Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Starika.. Wyłączenie generowania klatek FSR 3 powinno rozwiązać problem, ale będzie się to wiązać z znacznym spadkiem wydajności. Ewentualnie Nvidia Reflex Low Latency niweluje opóźnienie, ale w niewielkim stopniu.

Edytowane przez stalker1997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś podzielił się poradą na zacinki - z jakiegoś powodu ustawienia czułości myszy w grze powodują przycinki. Przesunięcie suwaka czułości w Opcjach gry do zera i podniesienia czułości myszy poza grą (w ustawieniach myszy albo w na samej myszy przycisk do zmiany czułości).

Edytowane przez ZapomnialemLoginu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 21.11.2024 o 20:15, Starika.. napisał(a):

Ma ktoś sposób na ten straszny input lag? (Uczucie jakby celownik pływał po ekranie zamiast sztywno chodzić)

Rozwiń  

Gra ma włączony Mouse smoothing (wygładzanie ruchów myszy) przez co występuje lag i opóźnienia. Można wyłączyć to komenda w konsoli choć chyba już też powstał mod/fix na to tak samo jak na kompilacje shaderów i kilka innych dodatków uniwersalnych do UE5 poprawiających stabilność i wydajność. Gra na pewno ma jeszcze wiele drobnych problemów technicznych i właśnie dlatego poczekam sobie aż większość zostanie naprawiona patchami bo chociażby obecnie totalnie okrojony do minimum A-Life 2.0, który musiał być ograniczony bo jeszcze nie działa jak powinien jest najwiekszym problemem wg wielu graczy. Spawn mutantów i NPC czasem tuż przed graczem, zachowanie mitantow też bardzo podstawowe beż instynktu samozachowawczego jak w trylogii itd itp. Na prawdę warto poczekać i dać grze przynajmniej miesiac a nawet dwa i zagrać bez tych technicznych anomalii, których jest póki co jeszcze mnóstwo. Dobrą wiadomością jest to, że GSC cluwijają się z tymi patchami i poprawkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Pokaż ukrytą zawartość

Może być pomocne.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 23.11.2024 o 12:29, Wolin12 napisał(a):

Nikt się jeszcze nie pokusił, żeby napisać tu jakąś opinie 😛

Rozwiń  

Sporo opinii znajdziesz na Youtube. Problem w tym, że (cytat) "Opinia jest jak d...a, każdy ma własną".

Tak ma poważnie, to jesteś na forum o Stalkerze, a to jest Stalker 2. Tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie grałem jeszcze bardzo dużo ale nie jest źle. Jeszcze mają do poprawy a-life, oprócz tego przeciwnicy są bardzo głupi. Wlazłem na więżę w jednym miejscu i sami się granatami wykończyli. 

Mam wrażenie że przeciwny często to gąbki na pociski. Kilka bezpośredni trafień że strzelby w pijawkę nie zabija jej. FSR/TSR mam wrażenie że generuje ponad przeciętne artefakty. Ekonomia gry wydaje się trochę dziwna ale zobaczymy jak będzie dalej.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@portals

Pijawki są strasznie zepsute. Problem w tym jest taki, że z jakiegoś powodu są wszędzie gdzie by się nie poszło to zawsze jest tam jedna czy dwie. Walka z nimi przy wielkim input lagu jest straszna i czasem aż odechciewa się grać. Mam nadzieję, że to zbalansują tak jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@portals @Starika..  Akurat na te bolączki są już mody  na nexus modzie i ap-pro. 

Z tego co widziałem GSC planuje w kolejnych patchach poprawić balans rozgrywki, ekonomii, naprawić i włączyć A-Life 2.0  oraz poprawić AI NPC czy mutantów w trakcie walk. Co prawda poziom techniczny gry jest i tak znacznie lepszy niż był CP2077 w dniu premiery (czy w większości gier od Ubisoftu) i część bugów udało się już naprawić, jednak wyszłoby najlepiej jakby przesuneli premierę do przyszłego roku i widać jak na dłoni, dlaczego tyle razy opóźniali wydanie gry.  ponad 3/4 negatywnych opinii dotyczy właśnie kwestii technicznych, reszta to masochiści i psychofani Anomaly czy Gammy, którzy narzekają na to co zawsze....że to nie ich Gamma i Anomaly XD 

Co prawda myślałem, że będzie dużo gorzej i dwójka straci kompletnie swoją tożsamość jednak na szczęście GSC dowiozło w najważniejszych elementach.... są bardzo solidne fundamenty (klimat oryginalnej trylogii STALKERA), mocne ściany(oprawa, dzwięk, muzyka, gameplay) tylko czasem cieknie dach (problemy techniczne, glitche i bugi), ale wystarczy kilka większych łat i będzie sztos, a sama gra na pewno zyska w oczach graczy.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 23.11.2024 o 15:17, smox napisał(a):

Sporo opinii znajdziesz na Youtube. Problem w tym, że (cytat) "Opinia jest jak d...a, każdy ma własną".

Tak ma poważnie, to jesteś na forum o Stalkerze, a to jest Stalker 2. Tyle

Rozwiń  

@smox Wiem, że opinie są na YT. Po prostu interesuje mnie konkretnie opinia użytkowników tego forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na S.T.A.L.K.E.R. 2 - dyskusja
  • Meta przypiął/ęła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.