Agrael Opublikowano 11 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Ciekawa sprawa.. Jestem na Rostoku. Po wejściu przez dach do zabitego dechami domku, od razu wziąłem teczkę, w której to był klucz oraz notatki. Klucz w teorii pasuje do sejfu, jak i zamku, który otwiera kraty do pokoju, w którym jest popiersie sławetnego Władimira Ilicza Uljanowa. Lecz jest problem. Gdy otworzę sejf kluczem to już nie mogę otworzyć krat do pomieszczenia z popiersiem i na odwrót. Ciekawe, czy to zamierzony cel twórcy moda, czy może błąd. Spoiler Ja wybrałem opcję zabrania popiersia, mamy też opcję rozbicia go i co za tym idzie zabrać artefakt, który z niego '' wyskakuje ". W sejfie natomiast też jest artefakt, nic nadzwyczajnego, ale jest. U was było podobnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 @Agrael Temat już był opisywany kilka razy, w tym dzisiaj na czacie. Da się zjeść ciastko i mieć ciastko. Podpowiedź: teleportacja A skoro już tu jestem, to wszystkim obecnie grającym życzę bezpiecznej drogi do tytułowej Kuli Niestety u mnie już wszystko wali się na łeb, na szyję, skrypty z zagadkowych powodów nie działają, niektóre przedmioty znikają bezpowrotnie, strefy anomalne wypluwają artefakty, chociaż ich nie ma i inne takie absurdalne rzeczy, których nie umiem i nie chce mi się naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 11 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Dzięki. Czyli jednak się Da. I chyba już nawet wiem jak. Swoją drogą, Poltergeist dał mi się niezłe we znaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 No coś Ty! Jak masz za małą siłę ognia, to idź po jajka albo PKM i właź na dach Kamaza. BIPSIZON i jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 11 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Rozpracowałem własną taktykę. Wszedłem na wieżę, wychyliłem się i waliłem ze snajperki - złożył się jak szwajcarski scyzoryk, ale nieźle mnie poturbował. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 12 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Witam wszystkich i proszę o poradę, na Kordonie jest lodówka po otwarciu pojawia się kontroler i z nim rozmawiamy. Aby ja otworzyć trzeba najpierw otworzyć skrzynie zabezpieczona zamkiem cyfrowym, wpisuję cyfry 384520 takie jak na filmie i nic, prawdopodobnie nie da się otworzyć ze względu na brak informacji od Markowa, moje pytanie gdzie znajdę albo notatkę lub inną informację na ten temat. Z góry dziękuję za grzeczność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 12 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Zwłoki Markowa znajdziesz w budynku młyna. Uwaga, jest tam sporo zombiaków, w tym te zarażające dżumą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 12 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Bardzo dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 @bolo - z kontrolerem masz dwie opcje. Oddać mu czaszkę, lub kontrolera zabić. Jak oddasz, on daje Ci organki i udziela informacji do czego służą. Jak go zabijesz po odmowie, organki zabierasz z jego trupa. Nie pozbywaj się ich aż do wykonania zadań w Dolinie Mroku. Pomogą Ci dostać się do drzwi labu. Co zrobić z nimi masz w spojlerze. Czytaj jeśli chcesz. Spoiler Wejścia do zakładu bronią latające anomalie odrzucające. Zagranie na organkach powoduje że jakby chowały się po kątach. Można wtedy chodzić spokojniej tak po placach zakładu, jak i docierać do drzwi labu. A trzeba kilkukrotnie. Inny sposób dotarcia do drzwi, to unikając anomalii wskoczyć na dźwig, z niego na dach przybudówki, z niego na ogrodzenie tej wnęki i po niej do okien zakładu. Za nimi na kucaka wskakujemy na rury i po rurach do przejścia w następną salę. A dalej to już zręcznościowo. Dopóki nie dostaniesz zadania na rozspawanie drzwi labu, nie zabieraj żadnych butli z gazem, choćbyś znalazł. Ale za to wejdź do kabiny dźwigu. A czaszka się przydaje, przy spotkaniu z z innymi kontrolerami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Znalazłem coś, o czym jeszcze nikt nie pisał: jak będziecie na Dziczy (jak np. @Agrael teraz), to rozejrzyjcie się za czymś takim: Spoiler Jest ich 5, a po skompletowaniu wszystkich coś dostaniecie. Co - nie powiem W razie problemów ze zlokalizowaniem odłamków, na YouTube są poradniki - sprawdziłem. To jedna z opcjonalnych zdobyczy, ale wcale nie tak trudno ją znaleźć. Czy warto, ocenicie sami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 12 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Nikt nie pisał, ale znamy sprawę ;) jak mówił mój profesor. Tylko ja znalazłem 4 i ostatniego za nic nie mogę znaleźć. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 12 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Bolo! jak ukatrupisz kontrolera koło baraku z lodówka i sejfem to masz bonus: napadną cie wściekłe psy oraz przyjdą na widzenie do ciebie dwaj bracia/kumple kontrolera - 2 kontrolerzy, ich tez musisz ukatrupić, dopiero potem idź(jak już masz czaszkę) na ATP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 12 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Tak, jest coś takiego, o czym wspomniał @Sierioża Te odłamki są porozrzucane po całej lokacji, ale nie trudno je odszukać - świecą się na zielono. - Pierwsza w wagoniku, gdzie była notatka zwiadowcy - Druga obok szyn, gdzie panoszą się elektry - Trzecia w podziemnym garażu - Czwarta w hali gdzie panuje wysokie promieniowanie - Piąta obok barakowozu Kolejność zbierania obojętna. Odłamki się połączą i w efekcie otrzymamy artefakt, który delikatnie podnosi nasz udźwig. Coś w sam raz dla tych, co ciągle narzekają, że nie mogą dużo zbierać. Tak czy siak - szału nie robi, dla mnie bezużyteczny. Ja natomiast mam dylemat, jestem nad Jantarem. Korzystniej jest zostawić czy pozbyć się Lalki ? Nie wiem jak można się przyzwyczaić do gadającej lalki, która tylko siedzi w plecaku, ale momentami sporo mi pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 @Agrael Zepsułeś. Trzeba było chociaż w spoiler wrzucić... Poza tym artefakt oprócz podnoszenia udźwigu ma jeszcze jedną całkiem przydatną właściwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xardas66 Opublikowano 12 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Czy z Rostoka będzie można wrócić na wcześniejsze lokacje czy już tylko do przodu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 12 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 19 minut temu, xardas66 napisał: Czy z Rostoka będzie można wrócić na wcześniejsze lokacje czy już tylko do przodu ? Można wrócić. Nie da jednak wrócić z Baru na Wysypisko. Jest co prawda fix, ale podobno powoduje problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attilan02 Opublikowano 12 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Dziwna rzecz. Przestało mi działać kopanie. Zauważyłem to zaraz przed 2 crashem takim jak "Możliwe problemy". Zwiedziłem już Wysypisko, Agroprom oraz dwie poprzednie lokacje i moje pytanie brzmi czy w kolejnych lokacjach w grobach można znaleźć coś naprawdę fajnego, wtedy spróbuje reinstalu, bo jeśli nie to gram dalej, bez kopania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Po przejściu do Baru już nie ma więcej grobów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 13 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Już skumałem anomalię - "zetor"(DAN coś tam), notatka od Wołchowa nr 6 na 'swałce" koło zetora więc pewnie nr 7 - finalna koło zetora na Agropromie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 13 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Na Obrzeżach mam dziwny problem. Po załatwieniu sprawy na posterunku kieruję się w stronę wioski i w małej dolince z kotami po zabiciu trzech bojców ekran robi się czarno-biały. Wczytuję save'a ponownie, i to samo. Zmieniam trasę i to samo. Czyżby jakiś błąd w tym miejscu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 13 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Ja miałem, że któryś zawsze uciekał przez teleport, ciemność a potem znów normalne widzenie i potem dialog u handlarza i m misja na przejście przez tory via misja w młynie/silosie z Wilkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 13 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 38 minut temu, DaarMoo napisał: Na Obrzeżach mam dziwny problem. Po załatwieniu sprawy na posterunku kieruję się w stronę wioski i w małej dolince z kotami po zabiciu trzech bojców ekran robi się czarno-biały. Wczytuję save'a ponownie, i to samo. Zmieniam trasę i to samo. Czyżby jakiś błąd w tym miejscu ? Nic takiego nie miałem. Oczywiście, jeżeli jakiś kot podleci za blisko, to traci się wzrok i ekran robi się czarny, ale po pewnym czasie wraca widzenie i jest ok. Spróbuj może zmniejszyć ustawienia. Ja miałem tak, że mod działał mi płynnie na dynamicznym oświetleniu, ale pojawiały się dziwne problemy, a nawet psucie zapisów i wyloty. Po przejściu na oświetlenie statyczne - wszystkie problemy zniknęły. 3 godziny temu, vidkunsen napisał: Już skumałem anomalię - "zetor"(DAN coś tam), notatka od Wołchowa nr 6 na 'swałce" koło zetora więc pewnie nr 7 - finalna koło zetora na Agropromie. @vidkunsen, jak zdobędziesz Dezintegrator DAN-15 i przy jego pomocy zneutralizujesz anomalię koło spychacza w Dolinie Mroku, i przeczytasz znalezione dokumenty, to zaczyna się zadanie na odszukanie "Mogilników". Są jeszcze 2, na Wysypisku i Agropromie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 13 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 O Agropromie to już słyszałem, Kondotier chyba coś wspominał, ale dzięki za info - potwierdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 13 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Godzinę temu, DaarMoo napisał: Na Obrzeżach mam dziwny problem. Po załatwieniu sprawy na posterunku kieruję się w stronę wioski i w małej dolince z kotami po zabiciu trzech bojców ekran robi się czarno-biały. Wczytuję save'a ponownie, i to samo. Zmieniam trasę i to samo. Czyżby jakiś błąd w tym miejscu ? Z tymi kotami ciekawa sprawa. W pobliżu drogi można natknąć się na trupy, nie pamiętam ile dokładnie ich tam było, ale obok nich leżała ranna dziewczyna, po podejściu do niej i udzieleniu pomocy czeka nas krótki dialog, okazuje się, że to turystka. A co się dalej stanie ? Coś dziwnego, nie będę zdradzał, ale pojawią się koty. I właśnie te przerośnięte koty powodują, że mamy co chwilę czarny ekran, jak się koty na nas rzucą to ciężko się z tego wyrwać. Po szybkim czasie czarny ekran ustępuje, a najlepiej to wybić pobliskie koty. Gdy przeszukamy jednego z nich, znajdziemy ciekawego arta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KieŁ_ Opublikowano 13 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 To zadanie na zbadanie Mogilnika w Dolinie Mroku pojawia się po wejściu w posiadanie dezintegratora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.