tom3kb Opublikowano 25 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia I kolejny patch 3.0.8, pierwszy post. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 26 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia Kolejna kumulatywna nakładka ( Патч OLR30-patch 3.0.8 Патч кумулятивный, и не требует установки предыдущих. ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotruś Opublikowano 26 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 19 godzin temu, marko6996 napisał(a): Bardziej mnie martwi brak możliwość szybkiego zapisywania/wczytywania i optymalizacja jest nie najlepsza, ściny gdy się w ogniska patrzę na przykład. Ale to drugie jest bardziej logiczniejsze przecież bo to open beta jest a widziałem na tym Ap-Pro że już tam ludzie postowali jakieś swoje edycje gamedaty np. żeby postać była szybsza itp. Oglądam jak koleś gra i zapisuje także ??? No i tam też nic nie ścina . Sam nie gram żeby nie było czekam na full wersje aby się nie wkurzać masz łap jestem na tym odcinku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko6996 Opublikowano 26 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 3 godziny temu, Piotruś napisał(a): Oglądam jak koleś gra i zapisuje także ??? No i tam też nic nie ścina . Sam nie gram żeby nie było czekam na full wersje aby się nie wkurzać masz łap jestem na tym odcinku Sam czekam na polską wersje, i tak jak pisałem na tamtej stronie już ludzie postowali jakieś edycje plików, żeby postać była szybsza czy cos tam. Mi się wersja moda 2.5 strasznie cieła jednak w odpowiednich momentach (np. gdy patrzyłeś w stronę kompleksu na północnej stronie Jantaru), co według mnie jest winą zarówno mojego sprzętu jak i moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 27 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia Przejście + laboratorium + katakumby ze swałki na Agroprom: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia @vidkunsen o kurde takich krypt jak na drugim obrazku to się nie spodziewałem. Było takie coś w v2.5? Bo nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szeregowy Killer Opublikowano 27 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia mod jest po angielsku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia @Szeregowy Killer nie, niby ktoś robił zangielszczenie (z użyciem AI). Ale nawet nie sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 27 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia Z kazdym krokiem odkrywam, że 2.5 to jakby demo do wersji 3.0. Jest tak na 90% innaczej niz poprzednich wersjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 5 minut temu, vidkunsen napisał(a): Jest tak na 90% innaczej niz poprzednich wersjach. I jak w memach "I bardzo k dobrze." 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 27 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia nalokacji bar w barze jest wejście do nastepnych katakumb - mozna dostac się na wojenne składy. p.s. ogólnie stabilnie, gdzie nie wejdziesz na powierzchnie - na lokacje - to pod nia kolejne wielkie podziemia. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko6996 Opublikowano 27 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 34 minuty temu, vidkunsen napisał(a): nalokacji bar w barze jest wejście do nastepnych katakumb - mozna dostac się na wojenne składy. p.s. ogólnie stabilnie, gdzie nie wejdziesz na powierzchnie - na lokacje - to pod nia kolejne wielkie podziemia. Ciekawi ile z tego moda będzie z dokumentów, a ile sami twórcy dodadzą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 28 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia Jest to mod z bardzo dużym aspektem rozszerzenia poprzednich wątków, lokacji, przygód. Pobrac, zainstalowac, pograc i ocenic, ocenic samemu bez oglądania sie na opinie innych graczy. Nakładka nr 9: https://drive.google.com/file/d/1GEcIFSeAJBelbplT_48SQ9CQSqh2itG7/view https://disk.yandex.ru/d/-l9nW0HpqLOUPg 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 28 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia W dniu 27.01.2024 o 12:26, tom3kb napisał(a): @vidkunsen o kurde takich krypt jak na drugim obrazku to się nie spodziewałem. Było takie coś w v2.5? Bo nie pamiętam. Nie było. Twórca moda poszedł drogą pierwotnych założeń, tzn na początku twórcy gry chcieli połączyć wszystkie labolatoria w zonie siatką podziemnych korytarzy, ale zrezygnowali z tego pomysłu. Jak widać twórca zdecydował się to przywrócić. Fajnie jakby a tych podziemiach byli jacyś npc, którzy zaoferują ciekawe dialogii i misje, bo jeśli to będą zwykłe pustki to słabo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 28 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia Sin member - są NPC w podziemiach tak samo jak mutanty, poltergeisty, anomalie i moje ulubione - kodowane drzwi. Praktycznie jeśli ze Składów możesz zawedrowac na bar lub inną lokację to są one wszystkie połączone. Przydala by sie opcja w modzie zdobycia mapy wszystkich podziemii. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 29 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia W dniu 27.01.2024 o 13:20, Szeregowy Killer napisał(a): mod jest po angielsku? W poprzednim wątku wrzuciłem link do zangielszczenia zrobionego przez kogoś z pomocą AI. https://drive.google.com/file/d/1UZKDnNxojkUU1iKWEdXXI_SSoe9-dimo/view czy dostosowane do nowszych wersji z kolejnymi poprawkami - nie wiem 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 29 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia Poprawka nr 10: https://disk.yandex.ru/d/bAe4Q4IUtGLqrg https://drive.google.com/file/d/1DLnPHmnqqUc-BKe3FrCpcF4_FekivZH_/view 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 30 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia Poprawka nr 11: https://drive.google.com/file/d/1awtKU9hMfMzt4f7zKs9G3uRXqeofDatW/view https://disk.yandex.ru/d/7cULZv9Obbkdiw Pijawki po przejściach: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko6996 Opublikowano 30 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia Godzinę temu, vidkunsen napisał(a): Poprawka nr 11: https://drive.google.com/file/d/1awtKU9hMfMzt4f7zKs9G3uRXqeofDatW/view https://disk.yandex.ru/d/7cULZv9Obbkdiw Pijawki po przejściach: Jeżeli pijawki miały tak oryginalnie wyglądać to dobrze że je zmienili bo to wygląda na połączenie mrówkojada ,tych kosmitów z half-lifa (Vortigaunt) i tych z gwiezdnych wojen (Toydarian). 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 30 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko6996 Opublikowano 31 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia Zacząłem grać na tym angielskim tłumaczeniu Ai po najnowszym patchu 3.0.11 na razie nie było wylotu jeszcze( (jestem przy momencie gdy musimy się udać na posterunek ''pożyczyć'' walizkę ) , jednak trzeba się trochę domyślać o co może chodzić NPCtom. Jednak sam mod wymaga jeszcze poprawek naturalnie i może możliwości wywalenia niektórych utrudnień. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 31 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia Marko6996 - jesli w oryginale bedzie tekst na przykład: idi na hu. to po angielsku pewnie będzie tłumaczone: go away, I don't like you. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 1 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego Cięzko było, dalem radę. 3 zakończenia - czarny obelisk, wybór i "Srogi vel Straszny". Spoiler 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko6996 Opublikowano 1 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 50 minut temu, vidkunsen napisał(a): Cięzko było, dalem radę. 3 zakończenia - czarny obelisk, wybór i "Srogi vel Straszny". Pokaż ukrytą zawartość Jak oceniasz względem 2.5 ? Co bo można poprawić, dodać, co zmienić, albo można na przykład wywalić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 1 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego @vidkunsen szybko ci poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.