Skocz do zawartości

Sigerous Mod 1.7 Geonezis Addon


Cromm Cruac

Rekomendowane odpowiedzi

@LordDino

Dokumenty x-lab

x1

x2 --> tunel prypeć-1, po obronie skadovska dostajemy info od Wieprza

x6 --> schowek osobisty Warga, po zadaniach powinności i wolności

x7 --> daje nam Noe, po zadaniu <fala mutantów>

x8 --> schowek najemnika Jazona

x9 --> dostajemy od Informatora

x10 --> schowek osobisty Fanata (koleś z misji Wilka) w Magazynach Testowych (dokumenty od Gaussa)

x12 --> w jaskini snorków (anomalia Pazur na Zatonie), po wykonaniu zadań dla Czapajewa (w 2.0 zadań Sułtana i Czapajewa)

x16

x18

Schowek Charona - w x18 czy tam CHJ (rozmowa ze Strielokiem)

Schowek Strieloka - w Przedszkolu (po rozmowie ze Strielokiem)

Schowek od Nazara - na terenie Szkoły, tj. w budynku i przyległościach (daje nam Nazar pod koniec zadania z Informatorem)

Schowki bez fleszek respią się losowo w opisanych lokacjach w momencie otrzymania info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LordDino

Czyżbyś zdążył ubić Czapajewa? Jeśl tak to miałem ten sam problem i nic nie dało się zrobić.

Jeśli chodzi o x-16 to powinieneś bez problemu je zdobyć jeśli rozmawiałeś ze strielokiem / zrobiłeś zadanie na tożsamość informatora.

Gdzie się respią te 3 ostatnie dopisałem.

@kronikarz i Ptachu

Soft na rabowanie z elektronicznej gotówki kupujemy od Informatora po jego queście na fleszki.

Pojawia się na w ekwipunku w postaci płyty DVD, którą musimy użyć ;) i powinno być ok.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jejhiev

Jeśli masz racje to leci plus . Bo fleszki jeszcze mi zostały . Teraz mnie zastanawia ile ma Czapajew zadań dla nas . Póki co wykonałem 2 (zabić najemników w Magazynach Podstacji i przyniesienie lornetki) . Czy to wszystkie ? Pytam się bo nie chce popsuć sobie głównej nitki fabularnej . Czytałem że Czapajew daje współrzędne na schowek z dokumentami ale po jakim zadaniu ??

Druga sprawa jest taka że dołączam się do postu w którym Jarod2677 pyta czy po wyłączeniu anomalil SGM jest mniej artefaktów ??

EDIT:

Wielu ludzi narzeka na ekwipunek startowy . Ja się wycwaniłem i go przerobiłem :) Teraz na starcie posiadamy :

-9400 Rubli

-Ak 74

-Granatnik GP25

-8 granatów do granatnika

-8 paczek amunicji 5.45x39

-pistolet PB (Makarov z zintegrowanym tłumikiem)

-Kombinezon wojskowego (trochę lepsze parametry od kulek niż Wschód Słońca tak uwielbiany przez Samotników)

Wywaliłem Gaussa i Exo

Gamedate wpakować do głównego folderu z grą i nadpisać zmiany . Nic się nie kraszuje jakby kto pytał ;)

Link : http://www.sendspace...9d59c1b2429e2d9

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ptachu

Teraz mnie zastanawia ile ma Czapajew zadań dla nas . Póki co wykonałem 2 (zabić najemników w Magazynach Podstacji i przyniesienie lornetki) . Czy to wszystkie ? Pytam się bo nie chce popsuć sobie głównej nitki fabularnej . Czytałem że Czapajew daje współrzędne na schowek z dokumentami ale po jakim zadaniu ??

Czapajew ma więcej zadań, następne daje ci handlarz bandytów, to zdobycie Egzoszkieletów Czystego Nieba, albo jednego Egzoszkieletu, nie pamietam. Dopiero potem dostaniesz inne zadania od Czapajewa. Ostatnim zadaniem jest odnalezienie kilku paczek z narkotykami, po nim Czapajew mówi ci gdzie zdobyć dokumenty a ty możesz ruszyć zadanie z Mieczem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzi się kobal . Pożyje zobaczę . 1. Btw nie chce zaliczyć mi qwestu dla Głuszca na granaty M68 . Mam 8 w ekwipunku (wszystkie zabrałem najemnikom martwym na Magazynach Podstacji) . Wygląda to tak że niema kwesti dialogowej żeby mu to badziewie oddać (potrzeba 5) . 2. Schowek FANATA jest pod ziemią ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ptachu, ad.1 Granaty dla Głuszca muszą być TANDEMOWE (podwójnie sklejone), musisz udać się do Azota na Jupiter, on daje ci zadanie na narzędzia, których potrzebuje by takowe zrobić (nie pamiętam czy nie powinieneś przedtem iść do Sowy albo Informatora i zapytać kto mógłby zrobić takie granaty) ad.2 tak schowek Fanata jest pod ziemią w laboratorium na Zatonie (x9 jeśli się nie mylę), dostaniesz się tam w trakcie zadania od Kowalskiego na broń Gaussa, Kardan da ci klucz :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. Gdy próbuje wrocić z Janowa do Zatonu zawsze mam ten sam błąd, wcześniej mogłem bez problemu przemieszczać się pomiędzy tymi lokacjami.



FATAL ERROR

[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function	  : raii_guard::~raii_guard
[error]File		  : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp
[error]Line		  : 748
[error]Description   : ....l.k.e.r. - zew prypecigamedatascriptsnews.script:879: attempt to index field 'actor' (a nil value)
stack trace:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to błąd związany z dynamicznymi wiadomościami. Prawdopodobnie spowodowany zapisywaniem i wczytywaniem gry podczas prowadzenia walki. Geonezis przygotował fixa wyłączającego dynamiczne wiadomości. Masz go tutaj poprawka.rar W pakiecie są też oryginalne wersje plików. Zastosuj,przejdź na Zaton, zapisz grę, wczytaj. Jeśli wszystko będzie w porządku, przywróć oryginalne pliki i spróbuj przejść z Zatonu na Janów i z powrotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem. Chodzi mianowicie o pustkę w zonie. Zalecane jest wyłączenie kolonizacji pustych miejsc. Pewnie natura techniczna, jednak bez tego jest momentami nudno. Tartak łysy, lokacje z których wyeliminowałem ludzi zieją pustką. Poza tym znikomy spawn mutantów i mało artefaktów w anomaliach :( Poza tym, czy prypeć we freeplayu tak jak w podstawce jest pusta? Nic się tam nie dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włącz zwiększony resp mutantów - powinno być ciekawie. Co do pozostawienia <kolonizacji pustych miejsc> w moim przypadku pozostawienie tego elementu powodowało nieustanne zwiechy z powodu braku pamięci. Możesz spróbować, ale radzę przed tym zrobić save. Tak jak napisał Kobal w prypeci nie jest źle ;)... Więcej artów zaczyna się respić chyba we freeplay'u.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to błąd związany z dynamicznymi wiadomościami. Prawdopodobnie spowodowany zapisywaniem i wczytywaniem gry podczas prowadzenia walki. Geonezis przygotował fixa wyłączającego dynamiczne wiadomości. Masz go tutaj poprawka.rar W pakiecie są też oryginalne wersje plików. Zastosuj,przejdź na Zaton, zapisz grę, wczytaj. Jeśli wszystko będzie w porządku, przywróć oryginalne pliki i spróbuj przejść z Zatonu na Janów i z powrotem.

Mimo tego dalej nie mogę przejść, wyskakuje inny błąd:


FATAL ERROR

[error]Expression    : 0
[error]Function	  : ErrorLog
[error]File		  : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_engine_script.cpp
[error]Line		  : 49
[error]Description   : try_switch_to_another_section(): error in implementation of scheme 'animpoint': actor is nil
stack trace:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie przywróć oryginalne pliki i cofnij się o kilka zapisów na Janowie. Nic innego mi nie przychodzi do głowy. Taki log znalazłem tylko na jednej niemieckiej stronie, ale bez rozwiązania problemu. Ewentualnie wstaw swojego sejwa z Janowa do pobrania lub wyślij mailem ( kobal@interia.eu ) może na innej instalce gra zaskoczy, da się przejść na Zaton i zrobić inny zapis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.