Agrael Posted November 1, 2022 Report Share Posted November 1, 2022 Tytuł oryginalny: Лабиринт Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 / Repack (wersja samodzielna) Data premiery: 03.11.2022 r. Autorzy: makdm, Механик, Policai, Пилот Autor spolszczenia: @Szczepan9205 OPIS: Spoiler Życie, szczególnie w Strefie, jest jak labirynt, z którego można wyjść na kilka sposobów... Labirynty dróg, labirynty czasu, labirynty zdarzeń, labirynty losów, labirynty relacji międzyludzkich. Kto wie, co nas czeka w labiryncie. Po wkroczeniu do labiryntu ludzie się zmieniają i często nie na lepsze. Łatwo jest dostać się do labiryntu, ale znalezienie wyjścia może zająć całe życie. A teraz wydaje się, że światełko na końcu tunelu jest już widoczne... Jednak nie popadaj zbytnio w zachwyt, gdy je dostrzeżesz. Może to tylko światło latarki człowieka wędrującego przed tobą labiryntem. A może to wszystko to tylko miraż i widzimy przed sobą jedynie to, co chcemy zobaczyć, a z labiryntu nie ma wyjścia... Koncepcja moda: Fabuła rozpoczyna się zaledwie kilka dni przed pojawieniem się najemnika Szramy na Kordonie. Bohaterowi opowiadanej historii zupełnie przez przypadek wpada w ręce coś, co wywróci jego spokojne życie w wiosce nowicjuszy do góry nogami. Protagonista zawiera układ z Sidorowiczem, zgodnie z którym ten poszukuje drogi do centrum Zony, starając się ominąć Mózgozwęglacz. Jeżeli droga zostanie odnalezione, to Sidorowicz stanie się najbogatszym handlarzem w Strefie Wykluczenia. To z kolei wzbogaci także protagonistę, gdyż jak dotąd nikomu jeszcze nie udało się odnaleźć „klondajka” artefaktów. Sidorowicz pomaga naszemu bohaterowi przygotować się do rajdu... Wykorzystane lokacje: Kordon - Spectrum Project: Droga we Mgle. Laboratorium X9 - Policai. Kolektor - Noc przed Bożym Narodzeniem. Dolina Mroku - GSC Game World i Policai. Laboratorium X18 - GSC Game World i Policai. Bar - Мятежник. Pomieszczenie teleportacyjne - GSC Game World. Miasto Duchów - Policai. Laboratorium X13 - Policai. Martwe Miasto - Policai. Laboratorium X11 - Policai. Podziękowania za wykorzystane projekty: Lotsman (DDT) za pomoc przy teksturach menu głównego i opcji. Gaz1k za STCoP Weapon Pack 2.5. @Cromm Cruac za AtmosFear 3.0. Podziękowania dla wszystkich autorów modeli, które wykorzystano w modyfikacji. Wskazówki autorów: W grze na przemian występują lokacje naziemne, jak i podziemne laboratoria. W starciu z anomaliami, niebezpiecznymi mutantami i pozostałymi przeciwnikami będzie trzeba użyć wysokiej jakości amunicji i niezawodnej broni. Wraz z postępem fabuły na pewno pojawi się możliwość uzupełniania zapasów żywności, medykamentów i amunicji. Nie zapominajcie o dokonywaniu ulepszeń wyposażenia. GALERIA: Spoiler Przegląd moda od AP-PRO: INSTALACJA: Spoiler Kolejność instalacji wersji "klasycznej": Zew Prypeci 1.6.02. AtmosFear 3. Wybierz ścieżkę instalacji prowadzącą do głównego katalogu gry. Podczas instalacji wybierz te tekstury, które komputer jest w stanie „przetrawić” bez utraty wydajności. Nie zaleca się instalacji Nano HUD, ponieważ nie został wykorzystany w modzie, a może powodować błędy podczas gry. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem należy umieścić w głównym katalogu gry ze zgodą na zamianę plików. Instalacja wersji "samodzielnej": Modyfikacja jest w wersji samodzielnej, a więc nie wymaga posiadania i instalacji podstawowej wersji gry. Mod ma instalator - wystarczy postępować zgodnie z jego zaleceniami i zainstalować modyfikację w dowolnym miejscu. Najlepiej poza patrycję systemową. Dodatkowo wersja samodzielna posiada już zintegrowany z modem AtmofFear 3, a więc nie trzeba go instalować. Instalacja spolszczenia: Pobieramy archiwum ze spolszczeniem i rozpakowujemy w dowolne miejsce. Kopiujemy wypakowaną zawartość archiwum ze spolszczeniem i wrzucamy do katalogu z modem ze zgodą na zamianę plików. Jeżeli posiadamy w katalogu głównym folder localization, to najpierw go usuwamy, a potem wrzucamy spolszczenie. Gotowe, można grać - spolszczenie pasuje zarówno do wersji "klasycznej", jak i do wersji "samodzielnej". LINKI DO POBRANIA: Spoiler Wersja "samodzielna" - rekomendowana: Spoiler Mod + wszystkie niezbędne poprawki: GoogleDrive - [KLIK] Torrent - [KLIK] Wersja "klasyczna": Spoiler AtmosFear 3: Yandex - [KLIK] GoogleDrive - [KLIK] Labirynt: Yandex #1 - [KLIK] Yandex #2 - [KLIK] Yandex #3 - [KLIK] Yandex #4 - [KLIK] MediaFire - [KLIK] Łatka w przypadku zainstalowania Nano-HUD w AtmosFear 3: Yandex - [KLIK] Spolszczenie v1.0 (do obu wersji moda): MEGA - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] Dodatki do obu wersji moda: Spoiler Paczka zawiera następujące dodatki (opcjonalne): FOV Switcher - mod pozwalający na zmianę pola widzenia GG, aby zmienić FOV odpalamy plik fov_switch.bat, a następnie wpisujemy numer odpowiadający danej wartości FOV (wartości są podane w okienku). Ja zalecam numer 55 = FOV 75, oczywiście numerki bierzemy z linii dla COP 1.6.02, aczkolwiek switcher działa też z Czystym Niebem i Cieniem Czarnobyla). Tekstury wyższej rozdzielczości (2K) dla drzew (dla obu wersji moda) oraz nieba (tylko dla wersji "klasycznej") - jeżeli gramy na wersji "samodzielnej" to wrzucamy do folderu z modem (gamedata/textures) tylko folder trees, ponieważ wersja "samodzielna" zawiera już zintegrowany z modem AtmosFear 3. Zwiększony obszar renderowania trawy w okręgu wokół GG wstawiony przez @qlkin Link: MEGA - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] Jeśli chciałbyś wesprzeć autora spolszczenia: Spoiler https://buycoffee.to/szczepan9205 Źródło: 2 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qlkin Posted November 1, 2022 Report Share Posted November 1, 2022 Ładna wstawka @Agrael. Jak mi tylko mignęło 'makdm, Механик, Policai, Пилот' ... Nawet fajnie atmosferę budują z tą, w sumie, zapowiedzią. Z tego co piszą sobie na ap-pro - np. Pilot, to warto czekać. A i AtmosmFear 3 to obowiązkowo trzeba wstawiać i dla tych co mają słabsze 'żelazka' jest/będzie wybór, tekstury wyższej rozdziałki też można będzie sobie 'wyjąć' i dołożyć później, jakby co. No - ja sobie poczekam. Nie-byle-jakie nicki tutaj firmują produkcję............................................ - tak czekam, lol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted November 1, 2022 Author Report Share Posted November 1, 2022 Moją uwagę również przykuł Policai. Jest autorem Dead City Special Release, to Labirynt może się okazać całkiem ciekawym modem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted November 3, 2022 Author Report Share Posted November 3, 2022 Mod zadebiutował Można go pobrać z 4 źródeł z Yandexa. Warto dodać, że autorzy Labiryntu wcześniej pracowali nad takimi modami jak: Prypeć. Czas Rozliczeń - Czas Sojuszu Czas Sojuszu - Więź czasów W Potrzasku Dead City Special Release Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted November 3, 2022 Report Share Posted November 3, 2022 I znowu ukłon do tych co pobrali moda z Yandeksa i mają możliwość wstawienia go na na googla, lub inny, o zrobienie wstawki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FilmisterPL Posted November 4, 2022 Report Share Posted November 4, 2022 Mod ma spolszczenie panowie czy jeszcze nie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted November 4, 2022 Author Report Share Posted November 4, 2022 @FilmisterPL Mod został wydany wczoraj. Nie ma do niego spolszczenia. -- Moda można też pobrać z GD i MediaFire. Linki są w #1 poście. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qlkin Posted November 4, 2022 Report Share Posted November 4, 2022 (edited) Po ciszy w temacie wnioskuję, że nikt nie gra. U mnie mod bez odrobiny walki z nazwami plików to się niezbyt pisał na współpracę, ale, koniec końców, działa. Jak to kogoś blokuje na wstępie z np. Spoiler FATAL ERROR [error]Expression : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle) [error]Function : FileDownload [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp [error]Line : 169 [error]Description : can't open file : [error]Arguments : d:\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\textures\detail\detail_grnd_leaves — ?????.thm detail_grnd_leaves — копия - plik do usunięcia (normalnie skasować) [error]Expression : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle) [error]Function : FileDownload [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp [error]Line : 169 [error]Description : can't open file : [error]Arguments : d:\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\textures\act\mutants\???13_werewolf_eye_bump.thm tutaj tę część " ??? " - czyli w plikach to jest " ace " - trzeba zastąpić " àñå " I tak wszystkie te 'werewolf' co tam są w tym katalogu np. tak to ma być: àñå13_werewolf_eye_bump# Pierwsze koty za płoty. Spoiler Edited November 4, 2022 by qlkin 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted November 4, 2022 Report Share Posted November 4, 2022 Kombinuje i nic, na razie poczekam na tzw. repacka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted November 5, 2022 Report Share Posted November 5, 2022 @qlkin Nie gram przez problemy z pobieraniem przez Yandeksa ( wyjaśniałem już dlaczego ). Jeśli możesz choćby czasowo wrzucić go na np. Googla to się kłaniam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted November 5, 2022 Author Report Share Posted November 5, 2022 @kondotier Labirynt jest od wczoraj wrzucony też na Googla i Mediafire. Pierwszy post. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted November 5, 2022 Report Share Posted November 5, 2022 @qlkin Ten dodatek Atmosfer3 jest niezbędny? On jet też do pobrania tylko z zarejestrowanego Yandeksa. Czy to ten sam, który mamy już na forum? https://stalkerteam.pl/topic/1892-atmosfear-30/ Jeśli tak, to można dodać do #1 drugi odsyłacz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qlkin Posted November 5, 2022 Report Share Posted November 5, 2022 (edited) Tak do, być może, wzięcia pod uwagę przed instalką moda. Czyli jeszcze raz. 1. AtmosFear 3 jest konieczny, jako 'baza' moda. To jest, po prostu, ogólnodostępny AF 3, wiadomego autora Spoiler CrommCruac Różnice w wielkości to chyba tylko od spakowania zależą i ten z yandex'a jest cięższy trochę, bo spakowany do .rar, a na moddb - do archiwum .7Z. 2. To jest mod na rus-wersję CoP, czyli... 3. Dobrze na początek zrobić porządek ze ścieżką do 'userdata' w fsgame. Save'y, logi itd. 'pod ręką'. Co do 'ulepszeń' to można trochę 'poprawić' odległość rysowania trawy (jest ubogo) - przez podmiankę renderów. Trochę uwagi (i, być może, odwagi) tutaj nie zaszkodzi. Zabezpieczyć gdzieś te 'oryginalne' i wstawić te tutaj. Rozpakować itd... фикс травы.zip link od Fantom_ z Ap-pro: https://disk.yandex.ru/d/8pmTzogp7Ah1Bg PS. tutaj z tytułem to może nie będzie zbędnych szopek, lol Po ed. Różnica na screen'ach w spojlerze. Spoiler Edited November 5, 2022 by qlkin 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted November 6, 2022 Report Share Posted November 6, 2022 Kombinowałem ale dałem radę. Fajne intro i bardzo intensywny początek. Spoiler Qlkin - mam fleszkę, wbijam kod i nic, lipa, coś poradzisz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qlkin Posted November 6, 2022 Report Share Posted November 6, 2022 Kumulatywny fiks z Ap-pro na różne boleści: https://disk.yandex.ru/d/TDiy_ips0n_6Cw https://disk.yandex.ru/d/W-zfhxXvv5WfOg @vidkunsen A to ten sejf? Innych nie ma? ... Więcej nowości/aktualności na stronie moda https://ap-pro.ru/forums/topic/3854-labirint/#comments 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted November 6, 2022 Report Share Posted November 6, 2022 Wlkin - odbój - przed chwila obejrzałem: :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted November 7, 2022 Report Share Posted November 7, 2022 Errata - jest Wlkin ma byc - Qlkin. Lapsus Postęp, Kieł i ja dotarliśmy do doliny mroku: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted November 7, 2022 Report Share Posted November 7, 2022 Usiłuję postawić tego moda, ale nie chce ruszyć. Skorzystałem z porady @qlkin i od razu zmieniłem nazwy plików teksturowych i osunąłem kopie, to mod nadal ma problem z odczytaniem nazw plików [error]Line : 169 [error]Description : can't open file : [error]Arguments : e:\mody\labirynt\gamedata\textures\act\mutants\ana13_werewolf_bump.thm @qlkin możesz wrzucić tu do tematu ten poprawiony katalog Mutants na którym mod u ciebie ruszył? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qlkin Posted November 7, 2022 Report Share Posted November 7, 2022 (edited) Wariantywność . Wrzuć mi taki plik ze swojej gamedata\meshes\monsters\deathclaw deathclaw_white.ogf albo sam to otwórz w N++ i tam znajdziesz tego Św. Gra -ana - la do plików .werewolf. Tak teraz zauważyłem, że masz jakby jeden ten. 'werewolf type' plik za mało, a i jak w logu 'chce', żeby się tak nazywało - to i niech tak będzie. (ana13_werewolf_bump)itd. Po ed. Tak jakby jeszcze raz, po tym pliku ogf. Solidnie się spisał AntiCitizen w Dlaczego, albo i jak... Krótko - ten model potrzebuje tych tekstur. W tym tutaj to tak: Spoiler Find Willie, easy level. , wjº¿9Cñ¼F¡x¾‡k¹?˸@¥ž? ð~»EÖ‰?¸!ÿ>69ü? ‡ c:\program files (x86)\x-ray cop sdk\editors\import\converter gui\deathclaw_white.object \\911-ÏÊ\911 unknown \\911-ÏÊ\911 ³Ý×W æ‚ ¼ , wjº¿9Cñ¼ÌVr¾‡k¹?8 @¥ž? ð~»²-‡?,Z ?’—ú? ( act\mutants\àñå13_werewolf models\model È¿ ÿ - 0 ¥¤¼Ï?b~š?$’¦>-U?tõå>Ûš>¥’?²ó¿NüH¿g;>?>…>…k>E€Ó<ô?I>- 0 º×¼_–Ñ? L›?puH>j?U]D?ççy>"Ík?¸ŽÖ¾zP¿‘RE??Š>…k>8ÀÌ<`O>- 0 C¹¼wHÐ?oe›?^…¾á¶E½læv?CÞ‰>E‚?¼ì¾ö8y¿[ãk?ã... Czyli tak. Skopiuj ze ściągniętej 'gamedata' ten folder 'mutants' do tej 'gamedata' w grze i jeszcze raz, po kolei, pozmieniaj w każdym z tych 'type-werewolf' plikach na wersję z "àñå". Po. ed. Tutaj jest ważne na jaką podstawkę się stawia moda i w zależności od tego jest tak lub tak. O jakiej tutaj u @kondotier mowa to się można domyślać - w wersji prawilnej, czyli rus-CoP, będzie na 'zachodnim' systemie 'chciało' àñå , a jak w logu 'chce' ana - przerobić na ana. Przed odpaleniem może wywal też user.ltx Edited November 7, 2022 by qlkin 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted November 7, 2022 Report Share Posted November 7, 2022 @qlkin To plik z mojego moda o który prosisz. deathclaw_white.ogf I jeszcze mnie uświadom, co wspólnego ten plik .ogf ma z plikami teksturowymi? I po problemie. Inaczej niż u @qlkin , " ace " - nie należało zastąpić " àñå ", lecz tak jak pokazywał mój log przez "ana". Tak więc koleni stawiający moda muszą zwrócić uwagę, czy mod domaga się " àñå " czy też "ana" . A tu dowód, że "ana" uruchomiła moda. Teraz tylko dodać te dwa fixy, ustawić pogodę i grać. Ale to chyba dopiero jutro. Na dzisiaj dość przygód. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted November 7, 2022 Report Share Posted November 7, 2022 Teraz Miasto Duch a potem X - 13: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted November 8, 2022 Report Share Posted November 8, 2022 @Agrael Do #1 trzeba dodać w spojlerze Instalacja informację, o konieczności zmiany nazw plików zaczynających się na "ace" w kat Mutans, ze zwróceniem uwagi aby zamieniać na taką, jakiej domaga się log, a nie z porady mojej czy @qlkin . Oczywiście, że jedno i drugie może się powtórzyć. Oraz o usunięciu pliku detail_grnd_leaves — копия Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted November 8, 2022 Author Report Share Posted November 8, 2022 @kondotier Dodałem taką informację. Mam nadzieję, że niczego nie pomieszałem. Spoiler Może się zdarzyć błąd, który wymaga konieczności zmiany nazw plików zaczynających się na "ace" w katalogu Mutans. Nazwę pliki należy zmienić na "ana" - w zależności od tego, co wskazuje wykaz błędu. Ponadto należy usunąć plik detail_grnd_leaves — копия. Wymieniłem też linki do Yandexa i dodałem dwa nowe, które się pojawiły na ap-pro. Zawierają podobno moda i niezbędne poprawki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qlkin Posted November 8, 2022 Report Share Posted November 8, 2022 @Agrael No i niedobrze. Trochę zbyt pochopnie\pospiesznie. A teraz z mojej 'toczki zrienia'. Opisałem konkretny przypadek konieczności zmiany nazw plików, ale nikomu nie radziłem, 'z automatu', nic zmieniać. @kondotierto, jak zwykle i nie pierwszy-a-i-pewnie-nie-ostatni raz, popełnia jakąś nadinterpretację treści moich postów, może czas zacząć czytać ze zrozumieniem i nie szukać tam niczego 'domyślnie' pod jakąś swoją hipotezę -mniej tego będę musiał prostować w przyszłości?. Co do instalacji. To chyba oczywiste - skąd pochodzi mod i na jaką wersję jest zrobiony? Dla wszystkich oczywiste? Może jednak w opisie instalacji wspomnieć? W pliku deathclaw_white.ogf jest - co jest i nie ma sensu tu dyskutować z treścią pliku- i na rus CoP to będzie w logu "???13_werewolf..." i wtedy to będzie "àñå ", ale jak komuś na np. worldwide log wyrzuca "ana13_werewolf" - to będzie zmiana na "ana". (Jak system sobie odczytuje zgodnie z 'tabelką' strony kodowej znaków - tak i trzeba zmienić - to sobie znajdzie). Jak komuś nie uśmiecha się borykanie ze stawianiem moda 'od podstawki' to Brat90 zrobił zgrabny repack na rus-wersji CoP. Repack od Brat90. Kompletna gra/mod, wszystkie potrzebne poprawki dodane. Drugi link do repack od Brat90 Dostępna jest też wersja AF 3 od Stern-13. AtmosFear 3 od Stern-13 Dla tych co jednak zainstalowali Nano-HUD w AtmosFear 3. Wrzucać na końcu Jeśli ktoś zdecydował się na instalację na podstawce to: 1. pod każdym z linków do "Labirynt" jest cały mod - nic tu nie jest podzielone, po prostu wiele źródeł 'tego samego'. 2. pojawiły się pierwsze fiksy kulmulatywny fiks na różne boleści drugi fiks A i taka malutka rzecz na koniec. ? Jedni potrzebują jakiś przewodników i 'objaśniacieli', inni lubią nieznane i eksplorację. I może warto to uszanować przez stosowanie spojlerów/ukrywanie fabularnych 'zakrętów'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted November 8, 2022 Report Share Posted November 8, 2022 Postęp - X - 13: p.s.: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.