Skocz do zawartości

Labirynt


Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

979626c1f6e748e11021e7b6684d4c14.gif

Tytuł oryginalny: Лабиринт
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 / Repack (wersja samodzielna)
Data premiery: 03.11.2022 r.
Autorzy: makdm, Механик, Policai, Пилот
Autor spolszczenia: @Szczepan9205


OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

GALERIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTALACJA:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

 Jeśli chciałbyś wesprzeć autora spolszczenia:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Źródło: appro.jpg
 

  • Super 2
  • Dodatnia 5
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna wstawka @Agrael. Jak mi tylko mignęło 'makdm, Механик, Policai, Пилот' ... Nawet fajnie atmosferę budują z tą, w sumie, zapowiedzią. Z tego co piszą sobie na ap-pro - np. Pilot, to warto czekać. A i AtmosmFear 3 to obowiązkowo trzeba wstawiać i dla tych co mają słabsze 'żelazka' jest/będzie wybór, tekstury wyższej rozdziałki też można będzie sobie 'wyjąć' i dołożyć później, jakby co. No - ja sobie poczekam. Nie-byle-jakie nicki tutaj firmują produkcję............................................ - tak czekam, lol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ciszy w temacie wnioskuję, że nikt nie gra. U mnie mod bez odrobiny walki z nazwami plików to się niezbyt pisał na współpracę, ale, koniec końców, działa. Jak to kogoś blokuje na wstępie z np.

  Pokaż ukrytą zawartość

 Pierwsze koty za płoty.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Edytowane przez qlkin
  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak do, być może, wzięcia pod uwagę przed instalką moda. Czyli jeszcze raz. 

1. AtmosFear 3 jest konieczny, jako 'baza' moda. To jest, po prostu, ogólnodostępny AF 3, wiadomego autora

  Pokaż ukrytą zawartość

Różnice w wielkości to chyba tylko od spakowania zależą i ten z yandex'a jest cięższy trochę, bo spakowany do .rar, a na moddb - do archiwum .7Z.

2. To jest mod na rus-wersję CoP, czyli...

3. Dobrze na początek zrobić porządek ze ścieżką do 'userdata' w fsgame. Save'y, logi itd. 'pod ręką'.

Co do 'ulepszeń' to można trochę 'poprawić' odległość rysowania trawy (jest ubogo) - przez podmiankę renderów. Trochę uwagi (i, być może, odwagi) tutaj nie zaszkodzi. Zabezpieczyć gdzieś te 'oryginalne' i wstawić te tutaj. Rozpakować itd...

фикс травы.zipPobieranie informacji ...

link od Fantom_ z Ap-pro: https://disk.yandex.ru/d/8pmTzogp7Ah1Bg

PS. tutaj z tytułem to może nie będzie zbędnych szopek, lol

Po ed. Różnica na screen'ach w spojlerze.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Edytowane przez qlkin
  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usiłuję postawić tego moda, ale nie chce ruszyć. Skorzystałem z porady @qlkin i od razu zmieniłem nazwy plików teksturowych i osunąłem kopie,

Bez tytułu.jpg

to mod nadal ma problem z odczytaniem nazw plików

[error]Line          : 169
[error]Description   : can't open file :
[error]Arguments     : e:\mody\labirynt\gamedata\textures\act\mutants\ana13_werewolf_bump.thm
 

@qlkin możesz wrzucić tu do tematu ten poprawiony katalog Mutants na którym mod u ciebie ruszył?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wariantywność . Wrzuć mi taki plik ze swojej gamedata\meshes\monsters\deathclaw

deathclaw_white.ogf

albo sam to otwórz w N++ i tam znajdziesz tego Św. Gra -ana - la do plików .werewolf.

Tak teraz zauważyłem, że masz jakby jeden ten. 'werewolf type' plik za mało, a i jak w logu 'chce', żeby się tak nazywało - to i niech tak będzie. (ana13_werewolf_bump)itd.

Po ed. Tak jakby jeszcze raz, po tym pliku ogf. Solidnie się spisał AntiCitizen w  Dlaczego, albo i jak... Krótko - ten model potrzebuje tych tekstur. W tym tutaj to tak:

  Pokaż ukrytą zawartość

Czyli tak. Skopiuj ze ściągniętej 'gamedata' ten folder 'mutants' do tej 'gamedata' w grze i jeszcze raz, po kolei, pozmieniaj w każdym z tych 'type-werewolf' plikach na wersję z "àñå".

Po. ed. Tutaj jest ważne na jaką podstawkę się stawia moda i w zależności od tego jest tak lub tak. O jakiej tutaj u @kondotier mowa to się można domyślać - w wersji prawilnej, czyli rus-CoP, będzie na 'zachodnim' systemie 'chciało' àñå , a jak w logu 'chce' ana - przerobić na ana.

Przed odpaleniem może wywal też user.ltx

Edytowane przez qlkin
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@qlkin To plik z mojego moda o który prosisz.

deathclaw_white.ogfPobieranie informacji ...   

I jeszcze mnie uświadom, co wspólnego ten plik .ogf ma z plikami teksturowymi?

 

I po problemie. Inaczej niż u @qlkin , " ace " - nie należało zastąpić " àñå ", lecz tak jak pokazywał mój log przez "ana".

Tak więc koleni stawiający moda muszą zwrócić uwagę, czy mod domaga się " àñå " czy też "ana" . A tu dowód, że "ana" uruchomiła moda.

ss_fred_11-07-22_18-17-27_(mainmenu).jpg  ss_fred_11-07-22_18-19-06_(mainmenu).jpg  ss_fred_11-07-22_18-25-37_(level_escape).jpg      

Teraz tylko dodać te dwa fixy, ustawić pogodę i grać. Ale to chyba dopiero jutro. Na dzisiaj dość przygód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael Do #1 trzeba dodać w spojlerze Instalacja informację, o konieczności zmiany nazw plików zaczynających się na "ace" w kat Mutans, ze zwróceniem uwagi aby zamieniać na taką, jakiej domaga się log, a nie z porady mojej czy @qlkin . Oczywiście, że jedno i drugie może się powtórzyć. Oraz o usunięciu pliku detail_grnd_leaves — копия

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Dodałem taką informację. Mam nadzieję, że niczego nie pomieszałem. 

  Pokaż ukrytą zawartość

Wymieniłem też linki do Yandexa i dodałem dwa nowe, które się pojawiły na ap-pro. Zawierają podobno moda i niezbędne poprawki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael No i niedobrze. Trochę zbyt pochopnie\pospiesznie.

A teraz z mojej 'toczki zrienia'.

Opisałem konkretny przypadek konieczności zmiany nazw plików, ale nikomu nie radziłem, 'z automatu', nic zmieniać. @kondotierto, jak zwykle i nie pierwszy-a-i-pewnie-nie-ostatni raz, popełnia jakąś nadinterpretację treści moich postów, może czas zacząć czytać ze zrozumieniem i nie szukać tam niczego 'domyślnie' pod jakąś swoją hipotezę -mniej tego będę musiał prostować w przyszłości?.

Co do instalacji. To chyba oczywiste - skąd pochodzi mod i na jaką wersję jest zrobiony? Dla wszystkich oczywiste? Może jednak w opisie instalacji wspomnieć?

W pliku deathclaw_white.ogf jest - co jest i nie ma sensu tu dyskutować z treścią pliku- i na rus CoP to będzie w logu "???13_werewolf..." i wtedy to będzie "àñå ", ale jak komuś na np. worldwide log wyrzuca "ana13_werewolf" - to będzie zmiana na "ana". (Jak system sobie odczytuje zgodnie z 'tabelką' strony kodowej znaków - tak i trzeba zmienić - to sobie znajdzie).

Jak komuś nie uśmiecha się borykanie ze stawianiem moda 'od podstawki' to Brat90 zrobił zgrabny repack na rus-wersji CoP.

Repack od Brat90. Kompletna gra/mod, wszystkie potrzebne poprawki dodane.

Drugi link do repack od Brat90

Dostępna jest też wersja AF 3 od Stern-13.

AtmosFear 3 od Stern-13

Dla tych co jednak zainstalowali Nano-HUD w AtmosFear 3.

Wrzucać na końcu

Jeśli ktoś zdecydował się na instalację na podstawce to:

1. pod każdym z linków do "Labirynt" jest cały mod - nic tu nie jest podzielone, po prostu wiele źródeł 'tego samego'.

2. pojawiły się pierwsze fiksy

kulmulatywny fiks na różne boleści

drugi fiks

A i taka malutka rzecz na koniec. ? 

Jedni potrzebują jakiś przewodników i 'objaśniacieli', inni lubią nieznane i eksplorację. I może warto to uszanować przez stosowanie spojlerów/ukrywanie fabularnych 'zakrętów'.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.