Skocz do zawartości

Problemy fabularne


Rekomendowane odpowiedzi

Trzy razy podchodziłem do tego i dwa razy była tylko ranna, Za trzecim dopiero zginęła.

Wintorez od Iwancowa jest też super ale lepszy ten snajperski bo widać z daleka kto swój a kto wróg, no i przez kraki widać ofiarę. Ale używam tego i tego w zależności od sytuacji.

DaarMoo

  a nie wywalało cię w MM z tego powodu? Bo mnie coś po rozmowie z szefem bandziorów zaczęło wywalać.

Zainstalowałem od nowa i to samo. Log jest ale pusty.

Niestety kończę przygodę z tym modem. Nic nie pomaga. Ani wgranie na nowo , ani pójście do MM "na golasa". Wywala zaraz po rozmowie z Otępiałym.

Edytowane przez tybet64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tybet64 - za pierwszym, a szczególnie za drugim pobytem w MM jest sporo bezlogowych wylotów. Niestety, ale lokacja jest niedopracowana i jak zbliżysz się do takich zabijających stref ochronnych, nie na tyle aby zabiły, jest wylot.

Nie rezygnuj. Poczekaj, jutro powinien się pojawić @kazik , przejdzie na twoim savie, tak jak to już robił dla wielu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tybet64 jeżeli log jest zerowy u mnie pomagało:

1. Zjechanie w alife.ltx do 80

2. Zmniejszenie odległości widzenia i oświetlenia do ok. 30 %

Nie musisz od razu stawiać moda od nowa. To ostateczność.

Nie wiem czy czytałeś moje posty, ale podobną wywałkę miałem na Janowie. Co zrobiłem ? Po ukończeniu dialogu, save i wczytanie go. I poszło. Ale musisz ukończyć dialog. Z resztą z tego co piszesz, dialog ukończyłeś.

I jeszcze raz. Zerowy log to nie wina źle postawionego moda. W skryptach się miesza.    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zabiciu Złośliwego i wszystkich w bazie na Zatonie nie dostaję SMS-a jak na filmie Sirriusa....co robić ? czy to już koniec gry dla mnie  ?

 

Dla innych, żeby uniknęli tego błędu......po prostu wcześniej zabiłem Blende w Dolinie Mroku w zadaniu na zdobycie jego fleszki.

Edytowane przez xardas66
sprostowanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@arc - nic z timerem nie kombinowałem i co było do zrobienia wykonałem. Czasy w S2016 są dobrane realnie do wykonania.

Jak jeszcze nie robiłeś zadania na dokumenty ze śmigłowca na kominie i jeśli nie masz w inwentarzu Rubinowej sprężyny, to się o nią postaraj. Składniki na "ugotowanie" się znajdą. Potrzebna do pokonania anomalii ograniczającej dostęp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Staram się grać w NS2016 ale im dalej w las, tym więcej drzew... do ścięcia.

I tak zazębiłem się gdzieś z fabułą, bo gra nie idzie torem Soljanki lecz jedynie starym , znanym z Cienia Czernobyla. Bedzie potok problemów, za co z góry przepraszam ale nie jestem ich w stanie przejść a być może, któryś z  nich jest kluczowy, by fabuła się rozkręciła.

1) Krysiuk - spotkałem go na Bagnach, kazał załatwić sprawę z Barmanem i dał bodajże palmtopa z informacjami o schowku Dzika w Dolinie Mroku. Kod do tajnego laboratorium Dzika działa ale w szybie wentylacyjnym, gdzie powinny być ukryte fanty dla Barmana nie ma nic. Jakbym nie stawał i nie zaglądał do szybu, pustka. To samo dotyczy dystrybutora paliwa z napisem A-76. Jakbym przy nim nie stał i nie próbował go aktywować, nic. Robiłem to już kilka raz po przejściach na DM z innych lokacji i nici...

2) Arhara - mam go odszukać by pomógł znaleźć komp dla Sacharowa. Na Agropromie zaznaczono miejsce przy ognisku gdzie powinien stać ale nie ma go... Znalazłem przy okazji gdzieś laptop Arhary ale i to nie pomogło, by się okazał...

3) Lab X-25 - mam odszukać wg wskazówek Kostii wejście do niego i się dostać tamże ale po przeszukaniu całego RAdaru i poradnika w necie okazuje się, że to te tajne drzwi, gdzie wchodzimy po drabince i gdzie stał snajper Monolitu. Kodu jednak do samego labu ani wskazówek jak tam wejść nie ma żadnych...

4) Komp i wideonadajnik dla Woronina z DM. Komp znalazłem w napromieniowanym pomieszczeniu, do którego wchodzimy przez okno skacząc z dachu. Wideorejestratora do kompletu nijak niestety znaleźć nie mogę...

5) Iwancew - miałem dla niego zanieść Bulldoga dla Kutwy ale gdy mi go dał za wykonanie jakiegoś zadania wyrzuciłem go na chwilę pod nogi i ktoś mi go podpieprzył kolokwialnie mówiąc. Nie ma go a Iwancew nie chce teraz i chyba z tego powodu swojego Playboya z 3-ma brunetkami, za który ma dać unikalnego Wintoreza...

6) Kutwa na MW - mam mu teoretycznie dać od Iwancewa Bulldoga ale nim do niego podejdę wali do mnie jak obłąkany jako jedyny na MW w bazie Wolności. Po misji na zabicie Łukasza - zrobiłem choć nadal na mapce tkwi znacznik zadania z komendą - po jakimś czasie Wolnościowcy się uspokoili za wyjątkiem Kutwy, który nadal jest "czerwony" i chce mnie lać.

7) Niezbadane Tereny - mam otwartą mapkę tej lokacji i 2 zadania na niej do wykonania ale nie wiem jak tam wejść, gdyż nie mam żadnej opcji dialogowej u postaci kluczowych lub znacznika przejścia z innych lokacji...

 

To chyba tyle żali na ten czas. Gdyby ktoś podpowiedział jak rozwiązać powyższe problemy i pchnąć fabułę, byłbym zobowiązany.

 

Pozdrawiam

Jacek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jacekrowinski  tak na szybko

ad 1 - Krysiuk - po kolei wygląda to tak : rozmowa z Krysiukiem , rozmowa z Barmanem , następnie namiar Krysiuka na fanty dla Barmana , i finalna rozmowa z Krysiukiem zakończona namiarem  na kryjówkę z fantami Dzika. Wygląda na to że - tak jak ja w swoim czasie - nie dostałeś jednego z namiarów - ergo schowki są niewypełnione.

ad 2 - Arharę spotkasz po wykonaniu ciągu questów dla Czystoniebowców na Bagnach  ( dokładniej - po spotkaniu z Danem )

ad 4  - przeoczyłeś notatkę z informacją o pzreniesieniu wideorejestratora na MW ( notatka jest w pomieszczeniu z komputerem- leży na podłodze)

ad 5 - to zostaje Ci tylko spawner lub powrót w zapisach . I po co zabijasz Łukasza?

ad 7-  Na NT dostaniesz się wraz z ciągiem scenariusza we właściwym momencie .

Rzuć okiem tu:  główna linia scenariuszowa w NS 2016 jest niezmieniona w stosunku do pierwowzoru Solianki .

 

 

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jacekrowinski - na razie widzę przyczynę braku Arhary na Agropromie. Tak jest jeśli nie zrobi się nim do końca zadań na Bagnach.

A co dotyczy Niezbadanych. Zadania poboczne na nich się pojawiają, ale teleport się pojawi dopiero w jakimś dialogu na zadanie fabularne.

Musisz znaleźć Playboja dla Iwancowa. Są dwa sposoby. legalny, ale dopiero w Prypeci dostaniesz kod do drzwi bunkra na radarze, tego przy którym w podstawce siedział snajper. Albo wyszperać gdzieś w necie lub gameplayu, kod do tych drzwi. Jest stały. Iść i zabrać playboja, ale broń boże nie zrobić tam nic więcej. Żadnego otwierania drzwi, zabierania tego co tam jest.

Buldoga znajdziesz w tej piwnicze w Pijawkowie, lub jak się włamiesz do zbrojowni na Magazynach.

Videorejestrator dla Woronina: 27 i 29 min https://www.youtube.com/watch?v=UTmzrH_WQAU

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Co się da, będę naprawiał. Np. postaram się odnaleźć fotorejestrator na MW. W pozostałych kwestiach:

1) Co w takim razie z Krysiukiem skoro dał PDA z namiarami na tajny lab i dystrybutor paliwa Dzika w DM ale nie były zapełnione schowki ? By wrócić wg zapisów do tego etapu gry czyli rozmowy z Krysiukiem na Bagnach i odpowiedzi o roszczeniu Barmana, musiałbym się cofnąć o jakieś kilkanascie godzin grania... nie mając gwarancji, że znowu schowki nie będą puste. Czy questy Krysiuka są konieczne dla rozwoju fabuły ?

2) Z Danem się spotkałem i zrobiłem dla niego i ClearSky kilka zadań. Był po pierwszym komunikat - odbiciu z cerkwi ich człowieka - by do niego wrócić i zdać raport. Poszedłem ale ten nie ma żadnej opcji dialogowej w tej kwestii...

5) Gdzie szukać info o spawnerze i jak wygenerować Buldoga dla Kutwy i jak do niego podejść skoro jest na mnie wściekły za zabicie Łukasza ?

Czytając linię scenariuszy z pierwotnej Soljanki doszedłem do tego:

"7. W czasie wypełniania kwestu Łukasza, na zdrajcę Pawlika, zabijamy jego 'kontakt' Arę, i w jego PDA znajdujemy informacje o zaginionej ekspedycji." Skoro zabiłem Łukasza zgodnie z zadaniem Powinnościowców, to jak zrobić kwest Łukasza ? Zaczynam się już gubić.

Czytam dalej scenariusze NS z poradnika i doszedłem do zapisu konieczności rozmowy z Freemanem na jakąś okoliczność. Wszystko fajnie tylko, że u mnie po Barze non stop łażą najemnicy i rozwalają kluczowe jak widzę postacie. M.in. po chyba już 2giej wizycie w Barze (czyli 100 lat temu) Freeman leżał trupem przy wejściu od strony Dziczy a obok niego sterta najemników. Innym razem zdmuchnęli mi Arniego. Aż strach pomyśleć kogo jeszcze zabiją i co zrobić w tej sytuacji skoro postacie kluczowe nie są nieśmiertelne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jacekrowinski - zobacz 35 min. Ale nie wiem czy to ta sytuacja, czy potrzebna ci wcześniejsza. https://www.youtube.com/watch?v=MbbPRSWtgNg

A tajny schowek Dzika znalazłeś? Bo chyba bez niego nie ma gry, lub tam jest jeszcze jakaś informacja.

https://www.youtube.com/watch?v=Ikb5omv0thU

i to tez przeszukaj

https://www.youtube.com/watch?v=bSMlwVeHwCY

Skoro NPC nie chce mówić, widocznie jeszcze czegoś wcześniej nie zrobiłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jacekrowinski napisał:

Dziękuję za odpowiedź. Co się da, będę naprawiał. Np. postaram się odnaleźć fotorejestrator na MW. W pozostałych kwestiach:

1) Co w takim razie z Krysiukiem skoro dał PDA z namiarami na tajny lab i dystrybutor paliwa Dzika w DM ale nie były zapełnione schowki ? By wrócić wg zapisów do tego etapu gry czyli rozmowy z Krysiukiem na Bagnach i odpowiedzi o roszczeniu Barmana, musiałbym się cofnąć o jakieś kilkanascie godzin grania... nie mając gwarancji, że znowu schowki nie będą puste. Czy questy Krysiuka są konieczne dla rozwoju fabuły ?

2) Z Danem się spotkałem i zrobiłem dla niego i ClearSky kilka zadań. Był po pierwszym komunikat - odbiciu z cerkwi ich człowieka - by do niego wrócić i zdać raport. Poszedłem ale ten nie ma żadnej opcji dialogowej w tej kwestii...

5) Gdzie szukać info o spawnerze i jak wygenerować Buldoga dla Kutwy i jak do niego podejść skoro jest na mnie wściekły za zabicie Łukasza ?

Czytając linię scenariuszy z pierwotnej Soljanki doszedłem do tego:

"7. W czasie wypełniania kwestu Łukasza, na zdrajcę Pawlika, zabijamy jego 'kontakt' Arę, i w jego PDA znajdujemy informacje o zaginionej ekspedycji." Skoro zabiłem Łukasza zgodnie z zadaniem Powinnościowców, to jak zrobić kwest Łukasza ? Zaczynam się już gubić.

Czytam dalej scenariusze NS z poradnika i doszedłem do zapisu konieczności rozmowy z Freemanem na jakąś okoliczność. Wszystko fajnie tylko, że u mnie po Barze non stop łażą najemnicy i rozwalają kluczowe jak widzę postacie. M.in. po chyba już 2giej wizycie w Barze (czyli 100 lat temu) Freeman leżał trupem przy wejściu od strony Dziczy a obok niego sterta najemników. Innym razem zdmuchnęli mi Arniego. Aż strach pomyśleć kogo jeszcze zabiją i co zrobić w tej sytuacji skoro postacie kluczowe nie są nieśmiertelne ?

ad 1 - no to masz ten sam bug jaki mnie dotknął - skrypt  uruchamia lokalizację schowka z przeskokiem o jedno zadanie - ergo quest nie do wykonania ( generalnie mało istotny - możesz  sobie odpuścić).

ad 2 - ten klient dający quest na odbicie zakładnika - to Diakon a nie Dan. Dan pojawia się pózniej podczas kradzieży  broni bandytom.

ad 5 - o Bulldogu podpowiedział Ci Kondotier - może  skrypt zaskoczy

A generalnie masz coś nie tak,  jeżeli giną Ci postacie kluczowe w dalszej rozgrywce - a taką jest Freeman. Generalnie - jak "stuknąłęś" Łukasza  - to sugeruję zacząć od miejsca gdzie jeszcze żył. To bardzo istotna postać przewijająca się przez scenariusz. Btw : kto daje questa na zabójstwo Łukasza?

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Dana albo Diakona. Jestem przekonany, że na Bagnach od początku stał Dan (zaraz w gospodarstwie przy przejściu z Kordonu na Bagna) i to on prosił o pomoc w odbiciu zwiadowcy z cerkwi na Bagnach. Teraz stoi w tym samym gospodarstwie - tylko już w domu a nie przy ognisku i nie chce gadać o uratowanym zwiadowcy. Co ciekawsze - przeczytawszy kolejne wątki scenariusza pierwotnej NS - okazało się, że zrobiłem następne misje dla Swibłowa aż do zdobycia PKM od bandytów. Karabin oddałem, zaliczył i dalej nie chce dać kolejnego zadania - na obronę Chalawy bodajże. Diakon stoi na MW od początku i nie ma z nim gadki, bo i opcji dialogowych poza część/czołem brak.

Quest na zabójstwo Łukasza a raczej na wyeliminowanie snajperów daje stojący obok obozu Wolności na MW chyba Czacha z Powinności. W trakcie tej misji zginęli i Czacha i Łukasz w zamieszaniu a kto i czym go łupnął cholera wie. Ja parę razy mu przywaliłem ale był odporny i zawsze żył jak zwiewałem z domu gdzie zazwyczaj stoi z Kutwą. Kiedy wróciłem na MW za jakiś czas Wolnościowcy się uspokoili - poza Kutwą - ale zauważyłem, że na podłodze leży martwy Łukasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.