kondotier Opublikowano 10 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 @Szczepan9205 Nie byłoby to złe rozwiązanie. Ale nie na zamku kodowym, ale np. na tabliczce znamionowej sejfu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 10 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 @kondotier Dokładnie, właśnie to miałem na myśli, tekstury nie problem wyciągnąć tylko teksturę przerobić by tą rycinę wcisnąć w takie miejsce by była ledwo widoczna i by było trzeba troszeczkę poszukać po obrazku - to jest większe wyzwanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 Panowie wiecie jak naprawić rzucanie artefaktami żeby tworzyć anomalie? Jak popsuje się rzucanie granatami to wystarczy wyrzucić je na ziemię i podnieść, a z artami nie działa. LPM bawię się artem, PPM nic nie robi. A chciałem sobie anomalny silnik uruchomić :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek Opublikowano 10 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 Nie wszystkimi artami można sobie porzucać i zrobić anomalię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 @leszek a to zaraz sprawdzę myślalem, że każdym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 10 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 @tom3kb No właśnie chyba nie każdym choć ja tej mechaniki użyłem tylko przy anomalnym silniku i później w tej nowej ścieżce fabularnej na rzecz otwarcia schowka więc 2 razy Ale jak pamięć mnie nie myli to używałem tylko LPM, GG się chwilę bawił artem i potem go rzucał na ziemię. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 @Szczepan9205 faktycznie LPM działa trzeba poczekać, aż Striełok zrobi dlugą palcówkę na artefakcie i wreszcie go rzuca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 10 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 Dzik musi żyć? Wsadziłem w niego magazynek i padł dopiero od granatu więc naszło mnie pytanie czy on nie jest questowy jak w soljance Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 10 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 @Zwinny Ja go utłukłem i nic się potem nie zablokowało - on nie jest raczej questowy tylko po prostu ma więcej "HP" niż zwykli NPC, aczkolwiek w OGSR można niektóre zadania przejść na kilka sposobów więc może dlatego ma więcej HP, by w wariancie gdy wybierzemy walkę trochę się pomęczyć, ale nie wiem czy przypadkiem nie ma też takiego wariantu gdzie można się z nim dogadać. Ja grając go utłukłem - jak zawsze w sumie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 Coś mi świta, że jak zostawimy Dzika żywego, to będzie z nim jeszcze jakaś przygoda. @Szczepan9205 Jak wyciągniesz te tekstury - ale chyba będzie tylko samego zamka kodowego, bo sejf to raczej skryptowy - podrzuć mi na PW. Mam pewien pomysł na wsadzenie tego kodu. Na zasadzie, że najciemniej jest pod latarnią. Prośba do grających. Załączam paczkę zawierającą spolszczone tekstury ekranu ładowania. Są potrzebne, bo zawierają podpowiedzi i wskazówki. Jeszcze nie wszystkie. Możecie sprawdzić, czy u was wyświetlają się tak samo jak i u mnie? Nic nie popsują, bo to pliki teksturowe i bez problemu można je usunąć. Wypakować i wkleić do moda. W nim ich nie ma, wiec podmiany nie będzie. gamedata.7z Podziemia i "mroczne" lokacje zrobiłem "mrocznymi" kolorami. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 11 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 Wrzuciłem do siebie i u mnie działa, wyświetliła się od x18 bo tam jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 11 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 Nie radziłbym pertraktować z Dzikiem. Można pomóc rannemu bandycie ( gdy pierwszy raz pojawiamy się w DM ) i wykonać dla niego zadanie z zabiciem Naboja, ale jest pewien problem, bo gdy go zabijemy, to niektórzy powinnościowcy walą do nas na terenie Baru. A przynajmniej ja się z tym spotkałem. @kondotier Brakowało mi tych opisów po polsku podczas wczytywania gry @Szczepan9205 będzie mógł dorzucić do spolszczenia, albo zrobić oddzielny patch z nimi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 @Agrael Dorobienie reszty, jeszcze parę dni mi zajmie. Bo czas dzielę na ich tłumaczenie i grę. Jak skończę, dam kompletną paczkę. Ale chyba do czasu rozwiązania problemu z kodowanie plików script @Szczepan9205 nie będzie robił finalnego spolszczenia, to się je doda albo do #1, albo do pobieralni. Dodałeś je do gry? Jest w porządku? @Zwinny Na razie są tylko do baru. A na każdej lokacji wyświetli się inny napis, tylko o niej. Wyjdziesz z X18, mieć będziesz opis DM. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 11 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 Ten plecak bandyty w pobliżu tartaku w parowie pamięta ktoś gdzie jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
44piterv Opublikowano 11 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 (edytowane) 48 minut temu, Zwinny napisał: Ten plecak bandyty w pobliżu tartaku w parowie pamięta ktoś gdzie jest? @Zwinny to chyba ten? Edytowane 11 Listopada 2020 przez 44piterv 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek Opublikowano 11 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 @kondotierParów-nowy ekran ładowania działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 12 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 Podoba mi się ten modzik, jeden z lepszych w jakie grałem i dopracowany dobrze jak na razie tylko jeden wylot miałem.Fajna jest opcja wyborów jak przejść misje albo że towarzysze mogą ze mną jeździć i pomagać w misjach, misje też ciekawe Jeden quest mi się też zbugował to że tolik nie chce butelki wódki przyjąć, nie ma dialogu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 12 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 @Zwinny Jest dialog tylko nie taki jakby się każdy spodziewał Ja też się głowiłem, myślałem, że zadanie jest zepsute, a okazało się że jednak jest wszystko ok, zrób zrzut z oknem dialogu z Tolikiem to Ci powiem, która to opcja bo ja już OGSR na dysku nie mam więc nie sprawdzę sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 Paczka, z kolejnymi spolszczeniami ekranu ładowania. Gamedatę wkleić do gamedaty moda. U tych co już wstawili wcześniejsze, wystąpi prośba o zgodę na nadpisanie. Dać, aby nie mieć zdublowanych plików. intro.7z @Zwinny Kiedy miałeś tę rozmowę z Tolikiem o wódce? Siedzi u mnie przy ognisku i nic takiego nie ma. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 12 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 @kondotier Tolik po tym jak zleca nam zadanie na znalezienie mu flaszki chyba po tym jak uratujemy go przy kontenerze i bezpiecznie wróci do Wioski no i jak wróci to siedzi później przy ognisku i śpi bodajże w tym domku obok ogniska co nie ma dachu i niektórych ścian, no i jak się do niego zagada czy czegoś potrzebuje to on coś tam będzie mówił, że nie może się jeszcze otrząsnąć po tym co się stało i przydała by mu się wódka, nie pamiętam czy flaszkę wystarczy kupić u Sidora czy trzeba iść i znaleźć konkretną, ale w każdym razie jak wrócimy do niego z flaszką to linia dialogowa, która pozwala zakończyć zadanie nie jest w żaden sposób oczywista - dlatego poprosiłem @Zwinny o screen okna dialogowego bo nie pamiętam jak brzmiała kwestia dialogowa, którą trzeba wybrać by mu oddać tą flaszkę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek Opublikowano 12 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 @kondotier Dodam jeszcze że Tolik,gdy dostanie flaszkę, daje namiar na schowek w Dziczy ,a w nim znajdziemy kuszę (będzie potrzebna by wejść na teren Powinności w Barze) 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 Dostałem namiar na kuszę ( już ja wziąłem i dałem Pliczko ) ale Tolik ode mnie wódki nie chciał. I był na tyle uprzejmy, jak go jakiś czas później zagadnąłem, przypomnieć, abym o kuszy nie zapomniał. Stąd było moje pytanie. Obudziła mnie emisja, robale w info, to nie błąd tłumaczenia, ale jej skutek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 13 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 @kondotier Tak - te robaczki to nie jest nie przetłumaczony tekst tylko tak jak napisałeś - skutek Emisji Ja na początku jak to zobaczyłem to się zmartwiłem, że czegoś nie przetłumaczyłem, ale potem angielskie, rosyjskie pliki i YouTube mnie uświadomiły - tak ma być Ja od Tolika akurat dostałem namiar za flaszkę - może kolejność wykonywania zadań, albo czas w jakim się z nim pogada np między taką misją, a taką ma znaczenie i gdy będziemy chcieli zrobić to później to już nie będzie działać - pamiętajmy, że to Stalker i tu wszystkim rządzą skrypty hue hue - głupi przykład goście od lodówki za Wioską Kotów - jak przechodziłem OGSR sam i po raz pierwszy, żeby przetestować spolszczenie to nie zwróciłem na tych dwóch uwagi i jak gdzieś mniej więcej na etapie gdzie miałem 3/4 fabuły za sobą wróciłem na Kordon po coś to już ich nie było - zniknęli. Więc, żeby sprawdzić tłumaczenie dla tego zadania musiałem zacząć ekstra nową grę i poszło, ale to że przy pierwszym przechodzeniu zniknęli jest dość zastanawiające Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 No i tłumaczenie tekstów z ekranów ładowania skończone. Dołączam paczkę. Sam znalazłem w nich kilka literówek, braków spacji, lecz że poprawienie tego to robienie tłumaczenia dla pliku od nowa, a nie ma to żadnego znaczenia dla gry, poprawiał nie będę. gamedata.7z Trochę do poczytania więcej. Można dodać do spoilera Instalacja. Dodawać można w dowolnym momencie gry, ale najlepiej przed jej rozpoczęciem, zaraz po spolszczeniu. @Szczepan9205 Jakbyś wygrzebał jeszcze te dwa ekrany menu, główny i po zapisie, to spróbował bym zmienić w tytule moda to evolution na remastered. Dla jasności w co się gra. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 13 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 @kondotier Wygrzebałem - chyba tylko te dwa pliki odpowiadają za napis w menu więc trzymaj paczkę jeśli chce Ci się przy tym dłubać menu.rar 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.