carlopapa Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Chcę zapytać tych co grają w LA czy działa wam opcja "OPCJE LA" w menu gry?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Ta opcja jest u wszystkich zablokowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 (edytowane) Chcę zapytać tych co grają w LA czy działa wam opcja "OPCJE LA" w menu gry?? Nie wiem, sprawdzę, mam np. w opcjach językowych: angielski, włoski, rosyjski, oczywiście dałem na ludzki język napisów czyli rosyjski. p.s. opcje graficzne niektóre mam poblokowane, jakby co to dam znać czy wszystkie opcje działają. ;) Vidkunsen, jedynie starsza córka może mi pomóc, ale z tą jestem "na wojennej ścieżce" (taki wiek, że wiecznie coś nie pasuje), ale o motywie ze słownikiem w sumie nigdy nie pomyślałem (a wydaje się to takie oczywiste i proste rozwiązanie). Najpierw dokończę Czas Przemian II do CS, a potem jakby co, to słownik w rękę i do boju :DRozumiem, też mam dzieci na wojennej ścieżce, zwłaszcza jak ty cos chcesz to one zawsze "są zajęte"... ;) LA Changes by Chriotmao i LA PL Release Alpha_fix, ktoś wie jak to działo i co nam zmienia w rozgrywce???p.s. solucja, opis broni, artów potrzebne na gwał... ;) Aha ! trafiłem na cos takiego: Spolszczenie do Lost Alpha.http://www.mediafire.com/download/65hef71tcnmcyr2/spolszczenie.rar nie wiem czy działa i czy jest konkretne czy tez ...kolejna namiastka spolszczenia. Na http://stalkermod.ru/MODYI-Teni-CHernobyilya/stalker-lost-alpha-addon.html nie trafiłem na solucję. Edytowane 6 Maja 2014 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre Woz Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 (edytowane) WitamJeśli ktoś byłby zainteresowany to w grze jest do "wygrzebania" fajna giwerka "vintorez_m4".Co prawda jest to wersja tylko testowa ale działa auto-namierzanie i zmienny zoom i w łatwy sposób można ją przystosować do użycia, bardzo przydatna w warunkach złej widoczności.Pozdrawiam <Spoiler>Vintorez_m4 znajduje się w ->gamedataconfigmiscitemstest_items.ltx, ale w bardzo uproszczonej wersji. Konfigi wziąłem z "wpn_vintorez" i troszkę je pozmieniałem. Działa pięknie.Ja dodałem sobie spawnerem ale można dopisać go do ekwipunku startowego lub jako nagrodę za jakieś zadanie. Edytowane 6 Maja 2014 przez Andre Woz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 @Andre Woz, jeśli masz taki namiar na coś ciekawego, to wrzucaj od razu w spoiler "ukryj" i zainteresowani tam zajrzą, a inni nie muszą.Mam też pytanie. Jak nazywa się ten obiekt przed mostem? Po prawo jest jakby fabryka, a przy drodze po lewo też coś jest. Mam tu nazwę Elewator, a coś mi mówi, że to ma inną nazwę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colt Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 (edytowane) Chcę zapytać tych co grają w LA czy działa wam opcja "OPCJE LA" w menu gry??Tam były różne ciekawe ustawienia dotyczące Blowoutów, HUD jak i możliwość wyłączenia zadań pobocznych, co zresztą uważam powinno być możliwe w oficjalnym wydaniu. Tak ogólnie, to z tego co widziałem wersja Beta jest znacznie stabilniejsza i ogólnie sprawna. Ulepszanie broni działa od samego początku, PDA nigdy nie wywala. Żadnych crashy. Dziwne reczy po prostu. Ogólnie to ja dałem sobie spokój z Lost Alpha, niestety w obecnym stanie jest dla mnie największym rozczarowaniem tego roku. Podobnie zresztą jak SoC kiedy został wydany. Lost Alpha to świetne mapy, znacznie lepszy silnik ale reszta... naprawdę przez te 6 lat nic sensownego nie dało się z tym zrobić? ALife gorszy niż w którym kolwiek Stalkerze, podobnie jak Sztuczna Inteligencja. Nie wspominając o parametrach broni, które chyba nikt nie ruszał przez cały development. Zobaczę w przyszłości jakie zmiany będą z kolejnymi patchami ale im więcej grałem, tym większe miałem wątpliwości czy cokolwiek zmieni się na lepsze. Tak sama sytuacja jak z GSC wiele lat temu - Dużo gadania i obietnic przez lata, znacznie mniej konkretów w rzeczywistości. Wielka szkoda. Edytowane 6 Maja 2014 przez Colt 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 (edytowane) Od dnia dzisiejszego jestem koordynatorem tłumaczenia Lost Alphy na język polski. Jako że spolszczenie jest już w bardzo zaawansowanym stanie, chciałbym jak najszybciej udostępnić je jak najszerszemu gronu graczy. Potrzebuję jednak chętnych do pomocy - zostało parę ostatnich plików do przetłumaczenia (ja zajmuję się całą reszta, a więc scalaniem, korektą techniczną, itd.). Jeśli ktoś jest zainteresowany, proszę o kontakt na PW (podajcie swój adres mailowy), a ja następnie prześlę odpowiedni plik. Każdy, kto weźmie udział w przedsięwzięciu, będzie rzecz jasna dodany do creditsów. Z góry dzięki! Edytowane 6 Maja 2014 przez Trikster 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 (edytowane) Tam były różne ciekawe ustawienia dotyczące Blowoutów, HUD jak i możliwość wyłączenia zadań pobocznych, co zresztą uważam powinno być możliwe w oficjalnym wydaniu. Tak ogólnie, to z tego co widziałem wersja Beta jest znacznie stabilniejsza i ogólnie sprawna. Ulepszanie broni działa od samego początku, PDA nigdy nie wywala. Żadnych crashy. Dziwne reczy po prostu. Ogólnie to ja dałem sobie spokój z Lost Alpha, niestety w obecnym stanie jest dla mnie największym rozczarowaniem tego roku. Podobnie zresztą jak SoC kiedy został wydany. Lost Alpha to świetne mapy, znacznie lepszy silnik ale reszta... naprawdę przez te 6 lat nic sensownego nie dało się z tym zrobić? ALife gorszy niż w którym kolwiek Stalkerze, podobnie jak Sztuczna Inteligencja. Nie wspominając o parametrach broni, które chyba nikt nie ruszał przez cały development. Zobaczę w przyszłości jakie zmiany będą z kolejnymi patchami ale im więcej grałem, tym większe miałem wątpliwości czy cokolwiek zmieni się na lepsze. Tak sama sytuacja jak z GSC wiele lat temu - Dużo gadania i obietnic przez lata, znacznie mniej konkretów w rzeczywistości. Wielka szkoda.Zachowujesz się jak gówniarz - i nie, nie będę przepraszał za to słowo. Dlaczego ? Ekipa dezowave to grupka pasjonatów, która postanowiła pokazać wszystkim, jak może wyglądać Zona. Robili to za swoje pieniądze, kosztem swojego wolnego czasu, nikt im za siedzenie przy komputerze nie płacił (to tak a'propos programistów czy grafików z GSC). I teraz przychodzi jakiś gówniarz (nie jeden zresztą), i ma wielkie pretensje, bo to, bo siamto, bo owo, bo coś mu się nie podoba, bo zrobiłby to lepiej... Skoro jesteś taki thebeściak, to weź zrób sam lepszego moda do Stalkera. Porównywalnego z Lost Alpha - bo trader moda każdy sam sobie może zrobić. Stwórz całą nową grafikę, wymyśl fabułę...pewnie wiesz, jak się robi moda ? Ciekawy jestem, ile czasu tobie by to zajęło ? Tylko radzę, żebyś robił to sam, bo jak komuś dasz swojego moda np. do testowania, to może się okazać, że twoja praca "cudem" jakimś wyciekła do netu, i inni moderzy bez skrupułów skorzystali z twojej pracy. Podejmujesz się ? Heh, bardzo w to wątpię. Więc następnym razem zanim zaczniesz coś krytykować, to może najpierw zastanów się nad ogromem pracy, jaka została włożona w tego moda. Profesjonalne firmy zajmujące się wydawaniem gier potrafią wypuścić produkty z większymi bugami, czy w ogóle niegrywalne. Tylko, jak zapłacisz 100 czy więcej złotych, to byś nie narzekał, tylko grzecznie czekał na poprawki. A że tutaj grę dostajesz za darmo, to możesz sobie pozwolić na wylanie na kogoś wiadra pomyj ? Typowy "polaczek", w najgorszym tego słowa znaczeniu :/ Edytowane 6 Maja 2014 przez apg2312 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colt Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Już nawet nie będę zniżał się do twojego poziomu tylko napisze tyle- 5 lat czytałem ich obietnice Czym Lost Alpha będzie, jak wszystkie zalety wspominane publicznie już są w grze. Też pamiętam jak pisali niepochlebne opinie na temat innych modów, bo to tylko wykorzystywanie materiałów GSC a dez0wave tworzy całkowicie coś nowego. To co zostało wydane w porównaniu do tego jak się rozpisywali na temat swojej produkcji, nic nie ma do rzeczywistości i stąd jest moje wielkie rozczarowanie i "narzekanie". Specjalnie wziąłem narzekanie w cudzysłów, bo wspomniane problemy nie są moimi wymysłami tylko w takim stanie jest właśnie Lost Alpha. Jakby nie było tego całego gadania i obietnic to pewnie podszedłbym do tego jak do modyfikacji F.O.T.O.G.R.A.F. - Pograłem, nie spodobało mi się i odinstalowałem. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Panowie, jednak prosiłbym abyście się postarali nie kłócić/sprzeczać. Nie istotne w tym momencie kto ma racje ale jak to się mówi - Kultura musi być. Nie chcę potem przyznawać nikomu ostrzeżeń. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 (edytowane) Racje i abberracje, jeden jest wściekły bo za "pracę społeczną" zbiera samą krytykę i wytykanie potknięć a drugi się wścieka bo to na co oczekiwał nie spełniło jego oczekiwań/marzeń, może by tak wariant pośredni, czyli ten co narzeka niech skuma się z moderami i niech zrobia dla niego i innych jakąś poprawkę??? która zadowoli wąskie grono malkontentów, obronca moda niech postara się pomóc w tymże przedsięwzięciu.Produkt jaki jest, widać, bierzesz wraz z dobrodziejstwem inwentarza lub nie, w człowieku najbardziej cenię wolność wyboru, to nie wojsko/powinność można wybrać nie ma przymusu.Dałem wam po punkcie bo każdy z was ma trochę racji z którą się część z nas utożsamia i na zgodę muza: http://www.youtube.com/watch?v=7_qBSQ19s7I&list=RD1cb_mj15GEs ;) Edytowane 7 Maja 2014 przez vidkunsen 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksantyp Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Colt ma prawo do wyrażenia swojej dezaprobaty - jemu się LA nie podoba. Z drugiej strony są już osoby, które tą modyfikację ukończyły - czyli jest ona grywalna ... Moim zdaniem od przybytku głowa nie boli i bardzo dobrze że LA się ukazała ... Nie jest naj, naj ale kto widział już grę idealną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre Woz Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 WitamW LA wbudowany jest "spawner" ale jest wyłączony, aby go włączyć należy w pliku --> gamedatascriptsui_main_menu.script usunąć linię 310 "--[[" i linię 320 "]]".Po wyjściu do menu używamy F1,F2,F3 - u mnie działa, jest bardzo rozbudowany i ma wiele opcji których nie sprawdzałem ale chyba wszystko powinno być OK.Pozdrawiam 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Ciekawe dlaczego nie jest od razu dostępny, tylko trzeba go jakąś kombinacją uruchomić. Hmm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 (edytowane) Andre Woz ! sprawdzę bo...bo mam na koncie 2966 rubli a sidor ma fajnego buldoga na stanie.ale za 7000 rubli ;) Edytowane 7 Maja 2014 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre Woz Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Andre Woz ! sprawdzę bo...bo mam na koncie 2966 rubli a sidor ma fajnego buldoga na stanie.ale za 7000 rubli ;)WitamW spawnerze będziesz miał go za friko a ja polecam "vintirez_zoom"Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 (edytowane) Spoko Andre ! popatrzę, jestem zwolennikiem konkretnych rozwiązań albo sajga w japę chimery albo pk na wyrodki, czasem jak z kobietą trzeba bestię vintarem potraktować.Wintar byłby pomocny przy 1-ej poważnej misji z ekipą na bazie na prawo od wiaduktu.Tak ode mnie prywatnie, zamieniam sie w artefakt (juz mam prawie pół wieku) i ....i zauważyłem cos fajnego w LA - tam rosną maki!!! . ;) Edytowane 7 Maja 2014 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smerf45 Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Witam. Właśnie sprawdziłem ten spawner - sposób podany przez Andre Woz działa jak ta lala. Menu po angielsku, opcji do wyboru dużo. :yes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colt Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Racje i abberracje, jeden jest wściekły bo za "pracę społeczną" zbiera samą krytykę i wytykanie potknięć a drugi się wścieka bo to na co oczekiwał nie spełniło jego oczekiwań/marzeń,Lost Alpha była przeze mnie wcześniej chwalona, więc proszę nie próbować wmówić mi że było inaczej. Im dalej w grę tym wiecej niezgodności widziałem ze słowem twórców i tu już nie chodzi o bugi. Nie spodziewałem się gry idealnej, takie nie istnieją, tak jak napisał kolega @ksantyp. Jedyne oczekiwania jakie miałem bazowały na słowach ekipy dez0wave. Stąd pochodzi moje rozczarowanie i coraz więcej osób to piszę, z tego co widziałem. może by tak wariant pośredni, czyli ten co narzeka niech skuma się z moderami i niech zrobia dla niego i innych jakąś poprawkę??? która zadowoli wąskie grono malkontentów, obronca moda niech postara się pomóc w tymże przedsięwzięciu.Niestety nie mam wystarczającego pojęcia na temat skryptów Stalkera ani programowania, a oni potrzebują ludzi z raczej zaawansowaną wiedzą. Gdyby było inaczej byłbym pierwszy do pomocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 (edytowane) Czytając narzekania i sarkastyczne wypowiedzi o grze ( bo nie jest to mod - mody do niej to dopiero będą ), postanowiłem nie czekać na polonizację ( brak znajomości angielskiego :( ).Pobrałem grę z naszej pobieralni w godzinę, do tego patch 30013, no i instalacja. Sporo to trwało, instaluje sporo dodatków.Uruchomiłem grę, zmiana w opcjach ( ustawiłem grę po rosyjsku ), w zaawansowanych ustawieniach trochę pozmniejszałem obciążenie detalami i po restarcie komputera odpalenie gry.Ruszyła bez problemu. Miłe zaskoczenie na starcie. "Hotel" u Sidorowicza 4 gwiazdkowy :).Sidor pogadał do mnie, no i tu był dysonans. To nie to. Angielski u Sidora, to jak róża przy kożuchu. Ale poszło dalej. Jestem już po wszystkich zadaniach na tej lokacji, jak na początek gry dobrze uzbrojony ( AK74u, MP5, obrzyn, PM - Forta nie chciałem, sprzedałem ), a do tego sporo amunicji i 2550 rubli na koncie :).Idę do Sieryja na Wysypisku.Zaliczyłem dwa wyloty bez fatal i bez problemów z wgraniem zapisu.Kolorki ładne. Zaliczanie lokacji trochę trwało, bo i trzeba ją było przy okazji zadań trochę pozwiedzać ( świerzynka ), no i wyłapać te niuanse z przenoszeniem amunicji na pas, kontrolowaniem wskaźników najedzenia i pragnienia. Przynajmniej na tym etapie, nie mam do jakości gry żadnych zastrzeżeń.Polonizacja musi powstać przy udziale dwu grup tłumaczy. Z rosyjskiego i angielskiego. To niestety, stanowi spory problem. Nieobeznanym w niuansach tłumaczenia, może to wydawać się dziwne, ale to co widzimy w dialogach na ekranie, jest rozrzucone po rożnych plikach, w rożnych katalogach. Stąd te angielskie "wstawki" w dialogach rus.Ale nawet ja, nie znający angielskiego, pamiętając natomiast co w tych dialogach zawsze bywało ( są to jak na razie dialogi standardowe o "pracę"), mogłem je wykonać. Tak że, niecierpliwi mogą spokojnie grać, bez obawy o nerwy i klawiaturę :)). A malkontenci, oczekujący jeden bóg wie czego, mogą kupić sobie strzelankę i na niej wyładowywać swoje kompleksy. Edytowane 7 Maja 2014 przez kondotier 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 8 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 (edytowane) Urzekła mnie bujność przyrody, kwiatki(maki), zwierzątka - normalnych brak, gram, idę dalej, ciągły brak kasy sprawia, że marzę o robocie z baru lub dobrym znalezisku/schowku. Andre !!! "W LA wbudowany jest "spawner" ale jest wyłączony, aby go włączyć należy w pliku --> gamedatascriptsui_main_menu.script usunąć linię 310 "--[[" i linię 320 "]]"." w tym pliku nie znalazłem żadnej linijki w ktorej występuje liczba 310 lub 320, objaśnij/pokaż na rysunku/fotce gdzie co i jak!! ;) Edytowane 8 Maja 2014 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober322 Opublikowano 8 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 @vidkunsen chodzi o te linijki: --[[elseif dik == DIK_keys.DIK_F1 then --/#+# (add.options)self:OnButton_options_la()elseif dik == DIK_keys.DIK_F2 then --/#+#(debug tools)self:OnButton_show_toolskit_menu()elseif dik == DIK_keys.DIK_F3 then --/#+# (debug spawn)self:OnButton_show_spawn_menu()elseif dik == DIK_keys.DIK_V and (ui_hud_tools) then --/#?# whether and it is necessary?console:execute("main_menu off")ui_hud_tools.displayWindow()]]pierwszą i ostatnią usuwasz i powinno działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 8 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 @bober322, zaznacz kolorem te linie do usunięcia i znikną niejasności. W przyszłości też możesz tak oznaczać dane rzeczy i uniknie się dodatkowych pytań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 8 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 (edytowane) bober322 i agp2312 spróbuję obu metod. ;) Pytanko fabularne - idąc do rozbójników od sidora omijam trepów, idę drugi raz i mam w pda jakieś mutanty do rozwalenia pod drugim wiaduktem - na lewo od trepów mając melino-szałas sidora za plecami czy muszę zaliczać te mutanty??? tam gdzie zazwyczaj jest elektro?? Edytowane 8 Maja 2014 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 8 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Tak, mutanty w tunelu musisz zaliczyć. Przy okazji poszukaj w tunelu drzwi do podziemi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.