Skocz do zawartości

OP-2.2 - Dyskusja ogólna


vidkunsen
Wiadomość dodana przez Agrael,

W tym temacie prowadzimy wszelkie rozmowy na temat OP-2.2.

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś mógłby mi pomóc , mam dość dziwny problem - nie mam wejścia ani wyjścia z podziemi Agropromu😕 nie wiem kiego tak się stało. Wychodzę sobie wprost do tunelu z martwym fotografem, zadanie na schowek Striełoka się zalicza ale nie ma przejścia na Agroprom (ani z jednej ani z drugiej strony). Pomyślałem że dopóty nie zrobi się zadań w podziemiach to tak ma być że nie ma wyjścia, ale wyszystko zrobiłem. Wczytałem sejwa po wejściu ale okazało się że już po wejściu nie było możliwości wyjść. Dodałem spawnerem teleport na kordon i uciekłem ale to nie jest dobre rozwiązanie ponieważ nie mam teraz możliwości tam wejść ponownie.

image.thumb.jpeg.60ebee43e68a6d4fcaf68ccb9d58e6cb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamiętam, to trzeba podejść do góry po tych większych schodach, gdzie są żołnierze i na prawo minąć wejście i iść wyżej dotrzeć do pierwszego jakby teleportu, pojawi się komunikat "szukaj dalej" (nie jestem pewny, czy tak brzmi), potem się cofnąć i podejść w miejsce pulsującego niby teleportu, tam gdzie po zejściu z tych mniejszych krętych schodów atakuje pijawka. Gdy pojawi się komunikat "szukaj dalej", to idziemy do tej dziury wybitej w betonowej ścianie (tam, gdzie jest mobilna elektryczna anomalia i idąc od dziury w kierunku wyjścia powinieneś ujrzeć pulsujący teleport, który jest prawdziwy. 

Jest też taki moment, że nie ma aktywnego wyjścia, to po wykonaniu tych kontaktów z tymi pulsującymi teleportami, trzeba udać się do wyjścia na bazę wojaków Agropromu.

Nie wiem, czy o to Ci chodzi, ale może to ci coś naświetli. Powodzenia.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@metek58 to co opisujesz to "droga do schowka grupy Striełoka" i faktycznie odbywa się w takiej kolejności jak pisałeś. Problem w tym że ja wykonałem to zadanie dokładnie tak jak powyżej. W sumie to jedyną rzeczą którą zrobiłem nietypowo to fakt że do podziemi wszedłem od strony bazy wojennych (tak jakoś wyszło że mi Kreta atakowali ze wzgórz i przebiłem się do nich od tej strony). Poza tym wszystko podręcznikowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja koniecznie chciałem PDA przekazać Kretowi, więc około trzy metry od tego PDA zrobiłem zapis i po wczytaniu dopiero podniosłem. Jak za pomocą magicznej różdżki, ekipy nie było, tylko był słyszalny głos, że mam dwie minuty na oddanie znaleziska. Spokojnie wyszedłem z tunelu (bo nikogo nie było, zapewne wystąpił bug, ale mi to zwisało) i oddałem PDA Kretowi. Za pierwszym razem w nagrodę wskazał schowek w tymże tunelu, ale z jakiegoś powodu musiałem zacząć na nowo pomoc Kretowi i jego ludziom, to po oddaniu PDA, już nie wskazał tego schowka, po prostu olał mnie. Zrób podejście do podziemi od strony miejsca, gdzie stoi Kret, a zbawion będziesz. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@metek58 niestety nie pomogło. Zacząłem lokację (Agroprom) od nowa i dalej nic. Najpierw odbicie Kreta - PDA w tunelu (oddałem majorowi a potem za wódę wziąłem od Szurstkina czy jak mu tam - oddałem Kretowi - Brak innych już opcji na lokacji , czas na podziemia ale sprawa jest identyczna jak za 1szym razem , tj. wejść wszedłem (choś nie było znacznika na mapie, dopiero gdy wskoczyłem do szybu to zaczęło wczytywać poziom) ale przy wyjściu już nie ma możliwości. Robi się tak jak na skrinie.   Wchodzę nad lokację. ss_marek_03-07-23_17-29-46_(l03_agroprom).thumb.jpg.c1a19c07a9d23a3649b758d73f1f76bd.jpgss_marek_03-07-23_17-30-23_(l03u_agr_underground).thumb.jpg.682847d406901eabd48a7b4cf436fb8f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też to miałem, ale po prawidłowym chodzie do tych trzech pulsujących teleportów, poszedłem pod wyjście-właz na terenie wojaków, pojawił się komunikat, że aktywne jest wyjście na zewnątrz. Wtedy wróć się do wyjścia koło Kreta i uśmiech powinien zagościć na twoim pycholu, bo wyjdziesz w normalnie, bez tych dziwnych tekstur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wszystko wykona zgodnie z linią fabularną, to bugu nie będzie. Ta dziwna tekstura pojawia się (jest bodajże od strony Kreta), gdy za szybko chcemy zwiać z podziemi, nie wykonując należnego tam zachowania. Wystarczy zejść z powrotem do podziemia lub wczytać zapis sprzed wejścia do tych katakumb. Mod jest trudny, a przeciwnicy jakby szkoleni przez snajperów. Każde potyczki wymagają nie lada sprytu, by podołać posuwaniu się do przodu, i to przez całą grę. I to ma smaczek.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Ignachinio napisał(a):

A to nie jest jakiś bug który potem uniemożliwi mu dalszą grę? Do podziemi jeszcze parę razy wróci?

Jak pisał @metek58 to taki myk zmuszajacy do "wycieczki" w/g scenariusza. Kryjówka Strieloka , martwy Fotograf ,wyjscie od strony wojakow w Bazie Agro , etc...taki ficzer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Ignachinio napisał(a):

One ani z PKM ani z Korda :D nie odnoszą obrażeń. A znając życie na końcu się okaże ze jakiś Pm je kładzie jak dobrze trafisz :D

.... A generalnie -  ten  byt elektroniczny - świadczy o niezłej inwencji twórczej autorów i podążaniu ku najnowszym trendom . Widocznie powoli , opłotkami nadchodzi era bytów SI - takie małe terminatorki ze Skynetu - np w Sarkofagu :-))) Mogą byc w kształcie miłym dla oczy . 

robot-567x800_194_274.jpg.5c31e5faab1ada2ad7911f5e915e6fd0.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mnie nie było więc stąd zwłoka w odpowiedzi , @metek58 @Ignachinio , problem z wyjściem z podziemi Agropromu rozwiązałem a raczej sam się rozwiązał - ale dopiero po 3ciej próbie i wczytaniu całej lokacji Agroprom na nowo. Tak czy siak wyjść się udało ale nie było zaznaczonego wyjścia tak jak to być powinno i jest między innymi lokacjami. Ukończyłem podziemia , podszedłem do drabinki z wyjściem i podskoczyłem. Po pacyfikacji bazy wojennych stwierdziłem że wejdę tak na próbę ponownie i zobaczę czy się to uda. Wszedłem i wyszedłem ale niebieskie oznaczenie przejścia lokacji się nie pojawiło, za to pojawiły się na mapie bąbelki (zaznaczony obszar) w miejscach gdzie potencjalnie występują wejścia do podziemi , choć oprócz bazy wojennych i drabinki obok Kreta wszystkie są nie do wejścia oczywiście.

 

Mam za to inne pytanie - jak robić fotki anomalii żeby łapało jak trzeba , tj żeby zaliczało ? zostało mi kilka (np randomowy obłok któremu zrobiłem ze 20 zdjęć i nic). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ignachinio dzięki za radę - nawet nie wiedziałem że da się aparat ulepszyć, jak nazbieram dingów to na pewno ulepszę. Co do przejść to nie zwróciłem w 2.1 żeby nie było oznaczonych... być może przeoczyłem ten fakt. Ale dobrze że mówisz bo pewnie na dalszym etapie gry nie będzie mnie to martwiło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.