Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem w Dolinie Mroku, po wyjściu z X18 mam odnaleźć pustelnika i mam co chwilę wylot z takim logiem:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I != levels().end()
[error]Function      : GameGraph::CHeader::level
[error]File          : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 171
[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 156

Czy jest na to jakaś rada?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo  Możliwość spotkania pustelnika jest mocno powiązana z działaniami w labie. Jeśli ich nie wykonamy, to tak się kończy poszukiwanie. A że te działania w labie są możliwe do wykonania na kilka sposobów, trudno określić przyczynę. Może moja dyskusja z vidkunsenem na początku tematu o tych działaniach, coś ci pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, mam taki mały problem, wie ktoś może w którym pliku lub w inny sposób mogę zmienić fov broni (czy jak to tam się nazywa :P), w sensie żeby nie była tak na środku ekranu, trochę przysłania widok.
Może taka pierdoła, ale uprzyjemniło by trochę gierkę :)

Edytowane przez Dregunov
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Dregunov napisał:

w którym pliku lub w inny sposób mogę zmienić fov broni

Proszę zapoznać się z poniższymi informacjami zawartymi w #1:

W dniu 12.03.2020 o 07:04, tom3kb napisał:

Opcjonalnie dostosowujemy wartość FOV:

  1. Przed rozpoczęciem gry uruchamiamy polecenie fov_switch.cmd (plik znajduje się w folderze z grą);
  2. Wybieramy wartość FOV dla SHOC 1.0004 czyli 6 = FOV67.50,  7 = FOV75,  8 = FOV83,  9 = FOV85, 10 = FOV90
  3. Wpisujemy daną wartość np. 6 i naciskamy ENTER.
  4. Gramy.
  • Dzięki! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie skończyłem tego moda, nie myślałem, że mi się tak spodoba. Pierwsze zaskoczenie, jest całkiem długi, zajął mi kilka świątecznych dni, początkowo zadania są raczej proste i standardowe, później widać, że autor miał trochę różnych pomysłów.

Fabuła ciekawa, z niewyjaśnionymi zagadkami, jest trochę, prostych cutscenek (fajnie, że z napisami), w ogóle na plus sporo różnych wiadomości radiowych w czasie wykonywania zadań.

W paru miejscach kilka nowych kawałków muzycznych dla klimatu, czy żeby zagrzać do boju :)

Grafika bardzo ładna, fajna paczka broni, chyba nie widziałem ich w innych modach, podobały mi się te wszystkie wolno przeładowywane strzelby pompki, ładne modele NPCów (oryginalne trochę odstawałyby od reszty grafiki więc dobrze, że @Anton Gorodecki podmienił modele). W ogóle estetycznie wykonany ten mod, ładne menu, ekrany ładowania.

Fajnie zrobione okna craftingu i przechodzenia między lokacjami. Właśnie, to był fajny patent, że przy przechodzeniu na lokacje mogliśmy sobie wybrać, na którą chcemy iść, nie trzeba dymać przez kilka.

Crafting też całkiem przyjemny, choć trochę niewykorzystany, liczyłem, że tylko przez niego będzie można stworzyć jakieś wyjątkowe pancerze albo zrobić jakieś unikatowe giwery. Tego mi brakowało.

Można też było zwiększyć różnorodność tych zadań pobocznych, zamiast standardowych "przynieś mi dwa Kamienne Kwiaty" to przynieś mi jakieś "lufy, sprężyny itp".

Minusy, trochę jest, w sumie wymienione były w pierwszym poście, najbardziej w oczy rzucały się nieznikające markery zadań na mapie, i niekasujące się z PDA niektóre zadania po ich wykonaniu.

Czasem trafił się jakiś crash gry, ogólnie nic wielkiego.

Moja ocena 8/10.

 

A no i jeszcze spolszczenie, jak zwykle trudno coś znaleźć na minus, wydaje mi się, że w kilku zadaniach w PDA zamiast "Wrzosu" powinno być "Wrzosa"? Jak ktoś ma ksywkę Wrzos, to raczej bym mówił "Idź do Wrzosa po fajki", "wróć do Wrzosa", a nie do Wrzosu.

a.jpgb.jpg

Teraz chciałoby się zobaczyć jakie są dalsze losy Nemo :) ale to trzeba poczekać, aż któryś z tłumaczy skusi się na przetłumaczenie drugiej części moda.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@Anton Gorodecki czy byłbyś tak dobry i podrzucił spawnera. Strona https://stalker-mods.clan.su/ jest dla mnie zamknięta.

Rozpakowałem pliki .db unpackerem i spawner nie działa. 

ps.

I jeszcze moze spolszczenie. Niektóre napisy mam w krzaczkach.

Edytowane przez DaarMoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spolszczenie + pliki spawnera: gamedata.7z  Od razu dodam, że jest ono dostosowane wyłącznie do instalki z #1.

Pliki spawnera to: 

Spoiler
  • ...config/ui/ui_cheat_soc_16
  • ...config/spawn_list
  • gamedata/scripts/spawn_list
  • gamedata/scripts/ui_cheat_main
  • gamedata/scripts/ui_cheat_soc
  • niektóre linijki w gamedata/scripts/ui_main_menu
  • oraz tekstury z instalki z #1

Tak z ciekawości - co chciałeś zmienić w plikach, @DaarMoo?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@leszek Tylko, że pobierając moda z innych źródeł niż nasza pobieralnia, nie będziesz miał spolszczenia. Nie ma oddzielnego spolszczenia przystosowanego na dodatek, do wersji rosyjskiej moda. Trzeba będzie grać w języku oryginalnym. Znasz go na tyle?

Powiadomiłem administrację o problemie pobrania z naszej pobieralni. Może to być związane ze zmianami na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotierDo tej pory nie miałem problemów z pobieraniem moda. Wolno, ale się pobierało. 

Co do języka rosyjskiego, to dawno, dawno temu to go się uczyłem, ale grać na pewno nie dam rady. Bez spolszczenia to lipa.

Poczekam, może sytuacja się poprawi to, to go pobiorę, Będę próbował, na pewno kiedyś się uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kondotier napisał:

 Nie ma oddzielnego spolszczenia przystosowanego na dodatek, do wersji rosyjskiej moda.

Dlaczego nie ma osobnego spolszczenia + wszystkie dodatki potrzebne do grania na rus. podstawce + mod?

Jedno źródło pobierania, to błąd. Na AP-PRO można pobrać wszystko z Google Disk albo Jandeksa. U nas powinno być spolszczenie, by na to nałożyć i grać.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.