Jejhiev Opublikowano 24 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Mam problem. W zadaniu <Zakłócenia radiowe> muszę przeszukać ciało, w miejscu obok znacznika na początku misji. Problem jest taki, że leży tam sama broń. Ciała nie ma :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 24 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 (edytowane) Chyba wpadł między tekstury po wyjściu na zewnątrz i powrocie znalazłem w 2 minuty. chem_ik to nie do Ciebie. Edytowane 24 Stycznia 2012 przez LordDino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 24 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 @chem_ik Wpadłeś niestety na minę która się ciągnie przez wszystkie wersje SGM. W tym temacie http://www.stalkerteam.pl/topic/2325-sgm-17-wersja-technician-opis-polonizacja-i-linki-do-pobrania/ w Rady i Porady Yurka jest opisany ten problem. A zresztą masz tu cytat "3. Ostrożnie z kwestem "Operacja Wulkan", który daje GG w Prypeci pułkownik Kowalski: - jeśli chcecie zrobić kwesty Monolitu i wstapić do ugrupowania, to po zrobieniu w/w kwestu będzie to CAŁKOWICIE NIEMOŻLIWE (podczas wykonywania tego kwestu ginie Cyborg - szef Monolitu w Prypeci); - jeśli będziecie z nim zwlekać zbyt długo, to ukończeniu kwestu zniszczenia anteny Monolitu w przedszkolu NIE DACIE RADY go wykonać; - jeśli weźmiecie go razem z kwestem na poszukiwanie zakłóceń (kwest, który prowadzi do zniszczenia anteny Monolitu w Prypeci), NIE BĘDZIECIE MOGLI ukończyć gry (nie zespawnują się Wam zwłoki wojskowego patrolu, który mieliście odnaleźć - w celu zaliczenia kwestu trzeba obszukać w/w zwłoki i znaleźć przy nich ładunek wybuchowy z timerem do wysadzenia drzwi w przedszkolu); Trzeba wgrać wtedy wcześniejszego sejwa czasem bardzo odległego w czasie i ponownie przejść pewien fragment gry (co akurat w tym modzie (w wersji Technician) w Prypeci do przyjemności nie należy ) MOJA RADA - ZROBIĆ TEN KWEST JAK NAJSZYBCIEJ PO DOTARCIU DO PRYPECI (no chyba, że najpierw chcecie zrobić kwesty dla Monolitu ) " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrothgar Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 cóż, podeślę sejwa do techniciana jak bedę w domu. Na studich kompa nie mam :P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kronikarz Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Ponawiam pytanie, kiedy można spodziewać się wydania spolszczenia? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Już kończą się testy, jak chcesz zagrać w wersję Beta, napisz do Yurka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jejhiev Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Mam problem. Po obronie skadowska idę do tunelu prypeć-1 w miejsce gdzie powinien być schowek z informacjami o X2, a tego brak. Jakieś pomysły co mogło się z nim stać? Drugie pytanie. Czy schowek, który daje nam Nazar zawsze jest w tym budynku ze szklarnię obok szkoły w prypeci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Lokalizacja tego schowka z danymi o X2 jest losowa. U mnie plecak leżał przed samym przejściem do Prypeci, W zawalonym gruzem tunelu po prawej stronie.U Yurka był przy tych pierwszych wrotach które otwieramy i wypada zza nich stado snorków. Jeśli chodzi o Nazara to u mnie schowek był w szklarni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Beta testy polonizacji dobiegają powoli do końca. Testerzy nie zgłaszają nowych błędów na Trackerze, mi już też niewiele zostało do ukończenia gry, a znalezione błędy poprawiam na bieżąco. Mamy małą obsuwę związaną z zamknięciem Megaupload i koniecznością przeniesienia zalinkowanych tam plików do innych modów na inne serwery hostingowe. Myślę, że pełnej wersji polonizacji na Forum można się spodziewać na początku przyszłego tygodnia ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Witam...problemy...okolice fabryki Jupiter...zadanie onalezienia spersonalizowanego Ak47 dla Żwawego...odnajduję,podnoszę,zadanie nie zalicza się,taka sama sytuacja z wódą na prezent dla Kardana...biorę a zadanie dalej się świeci jako niezaliczone....a na dodatek w obu przypadkach znaczek zadania świeci na GG....rewelacja !!! :( Pomóżcie :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Pacjent1972 natrafiłeś na pewno na buga związanego z 256 zebranymi artefaktami. Po zebraniu tylu artefaktów przestają zaliczać się zadania. Ale jest na to rozwiązanie. Poczytaj ten post http://www.stalkerte...dpost__p__33418 Tylko fixa od Yurka masz tutaj fix na problem 256 artów (Geonezis 1.7).rar Oczywiście musisz się cofnąć w zapisach do momentu kiedy zadania ci się zaliczały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Pacjent1972 natrafiłeś na pewno na buga związanego z 256 zebranymi artefaktami. Po zebraniu tylu artefaktów przestają zaliczać się zadania. Ale jest na to rozwiązanie. Poczytaj ten post http://www.stalkerte...dpost__p__33418 Tylko fixa od Yurka masz tutaj fix na problem 256 artów (Geonezis 1.7).rar Oczywiście musisz się cofnąć w zapisach do momentu kiedy zadania ci się zaliczały. Z całym szacunkiem kobal ale nie uzbierałem tylu artów....choć pewno bym chciał...wrzucę fixa i napiszę czy pomógł...oby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jejhiev Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Czy w zadania na łącznika syndykatu (prypeć) należy szukać żywej osoby czy trupa, bo okrążyłem Jubelijne oraz przeszkułem wnętrze i trafiałem na zwykłych najemników, ale nikogo nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 pacjent1972 - log twojego błędu podaje że masz uszkodzony zapis i masz spróbować z innego. Więc pytam, czy na pewno grasz na Geonezis do SGM 1.7 z betą spolszczenia i czy na pewno zainstalowałeś poprawkę zgodnie z readme zawartym w archiwum? Proces jest skomplikowany, fixa trzeba instalować na dwa razy i wcześniejsze zapisy później nie działają. Odnośnie ilości artefaktów, nie patrz na licznik w PDA. Ten przekłamuje. Mnie ten problem spotkał jak w PDA miałem jakieś 90 artów. Odnośnie niezaliczania zadań, jak na razie jedyne takie wypadki miały związek z licznikiem artów i jest to problem powszechny. Ale oczywiście jest możliwość, że u ciebie akurat jest coś innego. W takim wypadku przeinstaluj moda,cofnij się w zapisach i jeszcze raz podejdź do tematu. Jeżeli nie pomoże, wstaw jakiś działąjący sejw z przed zabrania butelki lub broni. Sprawdzimy na innym komputerze. Chem_ik - jak pamiętam to był trup, we wnętrzu budynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Tak kobal....gram na Geonezis 1.7 z betą spolszczenia....i zainstalowałem fixa zgodnie z readme.Popróbuję jeszcze i zacznę od nowa grę ale już mnie osłabiło.:)Dzięki za odpowiedż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jejhiev Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 @Kobal Jedyny trup jakiego znalzłem w "Milenijnym" to trup Barczuka -koleś od Serbina z <<zadanie jednen strzał>>. Poza tym tylko respią się na zmianę najemnicy ze stalkerami. Najemników wybijam do nogi, ale żaden nie ma PDA. @temat Dorzucam linka z forum sigerous na standardowy radar, jeśli wzór z geonezisa kogoś irytuje. Standardowy radar (kompas) Jestem w trakcie składania poradnika do geonezisa. Kiedy będzie gotowy wrzucę na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Nie wiem czy to bug 256 artów czy nie....fixa instalowałem z 50 razy,potem juz na różne sposoby....nie działa nic.Utknałem zatem ze znacznikiem spersonalizowanego AK na sobie i głupio mi tak w tej Zonie...:)Tu kończę Geonezis z beta spolszczenia i czekam na ostateczną wersje bo brak mi nerwów...,byc może to bedzie lekarstwo na przejscie tego moda.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jejhiev Opublikowano 31 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Czy spolszczenie z 1.7 będzie działać pod 2.0? @ Jeszcze jedno pytanie. Próbował ktoś dodać absolute nature textures albo AF3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 31 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Raczej nie, gdyby to same pliki tekstowe były, ale ten mod bardzo mocno ingeruje w pliki gry. A jedna różnica w skryptach i wylatujesz na pulpit. Przyjdzie czas i na 2.0, niech najpierw rosjanie zrobią z nim porządek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Obiecywałem, że na początku tygodnia bedzie gotowa polonizacja FINAL moda Geonezis. No i niestety nie uda mi sie dotrzymać tym razem słowa. Testy bety nadal trwają i ciągle znajduję jeszcze coś do poprawienia, a nie chcę wypuszczać niedoróbki. Nie powiem tym razem dokładnie kiedy wypuszczę wersję ostateczną, ale jest to już bliżej niż dalej ;) Jeśli chodzi o wersję 2.0 Geonezis - polonizacja z wersji 1.7 raczej nie będzie działać. W planie jest zrobienie adaptacji polonizacji do wersji 2.0 moda :) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Ja wysiadam tak mnie zmęczył ten mod, że dziękuję. Przejście na inna lokacje BT działam wczytuje coś BT normalnie tylu wypadów nie miałem nawet w Soli. Mógłby ktoś mi podrzucić savy na rozwiązanie tajnych laboratoriów i los informatora. Zobaczę jak się to kończy i wywalam moda. Dobra gram dalej już w freeplayu nie ma tyle wylotów da się grać. Teraz mam problem z Mielnikiem tym przewodnikiem co go mam uratować w podziemiach wszystko wybiłem wojaków i mutanty całe podziemie zszedłem nikogo niedobrego już nie ma, a Mielnik jak klęczał tak klęczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jejhiev Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Dobra gram dalej już w freeplayu nie ma tyle wylotów da się grać. Teraz mam problem z Mielnikiem tym przewodnikiem co go mam uratować w podziemiach wszystko wybiłem wojaków i mutanty całe podziemie zszedłem nikogo niedobrego już nie ma, a Mielnik jak klęczał tak klęczy. Spróbuj wczytać sava z wejścia do tunelu i uwolnić go jeszcze raz. Sprawdź też czy w tej dużej hali na balkonach wyżej nie ma jakiegoś snajpera z monolitu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Tam jest Wojsko, a nie Monolit, i takie wyjście to akurat sam wymyśliłem ale dzięki za pomoc ja ktoś ma inne pomysły to proszę o podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Wczoraj, tj 05.02.2012, zakończyłem testowanie i prace nad wersją finalną polonizacji moda Geonezis 1.7 Dziękuję przede wszystkim Kobalowi za nieocenioną pomoc podczas tłumaczenia. Dziękuję wszystkim betatesterom za nadesłane screeny z błędami (Kobal, korn06, Raven, chem_ik, LordDino). Plik polonizacji jest już na serwerze, teraz czekamy tylko na to, by Portals przerzucił go do Pobieralni i zalinkował w pierwszym poście. Polonizacja zawiera wszystkie (wypuszczone przez autorów moda) niezbędne do ukończenia gry fixy do Geonezis - Global Fix + Optimization Fix + Detektor Fenix Fix. Dodatkowo naprawiłem w polonizacji dwa grube błędy gry - błąd dotyczący zebraniua powyżej 255 artefaktów i błąd nieśmiertelnego Anubisa w finale gry. Teraz można zbierać arty do woli, a Anubisa zabić podczas finalnego kwestu ;) Życzę wszystkim przyjemnego grania w spolszczoną wersję tego najlepszego moda do Zewu Prypeci :excl: 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnich Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 ... :yes: :woot: !!! Dzięki panie Yurek za wspaniałą wiadomość!!! -chłopaki wielki szacun dla was :thumbsup: aby tak dalej. Jeszcze raz wielkie DZIĘKI!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.