Skocz do zawartości

Dyskusja ogólna


Vorenus

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje pomocy.

Grałem w Lost Alphe, zapisywałem zarówno Quicksave'm jak i esc->zapisz grę, lecz moje zapisy w ogóle nie pojawiły się w Esc->wczytaj grę. Po ponownym uruchomieniu gry też ich nie było.

Czy wie ktoś co mogę zrobić ,aby naprawić ten problem?

Proszę o szybką odpowiedź. W komentarzu jak i (jeśli ktoś byłby tak miły) w prywatnej wiadomości.

Edytowane przez bartus555555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod bardzo ładny, świetna grafika. Odwalili chłopaki kawał dobrej roboty. Chwała im za to!

Jak pierwszy raz ujrzałem Kordon kilka lat temu w buildzie to pomyślałem że tak właśnie powinien wyglądać, a nie parę drzewek i kamieni.

No ale narazie LA odkładam na bok, tak czytam te dialogi i wraz nie wiem o co chodzi :D  Pierwszy zabity mutant/stalker, pierwszy artefakt/schowek-starczy.

Czekam na spolszczenie, poza tym jeszcze F.O.T.O.G.R.A.F-a nie ukończyłem a już zabieram się za następne...  :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to spolszczenie macie pełne? Ja mam już na początku zadanie po angielsku - Find out information about yourself. To samo z zadaniem - Kill Strelok. Namieszałem coś?

 

Przejrzałem pliki tego spolszczenia i nie ma po polsku - Zabij Striełoka. Pliki w folderze pol są w różnych językach - ang. rus i po polsku. Trochę dziwne to spolszczenie. A co z folderami gameplay, scripts, tam też jest różnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że jeszcze trzeba będzie poczekać, aby mod Lost Alpha normalnie odpalał. Przy porównaniu plików w winMerge, pojawia się komunikat - "w tych plikach są używane różne typy znaków końca linii". To chyba nie jest normalna sytuacja. Może ktoś tu jaśniej się wypowiedzieć, co do tego komunikatu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Expression    : fatal errorFunction      : CBlender_default::CompileFile          : BlenderDefault.cppLine          : 62Description   : <no expression>Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: stonston_bort_j01

Taki error mam przy próbie wejścia do Great Metal Factory. Gram na oświetleniu statycznym, jeśli ma to znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Viper46820

Potwierdzam, pewnie to samo będziesz miał w Dolinie Mroku. Brak jakichś tekstur. Niestety będziesz zmuszony włączyć dynamika i wszystkie suwaki na minimum, oczywiście wyłączony cień słońca. Ponadto odnotowałem problem z ulepszaniem giwer u Petrenki (?). Wylot do pulpitu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli będzie jako patch, to dobrze, bo powiem szczerze, że nie bardzo mam ochotę je robić.  Pograłem trochę i raczej odpuszczę sobie LA. Sidorowicz gadający po angielsku, to kompletna porażka. Lokacje z bildów też widziałem. Może jak zostaną usunięte większe niedoróbki powrócę do gry.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.