Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@C.I.CH.Y ten detektor Elite + jest nie tylko fajny, ale i niezbędny. Niektóre artefakty, jak np. Oko z labu w Martwym Mieście, jest możliwy do zabrania tylko z nim.

Znajdziesz go podczas szukania drogi do Magazynu Monolitu.

Podpowiedź:

Spoiler

Aby dotrzeć do Magazynu Monolitu, najpierw trzeba wziąć u Woronina zadanie na karabin snajperski. Następnie po opuszczeniu mostu w RL, wejść do Limanska. Włącznik opuszczania jest na ścianie dyżurki przy moście. W Limansku trzeba go oczyścić z mutków i Monolitu aż do tele do Szpitala.

Następnie wrócić pod anteny tęczy, znaleźć pod beczkami zejście do podziemi, a w nich trupa z kartą dostępową. Jak masz deszyfrator ( bez niego do zbrojowni chyba się nie da wejść bez problemowo ), to pootwieraj te okrągłe włazy które będziesz w stanie.  Po otwarciu wracasz do fontanny i z piwnicy rozpoczynasz wędrówkę do zbrojowni.

Jak dotrzesz do końca tuneli i będzie nora, to idziesz nią cały czas w lewo, aż do ślepego pomieszczenia z trupem naukowca. On ma Elite+.

Wracasz do początku nory i idziesz w głąb. Pierwszy zakręt w lewo, a kolejne w prawo aż do tuneli. W nich szukać w obie strony.

I idąc do magazynu, zabieraj jak najmniej swoich maneli, za to bierz arty na udźwig. jest z niego co zabrać.

:viva:

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@C.I.CH.Y  Na oczyszczenie Limanska śrutówka jest niezbędna. Koło anten powalczysz z Monolitem.W podziemiach gnębić cię będą stada tuszkanów. Ulepszona na maksa Sajga, służyć Ci będzie do końca gry. Te sekundy zyskiwane przy przeładowaniu, ratują życie. A założona optyka, robi z niej "snajperkę" krótkich odległości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@C.I.CH.Y Do bazy Bandytów na Zwałce można wejść "pokojowo" w bandyckim płaszczu. No, oprócz wagonu z "BOSS" nad wejściem.

Na Kordonie od samego początku jest do wzięcia ze schowka śrutówka Wieprz z barabanem na 20 sztuk.

Można spokojnie napisać, że do schowka mod "woła" z daleka, choć czymś  bezpośrednio niezwiązanym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sposób podany przez @qlkin jest jednym z możliwych rozwiązań. Ale pozbawiamy się w ten sposób jak na początek gry, świetnego karabinu zastępującego snajperkę i km, który jest w wagonie.

O strzelbie Wiepr i pistolecie maszynowym PP2000 na Kordonie, pisałem wcześniej. A takich schowków na lokacjach jest sporo.

Tym którzy dopiero zaczynają grać, a nie przeczytali wszystkiego co wyżej przypomnę. Obok wity przy hangarze jest stacja trafo. Z jego tylnej strony jest szafka elektryczne ze schowanym TOZ34 z lunetą. A jak się odwali beczki od drzwi, to w trafo jest plecak z UMP5.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wylotów nie mam ,poprostu musiałam na nowo moda zainstalować i śmiga jak trzeba :D na kompa dopiero zbieram. :D 
Jeszcze pytanko gdzie mogę znależć deszyfrator?Bo nie mogę praktycznie nic zrobić ,i zaczyna mnie to już irytować.

Dzięki za wszelkie wskazówki :3 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo Jak będziesz przy wejściu do garażu przy przedszkolu, to idź jakbyś chciał się dostać na dworzec. Będziesz miał przed sobą kilku monoliciarzy, trzeba z daleka ich rozwalić. Jak to zrobisz, to idziesz przy lewym budynku i po takiej pochylni wchodzisz do małego pomieszczenia. Tam jest plecak z egzo.

ss_fred_06-12-22_22-34-38_(pripyat_2).jpg    ss_fred_06-12-22_22-35-19_(pripyat_2).jpg

@Karozilla86 Deszyfrator wymaga dłuższego działania. Będziesz potrzebował trzech artefaktów. Jakich, powie ci Kartograf. Jak mu je dostarczysz, zrobi ci kolejny art który pomoże dostać ci się na nową lokację do Nikołajewa. Jemu też trzeba dostarczyć co nieco i zrobi Ci deszyfrator.

Ale do znalezienia artów dla Kartografa, potrzebny ci będzie detektor Swarog. Tu masz filmik i nawet jak nie znasz rosyjskiego, to poznasz "dłuuugą drogę" do deszyfratora.

https://www.youtube.com/watch?v=q1REcji96uw

@Akron1112 Też na nim grałem i z Sacharowem było wszystko w porządku. Jeśli brakuje Ci jakiegoś dialogu, to znaczy że rozmawiasz ze Sacharowem bez zrobienia czegoś wcześniejszego. A czego, z Twojego wpisu trudno wywnioskować.

 

 

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anatolij Uzupełniając powyższą wypowiedź, to są sprytnie schowane za drzwiami ustępu. Będąc przy tych dokumentach, dobrze jest mieć już conajmniej detektor Swarog. Art Kompas który tylko z nim można znaleźć, jest niezbędny w końcówce gry. Ale jak go nie weźmiesz, mod da możliwość znaleźć inny.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo To w takim razie uruchom konsolę (klawisz ~) i wpisz demo_record 1, polataj chwilę kamerą po tych skałach między wagonikiem i Pustelnikiem to znajdziesz ciało jednego z naukowców. Albo jak Ci się nie uśmiecha korzystać z takich ułatwień to tak jak napisał @qlkin - te skały nie mają restryktorów więc można na nie wejść, pobiegaj po nich to znajdziesz co trzeba ;) 

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.