.

Nie każdy gra na wersji z plikami PL, są tacy co grają w RUS.

Pobierz, zobacz/sprawdź, może nie koliduje? a najwięcej "kiełbasienia" jak to Kondotier określa jest wtedy jak na czystą wersje nakłada się pliki językowe itp.

p.s. na tzw. karmę można tez odpalić trajnera - podałem link i podkopsalem trajnera(ss 22 - Napisano środa o 14:01) , działa i nie musisz się martwić jakąś tam karmą.

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen nie wtykaj mi w usta czegoś, czego nie powiedziałem. Kiełbasienie jest po czitowniu, dodawaniu nie pasujących paków, oraz nakładaniu spolszczenia nie na taką podstawkę jaka jest określona. Po spolszczeniach jeszcze nigdy nie było problemu, jeśli znowu "grajek" czegoś nie spartolił.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Stieczkin - spolszczenie jest dla gołego repacka. Jak go chcesz mieć jak należy nic nie dodawaj.

Antyczit blokuje wszelkie zapędy "poprawiania" moda wg. własnych upodobań. Efektem jest natychmiastowy zgon po uruchomieniu się moda.

Natomiast spawner działa jak w każdym innym modzie. Rozważnym pomaga, np. jak nieroztropnie ( lub z niewiedzy ) oddamy arta Skidanowi, a nie postąpimy wbrew informacji z moda. Możemy sobie takiego arta dorobić. Natomiast nierozważnym, którzy naładują plecak rzeczami zespawnowanymi popsuje rozgrywkę, a i może powodować problemy z modem. Bo w spawnerze są rzeczy których w modzie nie ma.

Wycieczka na Obrzeża, to taki legalny spawner w modzie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Stieczkin, sądzę, że w 1 poście tematu sposób instalacji wersji Repack jest napisany bardzo jasno. Nie widzę tam nic o OGSE 0.6.9.2 R2. Zrób dokładnie to co tam pisze, a nie będziesz miał problemów. 

Spawner - po dodaniu do gamedaty pozwala dodawać sobie do gry (prawie) wszystko co występuje w modzie. 

Antyczit - autor dodał do moda antyczita. Nie pozwala on "majstrować" za bardzo w plikach moda. Jest antyantyczit, ale nie działa za dobrze. Lepiej nie kombinować. 

Jednak jak ktoś chce, może dodać to do gry i modlić się, by mod się nie posypał. (Spawner używany rozsądnie nie sprawia problemów).

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stieczkin - w/w teorię już poznałeś a teraz pora na taktykę(takie tam bieganie w masce i OP-2 po polu ;)) - czyli praktykę.

Tak wygląda mod i się nic a nic nie sypie, wali, kiełbasi ;) gdy dodasz:

łatkę 3.3

spawner

antyczit

mod na panoramiczne celowniki - nie na każdy celownik działa

trajner - w/w

wgrasz zapisy gry które w/w (link jest wyżej) i je sobie odpalisz

Nie dowiesz się aż nie sprawdzisz, ja to zrobiłem i działa bez problemu!

Lokacja Prypeć, początek, spotkanie z Abdulem, co mam na dzień dobry od Shkreka:

 

 

 

ss_t_10-16-17_18-41-32_(l11_pripyat).jpg

ss_t_10-16-17_18-42-48_(l11_pripyat).jpg

p.s. termin "kiełbasi" był użyty na tzw. "czatboksie"

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen, niepotrzebnie mieszasz ludziom w głowach. Nie widzę sensu w tym, by grać po rosyjsku jeżeli jest spolszczenie. No chyba, że ktoś zna lepiej rosyjski niż polski. 

A choćby nawet, to instalując rus. Repack nie trzeba instalować patcha 3.3, bo Repack już go zawiera. Spawner można sobie zainstalować, chociaż spokojnie można obejść się bez niego. Antyantyczit i trajner są całkowicie zbędne. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen - o wiele lepsze wyposażenie ja miałem po wyjściu z Obrzeży, nie mówiąc o tym, jakie jeszcze zebrałem po drodze.

Gracz grający poprawnie z całej gamy wszelakiego sprzętu, ma możliwość wybrać co mu się żywnie podoba. A ma co wybrać.

Celowniki optyczne działają wszystkie, tylko trzeba przeczytać takie karteczki instrukcji ich montażu, znajdywane w schowkach, albo kupione np. u Skidana czy Mojsze.

Idąc Twoją logiką, wystarczy pooglądać gameplaye, wgrać cudzego sava ze sterowni Monolitu, poklepać Złotą kulę i uznać że się moda przeszło.

Widzę że zapomniałeś powiedzenia, że nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem w Dziczy, mianowicie jestem w budynku biurowym do którego można dostać się dachem bądź za pomocą łomu zebrałem notatkę dyrektora, znalazłem i otworzyłem teczkę inżyniera przeszukałem sejf i nie wiem co dalej, jak zdobyć klucz do gabinetu dyrektora? Z notatki wynika, że gdzieś obok sejfu lecz tam nic nie ma, obleciałem cały budynek z wciśniętym "F" i oprócz paru medykamentów nic.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem swój CCz który kupiłem X lat temu, na to wrzuciłem repack i na koniec dodałem spolszczenie. Jak na razie jest OK. Nic mi więcej nie potrzeba do szczęścia. :D  Sejwów cudzych nigdy nie wgrywałem. Gram po swojemu i to mi pasuje. Łażę, szukam, szperam. Jak coś pominę i mam problem to tylko jest dodatkowe wyzwanie. 

Dzięki jeszcze raz za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Attilan02 Fabuła Cię tam doprowadzi, a klucz do gabinetu dyrektora będzie w teczce w części budynku z zawalonym dachem. Najpierw obszukaj martwego zwiadowcę.

@Stieczkin Zainstalowałeś Cień Czarnobyla i wrzuciłeś NA TO repack, który jest podstawką zintegrowaną z modem? Coś tu nie gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.