Gość Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 11 minut temu, kondotier napisał: Wybieram się do Zapomnianego lasu, więc podpowiedzcie, czy do Krzyża można iść samodzielnie, czy czekać aż chyba Sidor wyśle. Ja już jakiś czas temu poszedłem sam, niedawno oddałem zadanie na artefakty i wszystko niby gra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Do Zapomnianego Lasu poszedłem poszukać książki dla Górnika, Krzyża spotkałem przypadkowo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 No to już wiem, że do Zapomnianego z artami się wybierać. W OP2 było zadanie na Krzyża za zapłatą. Teraz nikt za tę wizytę płacić nie zechce? A co z tym finałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 (edytowane) Masz włączone w opcjach pauzy po każdym przejściu na lokację/wczytaniu gry? Jeśli tak to wyłącz albo po prostu na klawiaturze wciśnij klawisz "pause" jest on obok scrolla. A informacja o braku połączenia informuję nas o braku łączności ze światem zewnętrznym bo zapuściliśmy się w otchłań. Edytowane 7 Lipca 2017 przez Pure 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mestrux Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2017 Naprawdę? Jak ja mogłem o tym nie pomyśleć... Jestem dzisiaj kompletnym warzywem.... Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Proszę o sprecyzowanie. Wiem że dla Kulinara w Prypeci potrzebna będzie broń i arty. Zaczynam to gromadzić i przenosić bliżej niego. Mam tylko niejasność dotyczącą strzelb i pistoletów. W rus poradniku jest wymieniony Desert Eagle VII. Mam ich kilka, ale też znalazłem niestandardowy Pustynny Orzeł z celownikiem. Który z nich będzie potrzebny. W poradniku też jest wymieniona strzelba TOZ34 obriez. Jeszcze takiej nie spotkałem. Są tylko TOZ34 nieobcięte. Są za to obriezy BM16. Która odmiana jest potrzebna. I kolejna sprawa. Gdzie w tym modzie schował się Tolik w zadaniu na radiostację. Przy ognisku pomiędzy tunelem a lokomotywą, u mnie urzędują bandyci. Nawet żadnego trupa nie ma. Zatrzymałem się przy moście, aby dostać podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 16 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Wystarczy zwykły Desert Eagle Mark VII. Ten zwany Pustynny Orzeł to bodajże Mark XI. Strzelby będą potrzebne zwykłe BM16. Nie pamiętam, czy to akurat Tolik, ale większość questowych stalkerów z początku gry przeniosło się do Mrocznego Parowu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 23 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 (edytowane) Hey. Mam takie krótkie pytanie. Czy bardzo potrzebna jest postać Krysiuka? Zginą w anomalii na Bagnach zadnie zrobiło się niezaliczone a PDA Dzika znalazłem w schowku na Agropromie. Edytowane 23 Lipca 2017 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 23 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 A wczytać nie lepiej? Jeśli krysiuk już dostał od ciebie odpowiedź że może iść na bar to nic już potem z nim nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 23 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Od początku z tym zadaniem dla niego był problem. Po mimo, że rozmawiałem o nim z Barmanem potem znowu z Krysiukiem nie zaznaczały się kropki z wykonania zadań. Pytam tylko czy jest ważny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 28 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Znów problem... Czy jest sposób na wskrzeszenie NPC a konkretnie Woronina ?? Nie wiem kurna o co chodzi... byłem na MW i Radarze załatwić kilka zadań, przy okazji wziąłem granatnik dla Woronina i postanowiłem wrócić po nagrodę. Jakież było ogromne moje zdziwienie jak zobaczyłem że z piwnicy powinnościowców (tej co właśnie siedzi generał) zaczęło wyłazić ze 20 mutantów, głównie mięsaczy. Wczytywałem różne sejwy i przychodziłem o różnych godzinach a te bydlaki zawsze tam były i generałek zawsze już był martwy. Podpowiedzcie co zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 28 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Moim zdaniem można by spróbować wejść jeszcze raz na lokację ale zanim to zrobisz trzeba by było albo totalnie osłabić mięsacze albo totaslnie wzmocnić Woronina albo jedno i drugie razem. Mogę pomyśleć ale wstaw sejwa sprzed wejścia na lokację Bar, żeby Woronin jeszcze żył. p.s. Nie wstawiaj wszystkich sejwów tylko dwa pliki sav i dds Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 28 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 To ostatni sejw przed wejściem na teren Baru, nieopodal przejścia. sejwy.rar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 28 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Pobrałem i coś pokombinuję. Rzeczywiście jest dziwnie z tymi mutantami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 28 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Czasami tak jest, że wchodząc na lokację mutanty respią się na środku baru i podnosi się alarm, u ciebie akurat była to siedziba Woronina. Ja bym tylko wczytał lokacje przed wejściem i na nowo wszedł a powinnościowcy powinni się rozprawić z mięsaczami bez problemu. Widocznie miałeś pecha. Bez Woronina nie ma co grać bo to ważna postać prawie do samego końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 28 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 @Pure wczytałem sejwa @ramirez12 wszedłem na lokację Bab i Woronin jest martwy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 28 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Nom próbowałem ze 20x wchodzić na lokacje tak jak pisałem wyżej ale nic to nie dało bo one i tak już tam były. Spałem, nawet czekałem na zwarcie i chu* PS podsyłam świeższego sejwa bo w między czasie zrobiłem jeszcze zadanie na radarze z lab x25 więc jeśli możecie sprawdzić na tym to byłbym wdzięczny a jeśli nie to porostu powiecie mi jak tego dokonaliście... O ile się to uda... MW 2.rar PS 2 - Mam jeszcze takie pytanie, czy da się sprawić żeby Woronin stał się nieśmiertelny manipulując jakimiś plikami za niego odpowiedzialnymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 28 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Sprawdziłem i faktycznie hmm coś tu się pokiełbasiło ostro swoją drogą tam z 12 mięsaczy ubiłem. Nawet na innych lokacjach tyle ich w stadach nie chodzi. I do tego pseudopsy. Chciałem zasugerować jeszcze wejście do baru od strony Dziczy bo jest bliżej i może moglibyśmy zdążyć na czas uratować Woronina ale sądząc po ich ilościach raczej marny sukces. Myślę że przydałoby się tu przypisać nieśmiertelność dla Woronina lub pozmieniać relację jeśli jest możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 28 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Właśnie @kazik o tym wspomniał w poście wyżej ale ja nijak nie potrafię tego zrobić... Uratować to raczej niewykonalne, trzeba "przypakować" gienerała żeby sobie z nimi poradził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 28 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Właśnie tego szukam ale grać możesz abyś nie wchodził na lokację Bar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 28 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Omijam Bar szerokim łukiem. Mam tylko nadzieję że on nie był już martwy podczas mojej ostatniej wizyty w Barze, bo u Niego nie byłem i nie wiem czy był żywy czy martwy. I dziwna rzecz bo mimo tego że mutanty go zabiły to zadanie nie pojawiło się jako "zepsute" tylko jest dalej żeby odebrać nagrodę. Dodam jeszcze że jednak Woronin musiał być martwy od dawna. Wczytałem starsze sejwy i dopiero sejw z przed 3dni jest tym w którym mutanty się pojawiły. Od tamtej pory do niego nie zachodziłem więc nie wiedziałem że mutanty go rozwaliły. Czy jest sposób na wskrzeszenie martwego NPC ??? Nie chce mi się powtarzać 3-4 dni grania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 28 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Niestety. Próbowałem długo szukałem w necie i nic. To, że Woronin nie żył już wcześniej też tak pomyślałem. Wiem, że można wskrzesić taką postać ale jak dla mnie jest to zbyt skomplikowane. Opisane jest to tutaj: Moim zdaniem graj dalej bez niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 28 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 5 godzin temu, ramirez12 napisał: Czy jest sposób na wskrzeszenie martwego NPC ??? W starych wersjach Solianki dało się to zrobić. W OP-2 i NS2016 nie próbowałem tego sposobu. Ale masz tam podaną przez @Yurek listę postaci, to się raczej nie zmieniło. Spróbuj pobawić się spawnerem, może się uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 29 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 8 godzin temu, apg2312 napisał: W starych wersjach Solianki dało się to zrobić. W OP-2 i NS2016 nie próbowałem tego sposobu. Ale masz tam podaną przez @Yurek listę postaci, to się raczej nie zmieniło. Spróbuj pobawić się spawnerem, może się uda. @apg2312 Wdziałem ten wątek ale go nie cytowałem ponieważ opisana tam metoda dotyczy tylko spawnera do wcześniejszych wersji Soljanki i zmian w pliku ui_atlas.script. Po dodaniu spawnera w którym jest ten plik mod się nie uruchamia. W nowym spawnerze nie ma tego pliku w którym można by nanieść zmiany jest jakoś inaczej rozwiązane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 29 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 @ramirez12 - a jak w ustawieniach, masz wybraną opcję spawnu mutantów? Wybierz na najniższym poziomie. Tyko po wybraniu i zatwierdzeniu, nie zapomnij wyjść na pulpit, bo nie zaskoczy. No i czeka Cię powtórka. Chyba że dość dokładnie opiszesz jakie zadania już zrobiłeś i ktoś Ci podrzuci swój zapis, mniej więcej z tego samego momentu. Ja gram dość niekonwencjonalnie i zadanie na Buldoga robiłem późno. Tak że sporo innych zadań jest już wykonane. No i gram z czitem, na teleportację bez Bateryjek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.