Skocz do zawartości

Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

@kondotier Dokładnie, właśnie to miałem na myśli, tekstury nie problem wyciągnąć tylko teksturę przerobić by tą rycinę wcisnąć w takie miejsce by była ledwo widoczna i by było trzeba troszeczkę poszukać po obrazku - to jest większe wyzwanie :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb No właśnie chyba nie każdym choć ja tej mechaniki użyłem tylko przy anomalnym silniku i później w tej nowej ścieżce fabularnej na rzecz otwarcia schowka więc 2 razy :P Ale jak pamięć mnie nie myli to używałem tylko LPM, GG się chwilę bawił artem i potem go rzucał na ziemię. 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zwinny Ja go utłukłem i nic się potem nie zablokowało - on nie jest raczej questowy tylko po prostu ma więcej "HP" niż zwykli NPC, aczkolwiek w OGSR można niektóre zadania przejść na kilka sposobów więc może dlatego ma więcej HP, by w wariancie gdy wybierzemy walkę trochę się pomęczyć, ale nie wiem czy przypadkiem nie ma też takiego wariantu gdzie można się z nim dogadać. 

Ja grając go utłukłem - jak zawsze w sumie :D 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi świta, że jak zostawimy Dzika żywego, to będzie z nim jeszcze jakaś przygoda.

@Szczepan9205  Jak wyciągniesz te tekstury - ale chyba będzie tylko samego zamka kodowego, bo sejf to raczej skryptowy - podrzuć mi na PW. Mam pewien pomysł na wsadzenie tego kodu. Na zasadzie, że najciemniej jest pod latarnią.

Prośba do grających.

Załączam paczkę zawierającą spolszczone tekstury ekranu ładowania. Są potrzebne, bo zawierają podpowiedzi i wskazówki. Jeszcze nie wszystkie. Możecie sprawdzić, czy u was wyświetlają się tak samo jak i u mnie? Nic nie popsują, bo to pliki teksturowe i bez problemu można je usunąć. Wypakować i wkleić do moda. W nim ich nie ma, wiec podmiany nie będzie.

ss_fred_11-09-20_13-28-25_(l01_escape).thumb.jpg.2b750cf46ec714972456dcbbd79860a9.jpg

gamedata.7z

Podziemia i "mroczne" lokacje zrobiłem "mrocznymi" kolorami.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie radziłbym pertraktować z Dzikiem. 

Można pomóc rannemu bandycie ( gdy pierwszy raz pojawiamy się w DM ) i wykonać dla niego zadanie z zabiciem Naboja, ale jest pewien problem, bo gdy go zabijemy, to niektórzy powinnościowcy walą do nas na terenie Baru. A przynajmniej ja się z tym spotkałem. 

@kondotier 
Brakowało mi tych opisów po polsku podczas wczytywania gry ;)  @Szczepan9205 będzie mógł dorzucić do spolszczenia, albo zrobić oddzielny patch z nimi. 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael  Dorobienie reszty, jeszcze parę dni mi zajmie. Bo czas dzielę na ich tłumaczenie i grę. Jak skończę, dam kompletną paczkę. Ale chyba do czasu rozwiązania problemu z kodowanie plików script @Szczepan9205 nie będzie robił finalnego spolszczenia, to się je doda albo do #1, albo do pobieralni.

Dodałeś je do gry? Jest w porządku?

@Zwinny  Na razie są tylko do baru. A na każdej lokacji wyświetli się inny napis, tylko o niej. Wyjdziesz z X18, mieć będziesz opis DM.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się ten modzik, jeden z lepszych w jakie grałem i dopracowany dobrze jak na razie tylko jeden wylot miałem.Fajna jest opcja wyborów jak przejść misje albo że towarzysze mogą ze mną jeździć i pomagać w misjach, misje też ciekawe 

Jeden quest mi się też zbugował to że tolik nie chce butelki wódki przyjąć, nie ma dialogu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zwinny Jest dialog tylko nie taki jakby się każdy spodziewał :P Ja też się głowiłem, myślałem, że zadanie jest zepsute, a okazało się że jednak jest wszystko ok, zrób zrzut z oknem dialogu z Tolikiem to Ci powiem, która to opcja bo ja już OGSR na dysku nie mam więc nie sprawdzę sam ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paczka, z kolejnymi spolszczeniami ekranu ładowania. Gamedatę wkleić do gamedaty moda. U tych co już wstawili wcześniejsze, wystąpi prośba o zgodę na nadpisanie. Dać, aby nie mieć zdublowanych plików.

intro.7z

@Zwinny  Kiedy miałeś tę rozmowę z Tolikiem o wódce? Siedzi u mnie przy ognisku i nic takiego nie ma.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Tolik po tym jak zleca nam zadanie na znalezienie mu flaszki chyba po tym jak uratujemy go przy kontenerze i bezpiecznie wróci do Wioski no i jak wróci to siedzi później przy ognisku i śpi bodajże w tym domku obok ogniska co nie ma dachu i niektórych ścian, no i jak się do niego zagada czy czegoś potrzebuje to on coś tam będzie mówił, że nie może się jeszcze otrząsnąć po tym co się stało i przydała by mu się wódka, nie pamiętam czy flaszkę wystarczy kupić u Sidora czy trzeba iść i znaleźć konkretną, ale w każdym razie jak wrócimy do niego z flaszką to linia dialogowa, która pozwala zakończyć zadanie nie jest w żaden sposób oczywista - dlatego poprosiłem @Zwinny o screen okna dialogowego bo nie pamiętam jak brzmiała kwestia dialogowa, którą trzeba wybrać by mu oddać tą flaszkę.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem namiar na kuszę ( już ja wziąłem i dałem Pliczko ) ale Tolik ode mnie wódki nie chciał. I był na tyle uprzejmy, jak go jakiś czas później zagadnąłem, przypomnieć, abym o kuszy nie zapomniał. Stąd było moje pytanie.

Obudziła mnie emisja, robale w info, to nie błąd tłumaczenia, ale jej skutek.

ss_fred_11-11-20_16-18-17_(l01_escape).thumb.jpg.a20dc7072136c0228f9da3b07635b9af.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Tak - te robaczki to nie jest nie przetłumaczony tekst tylko tak jak napisałeś - skutek Emisji :P Ja na początku jak to zobaczyłem to się zmartwiłem, że czegoś nie przetłumaczyłem, ale potem angielskie, rosyjskie pliki i YouTube mnie uświadomiły - tak ma być :D 

Ja od Tolika akurat dostałem namiar za flaszkę - może kolejność wykonywania zadań, albo czas w jakim się z nim pogada np między taką misją, a taką ma znaczenie i gdy będziemy chcieli zrobić to później to już nie będzie działać - pamiętajmy, że to Stalker i tu wszystkim rządzą skrypty hue hue - głupi przykład goście od lodówki za Wioską Kotów - jak przechodziłem OGSR sam i po raz pierwszy, żeby przetestować spolszczenie to nie zwróciłem na tych dwóch uwagi i jak gdzieś mniej więcej na etapie gdzie miałem 3/4 fabuły za sobą wróciłem na Kordon po coś to już ich nie było - zniknęli. Więc, żeby sprawdzić tłumaczenie dla tego zadania musiałem zacząć ekstra nową grę i poszło, ale to że przy pierwszym przechodzeniu zniknęli jest dość zastanawiające :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tłumaczenie tekstów z ekranów ładowania skończone. Dołączam paczkę. Sam znalazłem w nich kilka literówek, braków spacji, lecz że poprawienie tego to robienie tłumaczenia dla pliku od nowa, a nie ma to żadnego znaczenia dla gry, poprawiał nie będę.

gamedata.7z

Trochę do poczytania więcej. Można dodać do spoilera Instalacja. Dodawać można w dowolnym momencie gry, ale najlepiej przed jej rozpoczęciem, zaraz po spolszczeniu.

@Szczepan9205  Jakbyś wygrzebał jeszcze te dwa ekrany menu, główny i po zapisie, to spróbował bym zmienić w tytule moda to evolution na remastered. Dla jasności w co się gra.

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.