Gość Diegtiariow Opublikowano 16 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 @filipek290 To jest akurat samodzielny mod. Nie instalujesz z Zewem Czarnobyla. Wypakowujesz pliki z archiwum do jakiegoś wolnego folderu. W #1 poście jest opisany porządek instalacji pod żółtym napisem Linki i instrukcja instalacji w spoilerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwus Opublikowano 18 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Czy wiadomo jaka jest sytuacja ze spolszczeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczuropies515 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 A co, czytać się nie chce? Spolszczenie jest w wersji beta, autor udostępnił je trzy strony wcześniej. Jest ono niekompletne, pełne spolszczenie według założeń miałoby się pojawić do końca miesiąca. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwus Opublikowano 19 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Jestem dość młody i nie znam wszystkiego po angielsku więc nie chcę pominąć czegoś ważnego w dialogach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldi Opublikowano 19 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 (edytowane) W dniu 18.06.2020 o 21:26, Siwus napisał: Czy wiadomo jaka jest sytuacja ze spolszczeniem? Strasznie nie lubię takich biernych oczekiwaczy, ale jeszcze bardziej nie podoba mi się dość częste na tego typu forach bezwzględne gnębienie ich. Z racji tego, że jak przyznajesz, jesteś jeszcze dość młody dam Ci dwie rady*, @Siwus. Przydadzą ci się w krążeniu po Internecie. Po pierwsze: nigdy, ale to przenigdy nie pytaj ludzi, co i jak z wykonywanymi przez nich modyfikacjami. A już na pewno nie rejestruj się na jakimś forum tylko po to, żeby o to zapytać. Nikt nie lubi takich pytań, to raz, a dwa, że modderzy (nieważne, czy robią spolszczenia, nowe animacje, nowe modele, tekstury, czy po prostu poprawiają spartoloną grę pod siebie i chcą się tym podzielić z innymi) naprawdę robią to za darmo, poświęcając wolny czas, nieraz zarywając noce, żeby ich prace jako tako trzymały się kupy i żeby efekt był zadowalający. Nikt nam nie płaci za to, żeby wam grało się wygodniej, serio. I nikt nas do tego nie zmusza. Więcej! Takie pytania często mają odwrotny skutek do zamierzonego. Więc serio, stary, jeśli zadałeś sobie trud i przeczytałeś trzy strony wątku, w którym pojawia się temat spolszczenia i się nie dowiedzialeś, jak się ma sprawa, to przeczytaj jeszcze raz i po prostu czekaj na kolejne informacje od autora. Chyba, że chcesz mu w jakiś sposób zaoferować swoją pomoc - zazwyczaj wtedy znajdziesz do niego jakiś bardziej bezpośredni kontakt. Miałem o tym nie wspominać i zachować dla siebie, ale od ogłoszenia prac nad spolszczeniem do tej pory dostałem przynajmniej trzy prywatne wiadomości napisane bez zachowania żadnych reguł języka polskiego (co dla mnie oznacza co najmniej brak szacunku dla adresata, dzięki za takie traktowanie, szanowni niecierpliwi koledzy i nie mogące się doczekać koleżanki ) o to "ej co s tym spolszczeni wyslij mi jak masz ok", lub coś w ten deseń. Serio? A druga moja rada dla Ciebie jest taka, że póki jesteś młody, to ucz się języków, bo to klucz do świata. A nic tak nie uczy, jak interakcja z grami, które zazwyczaj poza jakąś fabularno-lore'owo-immersyjną otoczką są oparte na prostych, kontekstowych mechanikach i bardzo wiele można wywnioskować z informacji graficznych na ekranie. Z tego, co widzę, Anomaly od reguły nie odbiega i możesz grę przejść patrząc tylko na to, gdzie masz kolejny cel na minimapie. A jeśli uciekają ci pojedyncze wyrazy/sformułowania - słownik w dłoń i jazda. To lepsza forma nauki, niż może ci dać nawet najbardziej wypasiony nauczyciel. Sory za przydługi wywód, gdzieś musiało to znaleźć ujście. Żeby nie było, że całkiem offtopuję, spolszczenie jest na ukończeniu. W tej chwili do przetłumaczenia zostały pojedyncze fragmenty pliku dialogów z Doliny Mroku i wszystkie kwestie dialogowe związane z liniami fabularnymi "Straceńców Zony" (eng. Lost to the Zone), ściślej mówiąc - cztery pliki, każdy mniej więcej po 40 stron A4, więc jest to już ścisła końcówka. Niestety nie sądzę, że wyrobimy się z tym jeszcze w czerwcu. Być może wydam jakiś update z zastrzeżeniem, że jeśli ktoś chce grać w fabułę przygotowaną przez autorów, to po polsku jeszcze nie ma, zobaczymy, jak się ogarnę z testowaniem ostatnio przetłumaczonych plików itd. Oprócz tego na pewno do drobnego przerobienia będą lokalizatory obszarów (białe kręgi na mapie określające punkty charakterystyczne) i całkowitą przebudowę zaliczą nazwy smart terrainów z trybu Warfare. Tłumaczyłem to bez kontekstu mapy i jak zobaczyłem, jakie kwiatki tam miejscami powychodziły, to głowa mała. *tl;dr - nie pytać o to, kiedy będzie i uczyć się języków. Edytowane 19 Czerwca 2020 przez Voldi 2 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwus Opublikowano 20 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 Cholera nawet nie wiem co napisać. Chyba zwykłe dziękuję, wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grim Reaper Opublikowano 22 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Witam forumowiczów, gram w Anomaly już szmat czasu, ale od kilku dni, gra dostaje takich spadków fps, że granie jest niemożliwe, wcześniej tak nie było, gra chodziła płynnie, zaczęło się odkąd stworzyłem nową grę jako samotnik. Po Kordonie dosłownie nie da się biegać, miał ktoś tak, lub wie czym to może być spowodowane? Jeszcze raz, nic w opcjach nie zmieniałem, gra po prostu zaczęła chodzić jakbym grał na cholernym telefonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldi Opublikowano 23 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2020 Wiesz co, ja też u siebie miałem tak przez pewien czas. Po prostu w którymś momencie gra zaczęła niewiarygodnie ciąć. U mnie problemem były chyba jakieś programy działające w tle, ale nie jestem tego absolutnie pewien. Nie instalowałeś ostatnio niczego? Klienta Steama, Epica, programów mogących obciążać procesor/RAM? AKTUALIZACJA SPOLSZCZENIA https://easyupload.io/xdaib0 [v.0.82] https://files.fm/u/62w5pjyh [v.0.82] W tej chwili w trakcie przetłumaczenia są pliki dialogowe z fabuły "Straceńców Zony". Jeśli nie macie ochoty dowiadywać się po polsku, co ze Striełokiem, kim są mroczni stalkerzy i co w Zonie robią żołnierze ONZ, to nie ma żadnego problemu Wszystko inne jest już przetłumaczone. Ponadto większość plików została sprawdzona i poprawiona pod kątem błędów rzeczowych i językowych. W planie jest wydanie pełnej polonizacji po korekcie, potem przebudowanie wyświetlania lokalizatorów obszarowych w PDA i smart terrainów dla trybu Warfare. Zostanie jeszcze nieszczęsny dynamic_news odpowiedzialny w grze za wieści, ale to bardzo dużo roboty, żeby wszystko wyglądało tak, jak należy ze względu na różną budowę języków. Chyba, że jest na sali jakiś modder/beta-tester, który zna się na robocie i może mi podpowiedzieć to i owo w kwestii tego, w jaki sposób gra zaciąga tekst z plików .xml. Proszę o podpięcie linków w pierwszym poście. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grim Reaper Opublikowano 23 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2020 Dzięki, właściwie to zauważyłem, że gra sama z siebie zaczęła płynniej chodzić, tak jak sama z siebie zaczęła ciąć, nic nie instalowałem, nie czyściłem, dziwne ale narzekać nie mam zamiaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco1589 Opublikowano 25 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2020 Zacząłem grać w to od nie dawna i mam pytanie odnośnie relacji z frakcjami. Jak zaczynam grę jako samotnik to za wrogów mam wojsko, najemników i bandytów. Kupiłem przepustkę żeby wojsko mnie nie atakowało chcąc porobić zadania dla nich i polepszyć stosunki, ale nie mogę się do nich zbliżyć i pogadać z nimi bliżej niż kilka metrów. Przepuszczam że podobnie jest z najemnikami, więc jakim sposobem mogę polepszyć z nimi relację żeby nie widzieli już we mnie wroga i spokojnie pogadać z nimi i handlować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 26 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2020 (edytowane) 3 godziny temu, Jaco1589 napisał: Zacząłem grać w to od nie dawna i mam pytanie odnośnie relacji z frakcjami. Jak zaczynam grę jako samotnik to za wrogów mam wojsko, najemników i bandytów. Kupiłem przepustkę żeby wojsko mnie nie atakowało chcąc porobić zadania dla nich i polepszyć stosunki, ale nie mogę się do nich zbliżyć i pogadać z nimi bliżej niż kilka metrów. Przepuszczam że podobnie jest z najemnikami, więc jakim sposobem mogę polepszyć z nimi relację żeby nie widzieli już we mnie wroga i spokojnie pogadać z nimi i handlować ? Nie można. Ta przepustka daje ci neutralne stosunki z nimi pod tym względem że jeśli będziesz w odpowiedniej odległości od nich to nie będą do ciebie strzelać, ale jeśli podejdziesz za blisko to kula w łeb Edytowane 26 Czerwca 2020 przez Monolithalian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczuropies515 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 Wszystko super działa, spolszczenie wygląda świetnie. Fabuła z tego co zasłyszałem jest taka że mogłoby jej nie być a i tak mod by na niczym nie stracił. W każdym razie gra się super, bawię się jeszcze poradnikami żeby gra wygląda dobrze i chodziła przy tym płynnie. No ale nie ma rzeczy idealnych więc trzeba ponarzekać. Czy któryś z was miał może dziwne uczucie że dźwięk jest jakiś taki przygłuszony? Na przykład zakładanie kombinezonu, otwieranie plecaka i dźwięk chodzenia. Taki jakby zagłuszony przez ścianę. Czytałem na internecie, jest bardzo mało wątków o tym, próbowałem włączyć i wyłączyć EAX (nie wiem nawet co to robi) i w launcherze klikać w sound problem ale jakoś nie czuję żadnej zmiany. Uwielbiam strasznie dźwięki w stalkerze dlatego trochę mi to wadzi, miał ktoś może podobny problem? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 27 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 (edytowane) 4 godziny temu, Mokebe napisał: Wszystko super działa, spolszczenie wygląda świetnie. Fabuła z tego co zasłyszałem jest taka że mogłoby jej nie być a i tak mod by na niczym nie stracił. W każdym razie gra się super, bawię się jeszcze poradnikami żeby gra wygląda dobrze i chodziła przy tym płynnie. No ale nie ma rzeczy idealnych więc trzeba ponarzekać. Czy któryś z was miał może dziwne uczucie że dźwięk jest jakiś taki przygłuszony? Na przykład zakładanie kombinezonu, otwieranie plecaka i dźwięk chodzenia. Taki jakby zagłuszony przez ścianę. Czytałem na internecie, jest bardzo mało wątków o tym, próbowałem włączyć i wyłączyć EAX (nie wiem nawet co to robi) i w launcherze klikać w sound problem ale jakoś nie czuję żadnej zmiany. Uwielbiam strasznie dźwięki w stalkerze dlatego trochę mi to wadzi, miał ktoś może podobny problem? Kiedy jesteś nowym graczem to faktycznie, fabuła nie gra roli, ale kiedy jesteś już weteranem w Anomaly to fabuła rozjaśnia rozgrywke, bo jednak masz jakiś cel i nie jest to takie chodzenie bez sensu po zonie. Chociaż prawda że w Anomaly fabułe można nazwać "fabułą" EAX mówiąc krótko to lepszy dźwięk, ja różnice słysze na słuchawkach. Są rózne addony na dźwięk, wpisz sobie "stalker anomaly addons sounds" i znajdz coś dla siebie Edytowane 27 Czerwca 2020 przez Monolithalian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczuropies515 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 (edytowane) @Monolithalian A wiesz może o co chodzi z directional audio? Coś takiego znalazłem na ich stronie z ModDB. W komentarzu gościu napisał "its the directional audio, disable it for clearer sounds" . Ktoś napisał też "All sounds are muffled. The "Sound Problem Workaround" toggle in the launcher had fixed the issue for me before, but hasn't been working since." Próbuję zainstalować coś związanego z OpenAL, jestem ciekaw co odpowiada za te dziwnie przygłuszone dźwięki. EDIT: dobra ogarnięte. W moim przypadku w pełni zadziałało włączenie EAX, zaznaczenie opcji sound problem workaround oraz najważniejsze, uruchomienie gry jako ADMINISTRATOR. Z jakiegoś powodu launcher nie włączał się jako administrator i dopiero po zaznaczeniu tego nadpisały się ustawienia. Edytowane 27 Czerwca 2020 przez Mokebe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nelson Opublikowano 27 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 Cześć, Nie dawno rzucił mi się mod "anomaly" do Stalkera który wydaje się bardzo podobny do Road to the north który ładnie poprawił graficznie zew prypeci i dodał sporo broni etc. Do rzeczy: Pobrałem z linku do torrentów (bodaj z pierwszej czy 2giej strony ktoś wrzucił) bo niestety te odnośniki na ichnej stronie nie działają (a przynajmniej part2). Rozpakowałem 3 foldery do jednego, w core patrze że mam luncher, odpaliłem i... poślady xF Jak to ktoś miał podobny problem wcześniej - ekran robi się czarny jak by zaraz miał gre odpalić ale wywala do pulpitu bez żadnego info. Podobno rozwiązał ten ktoś problem odpalając jako admin - próbowałem ale też nie pomogło. Próbowałem wrzucić pozostałe 2 foldery do core (textures i data) też nic nie dało, generalnie próbowałem kilku możliwości, zmieniania nazw foledrów na textures/data wrzucałem do core, wrzucałem jako oddzielne foldery obok core itp itd... W logach pokazuje mi fatal error: Expression : FS.exist(fn, "$game_textures$", buf, ".ini") Function : CGameFont::Initialize File : GameFont.cpp Line : 77 Description : f:/program files (x86)/anomaly/stalker anomaly/anomaly-150-3-core\gamedata\textures\ui\ui_font_hud_01.ini Na screenie pokazuje obecny układ jak to wygląda z folderami. Jedno całość drugie core. Serio nie mam pojęcia jak to naprawić. Jeszcze ściągam jakąś ostatnią łatkę ale waży 1,2gb a wylądowałem na działce z ciulowym internetem xF Także jeszcze z 2h i może się pobierze. No i też nie jestem przkonany czy mam na pewno najnowszą wersję tej anomalii - dlatego pobieram też ostatnią łatkę na wypadek wszelaki. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczuropies515 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 Jesteś pewien że na pewno wrzuciłeś wszystko po kolei? Najpierw date, potem textury a na końcu core? A potem update 4 i hotfix do niego? Twórcy nie piszą żeby te 3 foldery wrzucać po kolei ale raz zrobiłem naopak i w ogóle mi nie działało. Z tego co widzę to na forach po prostu radzą wypakować wszystko po kolei do nowego, pustego folderu. W załączniku jak wygląda mój folder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nelson Opublikowano 28 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 (edytowane) Dobra! mom to. Wychodzi na to że było to w 3 oddzielnych folderach, nie pomagało po prostu nazywanie tego. Wystarczyło po kolei wrzucać wypakowaną zawartość do odpowiednich folderów i dodawać zawartość. Teraz czekam na pobranie się hotfixa ostatniego i zobaczę co z tego będzie. Dziękuję za pomoc <3 Edytowane 28 Czerwca 2020 przez Nelson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczuropies515 Opublikowano 29 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2020 Uwaga stalkerzy! Czy Wy również kochacie grać w Anomaly na najwyższych detalach? Też zatrzymujecie się pośrodku niczego aby tylko napawać się pięknem Strefy? Ale czy nie mieliście czasem dziwnego wrażenia, że coś jest nie tak z waszym niebem? Jest ono nienaturalnie jasne kiedy patrzycie na wszystko inne, niż na nie? Otóż jest to błąd który nawiedza najnowszą wersję Anomaly na wyższych ustawieniach DirectX. Jest on powiązany z shaderem odpowiedzialnym za gradację kolorystyczną. Nie dawało mi to spokoju i niedawno dowiedziałem się, że istnieje addon który kompletnie naprawia ten problem. Efekt jest zdumiewający dlatego bardzo chciałem się nim z wami podzielić. W spoilerze dodałem link do imgura, pierwsze 2 screeny są bez dodatku a 3 z jego zastosowaniem. (mam nadzieję, że nie łamię regulaminu tego typu postem bo miło mi się go pisało) INSTALUJESZ ADDONA NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. NIE WPŁYWA ON NA PŁYNNOŚĆ ROZGRYWKI! OPIS INSTALACJI Należy pobrać i wrzucić zawartość archiwum do folderu gry. Jest to gamedata z shaderami. Po wrzuceniu plików należy zaznaczyć w launcherze opcję delete shader cache inaczej addon NIE zadziała. Aby odinstalować go wystarczy usunąć folder shaders z gamedaty i zaznaczyć ponownie opcje delete shader cache Link do addona Spoiler https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/addons/anomaly-sky-bloom-fix Spoiler https://imgur.com/a/OuvYRU1 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Witam , reinstalowałem system i straciłem anomaly 1.5.0 ,pierwszy raz zainstalowałem drugi raz nie mogę próbowałem już kilkanaście razy i klapa.Ładuje się pierwszy ekran na dole jest jakiś czerwony napis o jakimś addonie , naciskam graj i wylot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 30 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 16 minut temu, kanon1022 napisał: Witam , reinstalowałem system i straciłem anomaly 1.5.0 ,pierwszy raz zainstalowałem drugi raz nie mogę próbowałem już kilkanaście razy i klapa.Ładuje się pierwszy ekran na dole jest jakiś czerwony napis o jakimś addonie , naciskam graj i wylot. Upewnij że przeniosłeś wszystkie pliki z tych 4 folderów do jednego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 (edytowane) @Monolithalian Z pierwszego postu pobierałem i chyba wszystkie wrzuciłem , nie mam loga ale jakiś błąd 840. Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wywołanie obiektu w system security i coś tam. Edytowane 30 Czerwca 2020 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 1 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Witam, próbuję odpalić moda już drugi dzień i nie mogę. Pomóżcie. Spoiler * Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz [GenuineIntel], F6/M12/S3, 2496.00 mhz, 19-clk 'rdtsc' * CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, HTT * CPU cores/threads: 4/8 Found commandline file! Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx File System Ready... FS: 53021 files cached 55 archives, 10786Kb memory used. Init FileSystem 0.733910 sec 'xrCore' build 7608, Dec 5 2019 EH: 3CAABCFCFF6F3A810019C6A72180F166 -----loading c:/users/jan/desktop/anomaly z linkÓw\gamedata\configs\system.ltx -----loading c:/users/jan/desktop/anomaly z linkÓw\gamedata\configs\system.ltx Initializing Engine... Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Available render modes[3]: [renderer_r2a] [renderer_r2] [renderer_r2.5] command line "c:\users\jan\desktop\anomaly z linkÓw\bin\anomalydx9.exe" -smap2048 -dbg Executing config-script "user.ltx"... [c:/users/jan/desktop/anomaly z linkÓw\appdata\user.ltx] successfully loaded. Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrGame.dll * [x-ray]: Full Memory Stats * [win32]: free[137438800520 K], reserved[32860 K], committed[120028 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: process heap[40004 K] * [x-ray]: economy: strings[27036 K], smem[0 K] SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present dir[0]=\ dir[1]=C:\Users\jan\Desktop\ANOMALY Z LINKÓW\ dir[2]=C:\Users\jan\Desktop\ANOMALY Z LINKÓW\bin\ dir[3]=C:\WINDOWS\system32\ CleanDeviceSpecifierList CleanDeviceSpecifierList OpenAL Soft devices OpenAL Soft SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is SOUND: OpenAL: All available devices: 1. OpenAL Soft, Spec Version 1.1 eax[0] efx[no] xram[no] Executing config-script "c:/users/jan/desktop/anomaly z linkÓw\gamedata\configs\default_controls.ltx"... ! Unknown command: r2_lut ! Unknown command: r2_tf_mipbias ~ Invalid syntax in call to 'r3_dynamic_wet_surfaces_sm_res' ~ Valid arguments: integer value in range [64,2048] [c:/users/jan/desktop/anomaly z linkÓw\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "c:/users/jan/desktop/anomaly z linkÓw\gamedata\configs\rspec_default.ltx"... ! Unknown command: r2_dof_kernel ! Unknown command: r2_lut ! Unknown command: r2_tf_mipbias ~ Invalid syntax in call to 'r3_msaa' ~ Valid arguments: st_opt_off/2x/4x/8x [c:/users/jan/desktop/anomaly z linkÓw\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded. Executing config-script "c:/users/jan/desktop/anomaly z linkÓw\gamedata\configs\default_controls.ltx"... ! Unknown command: r2_lut ! Unknown command: r2_tf_mipbias ~ Invalid syntax in call to 'r3_dynamic_wet_surfaces_sm_res' ~ Valid arguments: integer value in range [64,2048] [c:/users/jan/desktop/anomaly z linkÓw\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded. ! Unknown command: r1_tf_mipbias ! Unknown command: r2_dof_kernel ! Unknown command: r2_lut ! Unknown command: r2_lut_texture ! Unknown command: r2_tf_mipbias ! Unknown command: r3_gbuffer_opt [c:/users/jan/desktop/anomaly z linkÓw\appdata\user.ltx] successfully loaded. SOUND: Selected device is OpenAL Soft * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 524296 kb, 38848 lines, 13820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:10DE]-[device:1392]: NVIDIA GeForce GTX 860M * GPU driver: 27.21.14.5148 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 4064 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1) * Starting rendering as 2-GPU. * DVB created: 4096K * DIB created: 512K ! Version conflict in shader 'models\lfo_black_soft_lens_weapons' ! Version conflict in shader 'models\lfo_glass_lens_weapons' * NULLRT supported * ...and used * HWDST/PCF supported and used * NV-DBT supported and used compiling shader ogse_sunshafts_mask ! c:/users/jan/desktop/anomaly z linkÓw\appdata\shaders_cache\r2\ogse_sunshafts_mask.ps\20481111001100000000010000011020101 Can't compile shader hr=0x80004005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 1 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 @kanon1022 to może wklej ten komunikat błędu 840 i ten komunikat o addonie na czerwono, np printscreen. Może kogoś to naprowadzi? Bo w myślach to tylko kilku tu potrafi czytać ale akurat ich nie ma. @kanon1022 a jeszcze może głupie ale w nazwie folderu masz polskie litery "linków", a usuń i zobacz czy zainstalujesz i odpalisz? System masz 64bitowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 1 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 @kanon1022 zakładam, że zainstalowałeś moda prawidłowo. Czy próbowałeś zresetować przy odpaleniu gry shadery używając opcji Delete Shader Cache z launchera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 1 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 @kanon1022 jak robiłeś formata to zajrzyj do pierwszego postu i potem sprawdź czy masz poinstalowane odpowiednie biblioteki VC, oalinst itd tam jest paczka jakby co na dole w F.A.Qu. Zerknij też do opisu z ustawieniami rendera przy pierwszym uruchomieniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.