patryk38832 Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Uciekł do Doliny Mroku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Mamaj, po wykonaniu na Dziku "zusowskiego" leczenia, ucieka do Doliny Mroku i tam przejmuje po nieboszczyku schedę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 U mnie Mamaj z baru uciekł, ale w DM go nigdzie nie znalazłem. Bandyci chodzą samopas.Ale też, przychylnośc bandytów którą dostałem na 24 godziny od bandyty z fabryki przy wejściu do labu trwa bez końca. Nawet to fajne, bo po Wysypisku chodzę bezkarnie, nawet jak ze stalkerami się w hangarze naparzają. Tylko muszę uważac, aby jedni i drudzy mnie przpadkowo nie postrzelili :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk38832 Opublikowano 7 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Jeśli Wykonałeś zlecenie na likwidacje Naboja z Powinności, to przychylnośc Bandytów Masz dożywotnio. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Nie wiem jak to się ma do ugrupowania, z którego jest Nabój, ale po wzięciu zadania na likwidację tegoż osobnika, miałem dziwny zbieg okoliczności, bo właśnie miałem zamiar zrobić próbę, co z tego wyniknie. Ruszyłem za nim, a tu gość wpadł w anomalię, która usadowiła się na trasie tego nieszczęśnika. Zadanie zaliczone, zbóje kumplami, ale trochę to nie cieszyło, bo później nie miałem się z kim prać i tak było, jak napisał @patryk38832, zakapiory zostali przyjaźnie nastawieni do końca gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 W tym modzie Naboja powinno się zabić, pomagając tym samym bandycie. Dostajemy namiary na schowek Naboja i przychylność bandytów. Można jednak grać "po staremu", wszystko zależy od nas. Sądzę jednak, że warto wypróbować nową fabułę, tym bardziej, że Powinność nie staje się wroga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Mam pytanie . Który plik konfiguracyjny odpowiada za " M-76 Zastawa"? Co do Naboja, za każdym razem kiedy mu pomagałem następował atak mutantów ,albo Nabój zaczynał interesować się bandytami w fabryce i ginął . Zadania od bandyty nie brałem z obawy przed wrogim nastawieniem całego ugrupowania, teraz sprawa stała się jasna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Co do Zastawy, to zajrzyj gamedata/config/weapons/j_w_ak47_unic, ale tam są dwa pliki, ten drugi jest bez "j". Jeśli chcesz "pogrzebać" w Zastawie, to raczej ten z "j". Jeśli coś Ci nie wypali, pisz na PW, pomogę w miarę swoich możliwości.A co do Naboja, to nie biorąc zadania na jego "utylizację", zaprzepaściłeś przychylność bandziorów. Jak wynika z Twojej relacji, to on i tak był na "przemiał". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Dzięki wielkie . Następnym razem Nabój do piachu, chociaż bez euforii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk38832 Opublikowano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 (edytowane) @smox. Jak próbowałem zagrac po staremu, czyli pomóc Nabojowi uratowac jego kumpla, to po odbiciu więźnia, miałem podobnie jak @gawron, czyli Nabój latał jak szalony i nie było z nim opcji dialogowej, a po około minucie za każdym razem miałem wylot do pulpitu bez loga . Więc uznałem, że ta droga fabuły jest nieprawidłowa .W ten oto sposób pomogłem bandycie i dostałem dożywotnią obojetnośc bandytów i przy okazji zaoszczędziłem 100 patyków ( o ile dobrze pamietam) taka stawka była u informatora za przychylnośc bandytów. Dopisano: Z tego co pisze @kondotier powyżej, wnioskuje że te wyloty do pulpitu w moim przypadku, to tylko moja dziwna anomalja, więc pytanie nieaktualne. Edytowane 8 Lutego 2014 przez patryk38832 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 (edytowane) Jeśli już rozpatrujemy wariantowośc moda, to pomogłem Nabojowi i temu drugiemu. Też mi obaj po gierojsku pchali sie do fabryki i ginęli. Ale powtórzyłem, od tego drugiego wziąłem zadanie na uwolnienie Sieriergi. Nabój zniknął. Poszedłem po snajperkę itd.. Bandycy byli wrodzy, aż do znalezienia tego w fabryce, przy wejściu do labu. Później znalazłem trupa Naboja koło tej wywróconej Niwy ze skrzynią-schowkiem.Nie ma co się gorączkować, bo każdy może mieć inne rozwiązanie. jeden coś będie miał, inny nie.Pisałem już, że mod zjadł mi większość zadań na MW. Zginął mi Farciaż i nawet NPC w barze padli. Dobrze że nie kwestowi. Ale i tak mogłem grać dalej, bo mod posłał mnie do Alana. Coś mi się widzi, że jeśli coś kwestowego zrobimy bez innych wcześniejszych, a z tym nie związanych zadań, to one przepadają. Edytowane 8 Lutego 2014 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk38832 Opublikowano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 (edytowane) Znalazłem błąd w zadaniu od Łukasza ( Magazyny Wojskowe ) https://imageshack.com/i/nd61g4j Edytowane 8 Lutego 2014 przez patryk38832 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Nie jest to atak na ciebie, @patryk38832, tylko ogólnie do wstawiających screeny z błędami. Prosiłem wcześniej, aby znalezione błędy opisywać z sugestią, to w danym screenie nie pasuje. Tu, nie dość, że za małe zbliżenie i nie widać, o co kaman (przynajmniej ja nie mogę dojrzeć), bo brak sugestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 @Metek58,Koledze chodzi zapewne o błędny opis zadania, na screenie mamy obóz na Magazynach Wojskowych, tymczasem opis mówi:"Ochroń stalkerów na Agropromie" - opis jest niezgodny z zaznaczoną lokalizacją. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Ten sam opis jest w podstawce,a załatwić trzeba najemników w siole niedaleko obozu najemników i zadanie się zalicza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Wylot przy rozmowie z Maksem:FATAL ERROR [error]Expression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()[error]Function : CPhraseDialog::SayPhrase[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamePhraseDialog.cpp[error]Line : 140[error]Description : No available phrase to say, dialog[mil_max_dialog] stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 @kamil190, a wgrałeś patcha z pierwszego postu? Jak nie, pobierz go łaskawie, a problem zniknie. @Metek58,Koledze chodzi zapewne o błędny opis zadania, na screenie mamy obóz na Magazynach Wojskowych, tymczasem opis mówi:"Ochroń stalkerów na Agropromie" - opis jest niezgodny z zaznaczoną lokalizacją.Tak, to prawda, dzięki za podpowiedź. Sprawdzałem w ruskim pliku i też tam jest Agroprom. Zamienię na "Ochroń stalkerów obok Magazynów Wojskowych." Może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk38832 Opublikowano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Problem jest dokładnie taki jak opisał @The Emperor. Co prawda jego zdjęcie jest bardziej wyostrzone, ale w moim też można dostrzec różnicę opisu zadania, a jego lokalizacją . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 8 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 @patryk38832, Wejdź w gamedata/configs/text/pol i w pliku stable_task_manager odszukaj "Ochroń stalkerów w Agropromie" i wpisz "Ochroń stalkerów obok nMagazynów Wojskowych". Zapisz i po tej operacji, zobacz w grze, czy dobrze się wyświetla.Chcę dodać, że zwróciłem uwagę @patryk38832 co do wstawionego screena, a niczemu tu nie zawinił, bo z własnej winy, źle rozpoznałem jego screen z błędem. Sorki za to. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 (edytowane) Możecie podziwiać moją kolekcję broni... przynajmniej jej część :P Ale screena wstawiam, bo opis broni w okienku jest ciut...dziwny ;) Poprawka do spawnera - zamienia w spawnerze nie działające (powodujące CTD) przyciski dodawania amunicji 5,7x28 i 5,7x28 ap na 7,92x57 ap oraz 7,62x51 ap oraz dodaje ręczny teleport Wypakować i zamienić pliki. Nowa gra nie jest wymagana.http://yadi.sk/d/MjEYwa9THo5HS Proponowałbym, żeby dorzucić do następnego patcha :) Edytowane 12 Lutego 2014 przez apg2312 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Dzięki za wnikliwość. Podrzuć mi zapis z tego screena, chcę przetestować zmiany, bo twórca pozapominał ponazywać niektóre bronie. Dobrze by było, abyś miał w plecaku wszystko, co posiadasz. Pilne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 apg2312 - mam prośbę o wskazanie linni i przyjętych w nich wielkości, aby przy takim udźwigu jak masz, nasz GG nie był "uszkadzany" gdy zaczyna biec. Przy 10 x mniejszym udźwigu u mnie i zmianie w lini za to odpowiedzialenej ( z pamięci = L. 24 tuning), wyskakuje mi zielone krwawienie i koniec biegu. W innych liniach też pozamieniałem na pozytywne, ale nie pomaga.Może być na PW.Pytanie inne. Ten spawner jest tylko dla Jekasna, czy dla innych modów też? I z jaką podstawką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 @kondotier - udźwig w tym modzie zmieniłem się w 2 plikachgamedata/config/tuning/ogse_config.ltx max_item_mass = 2000.0max_weight = 2000 oraz standardowo wgamedata/config/creatures/actor.ltx max_item_mass = 2000.0max_walk_weight = 2000 To tyle. Zielone krwawienie to chyba zmęczenie ? Ja to zawsze niweluję artefaktami na wytrzymałość. W tym modzie ciut zmienione są właściwości artefaktów, więc trzeba czytać opisy co który robi. Ale w sumie dopiero Sacharow na Jantarze modyfikuje dobre arty, ale to trzeba mieć sporo kasy, i większość zwykłych artefaktów.Spawner jest do tego moda, ale pewnie dałoby się go wyciągnąć i zaadaptować do innych. Ale ja się tego nie podejmuję, wystarczy mi to, co się nakląłem przy spawnerze do Wielkiej Zony, a to była tylko adaptacja spawnera z Narodnoj Soljanki. @metek58 - przepraszam, że dopiero teraz. Save w załączniku, tylko udźwig musisz dać na 2000 ;)save.rar 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 apg2312 - to wiem, ale rozchodziło mi się o związane z tym zmiany w innych opcjach. Samo podniesienie udźwigu, to połowa roboty, skutkująca zmiejszeniem innych możliwości GG. W tym krwawienia z powodu "uszkodzeń" spowodowanych ciężarem większym niz startowy moda. GG szybciej sie męczy, robi głodny itp. i to trzeba zmienić w pliku actors. Co i jak się zmienia jest w dziale poradnikowym. Ja widocznie za mało podniosłem ten parametr, albo jest jeszcze jakiś inny, o którym nie wiem, aby biegnący GG nie doznawał obrażeń skutkujących krwawieniem i utratą sił do biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Vries Opublikowano 10 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Cześć,po przerwie wróciłem do Stalkera. Mod jest świetny, wyrazy uznania dla tłumaczy. Ale pojawił się problem. Druga wizyta w Barze,po powrocie z DM po dok. dla Dzika i wylot. [error]Expression : wave&&wave->length()[error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave[error]File : E:stalkersourcestrunkxrSoundSoundRender_Source_loader.cpp[error]Line : 65[error]Description : Can't open wave file:[error]Arguments : e:thqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsaazÑÂÄ-Ñsvd-ñ_draw.ogg Zmieniałem nazwę pliku,ale to nic nie daje. Gram na gamedacie od Cichego. Powtórne sciągnięcie i to samo. Macie jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.