Skocz do zawartości

Labirynt


Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

979626c1f6e748e11021e7b6684d4c14.gif

Tytuł oryginalny: Лабиринт
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 / Repack (wersja samodzielna)
Data premiery: 03.11.2022 r.
Autorzy: makdm, Механик, Policai, Пилот
Autor spolszczenia: @Szczepan9205


OPIS:

Spoiler

Życie, szczególnie w Strefie, jest jak labirynt, z którego można wyjść na kilka sposobów...

Labirynty dróg, labirynty czasu, labirynty zdarzeń, labirynty losów, labirynty relacji międzyludzkich. Kto wie, co nas czeka w labiryncie. Po wkroczeniu do labiryntu ludzie się zmieniają i często nie na lepsze. Łatwo jest dostać się do labiryntu, ale znalezienie wyjścia może zająć całe życie. A teraz wydaje się, że światełko na końcu tunelu jest już widoczne... Jednak nie popadaj zbytnio w zachwyt, gdy je dostrzeżesz. Może to tylko światło latarki człowieka wędrującego przed tobą labiryntem. A może to wszystko to tylko miraż i widzimy przed sobą jedynie to, co chcemy zobaczyć, a z labiryntu nie ma wyjścia...


Koncepcja moda:

  • Fabuła rozpoczyna się zaledwie kilka dni przed pojawieniem się najemnika Szramy na Kordonie. Bohaterowi opowiadanej historii zupełnie przez przypadek wpada w ręce coś, co wywróci jego spokojne życie w wiosce nowicjuszy do góry nogami.
    Protagonista zawiera układ z Sidorowiczem, zgodnie z którym ten poszukuje drogi do centrum Zony, starając się ominąć Mózgozwęglacz. Jeżeli droga zostanie odnalezione, to Sidorowicz stanie się najbogatszym handlarzem w Strefie Wykluczenia. To z kolei wzbogaci także protagonistę, gdyż jak dotąd nikomu jeszcze nie udało się odnaleźć „klondajka” artefaktów. Sidorowicz pomaga naszemu bohaterowi przygotować się do rajdu...

Wykorzystane lokacje: 

  1. Kordon - Spectrum Project: Droga we Mgle.
  2. Laboratorium X9 - Policai. 
  3. Kolektor - Noc przed Bożym Narodzeniem
  4. Dolina Mroku - GSC Game World i Policai. 
  5. Laboratorium X18 - GSC Game World i Policai. 
  6. Bar - Мятежник.
  7. Pomieszczenie teleportacyjne - GSC Game World. 
  8. Miasto Duchów - Policai. 
  9. Laboratorium X13 - Policai. 
  10. Martwe Miasto - Policai. 
  11. Laboratorium X11 - Policai. 

Podziękowania za wykorzystane projekty:

  1. Lotsman (DDT) za pomoc przy teksturach menu głównego i opcji. 
  2. Gaz1k za STCoP Weapon Pack 2.5.
  3. @Cromm Cruac za AtmosFear 3.0.
  4. Podziękowania dla wszystkich autorów modeli, które wykorzystano w modyfikacji. 

Wskazówki autorów: 

  • W grze na przemian występują lokacje naziemne, jak i podziemne laboratoria. W starciu z anomaliami, niebezpiecznymi mutantami i pozostałymi przeciwnikami będzie trzeba użyć wysokiej jakości amunicji i niezawodnej broni. Wraz z postępem fabuły na pewno pojawi się możliwość uzupełniania zapasów żywności, medykamentów i amunicji. Nie zapominajcie o dokonywaniu ulepszeń wyposażenia. 

GALERIA:

Spoiler
Labirynt_stalkerteam_scr1.jpgLabirynt_stalkerteam_scr2.jpg
Labirynt_stalkerteam_scr3.jpgLabirynt_stalkerteam_scr4.jpg
Labirynt_stalkerteam_scr5.jpgLabirynt_stalkerteam_scr6.jpg
Labirynt_stalkerteam_scr7.jpgLabirynt_stalkerteam_scr8.jpg

Przegląd moda od AP-PRO:

 

 

INSTALACJA:

Spoiler

Kolejność instalacji wersji "klasycznej":

  • Zew Prypeci 1.6.02.
  • AtmosFear 3. Wybierz ścieżkę instalacji prowadzącą do głównego katalogu gry. 
  • Podczas instalacji wybierz te tekstury, które komputer jest w stanie „przetrawić” bez utraty wydajności. Nie zaleca się instalacji Nano HUD, ponieważ nie został wykorzystany w modzie, a może powodować błędy podczas gry. 
  • Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem należy umieścić w głównym katalogu gry ze zgodą na zamianę plików. 

Instalacja wersji "samodzielnej":

  • Modyfikacja jest w wersji samodzielnej, a więc nie wymaga posiadania i instalacji podstawowej wersji gry. Mod ma instalator - wystarczy postępować zgodnie z jego zaleceniami i zainstalować modyfikację w dowolnym miejscu. Najlepiej poza patrycję systemową. Dodatkowo wersja samodzielna posiada już zintegrowany z modem AtmofFear 3, a więc nie trzeba go instalować. 

Instalacja spolszczenia:

  • Pobieramy archiwum ze spolszczeniem i rozpakowujemy w dowolne miejsce.
  • Kopiujemy wypakowaną zawartość archiwum ze spolszczeniem i wrzucamy do katalogu z modem ze zgodą na zamianę plików. Jeżeli posiadamy w katalogu głównym folder localization, to najpierw go usuwamy, a potem wrzucamy spolszczenie.
  • Gotowe, można grać - spolszczenie pasuje zarówno do wersji "klasycznej", jak i do wersji "samodzielnej".

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Wersja "samodzielna" - rekomendowana: 

Spoiler

Mod + wszystkie niezbędne poprawki:

  • GoogleDrive - [KLIK]
  • Torrent - [KLIK]

Wersja "klasyczna":

Spoiler

AtmosFear 3:

Labirynt:

Łatka w przypadku zainstalowania Nano-HUD w AtmosFear 3:


Spolszczenie v1.0 (do obu wersji moda):


Dodatki do obu wersji moda:

Spoiler

Paczka zawiera następujące dodatki (opcjonalne):

  • FOV Switcher - mod pozwalający na zmianę pola widzenia GG, aby zmienić FOV odpalamy plik fov_switch.bat, a następnie wpisujemy numer odpowiadający danej wartości FOV (wartości są podane w okienku). Ja zalecam numer 55 = FOV 75, oczywiście numerki bierzemy z linii dla COP 1.6.02, aczkolwiek switcher działa też z Czystym Niebem i Cieniem Czarnobyla).
  • Tekstury wyższej rozdzielczości (2K) dla drzew (dla obu wersji moda) oraz nieba (tylko dla wersji "klasycznej") - jeżeli gramy na wersji "samodzielnej" to wrzucamy do folderu z modem (gamedata/textures) tylko folder trees, ponieważ wersja "samodzielna" zawiera już zintegrowany z modem AtmosFear 3.
  • Zwiększony obszar renderowania trawy w okręgu wokół GG wstawiony przez @qlkin

Link:

 Jeśli chciałbyś wesprzeć autora spolszczenia:

 

Źródło: appro.jpg
 

  • Super 2
  • Dodatnia 4
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna wstawka @Agrael. Jak mi tylko mignęło 'makdm, Механик, Policai, Пилот' ... Nawet fajnie atmosferę budują z tą, w sumie, zapowiedzią. Z tego co piszą sobie na ap-pro - np. Pilot, to warto czekać. A i AtmosmFear 3 to obowiązkowo trzeba wstawiać i dla tych co mają słabsze 'żelazka' jest/będzie wybór, tekstury wyższej rozdziałki też można będzie sobie 'wyjąć' i dołożyć później, jakby co. No - ja sobie poczekam. Nie-byle-jakie nicki tutaj firmują produkcję............................................ - tak czekam, lol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ciszy w temacie wnioskuję, że nikt nie gra. U mnie mod bez odrobiny walki z nazwami plików to się niezbyt pisał na współpracę, ale, koniec końców, działa. Jak to kogoś blokuje na wstępie z np.

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle)
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 169
[error]Description   : can't open file : 
[error]Arguments     : d:\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\textures\detail\detail_grnd_leaves — ?????.thm

detail_grnd_leaves — копия - plik do usunięcia (normalnie skasować)

[error]Expression    : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle)
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 169
[error]Description   : can't open file : 
[error]Arguments     : d:\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\textures\act\mutants\???13_werewolf_eye_bump.thm

tutaj tę część " ??? " - czyli w plikach to jest " ace " - trzeba zastąpić " àñå " I tak wszystkie te 'werewolf' co tam są w tym katalogu np. tak  to ma być: àñå13_werewolf_eye_bump#  

 Pierwsze koty za płoty.

Spoiler

2.thumb.jpg.323fff27e68e69baae830f4d1c665544.jpg1.thumb.jpg.05bc5daced56290cceead09d2ca241fa.jpg

 

Edytowane przez qlkin
  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak do, być może, wzięcia pod uwagę przed instalką moda. Czyli jeszcze raz. 

1. AtmosFear 3 jest konieczny, jako 'baza' moda. To jest, po prostu, ogólnodostępny AF 3, wiadomego autora

Spoiler

CrommCruac

Różnice w wielkości to chyba tylko od spakowania zależą i ten z yandex'a jest cięższy trochę, bo spakowany do .rar, a na moddb - do archiwum .7Z.

2. To jest mod na rus-wersję CoP, czyli...

3. Dobrze na początek zrobić porządek ze ścieżką do 'userdata' w fsgame. Save'y, logi itd. 'pod ręką'.

Co do 'ulepszeń' to można trochę 'poprawić' odległość rysowania trawy (jest ubogo) - przez podmiankę renderów. Trochę uwagi (i, być może, odwagi) tutaj nie zaszkodzi. Zabezpieczyć gdzieś te 'oryginalne' i wstawić te tutaj. Rozpakować itd...

фикс травы.zip

link od Fantom_ z Ap-pro: https://disk.yandex.ru/d/8pmTzogp7Ah1Bg

PS. tutaj z tytułem to może nie będzie zbędnych szopek, lol

Po ed. Różnica na screen'ach w spojlerze.

Spoiler

8.thumb.jpg.6e756743d27d9046c2e4b44dcb7e7ee1.jpg9.thumb.jpg.985692fe67e90b22264bf87863f44a8f.jpg

 

Edytowane przez qlkin
  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usiłuję postawić tego moda, ale nie chce ruszyć. Skorzystałem z porady @qlkin i od razu zmieniłem nazwy plików teksturowych i osunąłem kopie,

Bez tytułu.jpg

to mod nadal ma problem z odczytaniem nazw plików

[error]Line          : 169
[error]Description   : can't open file :
[error]Arguments     : e:\mody\labirynt\gamedata\textures\act\mutants\ana13_werewolf_bump.thm
 

@qlkin możesz wrzucić tu do tematu ten poprawiony katalog Mutants na którym mod u ciebie ruszył?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wariantywność . Wrzuć mi taki plik ze swojej gamedata\meshes\monsters\deathclaw

deathclaw_white.ogf

albo sam to otwórz w N++ i tam znajdziesz tego Św. Gra -ana - la do plików .werewolf.

Tak teraz zauważyłem, że masz jakby jeden ten. 'werewolf type' plik za mało, a i jak w logu 'chce', żeby się tak nazywało - to i niech tak będzie. (ana13_werewolf_bump)itd.

Po ed. Tak jakby jeszcze raz, po tym pliku ogf. Solidnie się spisał AntiCitizen w  Dlaczego, albo i jak... Krótko - ten model potrzebuje tych tekstur. W tym tutaj to tak:

Spoiler

Find Willie, easy level.

  ,    wjº¿9Cñ¼F¡x¾‡k¹?˸@¥ž? ð~»EÖ‰?¸!ÿ>69ü?   ‡   c:\program files (x86)\x-ray cop sdk\editors\import\converter gui\deathclaw_white.object \\911-ÏÊ\911     unknown     \\911-ÏÊ\911 ³Ý×W       æ‚     ¼   ,    wjº¿9Cñ¼ÌVr¾‡k¹?8    @¥ž? ð~»²-‡?,Z ?’—ú?   (   act\mutants\àñå13_werewolf models\model   È¿   ÿ  - 0 ¥¤¼Ï?b~š?$’¦>-U?tõå>Ûš>¥’?²ó¿NüH¿g;>?>…>…k>E€Ó<ô?I>- 0 º×¼_–Ñ?
L›?puH>j?U]D?ççy>"Ík?¸ŽÖ¾zP¿‘RE??Š>…k>8ÀÌ<`O>- 0 C¹¼wHÐ?oe›?^…¾á¶E½læv?CÞ‰>E‚?¼ì¾ö8y¿[ãk?ã...

Czyli tak. Skopiuj ze ściągniętej 'gamedata' ten folder 'mutants' do tej 'gamedata' w grze i jeszcze raz, po kolei, pozmieniaj w każdym z tych 'type-werewolf' plikach na wersję z "àñå".

Po. ed. Tutaj jest ważne na jaką podstawkę się stawia moda i w zależności od tego jest tak lub tak. O jakiej tutaj u @kondotier mowa to się można domyślać - w wersji prawilnej, czyli rus-CoP, będzie na 'zachodnim' systemie 'chciało' àñå , a jak w logu 'chce' ana - przerobić na ana.

Przed odpaleniem może wywal też user.ltx

Edytowane przez qlkin
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@qlkin To plik z mojego moda o który prosisz.

deathclaw_white.ogf  

I jeszcze mnie uświadom, co wspólnego ten plik .ogf ma z plikami teksturowymi?

 

I po problemie. Inaczej niż u @qlkin , " ace " - nie należało zastąpić " àñå ", lecz tak jak pokazywał mój log przez "ana".

Tak więc koleni stawiający moda muszą zwrócić uwagę, czy mod domaga się " àñå " czy też "ana" . A tu dowód, że "ana" uruchomiła moda.

ss_fred_11-07-22_18-17-27_(mainmenu).jpg  ss_fred_11-07-22_18-19-06_(mainmenu).jpg  ss_fred_11-07-22_18-25-37_(level_escape).jpg      

Teraz tylko dodać te dwa fixy, ustawić pogodę i grać. Ale to chyba dopiero jutro. Na dzisiaj dość przygód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael Do #1 trzeba dodać w spojlerze Instalacja informację, o konieczności zmiany nazw plików zaczynających się na "ace" w kat Mutans, ze zwróceniem uwagi aby zamieniać na taką, jakiej domaga się log, a nie z porady mojej czy @qlkin . Oczywiście, że jedno i drugie może się powtórzyć. Oraz o usunięciu pliku detail_grnd_leaves — копия

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Dodałem taką informację. Mam nadzieję, że niczego nie pomieszałem. 

Spoiler

Może się zdarzyć błąd, który wymaga konieczności zmiany nazw plików zaczynających się na "ace" w katalogu Mutans. Nazwę pliki należy zmienić na "ana" - w zależności od tego, co wskazuje wykaz błędu. Ponadto należy usunąć plik detail_grnd_leaves — копия.

Wymieniłem też linki do Yandexa i dodałem dwa nowe, które się pojawiły na ap-pro. Zawierają podobno moda i niezbędne poprawki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael No i niedobrze. Trochę zbyt pochopnie\pospiesznie.

A teraz z mojej 'toczki zrienia'.

Opisałem konkretny przypadek konieczności zmiany nazw plików, ale nikomu nie radziłem, 'z automatu', nic zmieniać. @kondotierto, jak zwykle i nie pierwszy-a-i-pewnie-nie-ostatni raz, popełnia jakąś nadinterpretację treści moich postów, może czas zacząć czytać ze zrozumieniem i nie szukać tam niczego 'domyślnie' pod jakąś swoją hipotezę -mniej tego będę musiał prostować w przyszłości?.

Co do instalacji. To chyba oczywiste - skąd pochodzi mod i na jaką wersję jest zrobiony? Dla wszystkich oczywiste? Może jednak w opisie instalacji wspomnieć?

W pliku deathclaw_white.ogf jest - co jest i nie ma sensu tu dyskutować z treścią pliku- i na rus CoP to będzie w logu "???13_werewolf..." i wtedy to będzie "àñå ", ale jak komuś na np. worldwide log wyrzuca "ana13_werewolf" - to będzie zmiana na "ana". (Jak system sobie odczytuje zgodnie z 'tabelką' strony kodowej znaków - tak i trzeba zmienić - to sobie znajdzie).

Jak komuś nie uśmiecha się borykanie ze stawianiem moda 'od podstawki' to Brat90 zrobił zgrabny repack na rus-wersji CoP.

Repack od Brat90. Kompletna gra/mod, wszystkie potrzebne poprawki dodane.

Drugi link do repack od Brat90

Dostępna jest też wersja AF 3 od Stern-13.

AtmosFear 3 od Stern-13

Dla tych co jednak zainstalowali Nano-HUD w AtmosFear 3.

Wrzucać na końcu

Jeśli ktoś zdecydował się na instalację na podstawce to:

1. pod każdym z linków do "Labirynt" jest cały mod - nic tu nie jest podzielone, po prostu wiele źródeł 'tego samego'.

2. pojawiły się pierwsze fiksy

kulmulatywny fiks na różne boleści

drugi fiks

A i taka malutka rzecz na koniec. ? 

Jedni potrzebują jakiś przewodników i 'objaśniacieli', inni lubią nieznane i eksplorację. I może warto to uszanować przez stosowanie spojlerów/ukrywanie fabularnych 'zakrętów'.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.