Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko trafnie opisane - zarówno plusy jak i minusy ale mnie trochę zawiódł stracony potencjał lokacji na jakiej jest melino-szałas bandytów.

Dużo budynków stoi pustych, bez postaci, akcji, jak Legnica po wyjściu Rosjan.

Baza Powinności też taka jakaś bez jajeczna nie mówiąc o miasteczku pustym jak w nowy rok nad ranem.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra moda ukończyłem, jak przez pierwszych parę godzinek było ok i byłem pozytywnie nastawiony tak w drugiej połowie moda coś ewidentnie nie pyknęło.

Najpierw Plusy:

Dużo zadań głównych i pobocznych ale*

Mod nie za długi, także nie tak bardzo bolała późniejsza nuda.

Nowe duże otwarte mapy niewidziane w innych modach ale*.

Paczka broni ale w dzisiejszych czasach to powinien być standard ;)

Pomysł na stworzenie swojej grupy, której jesteśmy liderem ale*

Spolszczenie praktycznie bez błędów, zdawało mi się, że widziałem jedno "bynajmniej" zamiast "przynajmniej" czy tam jakąś literówkę i jakiś zbędny przecinek. Nie ma się do czego przyczepić. :)

* wszystkie ale to w minusach ;)

Minusy:

Zadań jest dużo ale w sumie proste i schematyczne, a w głównej fabule od połowy to tylko lataliśmy od jednego typka do drugiego, a potem do trzeciego i z powrotem i tak przez kilka lokacji co chwilę.

Niewykorzystany potencjał stworzenia własnej grupy, myślałem, że zaczną się jakieś zadania z paroma towarzyszami, a to nas ktoś zaatakuje, a to my np z kilkoma ludźmi pójdziemy kogoś sklepać czy zapolować, czy jakieś akcje z innymi ugrupowaniami. Było pole do popisu, a tu nic, byliśmy szefem grupy, a biegaliśmy za sprawunkami dla każdego członka ekipy :062:

Problemy ze spawnem artefaktów, a w sumie ich brak, nawet po emisjach.

Fabuła z najemnikami to sobie myślałem może być ciekawie, a tu prawie nic się nie działo, dialogi też raczej proste i mało rozbudowane.

Mapy duże otwarte ale po zaliczeniu kilku pierwszych zadań nie chciało mi się schodzić z głównej ścieżki prowadzącej od przejścia do przejścia, szczególnie jak się zaczęły zadania polegające na wymianie dwóch zdań z typkami, mało ciekawych miejscówek i jakiegoś celu żeby polatać po tych otwartych lokacjach. No i brzydkie krawędzie lokacji, jakby leżały mapy w nicości.

Zdarzały się wyloty, dziwne spawny mutantów akurat na naszych plecach.

Brak akcji, strzelanin. Strzelaniny z npcami możemy policzyć na palcach jednej ręki.

W ogóle coś jest nie tak z AI wrogów w tym modzie, opisana we wcześniejszych postach strzelanina z ludźmi Bicza, stoją w pokoju, celują w ściany, nie chodzą po pomieszczeniach, nie za bardzo mają ochotę strzelać. Z ekipą Markusa na Kontenerach było troszkę lepiej bo paru ruszyło tyłki i nawet ze 2 razy mnie zabili.

A już w ogóle WTF miałem na stacji DUGA.

Spoiler

Na powierzchni waliłem do Monoliciarzy z dystansu i nic nie robili, kucali i ginęli. Jak doszedłem do okopów przed bazą paru ruszyło na mnie jak na patrolu zabiłem ich granatami/

A w podziemiach stacji DUGA.

Spoiler

Monoliciarze sobie stali nic nie robili, przeszedłem przez lokację i koniec moda, nawet nie wiem czy powinienem z nimi walczyć.

Finał moda.

Spoiler

To tak Markus gdzieś czmychnął wcześniej. A my dostaliśmy w łeb kolbą ale od kogo i skąd? ;) I dlaczego nie kulkę? No ale nasi nas odratowali to może w kolejnym modzie autora coś się dowiemy. :)

Jako, że to pierwszy mod autora to moja ocena chyba 4/10, na zachętę ;) początkowo zapowiadało się spoko i myślałem nawet, że będzie taki solidny średniak tak z 6/10 ale później coś siadło, szczególnie to łażenie, zero walki, tępota przeciwników i niewykorzystany potencjał utworzenia swojej grupy w Zonie.

Ps. a co to było? Jakieś nasze schizy podczas emisji?

ss_cez137_07-08-20_19-11-04_(merc_lager).jpg

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, tom3kb napisał:

Ps. a co to było? Jakieś nasze schizy podczas emisji?

Moim zdaniem jest to "ścieżka umarłych" symbolizująca wydarzenia z życia (najemnika) GG. Po jej przejściu nasz protagonista przechodzi przemianę duchową i staje się zupełnie innym człowiekiem. 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Anton Gorodecki napisał:

Moim zdaniem jest to "ścieżka umarłych"    Po jej przejściu nasz protagonista przechodzi przemianę duchową i staje się zupełnie innym człowiekiem. 

A możliwe, to będzie pewnie ta odrobina mistycyzmu, która jest często w opisach rosyjskich modów :)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael podpiął/eła i promował(a) ten temat
  • 2 tygodnie później...

Miałem problem z wylotami przy przejściach na lokacje to zmieniłem oświetlenie na statyczne, ale przy próbie powrotu do lepszych ustawień podczas wczytywania mam wylot. Działa tylko na oświetleniu statycznym - można coś z tym zrobić.

PS: W zadaniu pomoc stalkerowi ze znalezieniem artefaktu na polanie z wyładowaniami mój detektor nie pokazuje żadnego artefaktu - będąc na miejscu wczytałem save, wyjąłem detektor i artefakt się pojawił.

Edytowane przez prozmus84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na niektórych lokacjach można grać jedynie na oświetleniu statycznym. Jest to niedopracowany niuans tej modyfikacji.

27 minut temu, prozmus84 napisał:

będąc na miejscu wczytałem save, wyjąłem detektor i artefakt się pojawił.

Tutaj jest różnie - czasami pomaga wczytanie zapisu gry, a czasami lepszy detektor.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam !

czy ktoś wie gdzie siedzi gość o ksywie "Łapiduch" - bo nie mogę go znaleźć .daje zlecenia na kwiat od Znachora.

Ni e pamiętam gdzie siedzi.

 

-----------------------------------------------------------------

Upss... :oops::fire:

Przecież to jeden z moich techników siedzi razem z Nowikowem na mojej własnej bazie.

 

Edytowane przez Trucker64
Problem rozwiązany
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

dobra koniec - mam dosyć - od czterech dni próbuję wczytać save - i wczytuje po 15 min i trzeba zabijać proces

 

zwis jest przy przechodzeniu na lokację potoki - nie wczyta lokacji a autosejwa który mówi że to lokacja potoki - sejwy  z przed wejścia działają ale nie mogę iść do przodu - kuniec - są inne mody które może będą łaskawsze a tutaj nawet logu wylotu nie daje

 

ode mnie ten mod mocne 3/10 bo początkowe dwie lokacje fajne - dalej nie dałem rady iść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@koboldzisko dużo nie straciłeś ;) ja przeszedłem całego i dalem 4/10. Mod niezbyt długi ale po fajnym poczatku jakoś dla mnie całość siadła.

Pierwszy mod autora więc wielkich wymagań nie miałem, widać, że pomysły ma w paru kwestiach tylko może brakło trochę doświadczenia i umiejętności.

Zobaczymy czy coś lepszego zrobi następnym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W maratonie kulasami się tak nie namachamy jak w tym modzie.

Jest problem z artami, jakieś tam na początku się pojawiały. Jedyny który wypadł ujmujący promieniowanie był do zadania(drugiego do następnego zadania nie zdobyłem). Więc nawet jednego arta na pas nie założyłem.

Nowe lokacje wykonane od zera!! Ludzie w końcu nie trzeba n-ty raz biegać po mapach z podstawek lub bet. To mnie przyciągnęło! A tu mapy na jedno kopyto, krawędzie mapy chamsko ucięte.

Masa zadań, przynieś wynieś(standard). Myślisz że to koniec a tu bach zakładasz frakcje i nowy wór z zadaniami się wysypuje.

Choć raz grając nie czułem się oszukiwany cenami za sprzedaż złomu, kupno, naprawę, upgrade sprzętu itd.

No i najemnicy jak w końcu się pokazali to było tylko mięso do odstrzału.

Mocny średniak, szału nie robi ale źle nie jest.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przestał(a) promować temat

@kondotier Czyli pewnie już miałem tego fixa, bo moda nie tak dawno temu pobierałem. Od przybytku głowa nie boli, więc w razie czego wrzuciłem również ten Fix od @gawrona na nasz serwer. 

Gra się przyjemnie, ale jeszcze wstrzymam się z wystawieniem swojej opinii. 

Niestety musiałem użyć spawnera, bo Jorik nie pojawił się na bazie Powinności w 
Kołogrzywni. Dodam, że nie opuszczałem wcześniej lokacji. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael  Z Jurikiem to była taka sprawa, że po wejściu na bazę, od razu trzeba było biec do miejsca gdzie miał być. Bo to był trup i jak pochodziliśmy po bazie to znikał ( mod go usuwał ). Na bazę niekoniecznie trzeba wchodzić przez bramę. Wtedy do niego trudno dotrzeć. Są takie wejścia po deskach i przez kontenery blisko niego. Też go nie mogłem znaleźć, to się wsparłem wypowiedziami z forum.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Jak trafiłem na lokację Kołogrzywni, to od razu pobiegłem do pobliskiej anomalii sprawdzić, czy może nie pojawił się artefakt, a dopiero potem poszedłem do bazy Powinności. 
Okazało się, że trupa nie było, więc użyłem spawnera, żeby mieć to PDA. Potem pojawił się następny problem. Wodorost został poinformowany o śmierci kumpla, ale zadania nie zaliczyło. Znalazłem poprawkę na to zadanie na 3 stronie w temacie moda. Od razu pomogło i zadanie zostało w końcu zaliczone. 


A więc poprawkę na Jorika również wrzuciłem do wstawki. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ss_daniel_10-16-20_18-33-28_(radar_loc).jpg
W końcu ukończyłem tego moda. Całe szczęście, bo jak wczoraj przysiadłem do niego późnym wieczorem, to prawie zasnąłem. Zbyt dużo bezsensownego biegania. 
Gdy odnosiłem dokumenty Diegtariowa do bunkra naukowców, to modliłem się, aby nasz major czegoś nie zapomniał i znów nas nie wysłał do jakieś postaci. 

Zadania bardzo proste i mało ciekawe. Nie wykonałem dwóch, związanych z przyniesieniem artefaktów. Szukałem w anomaliach po kilka razy Skrętaka i Kulę Ognistą. Niestety nie miałem szczęścia:

Spoiler

ss_daniel_10-16-20_18-15-20_(merc_lager).jpg

Plus za lokacje. Może i nie były jakoś wybitnie piękne i przemyślane, ale zawsze to coś nowego. Autor moda miał również ciekawy pomysł ze stworzeniem własnej frakcji, ale szkoda, że ten potencjał został, lekko mówiąc zmarnowany. Jakbym miał ocenić tego moda, to dałbym 5,5 na 10. Trzeba wziąć również pod uwagę fakt, że to pierwszy mod autora. 

Dzięki za spolszczenie @Anton Gorodecki. Jak zwykle dobra robota. 

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

 poprzednicy napisali, wkurzające łażenie w te i nazad, nie dopracowane kwesty, wylatujące z nikąd mutanty, brak logicznej fabuły. Natomiast podobają mi się konfiguracje terenów na lokacjach,takie jak w rzeczywistości. Mod ma duży potencjał. Jest swoistą ciekawostką wartą uwagi.  Może autor coś wymyśli bo chyba warto. Jak na samodzielną pracę moderatora to naprawdę ją podziwiam i życzę autorowi dużo samozaparcia w tworzeniu innych oraz dopracowywania tego moda.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.