ArNie Opublikowano 28 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2022 Co do granatów to akurat norma - STALKERy od zawsze na to cierpiały i ciężko coś z tym zrobić. Albo rzucają perfekcyjnie pod twoje nogi, albo pizgają tymi granatami na drugi koniec mapy, jak to było kiedyś w moim modpacku na Cień Czarnobyla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 @Szczepan9205 zaktualizował spolszczenie do najnowszej wersji moda Aktualizacja do R3 pojawiła się stosunkowo niedawno, bo 22.08. Jedynym minusem jest to, że po aktualizacji do wersji 1.1. wymagana jest nowa gra. Lista zmian: Spoiler Dodano możliwość umieszczenia pistoletu w slocie na nóż. Naprawiono błąd, którego skutkiem był brak dialogu dla szybkiej podróży u Łowcy na Wysypisku. Usunięto nieistniejące sekcje amunicji dla karabinu SKS. Naprawiono zbyt mały kursor dla niskich ustawien jakości tekstur. Naprawiono brak możliwości snu z powodu błędu w info_portions o emisji. Naprawiono animację chodzenia z SG-552 i umiejscowienie celownika na modelu 3D. Zmieniony dźwięk sprawdzania granatu. Usunięto możliwość przeszukania zwłok Wardoka jeśli zginie. Naprawiono większość przedmiotów, które nie spawnowały się przy zwłokach. Wszystkie bronie z zamontowanym granatnikiem GP-25 mogą teraz używać zarówno pocisków granatnikowych WOG-25 jak i WOG-25P. Naprawiono brak możliwości przełączenia się na granatnik używając karabinu AK-47. Nowe funkcje moda: Zaadaptowano wzorowany na Zewie Prypeci wygląd okna ekwipunku z oknami szybkiego wyboru oraz filtrowaniem typu przedmiotów. Dodano detektory działające na takiej samej zasadzie jak w Zewie Prypeci (plus z możliwością trzymania przedmiotu lub broni w drugiej ręce). Zastąpiono modele rąk z modelami zaczerpniętymi z moda T.H.A.P. REWORK 2.1. Dodano 5 rodzajów noży. Gruboskórne mutanty wymagają teraz odpowiedniego noża do pozyskania ich części. Stan noża pogarsza się wraz z użytkowaniem, a noże w bardzo niskim stanie mogą się zniszczyć podobnie jak pistolety. Dodano zestaw do ostrzenia / naprawy noży. Myśliwi pełnią teraz także rolę przewodników - za opłatą mogą zabrać nas w różne miejsca (w zależności od postępu w fabule) za opłatą. Dodano możliwość wielu szybkich zapisów zamiast jednego. Naprawiono i dodano do moda pistolet Glock 17. Dodano dźwięki skoku i uderzenia postaci o podłożę. NPC mogą teraz mieć różne celowniki na swoich broniach. Naprawiono i dodano do moda nieużywane lub unikalne / alternatywne warianty broni. Zmiany w modzie: Zaktualizowano silnik OGSR do wersji 2.1.386. Zmniejszony efekt trafienia dla każdego kalibru amunicji ( co skutkuje mniejszym efektem ragdoll w momencie zabicia wrogiego NPC ). Drobne zmiany w balansie broni. Niewielkie zmiany w wyposażeniu NPC, losowych nagrodach za zadania i zawartości schowków. Krople deszczu na ekranie pojawiają się teraz tylko wtedy, gdy gracz ma na sobie hełm lub maskę. Zmieniono ikonę egzoszkieletu Cysta. Zmieniony dźwięk ataku kota. Zmienione dźwięki wystrzału dla AS Wał i WSS Wintorez. Zmieniono nagrody za zadanie na zdobycie dokumentów na Agropromie i w X-18. Poprawiono nagrodę za odnalezienie ciał wszystkich Poszukiwaczy. Osłabiono właściwości artefaktu "Kwiat". Zmieniono dźwięk deszczu. Obniżono ceny wszystkich celowników. Poprawiono nazwę AKS-74U na AKS-74UN oraz dodano wariant AKS-74U bez szyny bocznej. Zmieniono odgłosy kroków i "grzechocenia" broni. Sidorowicz daje nam teraz latarkę czołową razem z wyposażeniem do pierwszego zlecanego nam przez niego zadania. Latarkę można teraz kupić u handlarzy. Automatyczne wieżyczki zostały osłabione. Zmniejszono liczbę wieżyczek automatycznych na posterunku w Kordonie do 1. Zmieniono czas spawnu granatów u NPC z 1 do 3 minut. Zmieniono dźwięki Chimery. Dodano możliwość upuszczenia / przeniesienia do schowka dynamitu dla Wilka. Pijawki i Kontrolerzy są teraz neutralni wobec siebie. Poprawki: Wyłączono możliwość przeszukiwania NPC, przy zadaniu na odzyskanie gitary Muzykanta. Zwiększono wizualną szybkostrzelność MP-133 i Remington 870, aby dopasować wszystko do animacji. Naprawiono animacje dla zmodyfikowanego WSS Wintoreza. Wyłączono możliwość przeszukiwania postaci niezależnych w trybie swobodnej rozgrywki. Zmieniono spawn nieużywanych zestawów narzędzi na zwykłe narzędzia naprawcze. Naprawiono wylot powodowany przez skórowanie za pomocą noża Siergieja Maniaka. Naprawiono wylot podczas odbierania nagrody za zdradę bandyty Łysego. Naprawiono kilka nieprawidłowych pozycji broni dla widoku kamery z trzeciej osoby. Naprawiono pozycję celowania dla celownika PSO dla karabinu SR-3 Wichr. Naprawiono podstawowy komunikat ostrzegawczy dla kontenera artefaktów. Wygląda na to, że autorzy głównie skupili się na łataniu błędów technicznych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duchol Opublikowano 12 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2022 Mimo że nie grałem w poprzednie radiofobie, trójeczka mnie zainteresowała, tylko na razie z czasem ciężko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 30 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Mod skończony, niestety nie dane mi było zrobić wszystkich zadań pobocznych. Znalazłem wszystkich poszukiwaczy ale próba oddania PDA hakerowi z Wolności kończy się wylotami w różnych miejscach - próba wejścia do bazy, wejście na piętro do pokoju dowódcy, zapis w różnych miejscach na Magazynach... bywa. Miałem też pecha podnieść skrzynkę z posterunku najemników (szukałem karabinka na przystanku) na MW, 5 kilo bez możliwości zostawienia w schowku było irytujące. Dopiero w Prypeci znalazłem kogoś (a raczej to co z niego zostało) i dostaliśmy granatnik M79 i pistolet .45 z wbudowanym tłumikiem. 10 kawałków za odsprzedaż to to żadne pieniądze. Wrażenia sprzed Doliny Mroku - da się przetrwać ze znalezionego sprzętu gdy chociaż jedna broń na mapie jest w dobrej (90%) kondycji. Amunicji znalezionej też trochę jest mimo, że na wieży w Wysypisku nie ma ponad tysiąca sztuk amunicji do pistoletu maszynowego. Nie potrafię sobie przypomnieć skąd wytrzasnąłem 300+ sztuk amunicji do starego modelu kałacha/SKS a dzięki temu Agroprom poszedł gładko. Transmutacje nie wydały mi się opłacalne, dwa dobre arty były lepsze i tańsze. System schowków ciekawy i pozwalał na przetrwanie przy tych cenach o ile zrzut zaopatrzenia nie wylądował w pobliżu postaci z lepkimi rączkami. Miałem przypadek gdzie w jednym z punktów dostałem 2 stroje najemnika. Broń w naszych rękach niszczała bardzo powoli podczas gdy pancerz jak z papieru zbierał dziury i wentyle. Nic dziwnego że zestaw do naprawy pancerza droższy. Od pewnego momentu spawny szaleją na poziomie starego AMK - Kordon staje się niezdatny do zwiedzania bo wojacy pojawiają się pod mostem, koło wioski (gdzie się zaczęła jatka) czy przy wyjściu z tunelu. by po paru dniach sytuacja się uspokoiła, wioska zaludniła żółtodziobami a wojacy poza mostem niemal nieobecni. Może to za sprawą kradzieży walizki z posterunku na południu? I to cichaczem bo Sid nie będzie zachwycony zadymą i nie będzie z nami handlował. O chimerze w barze czy dalej nie wspomnę, nie wiem co stało za pomysłem odradzania jej regularnie w tym miejscu. Jakaś strategia „spalonej ziemi" by gracze już nie wracali albo biegali naokoło? Kolejną (nie)miłą niespodzianką była oferta podróży do Prypeci u łowcy na Jantarze, który zostawił mnie pod drzwiami do elektrowni, gdzie prócz zadumanego burera nic nie stało na przeszkodzie do dziury prowadzącej do klasycznych korytarzy wypchanych świrami z karabinem w jednej ręce i odbezpieczonym granatem w drugiej. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub1994 Opublikowano 10 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2022 Witajcie! Otóż sprawa ma się następująco, tylko w podziemiach agropromu występują u mnie straszne spadki fps, gra przez to staje się niegrywalna, nie mam pojęcia czym to jest spowodowane, zdaję sobie sprawę, że mój blaszak to nie jest demon, zaledwie GTX750Ti 2GB oraz 8GB ram. W innych modach nie mam tego problemu. Podpowie ktoś, co z tym fantem zrobić? Mod bardzo fajny, nie chcę z niego rezygnować tak łatwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2022 1 godzinę temu, Jakub1994 napisał: Podpowie ktoś, co z tym fantem zrobić? Mod bardzo fajny, nie chcę z niego rezygnować tak łatwo. Zmniejszyć ustawienia graficzne na czas gry w podziemiach. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 11 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2022 Trzeba też wziąć pod uwagę, że Radiophobia to mod mocno graficzny, więc karta z 2GB ramu to raczej za mało na ten mod, ale tak jak @tom3kb napisał wyżej - jedynie zmniejszenie grafiki na czas gry w podziemiach powinien pomóc. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prozmus84 Opublikowano 20 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 Jestem w X-18 nie mogę znaleźć dokumentu numer 3, znacie może miejsca gdzie są dokumenty? Patrzyłem na filmy na YT ale nie dopatrzyłem się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 20 Października 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 @prozmus84 Trzecią część dokumentu powinien mieć przy sobie stalker, który jest w laboratorium. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prozmus84 Opublikowano 21 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 (edytowane) @Agraelwczytałem grę od wejścia do Labu i pojawił się Stalker, wcześniej go nie było Edytowane 21 Października 2022 przez prozmus84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 (edytowane) Wznowiłem grę po dłuższej przerwie od stalkera i znalazłem kilka baboli, powiedzcie czy tak ma być czy mam coś zrypane Pierwsza sprawa to niewidoczne przedmioty w ekwipunku, otóż gdy otwieram ekwipunek, nie ma w nim wielu rzeczy które zebrałem, dopiero gdy z kimś handluje albo chcę przeszukać trupa wtedy te rzeczy się pojawiają, gdy jestem sam nie widzę tych rzeczy, o co tutaj loto? W ten sposób nie da się grać ponieważ nie da sie jeść, pić, zmieniać broni w ekwipunku i pewnie jeszcze wielu innych rzeczy druga sparawa to naprawa sprzętu u Sidora i ceny rzeczy, pomimo tego że dostał Meduzę po wciśnięciu dialogu odnośnie napraw (kto grał to wie jak on wygląda) nic sie nie dzieje, poza tym ceny rzeczy są jakieś dziwne, przykład wody mineralnej na zrzucie poniżej, kosztuje mniej a w okienu handlu widnieje o wiele większa cena trzecia sprawa to czarny kwadrat na mapie moda instalowałem już sporo czasu temu (jesień/zima 2022 jakoś?) więc nie wiem czy coś sie nie posypało i czy wgrywałem jakieś fixy, po prostu tego nie pamiętam pzdr Edytowane 15 Lutego 2023 przez cez137 błędy, babole etc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 16 Lutego 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2023 @cez137 Coś tu jest ewidentnie nie tak. Tego czarnego ekranu na minimapie, to na pewno nie powinno być. Nie wiem, co tu można poradzić z wyjątkiem tego, aby spróbować postawić całość od nowa, a więc mod - aktualizacja - spolszczenie i aktualizacja do niego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 16 Lutego 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2023 @cez137Możliwe, że problemem jest to, że wrzuciłeś spolszczenie na wersję moda starszą niż ta do której była przystosowane, albo odwrotnie - wrzuciłeś spolszczenie na nowszą wersję moda niż ta do której było dostosowane spolszczenie. W każdym razie żeby wszystko działało jak należy to powinieneś wywalić to co masz, pobrać z moddb wersję BETA 1.07a, a potem Radiophobia 3 - Patch 1.1 + Hotfix 2 i na nią wrzucić spolszczenie (linki na moddb raczej jeszcze działają - u nas są padnięte). Od sierpnia ub. roku ukazała się jeszcze wersja 1.11 na początku stycznia 2023 i jest najbardziej aktualna, ale nie miałem czasu zaktualizować do niej spolszczenia no i przyznam, że nawet o niej nie wiedziałem + aktualnie za bardzo nie mam czasu na aktualizację. Co do ikon to nawet ta stara wersja miała z nimi problemy bo niektórym rzeczom brakowało ikonek choć takiej sytuacji jaka się u Ciebie dzieje jeszcze nie widziałem, a autor podobno poprawił wszelkie problemy z ikonami w ostatniej łatce 😛 Z kolei co do ceny wody no to co jest z nią nie tak? W większości modów woda mineralna w butelce jest droższa od chleba czy wódki bo jest trudno dostępna w Zonie i nie jest napromieniowana przez co handlarze sobie za nią wołają spore sumki + widzę, że tekst od pragnienia i usuwania zatrucia są po angielsku czyli najpewniej masz spolszczenie wrzucone na wersję nowszą niż ta do którego było przystosowane bo na tamtej wersji do której dostosowywałem jeszcze nie było tych tekstów zdaje się... Z kolei co do kwadratu na mapie to grasz na wersji standardowej czy z dodatkiem Dead Zone? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 16 Lutego 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2023 @Szczepan9205 Godzinę temu, Szczepan9205 napisał(a): W większości modów woda mineralna w butelce jest droższa od chleba czy wódki bo jest trudno dostępna w Zonie i nie jest napromieniowana przez co handlarze sobie za nią wołają spore sumki Nie zrozumiałeś, chodzi o to żę jak sie najeżdza kursorem na wodę to "price" czyli cena jest mniejsza niż w oknie handlu, zwróć uwagę na mój zrzut Godzinę temu, Szczepan9205 napisał(a): Z kolei co do kwadratu na mapie to grasz na wersji standardowej czy z dodatkiem Dead Zone? Serio nie pamiętam Dobra dzieki widzę że jest skopany i trzeba go on nowa stawiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 16 Lutego 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2023 Ach 😛 To jest dość częsty przypadek w modach do CCz, że często się ceny w ramce nie zgadzają z rzeczywistymi - tu już wina leży po stronie autora moda bo spolszczenie nie ingeruje w ceny przedmiotów. No to na wszelki wypadek zrób tak jak napisałem i postaw wszystko totalnie od nowa. A jeżeli będziesz instalował Dead Zone to pamiętaj, żeby pobrać jeszcze łatkę na prawidłową mapę Prypeci do Dead Zone bo bez niej zamiast Centralnej Prypeci będzie Ci się wyświetlać mapa Wschodniej/Obrzeży Prypeci 🙂 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PlayboyXX Opublikowano 27 Lutego 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 @Szczepan9205 Kiedy zaktualizujesz spolszczenie do wersji 1.11? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 28 Lutego 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2023 @PlayboyXX Kiedyś. Teraz nie mam na to czasu bo mam ważniejsze spolszczenia na głowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vojtas040 Opublikowano 8 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2023 Witam mam prośbę czy mógłby ktoś odświeżyć serwer na którym jest Łatka / aktualizacja moda z wersji 1.07 bo Żądany plik nie istnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meta Opublikowano 8 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2023 @vojtas040 Łatkę można pobrać stąd, ale tutaj jest do pobrania najnowsza wersja (1.11) standalone. Nie wiem jednak jak z tym będzie działać spolszczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vojtas040 Opublikowano 8 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2023 Wielkie Dzięki .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PlayboyXX Opublikowano 9 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2023 W dniu 28.02.2023 o 07:59, Szczepan9205 napisał(a): @PlayboyXX Kiedyś. Teraz nie mam na to czasu bo mam ważniejsze spolszczenia na głowie. Czy teraz wiesz kiedy będziesz w stanie zaktualizować spolszczenie? Potrzeba radiophobii ogromna ale spolszczenia z lektorem brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 11 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2023 @PlayboyXX Wczoraj pojawiła się aktualizacja spolszczenia do najnowszej wersji moda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2023 @Agrael Ale mod do pobrania z #1 nie jest chyba w tej najnowszej wersji. Jeśli mam rację, to przydała by się aktualizacja pobrań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 11 Kwietnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2023 @kondotier Jest, jest. Najnowsza wersja to 1.11 i mamy do niej link w #1. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzu Opublikowano 29 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2023 Może ktoś pomóc? Przerzucam dead zone do katalogu gry i wtedy podczas uruchamiania dostaję błąd, że nie może znaleźć "enviroment". W instrukcji jest napisane, żeby przerzucić do folderu gamedata jednak struktura folderów sugeruje by przerzucić do głównego folderu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.