Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Attilan02 - musiałbyś wczytać zapis sprzed zabicia połamańca i zabrać arty . Jakby był wylot, to wtedy fatal z loga ostatniego.

A gdybyś przyniósł lekarstwo Połamańcowi to miałbyś przyjaciela i coś by ci dał. Nie przyszło Ci do głowy, że laka krzycząca huże, huże i spadająca karma nie są bez powodu? Gdzie tylko można w tym modzie, trzeba się obejść bez zabijania. Chyba że to zadanie jak z tym dzikiem, lub kontrolerem na Kordonie. Zabicie agentów, też karmy nie zmniejsza.

@DAC - masz zapis, wgraj zbij koty, weź arta i wyleć. Daj Fatal.

Ja na Obrzeżach grałem wojskiem i przemytnikami, po rosyjsku i polsku. Ani razu mi się coś takiego nie przytrafiło.

A wylot przy połamańcu może być powodowany złamaniem scenariusza. Nie przewidziano zabicia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam zapisu przed tą akcją z połamańcem, save "Dolina Mroku" nadpisałem sobie zaraz przed rozpoczęciem akcji na placu budowy, gdy go wczytuje w ciele połamańca nie ma żadnych artefaktów. Niemniej w folderze gry też można znaleźć  logi z datą ich powstania. Ten crash zdarzył mi się późno w nocy, log o takiej godzinie powstania jest u mnie trzeci od końca, więc prawdopodobnie to ten (skopiowane trzecie od dołu z pliku z folderu o ścieżce zgodnej z poradnikiem kilka postów wyżej : 

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...hadow of chernobyl\gamedata\scripts\sol_utils.script:48: attempt to index field 'actor' (a nil value)
 

 


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się wydaje, że zabicie tego Połamańca jest jedną z możliwości, jak to zrobiłem to mogłem wziąść arty, co prawda potem sprawę rozwiązałem pokojowo lekarstwem od naukowców. Pamiętam jak na Agropromie był ten oficer co popełniał samobójstwo to jak z nim chyba zagrałem brutalnie ;) to w ciele nie miał itemu questowego, a tu jednak Połamaniec ma potrzebnego Arta i kilka dodatkowych skradzionych, o których mówił zleceniodawca, on tak bezpośrednio nie mówił o zabijaniu ale chyba taka aluzja rozwiązania problemu w rozmowie też jakby była. Ps. Jak gram w mody do stalkera to od zawsze jak mam pierwszy raz wejść na lokacje to zostawiam sobie sejwy z przed przejścia, w stylu: wejscie agroprom zajście x18 Wejście do doliny mroku Tych saveów nie nadpisuje i mam do czego wracać jak coś by miało się na danej lokacji zrypać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam kolejny problem troszkę poważniejszy od poprzedniego, otóż wykonałem większość zadań w kordonie w części przed mostem z anomalią, i właśnie wracam z obrzeży tam też wykonałem myślę że większość zadań, no i chciałbym pchnąć fabułę do przodu, a żeby to zrobić muszę przejść przez most na kordonie, żeby do tego doszło muszę wykonać zadanie "Ofiara" muszę podejść do mostu, a nie mogę ponieważ zabija mnie działko, na obrazkach poniżej, nie wiem skąd się tam wzięło, też nie wiem czy jest to wina jakiegoś zadania, czy coś zrobiłem nie tak proszę o pomoc, i z góry dzięki. (dokładna lokalizacja/wygląd i zdanie w zdjęciach poniżej)  

Działko.jpg

Lokalizacja itd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Br3k3N - to już było omawiane. Żaden błąd, a zadanie scenariuszowe. Masz akumulator agentów ( Zadanie z Wilkiem w młynie ) i oni nie chcą Cię z Kordonu wypuścić żywym.

Musisz to urządzenie strzelające zniszczyć. Są dwa sposoby.

Z lewej strony tego magazynu z zombiakami podchodzisz do młyna, wchodzisz na piętro i zaraz w prawo do dziury w ścianie. Wychodzisz na zewnątrz i po takim wąziutkim gzymsiku idziesz do następnej dziury za tymi wiszącymi anomaliami i wchodzisz do środka. Widać przez dziury w dachu strzeladło. Wtedy nawet z samopału można go rozwalić. Trzeba do 10 razy trafić.

Drugi sposób, to bez włażenia na pięterko podchodzisz do tej pochylni z boku młyna na tyle, aby było widać tylko górę tego strzeladła. Daje to gwarancję, że nie oberwiemy przy likwidacji. Ale teraz jest potrzebne coś lepszego niż samopał lub strzelba. Po wizycie na Obrzeżach na pewno takie coś mamy. A nawet jak tam nie byliśmy, to z rozkopanego grobu mamy Mosina. Strzelamy do skutku. 10 - 15 strzałów wystarcza do rozwalenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Dzięki, po prostu od razu po pojawieniu się działka, gdy je zauważyłem, strzeliłem parę razy z Mosina (widać nie wystarczająco) żeby chociaż spróbować je zniszczyć, a ono nie reagowało, więc myślałem że się po prostu nie da, i pomyślałem że pewnie dostane urządzenie które pozwoli mi je zniszczyć na obrzeżach, lub Skidan po prostu da mi questa na to działko, czy coś takiego, i wtedy będzie możliwość zniszczenia go, jednak wystarczyło trochę postrzelać, i już pozamiatane. :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Br3k3N Jeśli jeszcze nie byłeś na Obrzeżach, to nie bierz u Skidana zadania na pokonanie torów, a idź na nie. Dwa warianty gry, dla żołnierzy i dla przemytników. Różnią się między sobą. Ciekawsza jest dla przemytników. Skutek finalny ze sprzętem jednak taki sam. Dałem screeny z "obłowienia się" pomagając żołnierzom.

Po wejściu na lokację, nie rwij się do walki. W temacie dałem opisy jak postąpić, aby nie spartaczyć gry na nich. Są też opisy rozwiązania niektórych sytuacji. Najpierw je poczytaj. Jest też link do filmiku, gdzie jest na Obrzeżach dobra broń.

@bolo - a kartkę z informacją w barakowozie znalazłeś?

Po zrobieniu zadania na uwolnienie, dalsze dialogi z Wasiliewem będą na przejście do baru.

Na Agro możesz pójść już teraz, aby zakończyć zadania z maską i mogilnikami, albo po uratowaniu kompanów, ale nie prowadzeniu rozmów z nimi. Jak masz broń dla Skidana z trupa na szrocie, to jeszcze musisz się pofatygować na Kordon. Po powrocie rozmowa z wojakiem i Stiopką.

Jak Ci Stiopka coś jeszcze nosi, to wcześniej zabierz, bo po rozmowie odchodzi.

Tak że zdecyduj sam, czy najpierw Agro, czy ratunek. Nie ma wpływu na fabułę, bo bez uwolnienia dalej nie pójdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Dzięki za rady, i pomoc, ale niestety wróciłem z już z obrzeży, i wykonałem wszystkie zadania. Popełniłem pewnie kilka błędów, ale niestety ich nie cofnę, a powtarzanie wszystkich zadań na obrzeżach z powodu kilku błędów, nie ma chyba sensu. Mam nadzieję że nie wpłyną one znacząco na fabułę, ale zdecydowanie zadowolę się filmikiem z bronią na obrzeżach. Bo chociaż po nie mogę zawrócić. :)

Edytowane przez Br3k3N
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo - jeśli masz już to zadanie, to musisz pofatygować się na cmentarzysko pojazdów. Najpierw do dyżurki i tam od trupa dostać informację o teleporcie. Po niej musisz się do tego teleportu dostać. Jest bardzo dobrze widoczny, więc nie pobłądzisz.

Tu moje odczucia, więc możesz przy okazji je sprawdzić. Jeśli stoimy pod wysokimi drzewami, albo na kucaka jesteśmy przyklejeni do wraków na cmentarzysku, to te upierdliwe anomalie albo nas wcale nie ruszają, albo wstrząs jest bez przyhamowania nas i zmiany koloru widoczności. Kiedy się przemieszczać od drzewa do drzewa, widzimy na minimapie. Anomalia przestaje nad nami krążyć i znika.

A idąc do teleportu, idź lewą stroną. Tam przy końcu szrotu leży trup. Obszukaj, go i masz broń potrzebną do naprawy i kod do sejfu na Pchlim targu.

Od trupka, do helikoptera z teleportem. Najlepiej wejść nie po płacie smigła na którym nas może wstrząsnąć, ale po tym małym skrzydle i kasetach na pociski. Idziemy po stronie teleportu. Teleport nas przeniesie do Kameleona. Aby zejść bez szkody dla zdrowia, użyj rozszczepiacza i arta z grupy kamiennej, wtedy możesz bezpiecznie zeskoczyć.

I taka rada jak bezproblemowo dostać się do sejfu, chronionego anomalią. Obok hangaru są dwie anomalie, jedna jak na screenie, a druga przy hałdzie od strony przystanku.

ss_administrator_10-17-17_12-42-49_(l02_garbage).thumb.jpg.5b365c586ac11011be23aac3d8ce6acb.jpg

Te anomalie nas łapią, wstrząsaka nami bez uszczerbku dla zdrowia i po chwili takiej przyjemności przenoszą na zadaszenie obok Pchlego targu.

ss_administrator_10-17-17_12-43-05_(l02_garbage).thumb.jpg.75543b0f7e3823db589d8188e318d5b5.jpg

Docieramy do tego teleportu który widać z lewej strony i on przeniesie nas do sejfu. Warto się potrudzić dla:

ss_administrator_10-17-17_12-44-43_(l02_garbage).thumb.jpg.e561df2b91037a7e1195640fe63898f3.jpg

Z Pchlego schodzimy po rurach w stronę bagienka.

Nad Pchlim targiem widać jeszcze jedną anomalię. Radzę się jej przyjrzeć i zapamiętać. Wykorzystamy ją przy zabieraniu Czerwonej kuli potrzebnej do zrobienia Protektora.

Kiedy za pomocą innego teleportu dostaniemy się na pierwszy zbiornik i zabierzemy co jest do zabrania, stajemy na brzegu zbiornika i patrzymy na nią. Ona się do nas zacznie zbliżać. Ustawiamy się tak, aby weszła na nas i jesteśmy na drugim zbiorniku. Zabieramy Czerwoną kulę. Bezpieczne zejście artem kamiennym.

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, DAC napisał:

Jak próbuję wziąć tą "sierść" od zatłuczonego kota to mam wyjazd.
 

UWAGA - Wyloty podczas zabierania "Sierści", "Ulika" (po zabiciu połamańca) i wiele innych problemów i wylotów spowodowane są za dużymi ustawieniami moda. Nawet jak gra działa płynnie, to warto zmniejszyć ustawienia i grać bez problemów. Miałem tak podczas przechodzenia moda po raz pierwszy. Po zmniejszeniu ustawień wszelkie problemy zniknęły. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@xardas66 - zdarza się, że mimo posiadania ochronnego kombinezonu, ochrona anten strzela do nas. Wtedy ten NPC ucieka z baraku i goni po terenie. Jego życie kończy się przeważnie w elektrze na schodach przed antenami. Klucz możesz zabrać z trupa.

Można też kombinować, jak w pobliżu zamkniętego wagonu zabijesz NPCa, przytargaj go w pobliże tych dziur pomiędzy wagonem a ścianą. Z niego powinno się udać wskoczyć. Albo wyrzucić swój pancerz i z niego przeskocz. Skrypt przy wejściu do labu i tak zaskoczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I kolejny problem...

Wykonując zadanie "Ofiara" muszę poczekać przy tym wiadukcie kolejowym, za tymi kolesiami co mnie gonią (tak zniszczyłem działko :P) no i staje w wyznaczonym miejscu, jest piknięcie zaliczające, i teraz muszę za nimi poczekać no ok, czekam i czekam i czekam tak z 10 minut, i nic się nie dzieje ani nie dostaje wiadomości od Skiadana, ani oni nie przychodzą, kompletnie nic się nie dzieje. A jak oglądałem na yt to dosłownie po 10 sekundach, od stanięcia w wyznaczonym punkcie, przychodzi wiadomość od Skidana, a oni się pojawiają obok przystanku. A u mnie po 10 minutach nic kompletnie, poza tym jak zrobiłem zapis w okolicach wiaduktu i chciałem go wczytać, to miałem błąd "fatal error" nie wiem czy to coś znaczy, czy po prostu to jest takie miejsce, z wylotem przy wczytaniu gry. Z góry dzięki za pomoc. Sorka że cały czas wam zawracam głowy, ale nic na to nie poradzę, sam bym chciał przejść chociaż jednego moda bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.