Anton Gorodecki Opublikowano 21 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 14 minut temu, Szczepan9205 napisał: że przejścia do innych lokacji nie działają bo autorzy chcieli jak najszybciej wydać moda Na pewno mieli na nie jakiś pomysł ale niestety z tych czy owych względów nie zdążyli go zrealizować. Tak samo jest ze skrzynkami, do których nigdzie nie można znaleźć kluczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 @Anton Gorodecki No chyba, że planują jakiś patch lub coś na zasadzie DLC za jakiś czas, który to rozszerzy jakoś - w sumie autorzy Przestrzennej Anomalii 2 też coś takiego robią więc ciekawe. Jak zostawią to tak jak jest i to będzie finalna wersja no to słabo to będzie wyglądać moim zdaniem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 21 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 @Szczepan9205 uwierz mi, że społeczność ap-pro.ru dała autorom moda bardzo wiele podpowiedzi odnośnie błędów i rozgrywki. Rosjanie potrafią wytykać błędy, to jest pewne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 21 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 Nie ma co gdybać, poprawi autor błędy, poszerzy moda o fabułę, zagram i ocenię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 22 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Coś się kończy, coś się zaczyna... Spoiler 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 28 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 3 godziny temu, tom3kb napisał: Fajny ten kombinezon naukowca, w porównaniu do tych z czystej gry. Są też jacyś w hełmach? Jest jeszcze jego odmiana: i kilka innych: Spoiler 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2021 W instalacji nie ma nic o potrzebie podstawki. Mod już ją ma w sobie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 2 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2021 @kondotier zgadza się, to samodzielna gra. Sprawdź od razu PW. Wysłałem ci prezent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2021 @Anton Gorodecki Prezent przyjęty. @kamil190 Dodaj tę informację dla jasności do #1, że mod jest standalone. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajm21 Opublikowano 3 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2021 Są jakieś wieści o polonizacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 3 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2021 Spolszczenie jest w fazie testów. KNNŻ nie jest długą modyfikacją, tak więc niedługo powinniśmy je zakończyć. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 3 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2021 Poniżej wideo pokazujące w jaki sposób poradzić sobie z kontrolerem na początku gry. Oczywiście nie jest to jedyna (słuszna na pewno) taktyka poradzenia sobie z tym mutantem. 4 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2021 Uzupełniając poradę z powyższego filmiku. Posiadane AK jest bezużyteczne przy likwidacji kontrolera i używanie go to pewna śmierć. Ukryć się można również za tymi skrzyniami na których jest druga ampułka z psi środkiem. Zażywamy środek i nie wychylając się czekamy ze strzelbą w ręce aż kontroler podejdzie do skrzyń. Wtedy przestaje "uderzać" psi falami i możemy "twarz w twarz" byle poza zasięgiem jego rąk strzelać. 3-4 strzały w w głowę są wystarczające. Oto dowód. Inne zrzuty z gry. Spoiler Aby nie mieć problemów z fabułą moda, ci którzy nie grali w jego można powiedzieć wcześniejsze części, jak m.in. Kontrakt na Dobre Życie, lub grali dawno i niezbyt pamiętają wydarzenia, powinni w nie zagrać, lub conajmniej przypomnieć sobie z filmików YT. Dialogi z tego moda odwołują się do wcześniejszych wydarzeń i mogą sprawiać wrażenie niespójności. Mizerota wyposażenia na początku gry, jest chwilowa. Biorąc zadania od enpeców lub z tablicy ogłoszeń, możemy się szybko wyposażyć. A nietuzinkową lokację dla moda, szybko i łatwo można poznać. Grający w poprzedniki, nie będą mieli trudności. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 4 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2021 Skądś mi ten emblemat był znajomy - Normandie - Niemen - "Latające tygrysy" (Francuzi). p.s. Erno nie zawiódł, podkopsał kostkę. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2021 Dla tych, co czekają na spolszczenie, parę widoków. Spoiler 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 (edytowane) Przed chwilą ukończyłem grę w moda. I śmiało go mogę polecić. Kto grał w poprzednie części, zna klimat tego moda i główna linie fabularną. Ale reszta dla modów z tej składanki jest dla każdego inna. Mogę mu wystawić laurkę. Ci którzy w mody poprzedzające grali dawno i nie pamiętają szczegółów, a na pewno ci co nie grali wcale, powinni w poprzedniki zagrać. Bez tego momentami mogą podejrzewać, że enpece pojawiają się z powietrza, a mod jest niedopracowany. Widoczne na mapie zaznaczone teleporty, częściowo są w podziemiach, dlatego z powierzchni są niedostępne. A że lokacja jest wykorzystywana i do innych części, mogą być pozostałością, lub przyszłością, a nie pośpiechem przy wypuszczaniu moda. Trzy zrzuty z zakończenia moda. Śmigłowiec już czeka. Dziewczyna też. Randka na Wielkiej Ziemi uzgodniona. Nie pozostaje nic, tylko odlecieć. I takie przemyślenie. Pierwsza sytuacja, walka z kontrolerem, w stylu rebornowskich początków. Ale do przejścia. Są porady jak to zrobić bez problemu. Jeśli po pojawieniu się w bazie stalkerów na danym PPK, porozmawiamy z kim należy i nie rzucając się od razu na wykonywanie linii fabularnej powykonujemy zadania dawane przez znajdujących się tu ważnych enpeców i te z tablicy ogłoszeń, szybko dorobimy się sporej kasy, która pozwoli nam się ładnie wyposażyć, a jednocześnie zapoznamy się z lokacją. A ta jest lokacją zrobioną od zera, choć znajdujące się na niej obiekty, mogą nam się kojarzyć z gier i modów. Ale nie mają z nimi nic wspólnego. Za większość wykonanych zadań, szczególnie tych z tablicy ogłoszeń, nagrodę dostajemy od razu po jego wykonaniu. Tylko przy niektórych musimy wrócić, gdy nagroda jest materialna. Ceny uzyskiwane za artefakty i części mutantów zależne od tego komu sprzedajemy. Sporo się różnią, więc trzeba decydować, taniej od razu, czy targać do innego handlarza. Rusznikarze wykonują tylko naprawy, do czasu dostarczenia im znalezionych lub wskazanych narzędzi. Później robią tańsze naprawi i robią ulepszenia. Uszkodzoną broń skupuje tylko jeden rusznikarz. Ma tę opcję w dialogu. Warto wykosztować się jak najwcześniej na najlepszy dostępny detektor. Odpłaci nam się artefaktami. Albo czekać, aż znajdziemy z przypadku. Najlepszy handlarz, działa tylko nocą. Oczywiście, każdy gra jak mu się podoba. Te zadania od enpeców ( nie wynikające z fabuły ), możemy brać w dowolnym czasie i wykonywać wspólnie z fabularnymi. I nie jest to mod do przejścia za jeden wieczór i z palcem w nosie. Ale też nie spowoduje rozstroju nerwowego. Taki typowy, dobry stalkerski mod. Każdemu kto w niego zagra, życzę zadowolenia i . Edytowane 10 Stycznia 2021 przez Anton Gorodecki Poprawiłem literówkę 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 Sam pod sobą, ale ten wpis będzie można w całości przenieść do poradnika, jeśli taki powstanie. Jak już na początku gry, pozyskać najlepszy w modzie detektor "prototyp Wellesa". Przy zadaniach z tablicy ( i nie tylko), przechodzimy koło wioski. Trzeba do niej wejść i słyszymy wołanie o pomoc, identyczne jak w ZP na Jupiterze. Idziemy do wieży i ją przeszukujemy. Jest trochę do bezproblemowego znalezienia. Najtrudniej jest znaleźć detektor, który pomoże nam uwolnić uwięzionych, a nam rozwiąże problem ze znajdywaniem artefaktów i pomoże nie wdeptywać w anomalie. Trzeba na kucaka wcisnąć się z lewej strony tego baniaka na samej górze i trochę popodskakiwać, aby zabrać. Mając go, wkładamy do slotu. Zobaczymy wszystkie arty w wieży. Po wyjściu z wieży mając detektor w ręce idziemy powolutku w kierunku środka wsi, obserwując niebo, aż pojawi się bąbel. Lepiej robić to nocą, bo bąbel jest wtedy lepiej widoczny. Wtedy po zrobieni paru kroków, " z nieba spadają" trupy stalkerów. Znajdujemy w nich pełnosprawną broń, oraz PDA wyjaśniające sytuację. Po przeszukaniu trupów, z detektorem przeszukujemy wieś. Kilka schowków w domach i arty w anomaliach. Duże niebieskie walizki są schowkami z zadań. Teraz ich nie otworzymy. Jeśli nie odnajdziemy detektora teraz, pod koniec gry mod nam go dostarczy w jednym z zadań. Ale niewiele z niego skorzystamy. Na moich zrzutach są jeszcze inne trupy, bo detektor brałem ciut później i ich tam zdążyłem przysporzyć. 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 Gotowi na kolejną przygodę najemnika Ponurego? Poniżej znajduje się łącze do pobrania spolszczonej przeze mnie wersji modyfikacji "Kontrakt na Nowe Życie". Wersja ta zawiera: Spoiler ZP 1.6.02 + modyfikację "Kontrakt na Nowe Życie" (najnowsze wersja z Gitlaba) spolszczenie mojego autorstwa lektora z ZP (dostosowano niektóre pliki audio + dołączono kilka plików z CzN) spolszczony spawner od karavan150 (ESC + F1) okna ekwipunku od Suvoroksa okna dialogowe z MUI COP napisy do ważnych kwestii wypowiadanych przez NPC według możliwości dostosowano wyświetlane czcionki zmieniono kolor obrazu wyświetlanego przez noktowizory dostosowane modele NPC (podziękowania dla ich prawowitych autorów) https://zone.stalkerteam.pl/files/404 Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie plików spolszczenia w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione. Powyższa wersja "Kontaktu na Nowe Życie" to samodzielna modyfikacja przeznaczona do gry na rozdzielczościach o proporcjach ekranu 16:9 oraz na oświetleniu dynamicznym+. INSTRUKCJA INSTALACJI: Sprawdź czy masz już zainstalowane sterowniki OpenAL Pobierz wszystkie pliki z łącza do Google Drive, rozpakuj je 7-zipem i skopiuj w dowolne miejsce na dysku twardym (najlepiej poza partycję systemową); Grę należy uruchamiać ze skrótu do PLAYGAME.cmd; Po uruchomieniu gry dostosuj opcje graficzne w opcjach gry, po czym zrestartuj grę. Domyślnie w grze ustawiona jest głębia pola widzenia broni (widok broni trzymanej w rękach wydaje się "rozmyty"). Dostosuj tą opcję według własnych potrzeb w OPCJE/GRAFIKA/ZAAWANSOWANE/Głębia pola widzenia broni Pole widzenia (szerokość pola widzenia) i pole widzenia hud (czyli odległość w jakiej ręce GG znajdują się od "ekranu", domyślnie fov 90 i hud_fov 0.65) można trwale dostosować jedynie poprzez edycję (np. Notatnikiem) pliku _vivient_conexec.script (gamedata/scripts/) Można grać. UWAGA! Nie trzeba już dołączać dodatkowych plików zawartych w #1. Znane problemy modyfikacji: Spoiler technik Okoń nie ma opcji dialogowej z zapłatą za uszkodzoną broń włożoną do jego skrzynki nie można ukończyć zadania z tablicy ogłoszeniowej p.t.: "Polowanie na mutanty: zabij psy psioniczne" Posłowie autora spolszczenia: Spoiler W czasie prac nad spolszczeniem korzystałem częściowo z pliku ins_stories.xml ze spolszczenia N.P.Ś. W.P.K. autorstwa @gawrona, za co chciałbym mu z tego miejsca bardzo serdecznie podziękować. Osobne wielkie podziękowania kieruję do dzielnych i niestrudzonych poszukiwaczy błędów w tekście spolszczenia czyli @kondotier (również za pomoc merytoryczną ze zrozumieniem rosyjskich dialogów głosowych), @MaklerR i @Szczepan9205, którzy poświęcili swój prywatny czas aby nieco wyprostować moje wypociny @Agrael proszę wynagrodzić wszystkich w/w Panów. W razie problemów z archiwum lub instalacją proszę o info. Życzę wszystkim miłej zabawy i fajnych przygód spędzonych w towarzystwie Ponurego i Ateny P.S - Jeśli ktoś chce pomóc w ulepszeniu tekstu spolszczenia to poniżej znajduje się temat do zgłaszania znalezionych błędów: 1 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 Spolszczenie już znajduje się na naszym serwerze. Jak zwykle świetna robota @Anton Gorodecki. Szczególne podziękowania dla @kondotier, @gawron, @Szczepan9205 i @MaklerR. Oczywiście ruble będą przyznane 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 E tam, nie było jakoś dużo tych błędów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Też się przy "korekcie" spolszczenia nie napracowałem. Była to raczej kosmetyka, a nie poprawki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 12 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Ale ten mod ma masakryczne wymagania (przynajmniej dla mojego dziadka PC z 2011 roku). Najpierw odpaliłem na high, wow fajny taki niebieski filtr, filmowo to wygląda, będzie super. No ale jak tylko pojawiłem się w bazie stalkerów po początku moda to nagle komp dostał takiej czkawki, że nie mogłem się doczekać kiedy wyjdę do menu po naciśnięciu Escape. No i trzeba było zejść na ustawienia niskie i rozdziałkę 1600x900. Mod kolorystycznie wygląda z deczka dziwnie na pierwszy rzut oka te zielenie i pomarańcze, chyba za dużo się człowiek nagrał w te szarobure mody. Nie pamiętam też kiedy, aż tak musiałem zbijać opcje w dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadam Opublikowano 12 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Mod zapowiada się miodnie dziękuje @Anton Gorodecki za spolszczenie. Takie pytanie wiadomo może w jakich miejscach znajdują się narzędzia dla technika? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheSoldy Opublikowano 12 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Ustawienia graficzne restartują mi się po ponownym uruchomieniu gry. Jakieś porady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 12 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 @TheSoldy ścieżka gdzie zainstalowałeś, nie na C, w ProgramFilesach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.