Skocz do zawartości

Anomaly 1.5.0 (Beta 3) - dyskusja ogólna


Junx

Rekomendowane odpowiedzi

@Gh0sTp Aaa :P myślałem, że ten współczynnik można ustawić wyżej niż 1 :D Ale skoro jest addon, który to zmienia na wyższą wartość no to problem rozwiązany. No to nie pozostaje mi nic innego nic życzyć Ci dobrej Zony stalkerze :D 

Pamiętajcie, jeśli znajdziecie jakieś błędy w tłumaczeniu to zamieszczajcie tutaj screeny z ów błędami, ułatwi to mi i @Voldi wprowadzenie korekt :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gh0sTp No niestety, niektóre addony do Anomaly potrafią przysporzyć problemów i bólu głowy :P Ale większość na prawdę robi robotę i jest przydatna. Fakt, nie jestem na bieżąco bo ostatnio zajmowałem się tłumaczeniem hybrydy Misery i Gunslingera, a aktualnie grzebię przy SGM 2.2 do Zewu Prypeci+Gunslinger więc Anomaly trochę odłożyłem na bok, ale jak przetestuję tą nową wersję SGM to planuje sobie wrócić do Anomaly i przejść je od początku do końca:041:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gh0sTp No bo aktualna wersja Gunslingera nie współpracuje z ostatnią wersją spolszczenia stworzonego przez @DaimeneX.

Najnowsza wersja Gunslingera ma dodane takie pukawki jak APB, Bizon, Fort i Fort-17, SR1M, Stechkin,TT33 i Walther, zmienioną strukturę plików: nazwy i opisy tabletek, consumabli i napojów zostały przeniesione do jednego pliku, tak samo z pozostałymi pukawkami i nazwami i opisami amunicji( tak samo jest w przypadku tej najnowszej wersji SGM z Gunslingerem) no i różne pomniejsze rzeczy były przeniesione do nowych plików przez co spolszczenie dostępne na naszym forum częściowo pasuje i częściowo nie pasuje do najnowszej wersji, a że autor Gunslingera często coś zmienia to @DaimeneX stwierdził, że lepiej zabrać się za polonizację dopiero jak wyjdzie jakaś wersja 1.0, która będzie mieć wszystko co autor/autorzy założyli zabierając się za tą modyfikacje zamiast poprawiania plików co każdą pomniejszą aktualizację, która obejmuje dodanie jednej lub 2-3 broni.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, tom3kb napisał:

@kanon1022 ja wczoraj instalowałem i wszystko ok. Pobieralem z moddb.

A uruchamiałeś bez wrzucania spolszczenia czy wszystko dobrze się pobrało? Niektóre party są spore, no i czy update 4 i hotfix 8 na niego też wrzuciłeś?

@tom3kbBez spolszczenia działa. Trzeba instalować moda od nowa , bo już trochę gram.

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 Jeżeli w logu masz "string_table" to w którymś pliku tekstowym brakuje ów linijki z takim takim tekstem. Póki co nie instaluj Anomaly od nowa, sprawdzę nową wersję spolszczenia i może uda mi się znaleźć plik, który powoduje błąd i podeślę Ci poprawiony to będziesz mógł grać bez ponownej instalacji ;) 

Edytowane przez Szczepan9205
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 Hmm tyle, że problem polega na tym, że przejrzałem wszystkie pliki sprawdzane ostatnio przez @Voldi i wychodzi na to, że wszystkie mają zakończenie </string_table> więc zasadniczo nie wiem skąd ten błąd. Możesz wstawić tu cały plik loga?

I tak jak napisał @Gerdhard, jeżeli używasz jakiś dodatków do Anomaly z moddb to spolszczenie najlepiej wrzucić na sam koniec jak wrzucisz już wszystkie dodatki/ addony to jakaś część z nich  zastępuje pliki tekstowe bo niektóre ingerują w opisy i nazwy broni/consumabli/amunicji i przedmiotów i jeśli autor przeoczył zakończenie pliku linijka </string_table> to potem przez to może wywalać cały mod - cały X-Ray Engine.

Edytowane przez Szczepan9205
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 Nic dodatkowego nie instalowałem . Postawiłem moda od nowa , bez spolszczenia działa , a z spolszczeniem wylot. Mam pusty plik localization. Dodawałem spolszczenie v0.9. Na razie sprawa załatwiona , po prostu wypakowało mi się źle spolszczenie wypakowałem i wrzuciłem na nowo i ruszyło.   DZIĘKI ZA CHĘĆ POMOCY.

Spoiler

* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz [GenuineIntel], F6/M12/S3, 2495.00 mhz, 19-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, HTT
* CPU cores/threads: 4/8

Found commandline file!
Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
File System Ready...
FS: 53242 files cached 54 archives, 10727Kb memory used.
Init FileSystem 0.748283 sec
'xrCore' build 7608, Dec  5 2019

EH: 3CAABCFCFF6F3A810019C6A72180F166

-----loading c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\system.ltx
-----loading c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Available render modes[1]:
[renderer_r1]
command line "c:\users\asus\desktop\anomaly 1.5.0\bin\anomalydx8.exe" -smap2048 -dbg 
Executing config-script "user.ltx"...
[c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [x-ray]: Full Memory Stats
* [win32]: free[137434555144 K], reserved[4275688 K], committed[122576 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: process heap[41223 K]
* [x-ray]: economy: strings[27035 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=
dir[1]=C:\Users\Asus\Desktop\ANOMALY 1.5.0\
dir[2]=C:\Users\Asus\Desktop\ANOMALY 1.5.0\bin\
dir[3]=C:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList OpenAL Soft
devices OpenAL Soft
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is 
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. OpenAL Soft, Spec Version 1.1  eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
! Unknown command:  r2_lut
! Unknown command:  r2_tf_mipbias
~ Invalid syntax in call to 'r3_dynamic_wet_surfaces_sm_res'
~ Valid arguments: integer value in range [64,2048]
[c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\rspec_default.ltx"...
! Unknown command:  r2_dof_kernel
! Unknown command:  r2_lut
! Unknown command:  r2_sun_far
! Unknown command:  r2_tf_mipbias
~ Invalid syntax in call to 'r3_msaa'
~ Valid arguments: st_opt_off/2x/4x/8x
[c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
! Unknown command:  r2_lut
! Unknown command:  r2_tf_mipbias
~ Invalid syntax in call to 'r3_dynamic_wet_surfaces_sm_res'
~ Valid arguments: integer value in range [64,2048]
[c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is OpenAL Soft
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1392]: NVIDIA GeForce GTX 860M
* GPU driver: 26.21.14.4614
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 4064 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 4096K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'models\lfo_black_soft_lens_weapons'
! Version conflict in shader 'models\lfo_glass_lens_weapons'
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1920x1080
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader simple_color
compiling shader portal
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : Xr_ini.cpp
[error]Line          : 530
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : Can't open section 'string_table'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:

 

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ave Kamraci ..powiedzcie mi jak zwolnić towarzyszy. bo miałem zadanie ich zaprowadzić na zwiedzanie , i tak zrobiłem ale teraz łażą ze mną a chciałbym sobie samu zwiedzać :)

Dodam jeszcze 2 pytanie czy Hełmy można rozkładać , jeśli tak to jak ?

Edytowane przez Gerdhard
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gerdhard jeśli miałeś questa gdzieś ich zaprowadzić, to musisz z nimi na miejscu pogadać (czytaj opisy zadań, bo jest ich kilka rodzajów), odprowadzić z powrotem do obozu i znów pogadać, jak dobrze pamiętam. Chyba, że to zadania na przeprowadzenie kogoś gdzieś przez Zonę, to musisz pogadać z nim będąc na miejscu. Hełmów, jak dobrze pamiętam, rozkładać się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.